Auteur Topic: Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW  (gelezen 116368 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Gepost op: 13 februari 2012, 21:01:15 »
Het wordt tijd dat ik hier wat extra info neerschrijf over stripclub Myo-o, gelegen in het Antwerspe Schipperskwartier. Zo nu en dan laat ik mijn gezicht daar eens graag zien. Er hangt daar namelijk altijd voldoende vrouwelijk schoon aan een of andere paal en dat kan ik als vrouwenliefhebber uiteraard wel smaken.

De stripclub is gelegen schuins tegenover café "het Keteltje". De club is open van maandag tot en met zaterdag vanaf 23.00 uur tot in de vroege uurtjes. Wie binnen wil, belt best aan aan de deurbel. Een of andere portier die denkt dat hij de man is, schreeuwt dan orders en laat je binnen. Laat je vooral niet imponeren door deze overtrainde angsthazen. Hoofd omhoog, hen eens bekijken en binnen gaan is de boodschap.

Je komt binnen in een zeer ruime hal en deze loop je ten einde. Dan trek je de deur rechts open en dan hoor je de beats je tegemoet komen. In deze loungeruimte wordt er gestript. Deze club heeft een ruime bar waar altijd minstens een dame op aan het dansen is. Persoonlijk vind ik de dames en de muziek goed daar.

Normale dranken zoals bier, frisdrank, koffie enz, kosten 5 euro. Sterke drank is verkrijgbaar vanaf 8 euro en dan zijn er nog de champagnes die uiteraard aan duurderde prijzen te verkrijgen zijn.

De dames die niet aan het dansen zijn, zullen je graag gezelschap houden aan de bar. Ze verwachten dan wel dat je hun trakteert. Als je hen wandelen stuurt, dringen ze ook niet aan. Dus de dames blijven uitermate rustig.

Tijdens de dansact kan men, als je wil, 5 euro toestoppen aan de dansende dame. Dit is ook niet verplicht. Alles gaat uit, behalve de slip. "Tettekelek" is ook toegestaan als je 5 euro afdokt.

Enfin, de Myo-o is eens leuk om binnen te stappen zo nu en dan als je tot in de vroege uurtjes wil blijven door feesten in het kwartier maar meer ook niet...

Er komen veel jonge kerels zoals ik. Ik zie zo nu en dan een kerel met een dame achter een gordijn verdwijnen. Of er daar seksuele diensten worden afgenomen weet ik niet. Het kan even goed een private lapdance zijn... De prijzen hiervoor moet ik schuldig blijven...
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2012, 21:06:20 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2012, 22:01:58 »
Schuldig blijven?  Dat is dat je dat zo wilt.

Bedankt voor jouw mooie en nuttige bijdrage.

Ik vermoed dat een lap/schootdans € 20 zal kosten voor pakweg 5'  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2012, 02:39:32 »
Zo'n club is niks voor mij. Volgens mij ben je daar snel veel geld kwijt zonder dat je je echt geamuseerd hebt, en dat is zonde van je duurverdiende centen. Misschien is dit interessant voor een vrijgezellenavond, of voor studenten die de stap naar the real thing nog niet durven zetten...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2012, 22:38:52 »
Zo'n club is niks voor mij. Volgens mij ben je daar snel veel geld kwijt zonder dat je je echt geamuseerd hebt, en dat is zonde van je duurverdiende centen. Misschien is dit interessant voor een vrijgezellenavond, of voor studenten die de stap naar the real thing nog niet durven zetten...

Ik volg je bij deze volledig.

Toch hoeft het niet duur te zijn. Ik ga daar binnen bestel een cola voor 5 euro, rol een sigaret en ga tegen een pillaar staan. Zo heb ik een prima zicht op de dansende dames. Als er een dame naar mij toe komt, wimpel ik die af. Daar wordt geen probleem van gemaakt.

Maar nogmaals op 15 minuten heb ik het er wel gezien. Ik begrijp de heren niet zo goed die à volonté champagne zitten te trakteren terwijl er 50 meter verder 280 dames  hun diensten aanbieden...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2012, 23:10:18 »
Zeker leuk voor een late wandelavond in het SKW.
Wist niet dat er dat was, wel in Amsterdam, daar heb je voor 35 of 50 euro een live show van een uur.


Kun je een banaantje eten als je wil/durft.


Groet, Foots  O0


P.S. Zelf ben ik ook meer van de hardcore monkeybusinezz
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #5 Gepost op: 14 februari 2012, 23:40:45 »
Ik begrijp de heren niet zo goed die à volonté champagne zitten te trakteren terwijl er 50 meter verder 280 dames  hun diensten aanbieden...
En die heren begrijpen jou niet dat je door de koude loopt om te gaan neuken  ;D
Ieder diertje zijn pleziertje he Roberto, uw vrijheid, uw blijheid.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2012, 23:42:39 »
Ik wou gewoon zeggen dat ze in de saunaclubs voordeliger af zijn. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest46286

  • Gast
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #7 Gepost op: 15 maart 2013, 20:06:48 »
Lapdance is 50 voor 20min. Meer dan dat gebeurt er niet maar je kunt ze(sommige) wel naar huis nemen tegen 200 per uur. Na sluitingstijd. ;)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #8 Gepost op: 15 maart 2013, 20:19:36 »
Lapdance is 50 voor 20min. Meer dan dat gebeurt er niet maar je kunt ze(sommige) wel naar huis nemen tegen 200 per uur. Na sluitingstijd. ;)

Tegen 200 per uur??? In de bebouwde kom?  :lol_hitting:

Welkom op Relaxxxboard Tom008! :039:

guest46286

  • Gast
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #9 Gepost op: 15 maart 2013, 22:10:16 »
Lapdance is 50 voor 20min. Meer dan dat gebeurt er niet maar je kunt ze(sommige) wel naar huis nemen tegen 200 per uur. Na sluitingstijd. ;)

Tegen 200 per uur??? In de bebouwde kom?  :lol_hitting:

Welkom op Relaxxxboard Tom008! :039:

200 euro per uur. ;) En thx!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
MYOO
« Reactie #10 Gepost op: 25 juli 2013, 23:00:15 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MYOO
« Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2013, 23:18:14 »
Ik heb drie dagen geleden kennis gemaakt (niet in de bar trouwens) met de dame die de toog doet.
Lekker wijf, vriendelijk, goedlachs.


Lijkt me leuk om eens te gaan kijken, niet om ergens aan te komen, want dat is dan weer pokkeduur...


Trouwens, ze zijn van 22 juli tot 15 augustus met jaarlijks verlof...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline MrsAngitia

  • rakkertje
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
MYOO
« Reactie #12 Gepost op: 28 juli 2013, 23:16:00 »
Super leuke club kom er zelf eign vaak :-))  mooie meiden ook nja mss soms jammer dat je enkel mag kijken he *grin*

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
VERPLAATST: Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #13 Gepost op: 6 september 2013, 20:13:55 »

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Stripclub Myo-o Oudemansstraat 20 ==> Antwerp SKW
« Reactie #14 Gepost op: 6 september 2013, 20:36:13 »
De Myoo heeft al een topic onder stripclubs en daar lijkt het me ook op z'n plaats. :cheer:
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11921.msg36361#msg36361
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck