Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602193 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #75 Gepost op: 4 september 2012, 13:16:08 »
Ach, Tom, je hebt nog een twintig keer "betere" beurt gehad dan je zou krijgen in een wandelbuurt, en je bent 30 euro kwijt  ;)


Dus koester geen wrok met haar "zwart " gaan te maken bij collega-saunaclubgangers, laat haar gewoon "links" liggen en trek er je voor de rest niet te veel van aan.


Sometimes you win, sometimes you lose, en dat houdt je ook verder scherp....  ;D


Ze likte je ballen, ze pijpte je zonder, ze neukte in verschillende standjes...dit alles zonder enthousiame, in enig welke andelbuurt in de BENE kan je bij 85 percent van de meiden zelfs dat vergeten en betaal je voor een kwartiertje 50 euro  >:D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #76 Gepost op: 4 september 2012, 13:26:36 »
Ach, Tom, je hebt nog een twintig keer "betere" beurt gehad dan je zou krijgen in een wandelbuurt, en je bent 30 euro kwijt  ;)


Dus koester geen wrok met haar "zwart " gaan te maken bij collega-saunaclubgangers, laat haar gewoon "links" liggen en trek er je voor de rest niet te veel van aan.


Sometimes you win, sometimes you lose, en dat houdt je ook verder scherp....  ;D


Ze likte je ballen, ze pijpte je zonder, ze neukte in verschillende standjes...dit alles zonder enthousiame, in enig welke andelbuurt in de BENE kan je bij 85 percent van de meiden zelfs dat vergeten en betaal je voor een kwartiertje 50 euro  >:D :P

Dat is waar maar dan weet je waar je op intekend en is er geen teleurstelling en geen schenden van respect en dus is de teleurstelling minder. Dori gaf me een zeer goedkoop gevoel en sloeg daardoor eigenlijk de zin onder het clubbezoeken onder de avond uit.

Maakt niet uit, ik maak haar niet zwart, maar vertel mijn kant van de story als achtergrond, als couleur locale p6 story.

En inderdaad..you win some, you lose some.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #77 Gepost op: 4 september 2012, 13:44:45 »
Tom,


begrijp me niet verkeerd, uiteraard kan je hier je ei kwijt....graag zelfs  ;)
En je verwittigt automatisch je wandelmakkers als je zulke recensie neerpoot op de koop toe, en dat is je goed recht  :P


Intekenen op een ramenservice is inderdaad gevaarlijk, intekenen op een 7e hemelmeid levert SOMS ook eens een teleurstelling op, it's the name of the game.


En ik bedank je voor je recensie, want meestal worden die negatieve niet neergepoot.


De meid in kwestie moet het eigenlijk zelf weten, ze schaadt er enkel haar inkomen mee, een spijtige zaak voor haar, maar ook that's life, isn't it...


Ik ben ook zinnens eens een vrijdagavond naar Heaven7 te trekken, dus lees ik al je ervaringen met veel plezier, maar voor alle veiligheid kijk ik ook eventjes fotokes  >:D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #78 Gepost op: 19 september 2012, 11:12:40 »
Afgelopen maandag ff met me neukmaat Heaven7 aangedaan.we parkeerden iets over 8 uur de auto recht voor de deur,3autos op de parking dat is niet veel.we werden door de vriendelijke theke Irina binnen gelaten ,en wat zei ze goedenavond kaaskoppen.wij lachen dat snappen jullie wel,ze gaf me 3 kussen .afrekenen badjas pakken en naar de omkleedruimte.en in mooi maagdelijk wit betraden we de bar,even een lekkere koude warsteiner gepakt,en wat ziet het oog van koos er sttonden er maar 20 flessen bier koud,ik denk dat word niet laat vanavond.maar goed ff de meiden begroet en gekust.Komt Tom naar me en zegt Koos ik zal maar geen bier pakken want dan moeten we zometeen naar huis,er staat zo weinig,en aaangezien jij minimaal 20 flessen wegdrinkt zal het wel niet voldoende zijn,ik zei maat dan pak ik er vandaag wel wat minder.er stond nog voldoende eten ,voor de genen die dit belangrijk vinden,ik dus niet want ik ga niet voor het eten ik ga voor een gezellige avond om te auwehoeren.


Tom ging op inspectie wat er nog te eten was en ja hoor,een hele bord vol hij ging aan de tap zitten en je kon niet over zijn bord heen kijken.en hij liet mij alleen achter met al die lekkere meiden,niet erg hoor ik vermaak me wel.wat met stefanie zitten praten ,en aan die lekker borsten zitten voelen,overigens ze zei dat het haar laatste dag was in H7 maar dat weet je nooit met die meiden,dus we zien het wel.het was heel rustig er waren met ons in totaal 4 beren en 12 meiden,nou is het hier altijd wel rustig op maandag.even naast Tom gaan zitten aan de tap,en wat met Irina de theke praten,volgens mij heeft ze een oogje op me lol.we zitten daar te praten komt de chef binnen gelopen,oftewel Benny.die begint me daar toch een verhaal op te hangen tegen Tom en mij,over vervelnde hollanders met van die dikke buiken zei die,die alleen maar kwamen om te vreten en te zuipe.dus hij heeft ze eruit gezet want ze hadden problemen gemaakt.maar dat terzijde.


onze tom had claudia een massage belooft de vorige keer en belofte maakt schuld,dus ff de massage olie uit de auto gehaald en hij weg met clauda naar de kino,wat heeft die meid een lekker lichaam.ben ik maar op de bank bij Sara gaan zitten ff wat zitten kletsen over onze laatste date van afgelopen vrijdag,geen super date maar het is wel een schatje en mooi meisje.Berzine/ Erika riep me of ze een facebook acount aan mocht maken op de ipad,ik zei dat mag wel hoor dus samen met haar dat ff aan gemaakt op de ipad van Tom.want Tom lag alweer met Deea In de kino te masseren. Daarna ben ik toch maar weer naar stefanie gegaan want die zat to gokken,hebik ze ff een beetje staan te masseren in haar nek.ze zei wel netjes koos een date zit er niet in vandaag,ik heb geen zin,en ik wil je niet teleur stellen ik wil een goede date met jou of ik date niet met je.dat vond ik klasse dat ze dat zei dat het niet alleen om het geld draait,teminste dat denk ik dan.


rond 12 uur waren we nog met 2 man en 12 meiden,en wat werd er sensueel gedanst op de roemeense en bugaarse muziek,heerlijk om naar te kijken tussen 2 meiden in.dat was wel een beetje onze avond,het was ondertussen alweer 02.45 uur.Atilla zei ga je maat is roepen boven op kamer 5 ik zei ok is goed,hij was net klaar.komt Sara ook nog ff kijken want die lag al op bed met Franciska.ik kon het niet laten ff aan haar lekkere borsten te voelen,en wat denk je meteen dat shirt omhoog,en konde we ze nog ff bewonderen.Tom en ik naar beneden.nog snel een warsteiner gepakt voor in de auto,afscheid genomen van alle vrouwen en de theke,en weer richting holland.nog flink zitten napraten in de auto over deze leuke avond.snel weer.


Foots even wat alinea's gemaakt voor de leesbaarheid te bevorderen, verder origineel gelaten uiteraard.
« Laatst bewerkt op: 19 september 2012, 11:52:35 door foots »
Doe wat je moet doen.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #79 Gepost op: 19 september 2012, 13:42:07 »
Gisteren de afslag Brueggen gemist, dan maar naar heaven 7.  ;D

Irina de ruski theke begroette ons met kaaskoppen... Wees blij dat we geen russen zijn dan heb je een krat vodka voor ons nodig. Nu is een kratje bier genoeg. Ik legde mn spulletjes in de lockers en binnen troffen we 12 meiden. Ff wat gegeten en gebuurt met een paar dames. Claudia de beloofde massage gegeven. Daarna knipoogde Dea en zei dat ik een kus kreeg van haar zus in Rumania waarvoor zei geautoriseerd was. Dea gaf me een kus op de wang, Steffanie haar zus studeert nu en alles ging goed met haar. Biene ik kon het super vinden met deze roemeense die alleen kamerde als ze er zin in had en dus niet voor dit vak geboren was, maar ook met Dea kan ik het super vinden, Dea is niet knap maar dat trotse gypsy bloed en een vrouw van 26 die half europa al heeft gezien maken van Dea iets speciaals, verder is ze heel directy en erg eerlijjk in haar woorden...ook service wise is ze heel warm en goed. GFS is 100 punten met haar.

Of ik haar ook een massage gaf?.. sure... Na half uurtje draait ze om ook deze kant, ik spuit olie op haar tits en begin ze gevoelvol te kneden. Nu wordt ik toch erg geil van haar dat was haar ook opgevallen en ze begint met me te tongen.Maar Nora had ik ook een massage beloofd, vanavond is het extreem rustig, ze willen allemaal wel een massage. Dea vertrekt ik rook even een sigaretje met Florina en Berzine en drink een biertje.
 
Ook nora wil na de reguliere massage een borstmassage, het blijven dvp he en ze kennen mijn zwaktes maar al te goed en ze hebben de effectieve aanpak gevonden dus ook met haar loopt het snel uit de hand. Ze trekt me lekker af terwijl we kussen, Dea komt erbij liggen..he dat was mijn prooi...voel ik haar denken. Ik voel me een beetje ongemakkelijk..Dea is ook een super leuke vrouw en we hebben net ook een lang privegesprek gehad...wat mijn zin in haar aleen maar heeft vergroot. Ik maak een keuze..Norta maar weer een keer. Kom zeg ik tegen Nora voordat het helemaal losgaat we gaan naar boven.Met Nora boven was een superdate maar ik ken haar allang en het is onze tiende date? Ook lang gesproken met haar pre en after op bed, zonder dat ik er erg in had was het weer 3 uur geworden.
De afrekening is weer meer dan fair..Sarah showde mij en Koos nog even haar main assets op haar kamer en ik wenste de stoere gekke Franceska haar roommate nog even een goede nacht.

Beneden namen we afscheid van alle nog aanwezige meiden Ook van Claudia die ik nog even voorhield dat het niet netjes was een massage van mij te nemen en dan met een andere kerel naar de kamer te gaan, het bijdehandje keerde het om. Haha.

Een zeer leuk relaxed avondje met veel contact met de dames vond zijn einde. Een feestje in en priveharem was het geweest, compleet met heupwiegende roemeense meiden met buikdansers rokjes, volgende ker steek ik een shisha op..Was in een soort prive harem weer een erg leuke avond.
Jammer voor de meiden dat er weinig te verdienen was maar de stemming was er niet minder om na een druk weekend. Het werd dus een soort privefeestje dus met Koos Alberts en mij als enige genodigden na 12 uur, helemaal geweldig zou Koos zeggen. Binnenkort weer.


Foots: Voornaam Van Koos verwijderd
« Laatst bewerkt op: 19 september 2012, 15:05:31 door foots »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #80 Gepost op: 24 september 2012, 13:38:07 »
Zaterdag 22 september naar de champagne party geweest met Tom en Rmjhexe.Rond 20.00 uur waren we daar,en wat opviel maar 3 auto's op de parking.dat was wel heel weinig voor een zaterdagavond.Theke Irina verwelkomde ons met een dikke russische kus.teminste ik kreeg een dikke kus.snel alles afgehandeld bij de balie omkleden en naar binnen.De koude rakkers (warsteiner)stonden
al op me te wachten. Schatje Olga een kus gegeven. Ik stond wat rond te kijken maar het was geen beste line-up,3 nieuwe 1 uit Hongarije en 2 uit bulgarije. Verder de bekende gezichten Claudia,Dea,Sharon,Joy,Nora,Beatrice en nog wat meer meiden,ik kan die namen niet allemaal onthouden en dat is maar goed ook want dan puilden me hersens eruit denk ik, voor zover ik die heb.Even naast Olga aan de tap gaan zitten en wat zitten kletsen,over koetjes en kalfjes dus gewoon roddelen over de andere meiden lol. Mrjhexe en Tom gingen nog even die dikke nekken vol zitten proppen met eten.

En ja hoor het was 2100.uur,en de champagne party begon,ja zeiden wij nu gaat het gebeuren. En wat denk je we kregen allemaal een glas champagne,die niet te pruimen was teminste ik vond het niet lekker. Rmjhexe heeft volgens mij 6 glazen weg zitten drinken die kon er wel van genieten. Florina zat naast mij op de bank,en zat de hele tijd in me nek te hijgen,ik werd er nerveus van,en dat word ik toch niet snel. Het ergste is het lijkt wel een GT dame,want ze kent ook maar 1 woord schlussel. Het is toch knap elke keer dat ik daar ben blijft ze het proberen,om me over te halen,klasse meid. Maar Johnny gaat meer voor een naturel vrouwtje.

Maar het bleef in eerste instantie rustig,ik denk ik ga maar is ff kijken of ik een wip kan winnen op de gokkast. Zei ik daar te gokken komt Dea achter me staan,en zegt ik wil spelen voor jou ok is goed meid kom maar. Maar ze wist niet dat je alleen automatisch kon spelen want de rest van de knoppen weigerde,dat is niets zei ik zeg dat weet ik ook wel. Je kunt me beter een massage geven in de kino zegt ze,ik zeg oke is goed. Met haar naar de kino en lag ik daar het werk van Tom te doen,dat is normaaal gesproken de masseur van de dames. Was toch mooi hij kwam er ff bij liggen,want hij was moe. En toen ging me telefoon,ik zeg tegen Dea ff terug bellen ze zegt kom je terug ik zeg jazeker kom ik terug. Even snel gebeld,kom ik terug gelopen,loop ik tegen Olga aan. Dus aan Dea ben ik niet meer toegekomen. Samen op de bank gaan zitten bij de gokkasten,toen kwam er een niet zo vrolijke Dea langsgelopen.Ben er ff naartoe gegaan en zei sorry meid dat ik niet ben terug geweest. Maakt niet uit zegt ze ik weet toch wel dat jij niet met mij naar boven gaat ik zeg ok,dan is het goed. En ben weer bij Olga gaan zitten,zei aan de wodka redbull en ik aan de warsteiner. Ze zat me op te geilen al een halfuur met kusjes en haar handje onder me handdoek. Ik zeg ga maar een sleutel halen,dan pak ik ff drinken voor jou en mij en gaan we naar boven.

Eerst ff lekker samen douchen,en toen naar de dekstal lekker een uur liggen stoeien met haar. Ik weet niet of de details nog volgen maar ik denk van niet. Na de daad weer ff douchen,en naar beneden.
En wie zie ik daar onze grote vriend smouse. Mooi wat met smouse zitten buurten,hij kwam voor Olga maar Olga was niet van mij af te krijgen nog ,niet met 110 PK,ze zei al ik blijf tot 05.00 uur bij jou zitten. Ik denk ohnee,want ik wilde die nieuwe hongaarse nog proberen. Maar ze ging niet weg,wat ik ook zei tegenhaar.Vriend Tom was naar de mc donalds geweest,en had voor alle meiden hamburgrs en kipnuggets gehaald.

Maar jullie zien het wel niets meer over champagne,daar zijn ze dus 1 keer met rond geweest,kun je niet echt een champagne party noemen,wel???? We kwamen toch niet voor de champagne,ik niet.

Rond 03.00 uur nog maar een uurtje wezen kameren met Olga.
Ik kwam terug rond 04.15 uur,en er was niemand meer alleen meiden,dus ik denk die 2 liggente slapen in de auto. Maar dat was toch niet ze lagen boven,ook lekker.
Nog een beetje zitten buurten met de meiden ,en zoals altijd kwam Tom pas na 5 uur uit de kamer,volgens mij heeft Attila 4 keer moeten kloppen.
Met een goed,maar moe gevoel H7 verlaten zo rond half 6.
Het was geen super avond,maar wel leuk.
Voor 30 euro val je je vrouw toch niet lastig.
Doe wat je moet doen.
Doe wat je moet doen.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #81 Gepost op: 24 september 2012, 14:42:11 »
Ter aanvulling op Koos Alberts verhaal wat ons bezoekje goed weergeeft;

De line up van afgelopen zaterdag:

Rumania:
dea, ietsje meer girl next door (gnd)
florina, schattig ogend tienertje van 23 jaar die al veel ervaring heeft
beatriz, pp meisje beetje onderkoeld op de eerste blik
anca, pp meisje onderkoeld ook na de eerste blik
dikkerdje, teaser eerste klas
franceska, beetje gekkig al snel vervelend meisje, animeert nogal lompig.

Hungaria
Ivet, super naturelle blonde beginner jaartje of 19,erg schattig meisje, had haar op het oog, veel mee gebuurt maar iemand anders kaapte me weg..jammie hiervoor kom je naar clubs voor deze diamantjes

Bulgaria
schittterende gypsy, met model kontje
melissa, super arro ogende maar erg lieve meid en lekker slank met een top lichaampje

Ghana, Nigeria of was het jamaica hahaaha
sharon, gekke vrolijke meid, die zich als de klik er is helemaal laat gaan
joy, erg mooie vrouw met klasse en een zijden zachte huid en toplichaam

Marokko
Nora, schat van een vrouw erg lief, erg goede service, erg naturel bij klik.

Russia
Olga, schattige lieve meid met erg goede service..bij klik meer dan een dvp voor je.

Dus maar 13 vrouwen, wat natuurlijk zeer weinig was en ik kan dan ook spreken van een matige line up voor een zaterdagavond en zeker voor een feestje..
Vaak veel meer beren onder dan dames, ik heb me er niks van aangetrokken en me teruggetrokken in de kino met Nora en daarna met Sharon en toen een paar uur op de kamer doorgebracht.
Ook de Champagneparty was niks, allemaal van die suedlaender die niet drinken en stug erbij gaan zitten..de champagne vloeide alsof het echte dom perignon was en de theke hem zelf moest betalen...ik heb er al veel leukere feestjes meegemaakt...met 25 meiden en een partystemming en aangeschoten meiden op het eind van de avond...helaas zo niet dit weekend.

Leuk om Smouse weer te zien en Hara1d, en me goed vermaakt met nora en een super hete date gehad zoals altijd met sharon...en die nieuwe Ivette voor rmjhexe gelaten die maar bleef herhalen hoe lekker die naturelle nieuwe meisjes wel niet zijn...
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #82 Gepost op: 24 september 2012, 17:50:30 »
Toch maar besloten mijn babylon-bezoek nog een weekje uit te stellen naar eind september, aangezien iman pas komende week zal terugkeren.

Het was al weer een tijd geleden, dus was zondag nog maar eens gaan kijken hoe het in H7 gesteld staat.

Hoewel ik had opgevangen dat er een nieuw theke zou zijn, werden we verwelkomd door onze goede oude coco. Wat me meteen opviel in de theke, was dat er kluisjes geplaatst zijn, wat ik persoonlijk een goed initiatief vind. Dat wordt crisis voor de pikkedieven.

Er waren meer beren dan ik had verwacht, was op zich niet erg, maar als je een specifiek meisje wou, moet je toch wat gaan timen: niet alleen kijken wanneer ze vrij komt, maar ook op welke moment van de dag ze überhaupt "zin" heeft om naar de kamer te gaan, vooral wat de koelere typetjes betreft. Een beetje het vanessa-fenomeen.

Zo was er bv. Anka, het petite blondje, dat pistol reeds aangekondigd had (dat beloofd meestal). En ja hij had er niet naast gekeken, want na een eerste glimps van haar te hebben opgevangen zag ik het meteen zitten om 1 euro per sexminuut aan haar te spenderen  ::) . Spijtig genoeg zat ze een groot deel van de dag aan de gokkast. Aan haar donderse expressie te zien kon je haar maar beter niet storen. Deed je dat wel, dan kon je een deuk in je ego verwachten. Heb een paar beren gezien die haar probeerden van die kast te trekken, maar daarmee een blauwtje opliepen.
Toch was er later op de dag een alfabeer die geluk had, en erin sloeg haar focus van de gokkast te onttrekken.Dat werd een lange kamer, helaas. Toen ze terug in de bar kwam was het een matter of seconds en de volgende sloeg zijn klauw al in haar. De vorige had haar vagina goed in gang getrokken had ik de indruk, want aan deze nieuwe beer - die ze eerder op de dag onvriendelijk afwees - gunde ze nu plots wel het genot van haar lach en aandacht, en een kamer. Een vrouw is toch iets raar he.  ???
Maar goed, toen ze een paar beren had afgewerkt, was ik als zetabeer in de veel te late avond aan de beurt. Timing is nooit mijn beste talent geweest. Desalwelteplus smaakten haar afgekauwde botjes mij nog best goed. Servicegewijs was ze ok, maar ze komt - zoals geen enkele roemeense - niet aan het ongeremde niveau van de donkerhuidige toppers die ik al heb mogen smaken. Haar lichaamsbouw, die zo fijn is als de mechaniek van een breitling, is natuurlijk wel een hardmakende factor die in haar voordeel spreekt. En dat is ook de reden dat ik zo af en toe terugkeer naar dit type stunnertjes. Ik ben geen fijnschieter voor niets natuurlijk.

Het voordeel van een club is dat je van alle walletjes kan eten, zo wou ik ook eens proeven van de jamaicaanse joyce. Voor een overdreven perfectionistische optiekficker zoals ik zou ze ietsje slanker mogen zijn. Om die reden had ik haar in het verleden al eens links laten liggen, maar met haar geile blik wist ze ditmaal toch mijn testosteronwinkel in lichterlaaie te zetten. Toen ik toegaf aan de kamervraag stelde ze uit zichzelf voor om op te warmen in de sauna, goed idee, alwaar we ons zondigden aan te censureren perversiteiten. Als dat een voorsmaakje was van de zevende hel, dan is dat niet het slechtste wat je kan overkomen. Voor het zware werk toch maar naar de kamer gegaan omdat ik wild begon te worden, en die hete kolen in de hoek van deze legbatterij verdacht naar mijn gat aan staren waren. Op de kamer was ik weer zwaar aan het trippen, zoals wel vaker gebeurt als ik mij op exotisch terrein begeef. De sex met dit type vrouw is toch heel anders dan met een roemeense. Dit voelt primitiever, dierlijker, gewoonweg beter aan. Manmanman dat was weer knallen. :o
Was echt blij dat ik joyce had genomen, en niet het fotomodelletje met de rode haren (beatrice?), daar deze laatste simpelweg niet bepaald de uitstraling heeft "met mij kan je nu eens lekker losgaan en ongeremde sex hebben". Joyce heeft dat wel.
Voor de liefhebbers van joyce vermeld ik wel even dat ze vanaf maandag 24 september een 2tal niet  in de club zal zijn wegens vakantie.

Samengevat, een mooie dag gehad. Er waren natuurlijk wel minpuntjes zoals de douches die ijskoud poolwater uitspuwden en het koffie-apparaat dat er bijwijlen naar fluit. Maar ware het niet dat onze goede oude coco om deze reden iedereen bij het afscheid beloonde met een kortingkaart voor volgende keer. Een mooi gebaar...   ^-^
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #83 Gepost op: 26 september 2012, 18:01:47 »
Gisteren geweest, maar 10 vrouwen, eind van de week waren er weer 20 zei de bedrijfsleider Benny...die zich laat sponsoren door een bekend merk haargel.

Er staan weer nieuwe pics op de website,vlnr Olga, Beatrix la reine een 100% pp meisje, Yvette, Joyce, Andrea en Anke een 100% pp meisje zijn toegevoegd.
http://heaven7-saunaclub.de/girls









Line up:
Beatrice, Andrea, Florina, Dea, Gaby, Mimi/Maria/Mima, Sharon, Nora, Delia, en Yvette

Ik ben verpletterd onder de aandacht van Mima voor de tweede dag op rij..meteen vanaf binnenkomst,een beetje irritant want wilde eerst eten, first things first dus eerst eten hahaaha, daarna dansen, lachen , praten, genieten van haar lust for life,een geweldige vrouw vind ik, verspreid goede zin en levenslust...als je haar nummer hebt en de andere kant opneemt.
Toch eerst aan mijn pp instincten toegegeven en met een klein jong ogend roemeentje naar boven gegaan..Florina..door Sharon de dwarf genoemd..wat ik in haar zie..ja daar moet je een man voor zijn Sharon...dat ga ik jou niet uitleggen...lees het forum maar.
Gewoon een naturelle meid, beetje profi, maar met een goede service, lekker tz, pzc en neuken vol overgave.
Super strak kutje en heerlijke hangende c cups en een roomblank zacht lichaam en ze ziet er als 16 jaar uit..geweldig.

Daarna was madamme Mima een beetje gespeeld boos, maar dat duurde niet lang zelfs als ze bij andere kerels zat zat ze de heel tijd te knipogen, te lachen naar me en kontakt te zoeken, het flirten ging door..hahaaha..rond 24 uur hield ze me tegen en volgde weer een dans sessie met haar, ik tilde haar op en we zwierden -onder het toeziende oog van Johnml en 2 poolse drinkbroeders van hem- over de vloer, daarna gooide ik haar op de bank,nu begon het uit de hand te lopen, een horizontale paringsdans volgde, ze liet toe dat ik mijn hand in haar slipje stak en zachtjes voelde ik aan haar natje grotje en ik kuste haar borstjes. Ze begonnen allemaal te kijken maar een live show ging ik hier toch echt niet geven.
Ik voelde dat ze zin had en ze drong aan zoals ze al 2 dagen aan me hing en aangaf dat ze het wel zag zitten met mij..zelden moest een dame zo een zo hard to get muur nemen, maar zij kon het.

Geladen was ik niet echt meer maar na 2 dagen presalen wilde ik haar wel een keer naakt zien, ze is masseuse van beroep dus een excuus was snel gevonden, naar boven, een massage volgde, veel gelachen zoals altijd met deze zonnestraal, al snel draaide ik me om en had zicht op haar naakte toplichaam waarmee ze bovenop me zat, ik kreeg een spontane erektie met de juiste vrouw kan alles, ik trok haar naar me toe en stak mijn hand tussen haar benen, wat are you doing, maar haar reaktie zei genoeg en ze werd snel nat, ik kuste haar hele lichaam en befte haar kort, ze genoot, ze genoot intens, het vuurtje ontvlamde, we wilden neuken, nog net werd een pirelli gemonteerd,2 dagen onthouding met haar waren goed voor de sex die dierlijk lekker was..hahaha..na afloop lekker samen gaan douchen op haar initiatief en daarna was ze snel weg maar wilde morgen weer met me afspreken, samen de sauna in, relaxen ..haha wie weet ga ik dadelijk weer even buurten met haar...kost tenslotte niks hier allemaal.

Zelden dat een vrouw me zo van mijn sokken blaast als deze gypsyqueen...haar schitterende alles relativerende lach, die levenslust uitstraalt, haar warmte, haar slanke indiase uiterlijk en haar slanke toplichaam, hoe ze danst, die grote bruine ogen vol levenslust, man ik wou dat ik zaterdag met haar naar het strand kon in Varna, maar dan sta ik te werken aan de koude noorzeekust haahaha..het lijkt alsof ik verliefd ben en dat ben ik ook een beetje.

En zo eindigde weer een avondje H7 met 1 goede en een GF topdate.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #84 Gepost op: 28 september 2012, 00:02:17 »

Pfff... Zo langzamerhand moet ik bekennen dat deze club mijn favoclub uit 2012 is, gevolgd door dolce vita, planet eden en living room. In deze volgorde. Maar vandaag donderdag was t top. Ca 20 vrouwen, er werd veel gedanst op bulgaarse en turkse muziek tot vermaak van bulgaarse maar ook roemeense meiden. Twee prima sessies gehad en ik kijk al weer uit naar mijn vlg bezoek. O ja, ik heb 4keer gedoucht samenmet de meiden rond beide sessies onder een heerlijk warme douchewater.


Sent from my iPad using Tapatalk HD.


Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #85 Gepost op: 1 oktober 2012, 13:07:27 »
Vorige week 4 keer geweest en kom nu al een jaar iedere week minimaal 1 x per week in Heaven 7.
7
ik heb al het nodige zien veranderen, vroeger was de doorstroming veel minder en de sfeer nog veel beter.
Nuis de doorstroming hoog en lijken vooral de vrijdag en zaterdag piekavonden en de rest wat rustiger.
Voordelenzijn veel verse dames en doordeweeks aangenaam rustig en alle tijdvoor pre en aftersales van ongekend niveau.
Ook het kleinschalige draagt erg bij aan de sfeer, de dames zijn al snel erg gastvrij en het verplichte "je moet me neuken hangt niet zo boven de partijen", er hebben in heaven 7 maar een handvol meiden me om een kamergang gevraagd...en dat waren meestal als ikzo stom was om erop in te gaan, de slechtste dates..lol.
Vaak is er ongedwongen contact, met de een wat meer dan de andere dame,zeker als ze wat langer blijven hangen, met sommige dames heb ik een vriendschappelijke band en dat voelt prettig en maakt dat ik me er nog beter thuisvoel.

De kwaliteit van de line up is hoog voor een kleine club...er zijn altijd voldoende dames, er zit spreiding in de line up hoewel de jonge roemeentjes overheersen en optisch zitten er altijd wel en paar parels onder, vaak de laatste maanden ook vele zwarte vrouwen wat ik helemaal geweldig vond/vind. De aantallen dames varieren van 15 tot 25 stuks, dat laatste is teveel voor de club en na 1 a 2 weken met topbezetting zijn we weer terug bij rond de 15 stuks. Verder kiezen veel meiden die beginnen deze club uit, ze zijn vers in het vak en dat geeft de beste dienstverlening voor mij.Maar ook ervaren dames vinden hun weg naar heaven 7 en met sommigen van deze dames heb ik de betere/beste porno dates uit mijn carriere gehad..ik noem Daisy, Lorena en Sibel.
Met anderen liep het gf vuurtje hoog op soms te hoog voor een kleine club,soms waren er jalourse vrouwen en harde woorden, vrouwen snappen vaak niet dat je met meerdere vrouwen naar bovengaat, de vrouw zoekt 1 vaste partner de man zoveel mogelijk, Sonia betoverde me ooit, Sharon, Daisey, Chantal, Annabella, Mona (nu FG) en Nora ook allemaal, ik heb al extreem goede gf dates gehad hier met ongekende pre -en aftersales...tenminste zo ken ik het alleen uit mijn priveleven en niet van clubs.

Deze week ging de bezetting weer van 15 naar 25 stuks maar komende week zullen de eersten weer afvallen, het lijkt een gegeven in deze club.

De douches en de verwarming waren 2 dagen stuk en toen was het koud en daar lijdt alles onder, het is nu weer op orde, zoals alles eigenlijk op orde is, het is netjes, het eten is in orde, de sauna doet het,het bier is er gratis en de eerste longdrink ook en de sfeer is altijd gezellig en gemoedelijk en als het niet druk is dan is het een meiden feestje en gaan ze vaker los op de dansvloer en vergeet iedereen het werk.

Ik heb me deze week in Heaven 7 style zeer goed vermaakt met Mima, de gypsy bulgaarse met het india uiterlijk en super slanke sexy lijfje,een geweldige vrouw en een zeldzaam goede klik, zelden zoveel gelachen en aan een vrouw gezeten, zo erg dat ik serieus overwogen heb om kontakt te leggen buiten de club, wat zij graag wilde maar ik heb uiteindelijk mijn gezond verstand laten zegevieren.Toen ze me via Johnml liet weten dat het zaterdag haar laatste dag was en ze me graag wilde zien, had ik het even zwaarder en dacht aan "the one that got away", maar als ervaren hoerenloper heb ik al vaker met dit bijltje gehakt en ik verheug me al op de volgende verse dame waarmee het goed klikt...hoewel Mima daar een paar categorien boven zat. 3 dagen heb ik met haar opgetrokken en veel tijd met haar doorgebracht...ik denk dat we beiden een beetje verliefd waren maar een club is daar geen omgeving voor, alhoewel ik er wel erg van genoten heb van deze positieve vrijgevochten gypsy...meer nog van de persoon dan van de sex.

Deze week heb ik ook Mimi getest, een volslanke roemeense , 23 jaar,sterke persoonlijkheid, ravenzwart haar, intelligente meid, maar op de kamer was het minder, niet de diepe klik die er met Mima was, eigenlijk helemaal geen klik, tongzoenen een 7, pzc erg pijnlijk, zo pijnlijk dat ik bloed in het condoom had na het neuken ze schraapte zo hard langs mijn eikel met haar tandjes niet normaal meer. Neuken was wel oke, lekker strak,heerlijk kutje maar al snel was het come come, en ze hield vaak het foute ritme aan met tegenstoten, vaak gezegd houd je stil maar ze dacht denk ik de hele tijd zo ben ik er sneller vanaf..niet dus en met een handjob finischte ik pas, ik richtte op haar lichaam en trof haar borsten ze was als door een adder gebeten..extra krijste ze bijna.Ze wilde 50 euro hebben, maar dat geweigerd haalde ze de theke en andere meiden erbij en die gaven mij gelijk..ze was meteen weg alsof ik haar verkracht had zo keek ze..
Later zei ik sorry weet niet waarvoor en hebben we het bijgelegd, ze vond het smerig zei ze me, het kontakt werd weer normaal en ze knuffelde me bij het weggaan, maar ik boek haar niet meer denk ik...een letter anders Mimi en niet Mima maar Mima was van een andere planeet vergeleken met Mimi.

Ook weer een herhaling gehad met Florentina, het roemeentje dat 16 lijkt,het is een bijdehandje en ze speelt graag met je, ik denk dat ze kan liegen alsof het gedrukt is, en ze is vooral boeren slim,ze kan niet zo goed lezen, maar ook een schatje ergens en heel zorgzaam voor anderen, ik heb een zwak voor haar waarom ?.. ik weet het niet precies, zal wel de combi zijn uit lekker lichaam, leuk kontakt, vrijgevochten bijdehandje, en haar karakter, het was weer een solide performance maar geen wereld date..ze doet eigenlijk alles goed, ook een leuk kontakt met haar, maar ze is net iets te profi voor mij maar ik zal haar nog wel eens boeken denk ik zo.

Deze week een beetje minderen en op bezoek in PSR, maar eind van de week ben ik er weer...als ik dat volhoudt, anders eerder, zou zo maar kunnen...het vlees is zwak.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #86 Gepost op: 8 oktober 2012, 10:22:25 »
Afgelopen zaterdag was het weer een leuk avondje in ons clubhuis.Wat ik mis is die buzzende drukte en gezelligheid van vroeger toen de dames minder snel rouleerden en er doordat ze elkaar beter kenden meer sfeer hing.
Maar alles stroomt en veranderd..mischien ook weer eens de andere kant op. ;)

Het was niet druk, wel met dames niet met bheren, waarom ik snap het niet, de line up was zeer goed, veel frisse jonge meiden, stuk of twintig. Paar stunners, veel girls next door, sfeer goed en relaxed.

Later op de avond werd er weer erg veel gedanst door de dames, wat opvalt is dat de bulgaarse dames het beste kunnen dansen.Het zijn dan ook 3 gypsies..die dansen met hun hart..die voelen de muziek als een hartslag die het ritme aangeeft.Zoals de bulgaarse gypsy Gaby kan niemand dansen, met kleine subtiele bewegingen van haar heupen zorgt ze voor 200 beats per minute van haar opzwiepende heupdoekje behangen met muntjes,  Mima kan er ook wat van en Melissa is ook erg goed, de roemeense dames kunnen niet tegen dat geweld op en proberen het geeneens en maken de dansvloer vrij voor het bulgaarse geweld...dat losgaat op gypsy muziek en arabische beats. Geweldig elke keer om die meiden te zien dansen.

Mijn avondje Heaven 7 laat zich in een woord vangen..Mima,en wachten op Mima..weer uren met haar doorgebracht tsusen haar werken door, ik kwam me af en toe als een idioot voor waarom trouw aan 1 vrouw in een saunaclub..er liep zoveel lekkers rond..Mimi lachte weer verleidelijk en was erotisch aanwezig, ik wil haar graag eens herkansen ik denk dat het veel beter kan worden, Beatrix probeerde met subtiele strelingen me uit de tent te lokken..Sharon zat me uit te dagen later op de avond,en die nieuwe zwarte vrouw: Josie heeft een schitterend gezicht en schitterende borsten en tepels van 1 cm in doorsnee..maar Mima blokkeerde het mijn driften de vrije loop laten,waarom ik weet het niet precies,maar deze gypsy heeft voorlopig mijn hart gestolen en hem als trofee in haar tas gestopt...haar echte lach, die stralende ogen, haar levenslust..haar mysterie..ze maakt mij gek...en elke keer weer als ze bij me komt zitten ben ik blij en leef ik op. In de auto kwamen Koos Alberts en ik er niet helemaal uit wat zijn de grenzen van clubben en tot waar ga je, voor ons soms een probleem dat zich meestal vanzelf oplost doordat vrouwen verder trekken en wij weer met een lege lei kunnen beginnen aan het volgende avontuur...een levenslied wijzer. :)

Line up :
Mima, Gaby, Melissa, Sonia ( hele leuke en schattige nieuwe bulgaarse van 21 jaar), Claudia, Mimi, Fransceska, Beatrix, Dea, Soryna, klein zwartharig roemeentje, 2 hongaarse meiden , Sharon, Josie ( een hele leuke aardige zwarte meid maatje meer maar strak en sexy), Nora....mischien nog 1 a 2 vergeten sorry dames.




Foots Klein schrijffoutje verbeterd
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #87 Gepost op: 14 oktober 2012, 20:38:12 »
Zondagmiddag Om 15.30 binnengelaten door de theke. Op  dat moment waren er 1 beer en 18 meiden. Beatriz had er al vroeg zin in. Zij koos de muziek uit en samen met Lorena en Paula werden de billetjes al vroeg flink geschud. En zo viel ik met mijn neus in de boter.

Om 16.15 heb ik gekamerd met Paula. PP was tevreden over de service. Bij Terugkomst een uur later liep H7 behoorlijk vol met Turkse jongetjes (20-32 jaar). De meiden lusten er pap van en Beatriz en Paula leken een wedstrijd te houden in wie de kortste sessie maakte. De winnares is mij onbekend. Ik heb beide dames twee keer op 10 a 12 minuten geklokt.

Na mijn eerste sessie bleek de sfeer verdwenen. Sommigen zullen zeggen logisch als 90 % van de gasten turk is. Na het lauwe maar toch smakelijke avondeten besloot ik om 20 uur de tent te verlaten. Al met al een bevredigende zondag middag.


Sent from my iPad using Tapatalk HDdat

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #88 Gepost op: 18 oktober 2012, 16:31:54 »
Ik heb weer eenn paar topdagen gehad in H7.

Even in perspektief, ik club al 3 jaar, paar maal per week, heb er al honderden dames aangeregen, meer dan 20 clubs aangedaan in diverse p6 segmenten en kan alles dus wel een beetje in perspektief zetten.

Heaven is de beste club die ik gevonden heb voor mij, waarom ? Door de dames natuurlijk.
Het kontakt dat je hier kunt leggen,de pre en after sales die soms geeneens meer zo mogen heten zijn soms fenomenaal,dat heb ik nog nergens zo meegemaakt. Zonder honderden euros voor een geforceerde dure pannekoekdate kun je hier pannekoeken bakken tot ze je strot uitkomen.

De rest neem ik op de koop toe, ik zeik wel over het eten van de 2 sterren ( van de 10) kok van Acapulco maar eigenijk hoeven ze alleen maar lekkere meiden als toetje te serveren. Of de bedden zijn doorgezakt zal me worst wezen. Of de douches koud zijn, het dak op instorten staat, de geizer een gaslek heeft, er een 100 ponder bom onder de fundamenten ligt uit wo 2, ...als het toetje maar goed is.
In heaven is het eten oke, de hygiene ook niet super meer, het was super maar het loopt terug, de muziek keuze is slecht veel te veel roemeens en bulgaarse muziek, vaak te hard en de dames draaien iedere keer die shit zooi van Aziz en andere gypsy macho's.ik kan geen millione millione meer horen, meer horen.

Maar de mooie frisse dames met grote club optiek, de verse beginners, de intieme sfeer, de dansende (gypsy) meiden die lol hebben en LOS gaan, de super gf dates daarvoor kom ik al meer dan een jaar in Heaven 7 een paar maal per week.

Ik heb super dates gehad de afgelopen week met de zeer skinny Amy, echt helemaal geweldig..alsof je weer 18 bent..zo is de sex met haar...lees the godfather van Maria Puzzo maar over sex met een 19 jarige en het verschil met sex met ene oudere vrouw...die teenies kunnen er nog in opgaan, dat kan een oudere vrouw niet meer die er al teveel van geconsumeerd heeft.

Daarna legde ik weer kontakt met Josie, ik had haar een beetje van me afgestoten met mijn gedrag en dat spelletje beviel me wel hoe zij daar op reageerde en ik speelde het een beetje met haar, toch na een leuke avond en leuke gesprekken draaide het helemaal bij en had ik mijn eerste super date met haar..echt helemaal geweldig..ik ga mezelf beschermen..dit stugge ietwat verlegen donkere vrouwtje is een warme bron en een kolkende vukaan op de kamer...I talk to you as if you are my boyfriend..and that says it all..de illusie met haar loopt te hoog op..maar haar service en presence zijn geweldig.

Ook heb ik de volslanke Maya meegenomen na een hele leuke predate in de kino, lekker kussen en ze wist alle erogene zones te raken deze ervaren clubdame, toch is ze erg naturel gebeleven, wat ik zoals bekend erg waardeer. Maar ik had mijn twijfels, technisch goed dacht ik, maar een beetje profi..boy was I wrong..op de kamer begon het al veel leukr en intiemer dan ik gedacht had..en de passie ontbrandde bij haar nadat ik haar befte en tijdens het neuken, wild trok ze me bovenop zich en begon me wild te kussen helemaal geweldig..ik had dan ook geen moeite om binnen 15 minuten te finischen..maakt niet uit..liever snel en heet dan langzaam en koud..hele leuke meid lees verder in haar thread...grote anwinst voor deze club.

Weer heel veel meiden zien komen en gaan, Raffaela met zus ex Fungarden kwamen bleven een week en trokken verder, maandag zat er en model uit GoldenTime, de volgende dag weer weg, teveel om op te noemen, afgelopen zaterdag 28 dames in the house maar na een dramatische berenopkomst waren ze alemaal weer weg, maar altijd weer nieuwe snoepjes, gisteren zat er een nieuwe bulgaarse Sissie..erg naturel..mee kennis gemaakt in de kino maar door spraak barriere en mijn lange date met Josie niet aan toe gekomen, maar voor GND (girl next door ) liefhebbers en verse vrouwen liefhebbers..kan dit een wereld date zijn die je zelden zult aantreffen in clubs..oude bekenden die weer even opduiken zoals Delia,en oude vertrouwden die ineens weg zijn, Dea, Fransceska.
Je weet nooit wie je hier aantreft, dat is ook leuk en spannend, alhoewel de doorloop voor mij wel wat minder mocht maar ik neem het zoals het komt..en zo is het ook goed.

De broedkamer functie van Heaven 7..nemen we heel serieus en we proberen de dames op te leiden tot bruikbare dvp voor de grotere clubs..net als een kleine club in het voetbal worden je beste dames uiteindelijk getransfereerd..maar de aanwas lijkt wel oneindig in Heaven 7...we hebben nog werk zat.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #89 Gepost op: 18 oktober 2012, 16:58:05 »
Als ik dat lees krijg ik een deja-vu....
En dat liep ook slecht af. BULGAARSE METWORST...  ::)


Als we enkel de toetjes mogen als enige maatstaf nemen (tesamen met de spotprijs van zowel dameshalfuurtjes als toegang) dan zal je wel gelijk hebben.
Daar draait het misschien uiteindelijk ook om, maar dan is mijns inziens La Luna ook een optie, en daar pas ik voor.


Je kan een club best afrekenen op het totaalpakket, zoals eten, service, fasciliteiten, hygiëne, dames. Van zodra je een club enkel en alleen gaat afrekenen op waar je het meeste leut voor het minste geld krijgt.....  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal