Auteur Topic: Magnum (sfeerverslagen)  (gelezen 369145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #30 Gepost op: 19 januari 2013, 16:18:13 »
Vrijdag bezocht van een uur of 15-16, tot een uur of 4.00

Deze keer is het me heel erg goed bevallen.
Niet te druk een hele goede gevarieerde line up, veel mooie vrouwen en veel black ladies.
Mijn vulkaan vlam de ghanese Melissa terug gezien, die doet het hier erg goed en ik weet nog dat ik haar de club tip gaf en ze zei pzc never ! Ik viel voor de charmes van een schatje dat nooit weg gegeweest is en ik al 1 jaar ken van een andr club. en voor de mooiste en meest naturelle zwarte vrouw in huis , Lisa. Dat was een erg goede date, met alles een zeer leuke presale en lange nasale en op de kamer vuurwerk.

De vrouwen zijn zeer benaderbaar, aardig, ze willen kontakt hier hier dat merk je en jagen wel maar doen ook echt moeite voor je en er kan al veel in de pre-sales, mijn eerste indrukken worden daarmee wat ontkracht. Ik denk dat we gewoon voorbij het houdbaarheids tijdstip ( na 2.00 in de nacht) van de club en de dames binnenkwamen, ze waren er mischien klaar mee na een lange dag?

Die 2 x na 2.00 in de nacht was het niet veel bijzonders, de line up eigenlijk heel matig, maar nu was alles goed,een mooie ruime line up met een paar absolute stunners, een dj, goed eten en een leuke relaxte sfeer.Heel druk was het niet zo was het prima.
Als het wat dichterbij lag zou ik er zo mijn stammclub van maken.De sfeer was goed, het is een mooie ruime club met een redelijk goede wellness, de wirlpool ligt perfekt en is lekker en het eten is super.Want als ik de line up vergelijk met die van H7 dan overlappen ze elkaar mooi, in Magnum zitten de vrouwen die wat kunnen en sommige echte stunners in H7 zitten meer de onervaren jonge dvps en de sfeer is echt kleinschalig en cosy. Het heeft allebei wel wat.

Zeker niet mijn laatste bezoek aan Magnum 1 topavond maakt geen zomer maar ik zag gisteren een toptent, als je hier niet slaagt of plezier hebt, selber schult !.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #31 Gepost op: 13 februari 2013, 23:44:16 »
Deze week weer een bezoekje gebracht aan Magnum.
Weinig bijzonderheden te melden, wel was het aantal dames en ook het aantal heren een stuk hoger dan een paar maanden terug.
Gezien de grootte van de club en de hoeveelheid kamers geen enkel probleem.
De line up is ook beter geworden qua optiek en beschikbaarheid, steeds meer bekende koppen van andere clubs verschijnen er.

Bijgaand de CPI cijfers van de keuken, het wordt dus nog meer puzzelen als je met E20 3 gangen wil scoren.
Voor de heren met geld te veel is er nu ook kreeft te koop voor E48, hiervoor en de andere gerechten van de luxe kaart, mag je de E20 krediet niet gebruiken.


Note Foots: Beren zitten in de Zoo in Antwerpen, maar hier zitten vooral heren. Deze correctie doorgevoerd


[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2013, 00:11:31 door The Joker »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #32 Gepost op: 14 februari 2013, 00:30:17 »
Beste The Joker,


Ik heb de bijgaande kaart met veel aandacht bestudeerd maar ik kon de kreeft niet ontdekken. Overigens twijfel ik helemaal niet aan uw woorden, ik was slechts nieuwsgierig de meeste kennen mijn interesse in de menukaarten.


Het enige wat ik me afvraag is hoe de kreeft smaakt, want ik wil er geen 48 euro voor lappen, want ik freet deze wel een keer vers in Azie voor een fractie van de prijs en zeker weten dat hij daar wel vers is.


Sterker nog ik vraag me waarom je de kreeft niet deels met de 20 euro eet tegoed kunt betalen ? Mijn enige logische verklaring zou zijn dat de kreeft niet te eten is en dat je met het kopen van de kreeft genaaid bent, maar dan met 2 euro korting tov een kamergang  :-\ .


Het prijsbeleid is in ieder geval geen enkele belemmering voor het verkrijgen van meer gasten en meer dames, dat maakt mijn conclusie dat er blijkbaar een grotere markt is voor wat onduidelijker en duurder prijsbeleid, iets wat "the Joker" ook een paar maanden geleden niet verwachtte. Duurder is dus duidelijk beter  :017: .


Misschien heeft Picasso nog een voor mij logische verklaring want ik kan er met mijn  C:-)  niet meer bij.


Groet, Foots  O0




Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #33 Gepost op: 14 februari 2013, 21:50:40 »
Joker, een prachtidee om de kaarten eens naast mekaar te leggen.
Foots, de kaart die jij wil zien is een aparte kaart (en die is blijkbaar nog niet on line gekregen)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #34 Gepost op: 2 maart 2013, 20:12:04 »
Wat me een beetje blijft tegensteken in Magnum is dat ze op de site nog altijd laten uitschijnen dat je à volonté kan eten van de kaart, inbegrepen in de inkomprijs.  Dat is niet het geval.  Het eten moet je bijbetalen.  Het zou dan wel zo netjes zijn om op de site bij de kaart de prijzen te zetten.  Voorlopig krijg je nog een kortingbon van € 20 maar daar kon je begin dit jaar nog maar moeilijk een 3-gangenmenu mee samenstellen.  De kaart is inmiddels weeral veranderd.  Misschien lukt het nu helemaal niet meer.

Tot zover voor wat dienen kan  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #35 Gepost op: 3 maart 2013, 13:33:40 »
Het is niet alleen de prijslijst die me tegenspreekt. Gisteren nog even gesproken met Pica en die vertelde me dat er nu 3 homo's in de bediening van het restaurant werken :17: .


Nu heb ik niets tegen homo's wat die lopen je in een hoerentent zeker niet in de weg, maar de gedachte dat de bediening nu 3 keer zo goed moet zijn deed me huiveren.


Ik eet graag rustig en veel, gisteren anderhalf uur in LR, want ik heb alles geproefd op de frikadellen na. Maar ik zit niet graag 2 uur op mijn eten te wachten wat ik dan ook tussendoor nog 3 keer moet vragen. Vooral de 3e keer kan ik de gefrustreerde toon in mijn stem niet meer onderdrukken. Het lijkt er een beetje op dat de homo deze alfa hetero niet mag.


Dat is me 2 keer gebeurd op 2 keer en dat staat me in samenhang met de voedselbon bedeling enorm tegen. Ik kijk hier nog even de kat uit de spreekwoordelijke boom.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #36 Gepost op: 3 maart 2013, 14:56:56 »
Zijn de prijzen van het vreetpaleis nu nogmaals opgeslagen?
In dat geval zou ik niet echt veel zin meer hebben om nog zo ver te rijden, maar als er nu maar liefst 3 homo's in de bediening werken is dat het extra geld voor het eten wel waard.  :happy

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #37 Gepost op: 3 maart 2013, 15:41:02 »
Wat de prijzen voor het eten betreft is het inmiddels inderdaad zo dat je voor 20 euro slechts bij een drie a viertal hoofdgerechten er een 3 gangen menu kan maken. Veel hoofdmaaltijden zitten rond de 11 of 12 euro, de meeste voorgerechten rond de 7 euro en alle nagerechten op 3 euro. In de meeste gevallen zou je dus een paar euro moeten bijbetalen als je voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht neemt. Ongelooflijk idioot beleid natuurlijk want voor een paar euro klanten irriteren is niet bepaald slim klantentrekkend beleid. Ze hadden het gewoon simpel kunnen maken met 1 voor-, hoofd- en nagerecht per klant ongeacht wat er genomen wordt en dan zouden ze ook af zijn van een ingewikkeld proces die ook nog eens tijdrovend is.
Maar goed, Magnum is de laatste tijd een drukke club geworden, soms bijna a la GT,  dus ik denk dat ze steeds meer schijt hebben aan wat individuele klanten van hun beleid vinden.
« Laatst bewerkt op: 3 maart 2013, 15:52:59 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #38 Gepost op: 3 maart 2013, 19:26:35 »
.... dus ik denk dat ze steeds meer schijt hebben aan wat individuele klanten van hun beleid vinden.
Van horen zeggen dat er soms 1000 mannen per dag de tent onveilig maken, dus je kan ze geen ongelijk geven.... the winner takes it all... net zoals ze in Golden Time lak hebben aan de verhoging van de inkomprijs...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #39 Gepost op: 3 maart 2013, 21:58:33 »
Maar ik zit niet graag 2 uur op mijn eten te wachten wat ik dan ook tussendoor nog 3 keer moet vragen. Vooral de 3e keer kan ik de gefrustreerde toon in mijn stem niet meer onderdrukken. Het lijkt er een beetje op dat de homo deze alfa hetero niet mag.

Dat is me 2 keer gebeurd op 2 keer en dat staat me in samenhang met de voedselbon bedeling enorm tegen.

Dat ze een maximum besteedbaar bedrag hanteren zal me worst zijn, dat je om 2000 uur 's avonds te horen krijgt dat vier gerechten al op zijn, irriteert wel, maar verreweg de grootste irritatie zijn de wachttijden. Zo lang wachten op je vreten maak je zelfs op een Amsterdams terras niet mee. Ik ben er drie keer geweest en iedere keer was het prijs. Daarbij zag ik iedere keer bar weinig meiden waar mijn jodokus van moest steigeren dus voortaan is de enige Magnum die ik aandoe, die van Unilever.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #40 Gepost op: 16 maart 2013, 06:50:47 »
Door een Nederlandse heer in Magnum op dit forum geattendeerd. 3 weken geleden wist ik nog niet eens van het bestaan af van Sauna Clubs.

Maar goed, 3 weken geleden mijn eerste stap gezet in deze grote club Magnum, samen met mijn Duitse vriend Hans. Als ik achteraf al het commentaar hier lees, dan was ik zeker met andere ogen naar binnen gegaan. Maar nu dus met nul kennis en dat lijkt me misschien wel het eerlijkst. Mijn eerste indruk was overweldigend, mijn eerste sessie was fantastisch. Hans is een bekende in de club, gaf me een rondleiding en ik was onder de indruk van al het vrouwelijk schoon en de grote van de club.

De discussie over het eten kan ik me voorstellen, en dat mannen zich ergeren aan de wispelturigheid van het management ook. Zakelijk maakt men blijkbaar niet altijd de juiste keuzes, als men slim is dan leest men ook de verschillende forums om nog meer klanten te trekken.

Tot nu toe kan ik alleen maar vertellen dat ik heel tevreden ben over deze club, maar mijn ervaring was ook echt nul. Ik ben inmiddels in de 3 weken 5 keer geweest, ben met een dame al buiten de club in een hotel geweest en ben bang dat ik wel verslaafd ben. Ik zal enkele ervaringen maar eens gaan beschrijven zodra ik tijd heb en er achter ben hoe dat in zijn werk gaat.
I like to  :dance: and have  :06:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #41 Gepost op: 16 maart 2013, 12:21:35 »
 :welcome:  Carlos Slim,




Ha ha Magnum is een hele aardige club, maar als je net als ons te vaak komt, weet je altijd wel wat te vinden om te klagen. Is heel normaal, maar had je geen probleem om je eten te krijgen dan ?


Pas wel op voor het verliefdheidssyndroom, dat je verslaafd raakt aan clubs is een beheersbaar probleem. Alleen verliefd worden op een dame en buiten de club gaan is meestal een hele dure (en daarna wijze) les.


We zien je schrijfsels graag tegemoet en dan kom je er achter dat vele heren zich in je verhalen herkennen en visa versa.


Groet, Foots  O0


P.S. schrijf je ook in voor de tombola's dan kun je vrijkaarten winnen.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #42 Gepost op: 24 maart 2013, 11:13:49 »
Met het eten heb ik niet zo vaak problemen, aangezien ik meestal al gegeten heb en weer honger heb als het rustig is. Maar de overdreven homo Joeri lost het meestal wel op als ik een probleem heb.

Ik zal eens beknopt proberen te omschrijven hoe mijn eerste dag in Magnum was. Hans en ik waren aan het eten toen Hans deze club noemde in een gesprek. Hij schaamde zich in eerste instantie dat die van zo'n tent gebruik maakte, maar ik werd steeds nieuwsgieriger en niet lang erna reed ik achter Hans aan op weg naar een saunaclub.

Ik hoef de club niet te beschrijven, dus stel ik jullie voor aan Lea. Lea is een vriendin van de vaste vrouw die Hans in Magnum vaak bezoekt. We zitten in de jacuzzi wanneer Hans bezoek krijgt van zijn vriendin Jasmin, een kleine Duitse dame met een iets voller figuur. Ze gaat naast hem in de jacuzzi zitten en beginnen te flikflooien. De vriendin van Jasmin komt naast mij zitten en we raken in een leuk gesprek. Na 10 minuten van dit spel te hebben gespeeld, vertrekken ze naar de kamer. Hans schaamt zich niet voor zijn stijve lul en doet snel zijn badjas aan, hand in hand lopen ze weg.

Daar zit ik dan, met de mooie Lea, ik voel me verplicht om met haar naar de kamer te gaan, maar het is ook geen straf dus ik informeer naar de gang van zaken. Ze stelt me gerust en zegt dat alles goed komt, we praten nog wat en ik voel me in ieder geval op mijn gemak. Ze streelt mijn lul, ze kust me zachtjes in mijn nek en stopt haar tong in mijn oor. Ze fluistert in mijn oor dat ze heel graag mijn dikke lul in haar kutje wilt voelen, en dat ik haar hard moet neuken want ze wilt ook graag wat plezier beleven.

We gaan dus naar de kamer. Ik blijf staan en kijk hoe Lea het bed opmaakt, de kussens opschud en haar kont laat zien. Ze kijkt naar me, ik loop naar het bed en zij draait zich om, ze begint me te kussen, heel zachtjes op mijn mond. Ik heb geen idee wat ik mag doen op zo'n moment, ik weet wel wat ik wilde doen, mijn tong zover in haar mond steken dat ik haar amandelen kon voelen. Haar tong vind weer de weg naar mijn nek en oor. Ze likt mijn hele oor uit en dat was eigenlijk het moment dat ik dacht tot hier en niet verder. Ik begin haar te tongzoenen, ze wordt helemaal wild en roept; "Na entlich" Volledig uit mijn dak ga ik als ze in mijn tepels bijt, ze likt en bijt en gaat dan door naar onder om mijn lul te likken. Ze knielt voor me. Ze maakt hem helemaal nat en pijpt me heel erg snel, haar handen trekken me af en ze slaat met mijn lul op haar tong en kijkt me geil aan met die mooie grote blauwe kijkers. Dan ineens out of the blue een deep troath, ik voel net nog dat ze mijn ballen likt en voel ook wat tanden. Het is niet echt lekker, maar wel ontzettend geil. Ze spuugt het overtollige vocht op mijn lul en trekt me snel even af om op adem te komen, ze neemt een hand van me en zegt dat ik haar bij de haren moet pakken, ik trek haar met de haren naar achter en kus haar. Dan duw ik weer mijn lul in haar mond terwijl ik aan haar haren trek. Wat een prachtig gezicht, ze blijft me aankijken met een blik van; kom op harder, verneder me, doe alles wat je wilt met me, ik wil je.

Met die gedachten in mijn hoofd kon ik me dus niet meer houden, ik spuit af. Lea verslikt zich in mijn eerste schot, die was dus in haar mond. Ze dirigeert mijn lul om de rest op haar tieten te spuiten. Ik ben nog nooit zo lekker gepijpt geworden, en ik keek met enige verbazing naar mijn witte zaad op haar borsten. Het was toch flink wat, als je een hele week van je penis afblijft. Ik verontschuldig me, omdat ik niet aangaf dat het kwam. Ze vond het geen probleem en zei dat het wel mogelijk was om alles in haar mond te spuiten. Maar dat was extra, voor 25 euro. Maar ze wist niet of ik dat wilde en liet het daarom op haar tieten komen.

Mijn eerste ervaring in een club en ik heb het mooi opgemaakte bed niet gehaald. Van het half uur was nog een kwartier over, ze stelde voor om me te masseren. Was het bed toch ergens goed voor.
Na de massage en een leuke babbel geef haar 50 euro en ik ga me douchen. Onder de douche laat ik de hele film nog eens door mijn hoofd gaan, mijn lul staat weer stijf en de man naast me in de kleine douche weet niet hoe snel die weg moet gaan.

Wordt vervolgd....

Lea wordt geneukt!


I like to  :dance: and have  :06:

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #43 Gepost op: 27 maart 2013, 10:13:09 »
Na mijn sessie met Lea had ik wel zin in wat te eten, waar mijn vriend Hans ook zat. Hij vroeg me hoe het was en ik zei dat ik net een puber was die voor het eerst een pijpbeurt kreeg. Het bed heb ik nog niet eens gehaald.
Hij vertelde zijn relatie met Jasmin en verklapte me enkele voorkeuren van Lea. Lea wordt graag als onderdanig behandeld. We maken ons nog een toetje meester en lopen nog wat rond. We nemen plaats in zo'n kamer met gordijnen en moeten een paar dames afwijzen. Jasmin kan Hans niet weigeren en gaat naast Hans zitten. We praten over van alles en nog wat en Jasmin moest even kwijt dat Lea wel onder de indruk was van mij. Tuuuurlijk.
Lea kwam niet veel later ook bij ons zitten en Jasmin zat alweer te spelen met de lul van Hans. Ik ga tegen de muur liggen en Lea ligt voor mee, lepeltje-lepeltje. We kijken hoe Jasmin Hans pijpt en doen nu maar even de gordijnen dicht. Hans heeft een standaard lange lul, maar Jasmin neemt hem helemaal in haar mond. Wel heel voorzichtig, maar diep.  Ik vind het tijd om te gaan en duw Lea in de rug. Ze begreep de hint.

Mijn lul staat redelijk overeind en we lopen naar kamer 28, achter bij de kleine bar. Mijn plan is om Lea echt als een klootzak te behandelen, kijken hoever ik kom.
Op de kamer maakt ze weer het bed op en ik duik direct achter haar als ze klaar is. Ik grijp haar tieten en knijp in ze, speel met de tepels door ze hard te draaien. Lea kijkt me verwonderd aan, maar zegt niets. Ik duw haar voorover en begin haar kont te likken. Met een vinger wrijf ik over haar kut. Nog geen nattigheid, ik spreid haar billen en steek mijn tong in haar kut. Dat helpt en ik draai haar om en heb vrij zicht op haar poes. Met volle overgave lik ik haar. Nu begint het te werken, ik doe mijn badjas uit en kniel naast haar hoofd, steek mijn lul in haar mond en maak voorzichtige neukbewegingen.

Voordat ik het weet neuk ik haar gewoon in de mond. Ik laat haar een condoom erom doen en ze gaat met de benen gespreid voor me liggen. Hij gaat er redelijk makkelijk in, ze was al nat dus dat is prima. Na een paar stoten komt ze naar voren en kust me, haar tong gaat door mijn hele gezicht. Dan bijt ze in mijn tepels, even moet ik pijn leiden, wat ik laat horen. Maar ze stopt niet, ze blijft likken maar vooral bijten. Ik geniet, maar Lea ook. Ik klim op haar borsten en laat mijn ballen likken. Zelf speel ik met mijn lul, ik voelde zelfs nattigheid bij mijn kontgat! Maar dat zal het overvloedige speeksel zijn.

Ik draai Lea om en neem haar doggy style. Haar hoofd in het kussen en armen op de rug. Met harde stoten neem ik haar, met beide handen op de billen probeer ik zo hard mogelijk te neuken. Dan pak ik haar haren die ik in een hand neem en met de ander een schouder. Ik trek niet hard maar ga op zoek naar de grens. Haar hoofd komt vanzelf naar boven, hoe harder ik trek. Ze kreunt steeds harder. Maar bij mij komt het ook, ik wil graag in haar mond komen. Trek het condoom af en strompel naar haar mond, deze staat al open en ik trek me af. "Spritz mir im Mund" dat deed het hem, maar helaas was van spuiten niet veel over . Maar ze neemt alles op en gaat door tot ik stop.

Wat een feest zeg. Zelden zo lekker klaar gekomen, maar we hebben het hier over professionals. Die weten wat ze doen.

Mijn eerste dag in een Sauna Club en ik doe 2 keer dezelfde meid. Hierna zou ik Lea nog 2 keer treffen in deze club. Dan wordt het een weekend in een hotel.

Wordt vervolgd.

Lea 2 nachten in het Burns Art Hotel.
I like to  :dance: and have  :06:

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #44 Gepost op: 13 april 2013, 21:55:10 »
Prima sfeertje hier maar Dj Tonny zou hier wonderen verrichten maar die draait helaas elders ;((.

de sfeer is prima, ik schat zo een 60 dames en iets minder mannen. Vele beauties lopen hier rond, te veel om uit te kiezen. Daarom maar weer blijven hangen bij 2 van mijn 4 vaste dames....de andere 2 moeten even on hold....

Het waren wederom 2 heerlijke verwenuurtjes maar PP is niet meer de PP van 20 jaar terug....3 hoogtepunten in 4 uur tijd zat er vanavond niet in maar toch was het tweede uurtje kameren zeer geslaagd. Gewoon omdat het contact zoals altijd met deze dame zo aangenaam was.

Toch geloof ik dat ik het advies van een goede vriend moet opvolgen: Rust, Rust, Rust. Minstens een week de batterij opladen. Sinds mijn reisje Cuba (en tijdens de twee weken daar) vrijwel geen sex/ clubloze dag gehad. Zal niet eenvoudig worden voor deze sexjunk.


Sent from my iPad using Tapatalk HD