Auteur Topic: Roxanna (Roemeense)  (gelezen 80283 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Gepost op: 15 februari 2012, 22:03:22 »
Misschien zo snel mogelijk op de eerste pagina van de saunaclubs plaatsen  ;)?

Naam: Roxanna (Roemeense)
Haarkleur/-lengte : zwart/half lang
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : slank tot slank-normaal/natuurlijke B
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels
Leeftijd : jaar of 24, schat ik
Tatoeages/Piercings : nee/bovenlip
Service: tracht met PZC (erg goed) en NMC zich er snel van af te maken
Voordelen: neemt veel pre sale tijd, verleidt als de beste

Nadelen: zie service.

Waar een wil is, is een weg!

Laten we stellen dat tongzoenen niet haar ding is....

Nu mijn geduld, wilskracht en overtuiging even uit de doeken doen.

Ja die Roxanna.

Eigenlijk was ze in de loop van de namiddag de énige die mij kon verleiden. Ze doet dat dan ook geraffineerd. Het is duidelijk niet haar eerste dag. Ze volgt trouwens steeds hetzelfde patroon als ik zo het verhaal van badslippers er op nalees. Af en toe loopt dat vast.

We hadden eerst wat oogcontact, een paar keer, meer tijdens het passeren van mekaar.
Ineens aan de bar... het gaf pas, zal ik maar zeggen. Plots stond ik wel heel erg dicht tegen haar aan. Roxanna was niet echt mijn type maar ze had iets. Uitstraling, vriendelijkheid, onschuldigheid, ondeugendheid, liefheid en een meesteres in verleidingskunsten. Dit is ook voor mij te veel van het goede. Ze warmt me aan de bar nog een beetje op en eens haar gevoel zei dat ik al behoorlijk begon te gloeien, wist ze me mee te leiden naar haar favoriete geheime plekje van de club. Zo groot de club is, zo klein is haar favo-plekje. Zo klein als het is, zo knus is het ook. Een bed past er niet. Ze hebben er dan maar een poef gezet waar je niet lanuit kan op gaan liggen. Het hokje ligt in het Oriëntaals gedeelte van de club en straalt daardoor geen afwerkkot uit.

Ik sloot het gordijntje dat nog voor 1/4 open stond en zicht gaf op de loungeruimte van de bar. Ik zei haar dat het maar erg donkertjes was in het waskot. Ze lachte eens en haar greins liet blijken dat ik me geen illusies hoefde te maken. De functie van dit kamertje was afwerken. Ik trok het me niet aan. Zo snel laat ik een en ander toch niet gebeuren. Voor haar was de sessie gewoon begonnen. Voor mij nog niet. Een tegenstelling tussen ons twee, in haar nadeel, zou zodadelijk blijken.

We beginnen aangekleed wat te friemelen. Haar hand verdwijnt al snel tussen mijn handdoek op zoek naar iets dat tussen mijn benen hangt. Uiteraard vond "ie" dat leuk. Ik pakte haar lief vast, friemelde wat zodat haar hand mijn lul wel even onberoerd moest laten. Ik wil beginnen tongzoenen, nu we toch lief aan het doen waren. Oeps, buiten de waard gerekend. Ik vraag haar op de man af (lees: vrouw) of ze niet van zoenen houdt (ik spreek niet over tongzoenen). Ze antwoordde dat ze daar wel van houdt en gaf me verschillende snelle kusjes op mijn mond. Tevergeefs doe ik wat ik altijd doe: ik wil haar tongzoenen. Dat vindt ze echter niet leuk.

Ze doet haar bh uit, mijn handdoek wordt "afgeslagen". Ze doet eventjes later haar slipje ook uit. We liggen daar helemaal naakt. Ik probeer dat tongzoenen toch nog maar eens. Het hoort nu eenmaal bij het voorspel voor mij. Nee dus, gewone kusjes.
Toen ze ook het gordijn van de ingang van het kotje dicht deed, liet ik haar prompt weten dat ik niet kamer met dames die niet tongzoenen en dus geen sessie met haar wil. Het sluiten van het gordijn was echt wel de start van de sessie voor haar en als ik nu niet zou afbreken, zou het niet meer gegaan zijn. Sowieso had ik anders de vraag gesteld om te verhuizen naar een van de toch wel mooie kamers die Magnum rijk is (zeker bij de afdeling ex-Penthouse).

Ze werd niet kwaad. Dat is al veel. Voor haar was immers de sessie al begonnen. Ze dacht de € 50 van deze beer al binnen te hebben. Ze wou en zou me later zeker nog hebben, liet ze me nog weten. Hier scheidden onze wegen. Voor goed, dacht ik maar ook ik kan het fout hebben, zou later blijken.

Ik begreep het niet goed. Echt niet veel later komt ze me terug verleiden. Weer op de beste, liefste en weet-ik-wat-nog-allemaal-manier. Nog wat later meer van hetzelfde. Ik doe maar wat mee. Ik had haar immers al laten verstaan waar het op stond. Als ze niet wil afhouden, da's haar zaak.
Op het moment dat ik naar de buitensauna wou gaan en nog even onder de douche stond, staat ze daar weer. Verleidelijke pozen neemt ze aan, terwijl ze wacht tot ik uit de douche stapte. Haar vraag? Of we naar kamer gaan. Een échte, voegde ze er aan toe.
Ik was op geen andere gedachten te brengen. Ik zei haar dat ik in de sauna zou gaan. Zij zou op mij wachten. Na een saunabeurt, wat afkoelen in de buitenlucht... zag ik haar niet meer. Die heeft het opgegeven, dacht ik. Toch niet. Ze moet me bespioneerd hebben. Na de afkoeling in de buitenlucht ging ik nog even een koude douche nemen en toen ik mij aan het afdrogen was, stond ze daar ineens weer. Bestaan spoken, dacht ik even.

Ze helpt me afdrogen, ze kan niet laten wat de meeste dames in GT niet kunnen laten als je in handdoek voorbij de krukjes loopt. Ze pakt me vast, sleurt deze zwakkeling ergens heen. Ik zag de bui al aankomen. Ze was op wandel naar een kamer. Plots gooi ik alle remmen dicht en zeg haar dat ik niet met haar ga kameren en dat ze perfect weet waarom niet. Ze komt heel erg dicht met haar mond tegen mijn mond... en trekt ineens terug. Daarop zei ze dat ze op de kamer met mij wil tongzoenen. Ik sta verstomd. Ik overdreef wat en gaf haar reuze complimentjes en zei haar ook dat ik heel tevreden was om een dame met zoveel talent en uitstraling te kunnen gaan genieten op kamer zoals het hoort. Ik gaf wel nog aan dat een belofte schuld maakt. Ik moest haar vetrouwen.

Ik vertrouwde haar volledig. Het is immers niet de eerste keer dat ik iets gelijkaardig meemaak. Ik ben niet aan mijn proefstuk bezig. De eerste keer in zo'n geval had ik mijn twijfels over de kwaliteit van tongzoenen als een dame dat in eerste instantie niet wil. Ik moet er voor de goede orde wel aan toevoegen dat ze ondanks haar uitstraling naar verhouding weinig mannen kon versieren tot op kamer. Ik zag één keer dat een man bedankte en vrees dat het tongzoenen daar ook wel weer voor iets zal tussengezeten hebben.

Ik deed er goed aan om haar te vertrouwen. Het tongzoenen was erg intiem en niet karig. Verder heb ik geen beperkingen mogen ondervinden qua normale services: tz, PZC, NMC, beffen, vingeren, knuffelen, strelen. Het pijpen was érg goed. De moment dat we op kamer gingen, had ik pas flink gegeten. Tijdens het neuken heb ik haar dus aan het werk gezet. Ze heeft me daar een ritje bezorgd zoals ik nog maar zelden beter heb gehad.

Herhalingsgevaar?
Ja, als er geen lolita's aanwezig zijn én als ze spontaan laat blijken dat dezelfde ervaring er aan zit te komen.
Nee, als er écht-mijn-type-dames zijn. Ik heb wat moeten doen om de geboden service te verkijgen bij deze dame.

Na de sessie was het voor haar ook geen enkel probleem om na service in de bar op perfecte manier te verzorgen. Ik zal jullie meer vertellen. De na service gebeurde direct na het kameren en na de douche en gebeurde op zo'n manier dat mijn lul al direct terug stijf werd in de bar onder mijn badhanddoek. Ze hoopte op een vervolgsessie maar daar wou ik niet van weten. Uiteindelijk week ze van mijn zijde, na me nog een cocktail aangeboden te hebben en ging ze op zoek naar een andere beer.

Ze bleef de gehele avond nog vriendelijk, lief en charmant naar me .

En eigenlijk begon ik heel in het begin dat ik met haar was met een slechte indruk te scoren want ik vergat al na enkele luttele minuutjes haar naam en toen ik een naam uitsprak was het Alexandra (wat ze duidelijk niet graag hoorde, waarom?).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2012, 19:55:01 »
Nu mijn geduld, wilskracht en overtuiging even uit de doeken doen.

Dat doe je hier netjes uit de doeken, goed ieder mag duidelijk zijn wat hij graag wil op kamer en dit lezende denk ik dat onze SeksenFun al redelijk direct heeft gereageerd voor zijn doen. Ieder zijn manier en van deze kun je niets miszeggen en dat vind ik een enorme verbetering dan de dame uit Sharks.

Zelf denk ik dat SeksenFun ondanks dat hij altijd anders zal zijn toch ook wel eens het commentaar aantrekt van mederakkers. Trouwens zelf heb ik ook wel eens een keer een ernstige fout gemaakt en het commentaar van rakkers of toen nog ijsberen aangetrokken.

Zelf heb ik zeker niet het geduld en al helemaal geen behoefte om lang met een dame te praten voor ik op kamer ga. Als ik twijfel of het niet zeker weet dan vraag ik het gewoon vooraf. Trouwens het is altijd goed dit even van te voren af te stemmen, dat scheelt in de teleurstellingen wederzijds.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2012, 20:52:16 »
Geduld is inderdaad het sleutelwoord bij elke onderhandeling. Als dames echter voldoende alternatieven hebben (in drukkere clubs vaak) kun je geduld uitoefenen totdat je een ons weegt zonder het gewenste resultaat.
In drukke clubs zijn er echter voldoende dames die niet kortzichtig zijn en goede service verlenen, zonder wat voor onderhandeling dan ook, omdat ze het inzicht hebben dat dat aan het eind meer oplevert.

Nu mijn geduld, wilskracht en overtuiging even uit de doeken doen.

Dat doe je hier netjes uit de doeken, goed ieder mag duidelijk zijn wat hij graag wil op kamer en dit lezende denk ik dat onze SeksenFun al redelijk direct heeft gereageerd voor zijn doen. Ieder zijn manier en van deze kun je niets miszeggen en dat vind ik een enorme verbetering dan de dame uit Sharks.

Zelf denk ik dat SeksenFun ondanks dat hij altijd anders zal zijn toch ook wel eens het commentaar aantrekt van mederakkers. Trouwens zelf heb ik ook wel eens een keer een ernstige fout gemaakt en het commentaar van rakkers of toen nog ijsberen aangetrokken.

Zelf heb ik zeker niet het geduld en al helemaal geen behoefte om lang met een dame te praten voor ik op kamer ga. Als ik twijfel of het niet zeker weet dan vraag ik het gewoon vooraf. Trouwens het is altijd goed dit even van te voren af te stemmen, dat scheelt in de teleurstellingen wederzijds.

Groet, Foots O0

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2012, 21:02:57 »
Geduld is inderdaad het sleutelwoord bij elke onderhandeling. .
Voor mij is het enige sleutelwoord "SCHLUSSEL", ik moet enkel geduld hebben als alle kamers volzet zijn, en dan is er nog de kino of in de zomer de tuin    ;D :P ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2012, 01:07:58 »
Ook hier een leuk plaatje voor de discussie wat te verhelderen:





Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 26 maart 2012, 22:00:25 »
Naam: Roxanna (Roemeense)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels - Spaans
Leeftijd : jaar of 24, schat ik ==> 27
Service: tracht met PZC (erg goed) en NMC zich er snel van af te maken
Voordelen: neemt veel pre sale tijd, verleidt als de beste

Ik heb Magnum  twee keer bezocht en heb twee keer met Roxana gekamerd. Roxana tongzoent inderdaad niet graag (maar toch mogelijk) maar haar service is , volgens mij, voldoende.
Lieve en vriendelijke dame met gevoel voor humor.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 8 mei 2012, 22:27:04 »
Roxanne lachte naar mij.  Ze knikte van ver naar mij.  Zij herkende mij duidelijk.  Ik moest even nadenken van waar ik ze precies kende.  Van deze club of een andere club en was zij er vandaag voor de party?
Toen ze aan de bar van ex-Atrium stond, ging ik naar haar toe en bestelde een drankje.  Ze zei haar naam en mijn frank viel.  Met haar was ik vorige keer in Magnum ook in bed gedoken. 
Ik vertelde haar na eventjes dat ik nog maar net van kamer was en dus tijdelijk onbeschikbaar was.  Ze liet me doodleuk weten dat ze had gezien dat ik net op kamer was geweest met Joy.  Ach ja, dat was ik even vergeten, ik stond er even niet bij stil.  Die dames in de club weten soms meer van jou dan je zelf van jezelf weet.  Het was voor haar geen reden om mij alleen te laten staan.  Ze wou gewoon gezellig wat met mij keuvelen.  Natuurlijk in gedachte dat ze dan nadien mij alvast te stekken zou hebben.  In tussentijd zou ze natuurlijk ook kunnen gaan jagen op ander wild.  Daar koos ze dus niet voor.
Wat keuvelen?  Meer werd duidelijk toen ze voorstelde om wat te keuvelen in het knusse hoekje waar ik zonet nog seks had voltrokken.  Eerlijk gezegd, zoals ze zei, gewoon wat keuvelen, geen seks.  Zo begon het ook en zo duurde het ook.  Uiteindelijk hebben we dan toch seks gehad om heb ik een lekker ritje van haar gekregen.  Van wat grappen, praten en keuvelen, kreeg ik  het op den duur toch warm.  Mijn jongeling kreeg goesting en dus werden we steeds knuffeliger en intiemer.  Kusjes hier, kusjes daar, kusjes overal.  Lekker tongzoenen. 
Weer gingen de gordijntjes toe.  Waar had ik dan nog gezien vandaag?
 Op een gegeven moment lag ik half van het beddenbakje met mijn hoofd van het bed, mezelf ondersteunend op mijn handen en zij maar pijpen.  Het moest er van komen.  Ik kon mezelf niet meer houden en al pijpend rolden we bijna kopover van de beddenbak.  Zelfs dit voorval zorgde er niet voor dat mijn lul (van het verschieten bijvoorbeeld) minder stijf werd. 

Net als vorige keer weer heerlijk van mekaar genoten, weer een goeie pijpbeurt, heel afwisselend gehad en weer een goed potje seks.  Zo hoort het!

Roxanne, ze geeft me altijd voldoening.  Ze weet me steeds tot haar te bekeren.  Eigenlijk is ze niet eens écht mijn type.  Zo zie je maar.

Roxanne zou later op de avond nog eens komen polsen of een tweede keer er mogelijks inzat.  Dat was niet het geval.  Ze heeft ook nog bij Pic geprobeerd.  Hij ging er niet op in.  Of hij er later in de nacht toch nog mee op kamer is geweest, weet ik niet.  Ik heb hem alvast meegegeven dat hij goed moet nagaan of ze wil tongzoenen (als hij dat al zou willen) omdat ze dat blijkbaar niet met iedereen wil doen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 8 mei 2012, 22:35:51 »
Kijk wel uit voor uw oude botten, als u zo wild te keer gaat SeksenFun  ;)


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 8 mei 2012, 23:08:31 »

Roxanne zou later op de avond nog eens komen polsen of een tweede keer er mogelijks inzat.  Dat was niet het geval.  Ze heeft ook nog bij Pic geprobeerd.  Hij ging er niet op in.  Of hij er later in de nacht toch nog mee op kamer is geweest, weet ik niet.  Ik heb hem alvast meegegeven dat hij goed moet nagaan of ze wil tongzoenen (als hij dat al zou willen) omdat ze dat blijkbaar niet met iedereen wil doen  ;).


Nee, ik ben niet met Roxanne geweest, vond haar meer een dame waar je mee bij kaarslicht urenlang kan onderhouden ;D. Haar subtiele benaderingen en haar vriendelijke gedrag vielen me overigens positief op bij Roxanne. 
Ik ben eerst met een Duitse milf gegaan (naam weet ik niet meer) en om 2 uur 's nachts met een poolse blonde nymphomane :P (Stylette gaf ze op als naam). Wat tongzoenen betreft kwam de tong van deze laatste tot aan mijn adamsappel  :o.

Offline Ruud0711

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 5 mei 2013, 18:59:03 »
Ben een paar keer met roxanna op de kamer geweest.
Standaard, niets extra's alles plichtmatig. Wel een lieve vrouw, neemt wel de tijd. Sex is matig

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 5 mei 2013, 20:13:44 »
Ben een paar keer met roxanna op de kamer geweest.
Standaard, niets extra's alles plichtmatig. Wel een lieve vrouw, neemt wel de tijd. Sex is matig

Dag Ruud0711, welkom op Relaxxxboard! Wij hopen nog meer recesies van jou hier te mogen lezen. :cheer:

Offline 888

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 5 mei 2013, 20:30:53 »
Hoe is het met de drukte over de hele dag genomen? Ben van plan woensdag te gaan vanaf de middag tot in de nacht

Verstuurd van mijn GT-I9105P met Tapatalk


Offline Ruud0711

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 29 mei 2016, 09:31:53 »
Is she still working at magnum?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #13 Gepost op: 29 mei 2016, 11:06:38 »
Ben een paar keer met roxanna op de kamer geweest.
Standaard, niets extra's alles plichtmatig. Wel een lieve vrouw, neemt wel de tijd. Sex is matig

Beste Ruud0711,

Welkom op Relaxxxboard!
Zoals Mechelen al schreef hopen we hier veel van jouw club- en dameservaringen le lezen.

Gr,
Sjeuf

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Roxanna (Roemeense)
« Reactie #14 Gepost op: 13 juli 2016, 18:22:15 »
Funny title, to be corrected.
Though this be madness, yet there is method in't.