Auteur Topic: Magnum (sfeerverslagen)  (gelezen 368629 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #210 Gepost op: 12 juli 2018, 21:08:03 »
Visit of Saturday, June 23th :

Back to Magnum after a break of 3 months  :111:.

When I arrived around 8pm, the club was still very quiet. Twenty girls were present for ... only 15 clients. When I left around 00:30, around forty girls and fifty clients.

Lin-up of good visual quality and quite varied  :showtits1 : rumanian and bulgarian girls (of course) but also several coming from Albania, Polen, Germany, Hungary and also 2 blacks.

I had the pleasure to see again Alina, already met in 2015 and 2016.


Alina (duitse) :

Profile : 31 yo, 1.65 m, long light brown hair, nice and elegant silhouette, several tattoos and piercings.

Service : I already met her 2-3 years ago and shared several (excellent) sessions ... :cheer: It was a (great) pleasure to see her again  ;D.... First, a long and pleasant social time in the winter garden. After, an one hour session with this charming woman who gives me a high-value quality service with a lot of sweetness and sensuality  :happy. Pleasant sharing and guaranteed pleasure. Een topper   :cheer:!!!

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 100 € / 60 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.


Tot ziens ...  :039:


Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #211 Gepost op: 22 juli 2018, 19:30:14 »
Met een collega-punter zijn we op FKK-uitstap.

Best leuk omdat de autoreis dankzij het praten een stuk korter lijkt.
Daarenboven kunnen we wat bijpraten.
We gingen eerst naar de Freud 39, maar gezien qua eten en drinken het daar niet veel soeps is, verkassen we naar de Magnum.


Aankomst Magnum omstreeks 17.30 hr.
Verschil met Freude39 is overduidelijk als je op dezelfde middag beide aandoet.
Natuurlijk is de inkom dubbel, maar : je kan er correct voor eten, meisjes zijn stuk mooier (Freud39 is een beetje tweede keuze), minder donker.
Qua spa zijn ze vergelijkbaar gezien het zwembad van de Magnum duidelijk niet opschiet.

Terwijl ik bij de bar zit, wordt ik benaderd door Gabriela.
Een slanke, ranke Turks-Duitse.
Hoewel ze problemen heeft met haar huid, vind ik ze best aantrekkelijk.
Ik beslis een beurt te doen met haar, en ben niet ontgoocheld.
Standaard wordt netjes getongzoend, gebeft, gepijpt en geneukt.
Extra’s zijn mogelijk, maar die heb k niet genomen.
Voor mij is zo’n meid een vaste waarde.
Je weet wat het zal kosten, en wat je verwacht wordt netjes ingevuld.

Na het eten moet ik nog even op m’n vriend wachten die besliste om een extra-lange sessie te maken met een blondje die hij nat het binnekomen niet meer hand gezien.
Omstreeks 21.30 hervatten we onze lange reis huiswaarts.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #212 Gepost op: 4 oktober 2018, 01:10:09 »
De 2e zaterdag van vorige maand weer eens een bezoekje gebracht aan het kasteel.
Ik had voor die dag een slaapplek nodig. Het was of de achterbank, een hotel, of de Mentholtruuk. 3x raden welke het is geworden...
Getwijfeld tussen Oceans en Magnum, maar aangezien de laatste een relaxte Penthouse heeft, voor de laatste gekozen.

Maar eerst de tent weer es even verkennen en kijken wat voor schone jonkvrouwes er rond dwarrelen.
De herrie kwam zoals gewoonlijk stevig uit de boxen in de bar. Een paar dames hadden het prima naar hun zin en stonden op de muziek mee te dansen. Toch leuker om te zien dan een zooi zombies die op hun kruk voor zich uit zitten te staren. Al snel een paar fraaie slanke opties gespot die me binnen probeerden te hengelen.
Maar de club was groter dan de bar alleen. Dus nog meer eerst even verder kijken voorbij de bar naar de kino. Er zat o.a. een niet-mijn-type dvp te vissen naar klandizie. Om te voorkomen dat ik in haar netten verstrikt zou raken, snel doorgelopen.

Enigzins tot mijn verbazing kon ik ook daadwerkelijk veel verder doorlopen. En wat bleek, het atrium en de lounge ruimte waren weer geopend voor publiek. Blijkbaar was ermy in deze delen inderdaad alleen rookschade, want alles zag er hetzelfde uit.
Hoewel de lounge ruimte best leeg was, werd de binnen tuin goed bezocht. Daar helaas echter geen matchende dvp kunnen vinden.
Terug richting de bar zag ik daar een dansende beer. Niet zo eentje aan een ketting, maar zo een man in een witte badjas en de zoveel glas bier in z'n klauwen. Het zorgde echter wel voor een lollig sfeertje en 1 dvp deed leuk mee.
Dr uitstraling deed me wel wat, en in het nisje schuin tegenover de kino sloeg ik het geheel een poosje gaande.

Een wat forse dvp verrees uit 1 van de kino bankjes en kwam polsen of ik zin in dr had. Zo beleefd mogelijk probeerde ik duidelijk te maken dat ik interesse had in die feestbeest. Nee, niet die dronken vent, maar die dame natuurlijk.
De forse dvp zucht, liep terug en zakte weer terug in dr bank. Toen ze uiteindelijk weer uit haar zetel vertrok, zag ik mijn kans schoon om wat dichterbij het feestbeest te komen. Een vriendin van haar hengelen naar me of ik zin had. Ik maakte kenbaar dat ik interesse had in het feestbeest.
Zij leek zich echter meer te amuseren met die dronkaard, dan te reageren de hint.
Toen ze wegliep richting richting de bar, ging ik haar achterna. Ze bleek echter wat drinken te hebben besteld en op mijn groet reageerde ze kort maar liep terug naar de dronken beer.
Bummer, dat schip liet ik maar varen.

Bij de bar probeerde ik 1 van de slanke dvps te zoeken, maar blijkbaar was ze op de kamer.
Dan maar een hapje eten in het restaurant. Lekker weer de steak genomen en dat smaakte wederom prima. Alleen dat kabaal zo dichtbij de bar was wel minder. Het zou imho beter zijn als je (ook) in de rustigere (Turkse?) lounge ruimte zou kunnen eten. Net zoals bij voormalig zuster club Vertigo waar je in de lounge bar mag eten.

Wel als je het over de duvel hebt...
Tot mijn verbazing werd er aan 1 van de eettafels ineens naar me gezwaaid. Zag ik daar een bekend gezicht uit Villa Vertigo. Ik weer haar naam niet meer maar volgens mij de iets mollige dame Bulgaarse Angela? Firehawk kon het in ieder geval destijds goed met haar vinden.
Even gezellig bijgebabbeld, want ik had haar sinds m'n voorbarige afscheid uit de clubs niet meer gezien. En natuurlijk kwam Vertigo te sprake. Ik werd door de verrast, omdat ze aangaf dat de Villa de week erop alweer zou openen. Ze had gebeld en kreeg te horen dat ze over een paar dagen nog eens contact moest opnemen.
Maar tja, was het klapeksteren of een loze belofte van een club? Later zou ik nog meer hints te horen hebben gekregen en uiteindelijk bleek de Villa inderdaad weer te zijn herrezen, nu onder de naam Vanilla. What's in a name...

Na afscheid van dr te hebben genomen weer gezocht naar die ene blondine. Een paar dames van me moeten slaan, maar uiteindelijk werd m'n geduld in de bar beloont. De dame in kwestie uitgenodigd om even ergens wat rustiger te gaan zitten en ons zo verplaatst naar de lounge ruimte. Er volgde een praatje en aangezien die geen gaatjes vullen, bem ik met Emily een kamer gaan zoeken.
De service was een krappe voldoende, maar door d'r prachtige slanke figuur had ik toch van een lekker kamertje genoten.

Een poosje later me afgezonderd in de penthouse waar ik even kon uitrusten, voordat ik in de ochtend naar een andere afspraak zou gaan.
De rust kon ik goed gebruiken, omdat later ik nog naar het feestje van Firehawk zou gaan.
En ditmaals was de Mentholtruuk wel goed geslaagd. De Penthouse werd niet vervroegd afgesloten en er kwam 1 of 2 keer iemand langs, maar verder hebben kunnen dutten.

Me weer prima vermaakt in Magnum. Jammer dat de meeste kamergangen die ik er de laatste keren heb gehad geen hoogvliegers waren. Maar de club is wel lekker groot, heeft een goeie keuken en beschikt over een geschikt plekje om even op te laden. Prima voor een weekendje clubben en er te crashen.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #213 Gepost op: 13 oktober 2018, 16:32:22 »
Op de 2e dinsdag van afgelopen maand me weer verplaatst naar de burcht des saunaclubs.

Bij aankomst meldt de theke netjes dat er slechts 2 dames aanwezig zijn. Ze verwachte echter dat er in de loop van de dag wel zo een 15 a 20 dames. Eerlijk gezegd voor zo een grote club wat karig.
Met vrijkaart van een ander forum binnen, waarvoor dank aan club en forum.

Alle delen van de tent waren weer toegankelijk, na wat rookschade eerder. Lekker zonnetje en verkoelend briesje. Tijdens rondwandeling sprak ene Roxanna me aan. Moldavisch en oogt al iets ouder, maar wel als iemand die een goeie service zou kunnen verlenen. 
De 2e dvp ook al snel gespot een blonde genaamd Kara, maar is helaas niet zo mijn type, dus alleen een vriendelijk knikje naar haar bij het voorbij lopen. Vind ik wel zo netjes, en doordat ik het al iets eerder doe dan normaal aanspreekafstand, m'n blik daarna verleg, en mijn weg vervolg, krijg ik ook minder gejaag.

Aangezien de keuze niet gelijk klaar stond, maar even rondje wellness. In de avond met alle feestvarkens werd ik wel es nagekeken als rare vogel die als enige gebruik maakt van de sauna. Maar nu was ik de enige mannelijke gast en had het rijk voor mij alleen. Na de sauna lekker afkoelen in de zon en genieten van lekkere briesje. Even vocht niveau bijtanken in disco bar (de lounge bar was op het vroege uur onbemand) en dit proces enkele malen herhaald.

Zo wat later op de middag de innerlijke mens weer opladen aan het buffet. Dat was weer prima op orde met een combi van koude en warme keuzes.
Tijdens de lunch een fraaie slanke brunette gespot. Ze leek echter nog in opstartmodus gezien haar outfit en make up, of eigenlijk het gebrek daar aan...
Oog contact leek ze volkomen te ontwijken. Niet ongebruikelijk wanneer een dvp in privé modus zit. Maar ik hield d'r in m'n achterhoofd als optie.Twijfelde tussen haar en Roxanna. Maar de dag was nog jong en de line up zal nog toenemen...

Rondje door de club gedaan. Enkele lone wolfs tegengekomen. Die leken zich echter gelijk op de dames te richten en zag ik kort erna nergens hangen. Waarschijnlijk de hoge nood gaan verhelpen...
De Turkse lounge bar was lekker rustig. Ook afgelopen week was dat zo in de avond. Heerlijk als afwisseling op de drukke disco party sfeer. Een relaxte omgeving om te chillen met wat maten of even rustig kennis te maken met een dvp. 
Wat het voor mij af zou maken, is als je daar ook zou kunnen eten. Zoals voormalig zuster club Vertigo, waar je ook in de rustigere lounge bar terecht kon voor een ongestoord hapje. Daar zat de eethoek namelijk ook pal naast de disco bar waar de bass je eten zowat van de tafel trilt...
Voorheen dreunde ook in de Turkse lounge herrie, maar blijkbaar werkt deze combi van feest en chillen ook beter voor de club. Heerlijk om je even terug te kunnen trekken uit het party gebeuren in de disco bar.
Over terug trekken gesproken, nee niet dat soort... Maar om bv even op je dooie gemak een dutje te doen, hebben ze bij Magnum wat mij betreft een mooi plekje in hun penthouse. Paar treden hoger is namelijk nog een lounge bar. Nou ja bar... Die staat er wel, maar is volgens mij al geruime tijd niet in gebruik. En gezien de afgelopen bezetting, hadden ze aan 1 of 2 al genoeg. Wat meer interessant is voor een luie ijsbeer als ondergetekende, zijn de ligbanken waar je heerlijk op kunt dutten. Menig maal de Mentholtruuk op toegepast. Wat blijkt, de club is op vrijdag en zaterdag tot 7 uur geopend. De ochtend heb ik het over heh. Dus dagje wellness en fun, zo rond een uurtje of 1 naar de penthouse, liggen pitten tot iets voor 7, opfrissen en zo een hotel besparen. Lesje 1o1 Dagoberten ;)

Maar zo ver was het nog lang niet... 
Vanuit de Penthouse kun je ook hun balkon op met wat tafeltjes en (lig)stoelen om een peukie te verstoken ofzo. Nog een paar tredes hoger heb je op de zolder nog wat kamers en een Kino. Heb daar zelf weinig te zoeken dus weer lekker in de binnentuin gaan liggen. 

Na de dag wat geluierd en gewerkt te hebben, liep ik met een glaasje prik door het atrium langs een groep dames, waaronder die slanke brunette van de lunch. Althans, volgens mij was het haar, want er zat een laagje plamuur intussen op. Ergens vond ik dat een beetje jammer, want ik vond haar naturel wr wat uhm... natuurlijker uitzien als je begrijpt wat ik bedoel. Veel dvps gooien er een flinke klodder make up over heen en dan is zo een wat meer natuurlijke look best verfrissend. 
Enfin, aangezien ze mij riep kon ik voor mijn gevoel wat meer vrijblijvend naast haar gaan zitten voor een praatje. Want ze leek me door haar houding wat kil, en zou zo snel naast haar zijn gaan zitten. Maar zo ontstond er gaande weg een ontwapenend gesprek. Zij had eigenlijk het idee dat ik toch niet geïnteresseerd in haar zou zijn, en deed maar een halfhartige gooi met d'r hengel.
Ik bekende m'n vooroordeel over haar kille houding. En zo konden we met elkaar lachen. We hadden het over koetjes en kalfjes. En op een gegeven ogenblik gaf ze zelf aan dat mensen haar in eerste oogopslag wel eens wat arrogant vinden overkomen. Hey, HAAR woorden heh... 
Ik seinde onderwijl subtiel door dat ik haar juist wel aantrekkelijk vond en dat ze me in het restaurant al was opgevallen. Stapje voor stapje kwamen we zo vooruit, zonder dat ze als een shark gelijk met de Kamervraag... verrekte predictice keyboard, we hebben het niet over een parlementaire enquête met je hoofdletter K... Ik bedoel dat ze tijdens de hints niet met de sleutel vraag kwam. Die liet ze aan mij over en dan vind ik het wel zo netjes om een dame (van plezier) niet langer in spanning te houden.

Eenmaal op de kamer veranderde ze tot mijn opluchting niet ineens in een ijskoningin. Integendeel, details hou ik tegenwoordig uit respect en een belofte voor me, maar er volgende een geweldige kamergang.

Na zoveel noeste arbeid werd het tijd om weer even bij te tanken. In het restaurant m'n a la carte bestelling geplaatst en even later van een sappig stukje bief genoten, overgoten door een sausje met kick.
En lekker tiramisu toetje om het geheel heerlijk af te sluiten.

Verzadigd weer terug op het binnenhof van de burcht lekker even liggen uitbuiken. Zie ik ineens dat er wat plannen zijn veranderd en ik de volgende dag elders moest wezen. Balen, kon ik geen Mentholtruuk combineren voor nog een dagje clubben ergens. That's life...

Maar ik kan terugkijken op een zeer geslaagd dagje uit. Tot nog toe was mijn geluk met Magnum dames niet bijzonder, maar het tij lijkt gekeerd met deze schat die luistert naar de naam Ilaria.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #214 Gepost op: 19 oktober 2018, 22:57:44 »
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer in Magum geweest voor mij vroeger een echte winterclub vanwege de nihile buitenruimte en de enorme binnenruimte.
Nou daar was wel een flinke aanpassing in geweest in het midden is er een enorm zwembad met ligweide gebouwd en door middel zeilen ziet het geheel er fraai uit, je hebt niet het idee je in een troosteloos industriezone te bevinden.

Verder was het gedeelte waar vroeger het penthouse was afgesloten of dit met een brand een paar maanden geleden te maken heeft of omdat het gewoon rustig is qua heren in de club weet ik niet.
Want ook vandaag was er vooral tussen 16:30 en 19:30 bijna geen volk voor ze een enorme club, na 19:00 begon het ook meer dames zich te laten zien.

Verder het eten de a la carte blijft natuurlijk een troef en maar goed ook want het ( Halal ) eten uit de voerbakken was niet te vreten.
Gelukkig had ik een heerlijke vers gemaakte schnitzel en als dessert een soort coccos ijs, verder geen alcohol in de prijs inbegrepen dat mag wel als je 60 euro entree heft vind ik.

Over de verdere line up zeker voor 19:00 weinig met de wow factor daarna redelijk maar die altijd beloofde 100 dames heb ik de hele dag bij lange na niet geteld en zeker weinig optick fucks.
Mijn dag werd goed gemaakt door 2 prachtige Nederlandse dames met exotische roots dus al bij al ik zal wel eens terugkomen in Erkrath zeker als deze 2 er blijven hangen maar wanneer...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #215 Gepost op: 20 oktober 2018, 19:52:09 »
Nou daar was wel een flinke aanpassing in geweest in het midden is er een enorm zwembad met ligweide gebouwd en door middel zeilen ziet het geheel er fraai uit, je hebt niet het idee je in een troosteloos industriezone te bevinden.


En zit er reeds water in dat zwembad?

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
zaterdag 4 mei 2019
« Reactie #216 Gepost op: 9 mei 2019, 21:17:17 »
Een goed keuze gemaakt?

Mijn eigenlijke bedoeling was om naar AcaGold te gaan.  Zo was het gepland met het openbaar vervoer.  Echter is het helemaal niet moeilijk om vanuit Düsseldorf andere richtingen uit te gaan, in de nabijheid.  De verhalen die ik gelezen had over AcaGold zinden me niet erg.  Héél veel mannen op een kleine ruimte en heel weinig dames.  Ik kom wel vaker in AcaGold en zelfs op party's, maar dan zijn er buiten veel mannen ook veel mooie vrouwen.  Als ik nu nalees op de verschillende fora over zaterdag 4 mei 2019 ben ik erg blij dat ik mijn keuze op Magnum had laten vallen.  Een relaas.

Ik twijfelde ook bij deze club wel een beetje.  De laatste keren dat ik daar was, was er niets te zien voor acht uur 's avonds.  Weinig heren (tot daar nog aan toe), erg weinig dames (een 15-tal, in zo'n mastodont van een club, die zie je niet lopen).  Echter, voor 30 euro inkom, inclusief menu à la carte en vitamientjes met het ananassap en de wellness, je kan dan geen kat in een zak kopen eigenlijk. 

Wat een geluk.  Al snel zag ik her en der toch behoorlijk wat mooie dames rondlopen.  Inclusief mijn favorietje daar Roxane.  Ze is inmiddels enkele jaartjes ouder geworden, net als ik, met dat verschil dat zij er nog heel appetijtelijk blijft uitzien en nog haar mooie lange haren heeft, kan ik niet zeggen. 
Eerst maar eens een ontbijtje genomen.  Dik in orde.  Verschillende fruitsoorten, muslies, broodjes, toespijs, yoghurts, pannenkoeken, wafels, pizza's....
Daarna een beetje uitbuiken met een koffie.  Van alle clubs (op Harmony bij Hamburg na) de lekkerste koffie.  De naam waardig. 
Na het uitbuiken dacht ik een wandelingetje te gaan maken door de club.  Dat veel in zekere zin een beetje tegen.  Ik kwam tot de vaststelling dat deze mastodont van een club eigenlijk geen wellnessfaciliteiten meer heeft, behalve dan een sauna in het overdekte buitengedeelte.  De whirlpool is niet meer.  Het is nu een zitruimte geworden.  Er is nu ook geen enkele mogelijkheid meer om buiten te gaan zitten.  Het dakterras is niet meer.  Dat was er boven in het loftgedeelte van de club maar dat gedeelte is niet meer toegankelijk.  Er ligt ook een prachtig zwembad met ligstoelen en al wat je maar kan bedenken maar ook dat was niet open.  Prachtig gedeelte van de club.  Als je dat enkel opent bij 30° C buiten, timmer je dat weer beter dicht. 
In de loop van de namiddag en avond kwamen er bij bosjes schoonheden binnen.  Wat een weelde aan prachtige dames.  Eéntje stak er voor mij bovenuit.  Een blonde slanke kleinere dame met mooi S-figuurtje uit Bulgarije, die bijna altijd op de derde of vierde barkruk zit aan de grote bar, zijde dames-schmink- en omkleedruimte.  Na menig maal langdurig naar haar gekeken te hebben, kwam ze dan toch bij me zitten in een van de zwarte sofa's in de bar.  Sofa's die overigens onbegrijpelijk super versleten zijn.  Onthaard en doorgezeten.  Duits kan ze niet.  Engels wel, zei ze me.  Al gauw had ik in het snuitje dat ze van mijn Engels niet veel begreep.  Ofwel is mijn Engels slecht ofwel behaalt haar Engels nog niet het school-Engels.  Vermist andere dames overal mij wel verstaan in het Engels....  Een heerlijke GFE-sessie met iemand die je wensen waarschijnlijk maar moeilijk zal begrijpen... wordt het moeilijk.  Ik stond in dubio.  Ze was wel heel lief tegen me.  Ik hakte voor mezelf de ja/nee-knoop dan maar door met de vraag of ze heel graag tongzoent maar helaas pindakaas voor mij houdt ze niet van zoenen.  Dat is voor koppels.  Leuk dat alle paren in pornofilms koppeltjes zijn.  Iets nieuws voor me.  Ik wist dat niet. 
Even de pauzeknop opzetten en vooral kijken.  Telkens een beauty me tegenhield meteen ter zake gekomen en bleek dat voor 50 euro de knappe grieten niet graag veel doen.  Basic o.k. (pijpen met/neuken met).  Dat boeit me niet.  Op een gegeven moment kwamen zelfs 2 dames op me af.  Met de neus in de lucht, veel poeha en meteen de vraag of ik geen zin had in een spetterende trio met 2 super schoonheden themselfs.  Met een minachtend smiletje erbij.  Alsof ik een groentje ben in saunaclubland.

Dan maar naar het restaurant geteend.  Ik herinner me nog dat het eten à la carte heel erg lekker is in Magnum.  Het beste van alle saunaclubs die ik al bezocht heb.  Ook vandaag was dat zo.  Om je vingers van af te likken en ook niet echt heel lang op m'n eten moeten wachten.  Dat was vroeger wel anders.  Ik koos voor een gemixte visschotel.  Héérlijk.  Zeker ook de twee rivierkreeften die op m'n bord lagen.

Na het eten in die grote club boemvol schoonheden, toch weer op mijn vriendinnetje teruggevallen.  Roxana stelde ik geen vragen.  Wat flirten en de kamer op.  Zoals altijd een perfecte GFE met technische hoogstandjes op het gebied van pijpen en neuken.  Halfuur mooi rond.  50 euro.  Later op de avond zag ik eigenlijk niet zo goed meer de zin er van in om daar tot een stuk in de nacht te blijven.  De dames werden hoe langer hoe faker.  Valse tieten, valse wimpers, te veel zonnebankbruin, valse lippen....  Roxana kwam ook nog even bij me buurten maar eigenlijk vooral om te zeggen dat ze eigenlijk voor 50 euro niet meer de service geeft die ze me gaf en altijd gegeven heeft.  Een gewaarschuwd man is er twee waard.  Ik heb maar één woord nodig.  Ik zal dus hooguit nog naar Magnum gaan 1) als het slecht weer is buiten en ik eens lekker wil gaan eten 2) als het zwembadweer is buiten en het zwembad is open en ik heb honger naar een lekkere maaltijd.  Op voorwaarde dat de 30-euro promotie nog geldt.  Je weet maar nooit dat toch één schoonheid voor 50 euro een complete service wil geven à la SC-normen (van vroeger)  :douchen.       [/color]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #217 Gepost op: 10 mei 2019, 02:32:11 »
Dat zwembad mag nog steeds niet gebruikt worden. Reden : aangelegd zonder vergunning, jawel.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #218 Gepost op: 6 juni 2019, 19:44:58 »
SCHULD

Begin mei nog es m'n pootjes willen strekken. Besloten de trip nu in 2 etappes te doen en zo vertrok ik op de 1e vrijdag van de maand richting Magnum.

Ruim voor openingstijd kwam ik er aan en kon met happy hour voor 3 tientjes binnen komen. Daar kreeg ik ook nog eens een consumptie bon voor a la carte bestelling.

Eenmaal opgefrist en omgekleed ging ik ontbijten in hun restaurant. Dat ging prima aan hun buffet. Het was niet heel uitbundig, zoals bij YY of Happy met soms bacon of de chicken wings, maar gewoon beleg bruine bolletjes, eenvoudige salade voor een broodje gezond.
Na de nodige calorieën aangevuld te hebben, met een glaasje fris een rondje gaan maken door de club. Daar kwam ik tot m'n ontzetting de afsluiting richting de penthouse tegen. Verrek, ik had er op gerekend m'n mentholtruuk toe te kunnen passen voor de overnachting. Die vlieger zou dus helaas niet opgaan…

Ik liet het maar voor wat het was en besloot eerst maar een sauna rondje te doen. Die is in Magnum goed op temperatuur en heeft middels een knop op de muur de mogelijkheid wat water op de kachel te laten gieten.
Heerlijk dat je erna lekker in hun atrium rustig af kunt koelen in de buitenlucht. Voor het afspoelen moet je wel naar binnen, maar het is maar een klein stukje. Bovendien hebben die douches binnen zowel koud als warm water, zodat je voor de sauna ook even kunt opfrissen. Chapeau!
Het zonnetje liet zich maar sporadisch zien, doch het was net genoeg voor me om in hun atrium op een ligbankje even te relaxen.

En zo heb ik de dag rustig doorgebracht. Beetje bij beetje, kwamen de dames binnen stromen en verzamelen in het atrium. Daar zag ik wel enkele opties tussen. Overdag waren het er zo een 8 en 12 mannen, waaronder een groepje jongen uit de lage landen, met strijders genen. Echter ze bleken wel chill.
1 dame herkende me nog van m'n Happy vakantie. Ben d'r naam even kwijt, maar we hadden beetje bijgekletst.

Terwijl ik met haar zat te kletsen, spotte ik vanuit m'n ooghoek een dame die ik van eerder ken, en zij spotte mij ook. Omdat ze zag dat ik al in gesprek was, verplaatste zij zich naar een tafel een stukje verderop.

Ik had intussen trek gekregen en besloot m'n (digitale) consumptiebon te verzilveren voor een steak. Die smaakte me wederom prima.
Intussen zat ik in m'n koppie al m'n opties af te wegen...

Nabij de Marok (?) lounge bar zat ik wat te werken en te chillen met een glaasje fris. Fijn dat hun fris uit fles komt. Jammer dan wel weer dat het ongekoeld is en er ijsklontjes in moeten. Mijn inziens hadden ze best voor gekoeld kunnen worden.
Na daar zo een poosje gezeten te hebben kwam  de dame die me in de ochtend had gespot opzoeken en praten we even bij. Ook over m'n verlengd SC weekendje de komende dagen. En ook over een belofte die ik haar in het verleden had gemaakt. En belofte maakt SCHULD, zegt men wel es.
Niet dat het een straf was, want het gesprek ging gemoedelijk, en de kamergang die er op volgde met Vivian was heerlijk. Haar d'r verdiende beloning en presentje gegeven.

Na me opgefrist te hebben lekker weer even relaxen. Ene Gabriella die ik al vroeg op de dag gespot had en ik relatief veel kamers heb zien maken, kwam zich voorstellen. Ze probeerde me te verleiden, maar ik was net van de kamer. Slim zegt ze over een half uurtje terug te komen. Ik paste, want had nog een lang weekend te gaan.

Zoals Oost beschreef komt ze ook over. Dacht het even hier te checken voor de zekerheid en lees het bovenstaande.

Ze liet zich niet gauw uit het veld slaan, ondanks dat ik aangaf net van de kamer af te komen. Toch even praatje willen maken, om ook andere ontspanningsmogelijkheden te opperen. En excuus van die kamer af pareerde ze met dat ze over een half uurtje me nog es op zou zoeken. Echter wat moe van de dag, bedankte ik er voor en dat het er misschien een andere keer in zit. In plaats van de bekende Rumbul snauw, nam ze normaal afscheid. Zo kan het ook.

Ik hield d'r in eerste instantie in m'n achterhoofd voor een volgende keer. Jammer dat ze het even later niet kon laten om het nog es te proberen middels onder de gordel te grijpen…

Na nog een midnight snack gedaan te hebben, trok ik me terug in een nis met gordijntjes voor m'n overnachting. Dat lukte maar deels. Enerzijds door lui die lawaai maakten, anderzijds door dames die kwamen polsen of er een kamer in zat. Voor een vrijdagavond vond ik het niet heel druk met misschien 30 zichtbare mannen en iets van 35 a 40 dames.
Verder zag ik nog wat mannen die dames hun nisje in lokten, misschien voor wat semi openbare pret...

Vivian kwam een poosje bij me zitten voor wat aftersales. Vriendelijke dame. Zo rond 6 werd feierabend aangekondigd, en vertrok ik eerder dan verwacht van Magnum richting Hamburg.
Bijkomend voordeel was dat ik geen last had files op de weg.

Magnum is me als club prima bevallen. Met hun a la carte en Happy hour ben je spekkoper. Jammer dat hun Penthouse gesloten was. Die zou later na wat aanpassingen wel weer geopend worden.
Ook zou het zwembad volgens een medewerker eindelijk over een poos open gaan. Dat soort beloftes heb ik wel vaker gehoord. Eerst zien, dan geloven...


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Duidelijk, hoe langer hoe meer: club die pas uit zijn stilleven treedt na 00:00.
« Reactie #219 Gepost op: 10 juli 2019, 21:16:30 »
Ik kwam er aan om ongeveer 11:15.  Het was nog erg rustig in de club.  Eigenlijk zag ik maar 3 minder mooie dames en voor de rest personeel.  Personeel dat nog aan het poetsen was, die de stoelen in het restaurant nog van de tafels moesten halen....

Om ongeveer 12:00 uur werden de stoelen van de tafels gezet in het restaurant.  Ik had geluk dat het stralend weer was en kon mijn ontbijt aan een tafeltje buiten opeten.  Met prachtig zicht op het grote propere heldere zwembad.  Wat een prachtig showelement in de club.  Je mag het zwembad en errond niet betreden.  Verder over de wellness: zeer pover.  Enkel een sauna, geen dampbad en de HWP is ook verdwenen.  Geen buitengedeelte.  Enkel een overdekt buitengedeelte met glazen koepel.  Ik kan je verzekeren: daar ben je absoluut liever niet bij zomerse temperaturen buiten.  De meerwaarde aan wellness in deze club is dus nihil.  Net goed voor € 30 inkomtarief.  Een supergrote club met veel kamers en gangen.  That's it.  Gelukkig kan je nog à la carte eten, al moet je daar wel voor bijbetalen als je twee warme maaltijden en nog een tussendoortje wil verorberen als je er lang vertoeft.  En als je vroeg komt, blijft je sowieso ook erg lang want pas omstreeks 20:00 à 22:00, komen er veel dames binnen en ook veel erg knappe.  Ik had het geluk dat bij de dames, die je op twee handen kon tellen tot 20:00, ook Roxana zat.  Daar heb ik altijd een perfecte kamer mee, oeroude traditie.

Ik snap de bestaansreden van deze club niet echt.  Voor de reguliere inkomprijs van € 60 kom je evenver in ACAGold voor de helft van de inkomprijs, de helft van de neukprijs en voor de dubbele service.  Zijn er dan echt mannen die daar op restaurant komen  ::)  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #220 Gepost op: 29 december 2019, 02:26:27 »
24: SC EDITION, EPISODE 2

Status Case Report 2018: DECLASSIFIED



De vorige keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,15.msg133734.html#msg133734

Het volgende speelt zich af tussen 00:30 en 01:59.

Gebeurtenissen zijn in real time.

Locatie: Erkrath, Heinrich Hertz Strasse 24.

Nadat ik en mijn team zich hadden opgesplitst spoedde ik over de 52 richting Düsseldorf om mijn spoor te vervolgen. Op zoek naar de spionne van de ADP die met een aanslag op de ijsberengemeenschap. Dat moest koste wat koste voorkomen worden.

Nabij mijn bestemming trof ik de lokale brandweer die een brandje stond te blussen. Navraag via CTU leerde dat het om een uitgebrande auto ging. Precies het type van verdachte. Ik was dus op het goeie spoor!
Snel haastte ik mij verder. Eenmaal aangekomen op locatie aanschouwde ik een zwaar beveiligd gebouw dat meer weg had van een fort met 4 verdiepingen. Ik parkeerde mijn company car onopvallend naast het gebouw tussen een aantal andere wagens.

Ik infiltreerde het etablissement door me met een beige gewaad te vermommen, net zoals de andere leden die door het pand liepen. De kelder kwam ik niet in, dus heb ik op de 1e verdieping mijn zoektocht voortgezet.
Zo nonchalant als mogelijk gedroeg ik me als de andere mannen in de club. Dat lukte maar deels, omdat ik een glaasje prik bestelde, terwijl andere heren er met flessen sterke drank bij zaten. Drinken onder werktijd valt echter buiten de gedragscode. Bovendien moest ik scherp blijven om ook maar de kleinste spoor zien te bespeuren van de spionne.

Een rondje door de bar, voorbij de kino het atrium in en de Turkse lounge leerde me dat er ongeveer 30 man was en tussen de 30 a 40 dames, waaronder 1 spionne. Aangezien ik haar er niet gelijk uit wist te vissen, besloot ik me terug te trekken in het restaurant. Om niet op te vallen bestelde ik a la carte een steak, welke inbegrepen zit in de entree en me bovendien zeer goed smaakte, en observeerde het komen en gaan van de mensen.

Helaas leverde dit geen resultaat op. De vermoeidheid sloeg ook toe. Ik besloot daarop de sauna in te duiken om even bij te komen. De temperatuur stond lekker hoog. En met een druk op de knop sproeide de aufguss over de hete stenen voor een extra kick. Daarna lekker rustig afkoelen in het atrium, om vervolgens in de nabij gelegen douches goed af te koelen. Er zijn nabij 2 douches te vinden. Rechtsaf het hoekje om, schuin tegenover de keuken zit een kleine douche. Terug de gang in van de kino, richting de Turkse lounge zit er ook eentje.

Na een kijkje in de Turkse lounge met daarin een paar groepjes mannen, kwam ik al snel tot de conclusie dat ik hier de spionne niet ging vinden.Ik besloot terug in de atrium te gan zitten, omdat het in de bar te rumoerig was met dat luide disco muziek.
Diverse fraaie dames liepen er rond, maar eentje trok mijn aandacht. Er was iets wat mij getriggerd had dat zij wellicht meer zou weten. Ik volgde haar en op een onopvallend trok ik haar mee een verhoorkamer in. Tijdens het 'eenvoudige verhoor' bekende de verdachte klapekster al gauw dat ze ook een Roemeense is en Amy heet. Onder druk had ze haar verzamelde informatie met tegenzin afgestaan aan de spionne. Ze had echter ook goed nieuws, want ze zag kort geleden nog dat de spionne in het trappenhuis omhoog ging.

Gauw verloste ik de getuige van haar boeien en verliet rond tweeën de kamer.
Behoedzaam begaf ik me via het trappenhuis naar een verdieping hoger. Hier waren alleen verhoorkamer. Geen vertoonde aanwijzingen dat de spionne zich er verborgen hield.
Snel vervolgde ik mijn doorzoeking in de penthouse. Een ijsbeer lag zijn roes uit te slapen, maar verder was er niemand te spotten. Ook het aangelegen balkon bleek verlaten, met enkel een heldere hemel en fonkelende sterren.
Gehaast liep ik terug om de zolder te doorzoeken, ze zit nu immers als een rat in de val! Iets te gehaast was ik, want de trap kraakte als een dolle. GodvXXXXXXX, daar gaat mijn element of surprise!
Ik doorzocht nog elke hoek, maar de spionne was nergens te bekennen. Zou ze me voorbij zijn geglipt?

Ik liep terug naar beneden de penthouse weer in. Geen ziel te bekennen behalve die snurkende ijsbeer die een zogenaamde Mentholtruuk leek te doen. Mijn ogen gleden langs de kamer, tot mijn blik viel op een bril op een bank die er net nog niet lag. Snel liep ik er naar toe. Een eerste aanwijzing! Het was een zwarte damesbril met glassterkte in de plus. Ze draagt dus werkelijk een bril en het is geen vermomming.
Nog net hoor ik enkele snel naderende passen, maar voor ik mij kon omdraaien voelde ik een harde op mijn achterhoofd en viel op het bed. Het werd zwart voor mijn ogen. In de verte hoor ik nog net een valse lach en een vrouwen stem die triomfantelijk zegt: "Slimme jongen die mij weet te tegen te houden!"

Het volgende moment zit er een ambulance broeder over me heen en schijnt met een lamp in mijn ogen. Even weet ik niet waar ik ben. De bril, de klap, die valse lach... Snel zeg ik tegen de ambulance broeder dat het alweer gaat. Ik probeer op te staan, maar de kamer draait de verkeerde kant op en ik val weer neer. De broeder maant me het rustig aan moet doen met die bult op m'n hoofd. Ik schud m'n hoofd en zeg dat het alweer gaat. Collega's van CTU zitten de ijsbeer te verhoren (en nee, niet in een 'verhoorkamer' ;)) wat hij gezien of gehoord had. Veel wist ie niet te vertellen, alleen dat hij wakker schok van een harde klap en nog net een volumineuze blondine de ruimte zag verlaten.

Ik verspilde geen seconde en vorderde de beveiligscamerabeelden op. De beveiling van de club nam samen met ons de beelden door en we zagen al gauw rond dat tijdstip een langharige blondine in een auto wegrijden.Ik nam snel contact op met CTU om de traceren. Analist Edgar heeft uit satelietbeelden op kunnen maken dat de spionne richting Keulen was gereden.*Het viel mij toen pas op dat het buiten al licht was geworden. Verward keek ik op mijn horloge. Verdraaid, het was al tegen 7 in de ochtend.

Ik verwisselde gauw mijn gewaad voor m'n normale kleding en liet het magnum size gebouw achter me.



CASE FILE UPDATE: De penthouse en zolder ruimte bleken bij een herbezoek op een later moment te zijn gesloten voor publiek.

De volgende keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=681505#post681505
« Laatst bewerkt op: 29 december 2019, 02:33:38 door mentholbear »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #221 Gepost op: 13 januari 2020, 04:37:03 »
UNIFORM

Nadat ik op de 2e donderdag van de 12e maand het plannetje voor een dubbele Magnum dagje in het water viel.

Besloot ik dan maar een enkeltje Magnum te doen. Die club stond sowieso nog op de lijst waar mijn kameraad Klaus naartoe wou, en zo kwamen we zo rond het middaguur aan. Met Happy Hour kreeg ik voor 30 euro ipv de reguliere 60 een badjas en handdoek mee om te om te kleden.

Eenmaal me op de 1e verdieping omgekleed te hebben, even een kort verkenningstochtje door de club. Op de 2e verdieping kwam ik echter personeel tegen. Die deelden mede dat de 2e verdieping voor het kameren alleen met het weekend (of andere drukke dagen) open gaat. En de penthouse met zolder dan?
Die is definitief gesloten. Dat schijnt een VIP ruimte te worden. Balen, want het terrasje was 1 van de weinig plekken waar je lekker recht in het zonnetje kunt liggen bakken. Ook zit er een WC, waar ik graag in alle rust een drolletje draai, aangezien er zelden iemand daar kwam. De kino op de zolder was voor mij verder niet zo heel interessant, maar de heerlijke ligbanken waren ideaal om de Mentholtruuk toe te passen. Menigmaal heb ik in het weekend hotel kosten bespaard door rond middernacht de penthouse op te zoeken voor een dutje tot bijna 7 uur in de ochtend, aangezien de club tot zo laat open was. En daarna verder te trekken naar een volgende bestemming. Deze tussenstop is een stuk minder aantrekkelijk geworden nu de penthouse gesloten is.
Ik hoop dan maar dat het voor de club de moeite waar is, of dat ze het anders weer voor de dakloz... ik bedoel het publiek beschikbaar stellen

Beetje bedroefd liep ik dan maar richting de bar. Onderweg zag ik dat het zwembad er nog even troosteloos erbij ligt. De enthousiaste verhalen van een medewerker dat ze in de (onderwijl dus afgelopen) zomer eindelijk hun poolruimte zouden open kunnen zetten, zijn blijkbaar niet doorgegaan. Erg jammer. Heb je zoveel mogelijkheden, kun je er geen gebruik van maken.

Dan maar ergens naartoe gaan waar ik vast wel gebruik van kon gaan maken: de onuitputtelijke voorraad fris achter de bar.
Met een glaasje prik doorgelopen naar het atrium. De onderweg tegenkomende dvp met een korte begroeting voorbij gelopen. De 3 die er rond 13:30 waren, vallen niet onder mijn type. Ik val meer op slank, waarbij fraaie rondingen een plus zijn. En deze waren heus geen kiloknallers, maar mij een maatje te veel. Een 4e dame was zich nog aan het opmaken.
Magnum is ook niet een ochtend club, waar ijsberen al in de rij voor het ontbijt staan bij o.a. Heaven 7, Aca Gold of Penelope.
Kwa heren liepen er volgens mij ook maar 4 of 5 rond.

Ik besloot maar es aan de lunch te gaan. Broodjes, ei, allerhandr beleg en een koud buffet stonden al klaar. Net als een fruit mix sapje en orange juice. Opvallend was dat de sapjes ook ver na het ontbijt buffet bleven staan/beschikbaar bleven. Bij veel clubs worden ze weggehaald. Jammer eigenlijk als het dan wordt weggegooid. Ik drink graag ook tussendoor wel es een sapje. Beetje bij het koude buffet in de buurt en het blijft nog fris ook.

Na het eten even lekker rustig even uitbuiken in de Turkse lounge bar waar verder niemand was. Op één of enkele dvp na die zich aan het opmaken was/waren en zo nu een dan een poetsman.
Lekker ongestoord op m'n mobieltje een beetje werk kunnen verzetten en mijn dagboekjes van de vorige dag wat bijgewerkt.


Toen ik een beetje loom begon te worden de sauna ingedoken, afspoelen, om vervolgens lekker in het frisse atrium af liggen koelen.
Door een ietwat korte nachtrust viel ik echter in slaap. Dat had ik beter niet kunnen doen met dit frisse weer, want ik werd wakker met piepende longen. Gauw weer de sauna ingedoken voor een dubbel rondje opwarmen. Dat heeft gelukkig geholpen erger te voorkomen.

Opgeknapt en uitgerust kreeg ik meer ook voor de dames. De line up vulde zich door de dag heen langzaam aan tot zo rond een 20 tal in de avond.
Ilaria bleek er helaas weer niet te zijn. We zij elkaar nu 2 keer misgelopen. Jammer, want we hadden bij onze eerste en enige ontmoeting een leuke klik. Had dat graag willen herhalen.

Er kwam een vriendelijke dvp bij m'n ligbankje zitten voor een praatje. Leuke dame en een niet verkeerde klik. Doch, ook zij was me een maatje te groot. Tijdens de kennismaking zat m'n kop al de weegschaal te vullen. Aan de ene kant de klik en aan de andere kant de kilo's. Tja, dat laatste woog zwaarder. Vooral door wat er zich op de achtergrond afspeelde.


Veel dames komen nameljjk tijdens het opstarten van hun dag in het atrium een sigaretje roken. En het voordeel van in de atrium afkoelen is dan ook dat je de line up voorbij ziet komen.
Zo ook een zeer slanke blonde Roemeense. Ik had m'n zinnen op dezr gezet en rond het praatje met de andere af. Aangezien Ik niet al te goed tegen gerook kan, bleef ik waakzaam op m'n post. Alsof ze haar DVP spidey sense af ging, keek ze wat om zich heen en casually kruisten onzen blikken elkaar, zonder dat er gelijk wat beklonken werd. Zij was nog aan het opstarten en ik wist nog niet of er rode vlaggen bij haar zouden opduiken. Maar de interesse was overgekomen.

Aangezien ze na d'r sigaretje doorging op d'r mobieltje, besloot ik het iniatief te nemen. Of eigenlijk deed mijn kameraad Klaus dat. Sociaal als ie was maakte ie al snel contact met het groepje dames en de sfeer zat er al snel in. En zo kwam ik via m'n wingman in contact met die slanke Roemeense. Ze ziet er schattig uit met d'r brilletje. Net een scholiere/studente. Naughty studente wel te verstaan, want ben nog geen ene vergelijkbaar onthullende schoolUNIFORM tegen gekomen
Na een kennismaking en wat er mogelijk was besloten ons terug te trekken voor een heerlijke kamergang met dit hertje van slechts 22 lentes jong.

Het werd hoog tijd om de verloren calorieën er weer bij te laden. En dat gaat prima jn Magnum 5 goed gevulde buffet lagen al klaar. Maar bij de entree (ook van happy hour) zit ook 20€ inbegrepen, waarvoor je a la carte eten kunt bestellen. Dat laat deze Dagobeer zich niet 2 keer zeggen en koos voor de steak. Die smaakte weer prima, hoewel ik de licht pittige saus wel miste. Die gaf het gerecht een extra kick.

Na het eten kwam ik even later Klaus weer tegen en liepen we nog wat dames tegen het lijf. 1 ervan had mijn aandacht. Een slanke wat langere blondine, mooi opgemaakt, en fraaie rondingen. Op de verhoogde bankjes tegenover het atrium nam ik plaats om haar naar me toe te krijgen voor een praatje waar haar vriendinnen niet gelijk ernaast staan te luistervinken.
Maar voordat Ik d'r naar me toe kon wenken. Riep een andere beer op een zeter haar naar zich toe. Maar de 2 kwamen niet tot een overeenstemming en ze liep weer weg.
Ik kreeg toen ineens dat deja vu gevoel. Dat beeld kwam me ineens heel bekend voor. Volgens mij had ik in het verleden ook een poging gewaagd, maar was afgeknapt op haar uhm... Algemene voorwaarden.

Dus maar besloten een laatste sauna rondje te doen en daarna terug naar Mentholland vertrokken.
Magnum was me goed bevallen. Alleen jammer dat ze hun fasciliteiten niet goed (kunnen) benutten. Hoop echt voor ze dat het zwembad ooit nog es open mag. En dat ze de penthouse weer voor het publiek open zetten.