Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600594 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #540 Gepost op: 20 oktober 2018, 00:49:03 »
Op de 1e dinsdag van de maand weer aan de hemelpoort staan rammelen als een gedetineerde die naar buiten wilt.

Met vrijkaartje van relaxxxboard binnen gekomen, waarvoor dank aan de jury, het forum en de club. Badjas en handdoeken mee om me het trapje op naar de kleedkamer om te kleden.
Even bezoek aan het naast gelegen toilet, en netjes dat ze er nu mondwater hebben. Hoewel ik m'n eigen mildere mondwater mee heb, vind ik het wel een stukje extra service.
Ik weet niet of die er al was, maar er hangt ook een schoonmaakrooster voor de hygiëne. Het zijn de kleine dingen, maar al met al geeft het mij een beeld van een club die zorgt draagt voor een aangenaam verblijf.

Eerst maar even de inwendige mens tevreden stellen. Dat lukte weer prima met hun broodroostertje, diverse beleg, warme roerbak ei en hun salade buffet.
En alles zag er weer op en top verzorgd uit.

Na even geacclimatiseerd te hebben, Isa opgezocht voor een heerlijk kamertje. Prachtige meid met een fraai gevormd lijf en waarbij het lijkt alsof de zon altijd op d'r schijnt. Het zou ook de solarium kunnen zijn, we zullen het de komende maanden zien ;)

Even sauna bezocht om te ontspannen. Vanwege het wat frisse weer hebben ze de binnen sauna aangezet. Heerlijk, en de lounge ruimte wordt ook nog es mee verwarmd. Daar heb ik rustig een poosje kunnen werken.

Op een gegeven ogenblik kwam Bella naar me toe voor een massage. Ben dan niet te beroerd om dat prachtige lichaam van haar onder handen te nemen. Verdraaid zacht, glad, strak en mooie rondingen. Precies mijn voorkeur.
Dacht nog lang van haar te kunnen genieten. Maar helaas, flash forward naar het heden: kwam er paar dagen terug er achter dat ze komende dinsdag vertrekt. Dus heren, geniet er van, zo lang het nog kan.

Na noeste arbeid begon m'n maag te signaleren middels wat oergeluiden, dat het tijd was om bij te tanken. Het koude buffet werd ernaast aangevuld met een warm buffet aan diverse vlees en groente. Dat smaakte voor SC standaarden goed.

Na een poosje lekker in de warme lounge te hebben liggen uitbuiken, kreeg ik zin in nog een kamertje. Wat te doen? De joker inzetten voor nog een keer met Bella of Raisa? Aangezien ik met de eerste al wat tijd had besteed besloot ik voor de andere optie te gaan.
Al vrij snel vond ik d'r in een bankje naast de speelautomaten. Ze had een aparte look ditmaals, met haar rozig haar en hoofdbandje. Ze leek net een vrolijk gestoorde hippie.
Ze was echter nogal afgeleid, en na een poosje besloten terug te trekken. Domper, had nog speciaal een presentje voor d'r meegenomen. Enfin, komt een andere keer wel...
Bella nog gespot, maar de lust was al vertrokken.. En besloten om hetzelfde te doen.

Al met al een lekker uitje gehad. Klein persoonlijk min puntje was dat in de avond op een gegeven ogenblik de muziek in de bar op touren werd gezet, dat het zelfs in de lounge ruimte door dreunde. Ondanks dat er zowat niemand in de bar was.
Gelukkig hield het kabaal niet lang aan, maar hoop niet dat dit de standaard gaat worden in de hemel. Ik ben meer liefhebber van de harpjes ;)

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #541 Gepost op: 20 oktober 2018, 22:01:32 »
Het was alweer een tijd geleden dat ik nog bij H7 was geweest. Wat ontgoocheling in de dames deden me wat andere clubs bezoeken.
De melding van wat nieuwe dames en terukeer van Raisa deden me beslissen om weer eens een gokje te wagen.

Ik moet zeggen ik heb er geen spijt van. Heaven 7 is nog steeds een leuke club. Het was goed weer dus langs het zwembad was het ook leuk vertoeven.
Het eten prima en de sauna top.

De dames? Inderdaad er was wat mooi slank nieuws.
Mijn eerste keuze viel op Bella. Blond, slank een mooi snoetje en prachtige tietjes. Leuke kennismaking en prima kamer. Graag herhaling.
Raisa had ik in het begin even gezien maar toen was ik nog niet aan een kamertje toe. Wat later toen ik er zin in had niet meer gezien.
Nog een andere slanke blonde kwam bij me zitten. Alexandra. Mooie prinsessen vlechtjes in het haar en ook mooie tietjes deden me beslissen om met haar op de kamer te gaan.
Prima kamer maar geen bijzondere klik.

Ja H7 is een goede club maar volgens mij moeten ze toch hun formule wat aanpassen. Eigenlijk moet ik zeggen dat de dames een wat slimmer formule moeten proberen.
Inkom H7 is prima denk ik maar dames zou 40/30min misschien een beter idee zijn of (50/30min en 80/60min). Zou mij in ieder geval meer naar daar lokken. Ik zou dan ook bijna altijd een uurtje nemen ipv een half uurtje.
Verdiensten voor de dames zou beter zijn denk ik en de effort amper meer want de snelle neuker is toch na 20min weer van de kamer af en de knuffelaar/prater/masseur kijkt dan niet naar een half uurtje meer.

In ieder geval prima dag voor mij.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #542 Gepost op: 4 november 2018, 17:08:07 »
Was gister middag in h7 maar van ellende na 2 uurtjes vertrokken. Zo slecht heb ik het nog nooit mee gemaakt en kan er nog steeds boos over worden hoe de club achteruit gaat.
Ik was vergeten dat ze in de avond die party hadden. Nu blijkt dat er tijdens de party niet gekamerd gaat worden maar echt disco is. Als gevolg waren de meeste meiden al naar huis toen ik in de middag kwam. En werd alleen maar erger. Dacht eerst dat het een grapje was en na 2 meiden mij hetzelfde gezegd te hebben en ook de theke heb ik gevraagd. Ik snap helemaal niks van deze koers, echt helemaal geen kut te doen. Nog een beetje met een paar beren gepraat die het ook niet geloofde. Een saunaclub waar je niet kan neuken. Maja had geen een kamer gemaakt en is ook rond half 6 vertrokken. Het moraal is laag.

Ik heb de manager wel even gezien in de middag maar toen wist ik nog niet wat er ging gebeuren, toen ik naar huis toe ging zag ik hem niet. Wel even tegen de theke gezegd wat ik er van vond. Helene stond er maar die kan er ook verder niets aan doen.

Triest vind ik het, ging altijd met veel plezier naar H7, zelfs deze zomer heb ik er nog veel plezier gehad en ze waren toen op de goede weg. Nu is het voor mij daar helemaal ingestort. H7 was een van mijn favoriete clubjes, zo jammer dit. Hoop dat het ooit weer goed komt. Alleen niet de weg die ze nu ingaan mijn inziens.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #543 Gepost op: 4 november 2018, 18:59:01 »
Inderdaad, het lijkt erop dat Heaven 7 een vreemde weg inslaat. Heaven 7 trok in het verleden vooral veel publiek, vanwege de gunstige entreeprijs. Een tijdlang was de entree zelfs gratis tijdens happy hour en daarna werd het €10,--. Nu de entreeprijs verhoogd is naar €25,--, gaat een deel van het publiek liever naar clubs als By Night, waar de entreeprijs nog steeds €10,-- is.

Daarnaast organiseert Heaven 7 nu van die party's. Tijdens die party's kun je niet meer met de dames kameren. Op de zaterdagen, de dagen dat de dames het juist moeten verdienen... De dagen, dat de meesten van ons werkende beren, de tijd hebben om een saunaclub te bezoeken, om vertier te hebben, om te neuken...

Gevolg, nog meer publiek blijft weg en dames zoeken hun heil in andere clubs. Een aantal dames zijn al gesignaleerd in clubs als By Night en Villa Vanilla.

En dan gaan ze ook nog vreemde regeltjes invoeren dat je geen Aufguss mag doen in de sauna met je eigen opgietmiddel... Vanaf december is het gratis bier overigens ook verleden tijd, volgens hun website. Benieuwd hoelang Heaven 7 nog doorgaat met vrijkaarten, want daarover heb ik ook geruchten gehoord dat ze ermee willen stoppen...

Het zou jammer zijn als Heaven 7 deze koers blijft varen, want ik heb er deze zomer toch een paar leuke dagen gehad. Gezellig rondom het nieuwe zwembad met de dames, rustig genieten van de zon. Een biertje erbij, een ijsje, BBQ en een paar kamers, want daar draait het per slot van rekening om.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #544 Gepost op: 4 november 2018, 19:39:31 »
naar tijd komt raad wij hebben daar immers niks over te zeggen . de club is in ieder geval niet veranderd van eigenaar .  de party's worden aangekondigd voor een ieder de keuze om er wel of niet heen te gaan

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #545 Gepost op: 4 november 2018, 19:56:52 »
naar tijd komt raad wij hebben daar immers niks over te zeggen . de club is in ieder geval niet veranderd van eigenaar .  de party's worden aangekondigd voor een ieder de keuze om er wel of niet heen te gaan trollen doen jullie maar elders  ;D

Weet niet wanneer jij er voor het laatst geweest bent, ik nog niet zo lang geleden!
De sfeer is geheel anders, nee geen nieuwe eigenaar, maar wel een ander beleid!
Kwam er graag dvs en we hebben het toen ook over die hh van 10- gehad, daar waren we het over eens.
Maar sinds dat ze naar die 40- zijn gegaan, is het bergaf gegaan met de klub, dat is een feit!
Kijk voor mij en andere uiteindelijk maakt het niks uit, keuze zat, verandering van spijs doet eten.
De concurrentie is groot in die regio!
Was toch een van mijn favorieten clubs!
Partie's goed is toch niet mijn ding,maar trek uiteindelijkhet volk dat je graag binnen wilt hebben, ons dus duidelijk niet!
Genoeg gelult over h7, wie heeft er nog geneukt van het weekend!!!!! ;D

oeps te laat SM :lol

note sm: ik ben altijd te laat  ;D ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #546 Gepost op: 4 november 2018, 20:09:30 »

De vulkaan vroeg me even het topic te bekijken ... en wij gaan hier niet op de man spelen, enkel op de bal, dan mag een harde tackle wel.

Het is  makkelijk zat ...
Iedereen mag kritiek geven in topics, alleen heeft eenieder zijn zegje zowat gedaan ... mensen die er heel graag kwamen, de clubleiding leest mee, dus mogen ze ermee doen wat ze denken ermee te moeten doen. Voor mij is het duidelijk wat jullie ervan denken, dat zal de club ook lezen.

GEEN ENKELE saunaclubganger vindt het leuk dat de keet afgehuurd wordt en tot een disco herleid wordt, dat weet iedereen. Incluis mezelf.

De vulkaan doet enkel zijn best om iedereen gewoon rustig te doen blijven, en dat we hier geen tientallen berichten krijgen over wat wel en niet.

De club beslist, en als wij het niet leuk vinden wat ze doen of hoe ze het doen, geven we onze mening.

Maar het is de club die beslist wat ze doen, en wij beslissen of we erheen gaan of niet ....

Deze topics zijn echter bedoeld om je ervaringen te delen, de leiding laten we graag over aan de managers in de club, die verdienen daar geld voor en die moeten maar de beslissingen nemen.

Als die slecht blijken, dan zal dat ook snel genoeg blijken.

En nu .... ervaringen over H7S  graag.

Dank jullie wel

gr

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #547 Gepost op: 5 november 2018, 17:16:06 »
Hooggespannen verwachtingen worden vaak niet ingelost.
Ligt dat aan de feiten die zich voordoen of aan de verwachting? Er zullen wel andere blogs zijn die daar beter kunnen op antwoorden dan RB, maar in elke geval vroeg ik mij dit af na een uurtje of twee binnen te zijn.
Maar, let's start at the beginning. :king:

Vrijdagmorgen 8 uur (de laatste van Oktober).
Ik stap in de wagen en rij richting Münchheide.  :steeringwheel:
Op het programma staat een heerlijk dagje H7. Ik las dat Raisa terug in da house is, en verheugde me ook op Angie en Sissi. Mijn all time favourite Isa is momenteel effie terug naar Roemenië voor familie zaken, maar als je dit weet dan stel je je verwachting bij. Isa had me in September nog aan Anastasia voorgesteld, een next door girl die al enkele jaren in H7 meedraait, en die volgens Isa goed zou zijn.  Bovendien las ik over de komst van enkele nieuwe dames, dus een verassing zou er vandaag ook wel tussen kunnen zitten.  :sex
Om 10voor10 reed ik de H7 parking voorbij, om even verder nog effie mijn mails te checken, en om niet als een bronstig dier 10 minuten vóór tijd aan de hemelpoort aan te kloppen.
Om 10 uur geparkeerd en als eerste klant van de dag met alle égards door Andrea ontvangen en gekleed.
Het vrijkaartje werd zonder problemen ontvangen, met dank aan de gulle schenker.
Er waren een 5tal dames reeds aanwezig, waarvan ik enkele van gezicht herkende, maar waar ik nog nooit mee gehandeld had. Een van de dames had blijkbaar eigen ontbijt voor haar en de collega's gemaakt. Ze dekten netjes de tafel en gingen met zijn 5-en gezellig ontbijten (Roemeense gerechten denk ik, want het waren geen bokes met confituur of een roereitje). Ik bediende mezelf aan het buffet, en ontbeet rustig, want mij favourites stonden duidelijk nog onder de douche of in de file.
Aansluitend een sauna sessie om te ontspannen en om via het grote raam in het oog te houden wanneer en welke nieuwe dames arriveerden. Maar op 1 onbekende dame na die vrolijk naar me zwaaide: nada. Nog even rondgezworven en een espresso genomen om die aan het zwembad onder een dekentje en mijn GSM op te drinken. En ja hoor, geduld wordt beloond dacht ik, want rond 11:30 passeerde Raisa op een drafje, netjes gekleed en geschminkt. Ze draaide zich terug toen ze haar naam hoorde, en kwam dag zeggen. Maar owee, ze legde me uit dat ze vandaag niet blijft en ik dus geen afspraak kan maken, tenzij ik naar Villa Vertigo mee kom met haar. Blijkbaar heeft ze nu een duobaan. Ze gaf me haar nummer. zodat ik voortaan kan checken of ze er zal zijn of niet.
Effie balen, want buiten de kamer hou ik wel van de interactie die er is tussen haar en de collega's en de klanten. Maar ok er zijn er nog anderen die vandaag op mijn balboekje staan.
Een kwartier later - ik zat het nieuws te volgen in de tv-kamer - kwam Sissi aan (dacht ik). Ze had een rood kleedje aan met veel glitters en kwam lief dag zeggen. Maar, om een verhaal kort te maken: ze werkte niet die dag.... (ik denk foute periode in de maand) en om mijn balboekje helemaal af te werken: ganse dag geen Angie te bespeuren. Anastasia arriveerde rond 14:00 uur.
OK dan moeten we de ganse dag op het gevoel en op aanbeveling afgaan. 

2 nieuwe dames  (donker, RuBul, slank, begin 20, verzorgde lingerie) - duidelijk vriendinnetjes -  trokken giechelend naar de sauna, eentje vroeg of ik geen zin had mee te komen. Het bleek de 1ste maal dat ze in de sauna kwamen, en kloegen over de warme lucht die pijnlijk was bij het inademen. Ze hadden zich ook niet uitgekleed en de metalen accessoires warmden uiteraard snel op. 1tje ging op de grond zitten om dat het daar wat koeler was, maar na minder dan 10 minuten waren ze ribbedebie, toen ze vaststelden dat ze nog begonnen te zweten ook. Schattig.
Een van de dames stelde zich voor als Sabina, de kleinste van de 2 hield zich wat afzijdig. Na wat gepraat te hebben, gingen we beiden ons verfrissen en ontmoet we elkaar in kamer 10. Er volgde een relaxt GFE sessie, technisch ok, maar niet hoogstaand, maar wel zeer zacht en lief. Ik had met haar 1 uur geboekt, kwestie van een ontspannen sessie te hebben. Toen we aan de blowjob toe waren, deed ze een upselling poging, die ik weigerde. Ik had toen mijn alarm moeten laten afgaan, en de enscenering van tijd en afspraak goed in handen houden, maar ja waar de lust om het hoekje kijkt zijn mijn brains meestal non-actief. Na een uurtje sluiten we nog een gezellige babbel over de dingen des levens. Een babbel die blijkbaar en kwartier geduurd heeft, en mevrouw volgens haar het recht gaf om een extra half uur aan te rekenen. Ik wou geen scene beginnen en wetende wat de klapeksters kunnen doen met je reputatie, heb ik me maar laten chanteren en netjes betaald. Het is echter wel duidelijk dat Sabina hiermee op de zwarte pagina's van mijn balboekje terecht gekomen is.
Het middag eten was weer uitgebreid en lekker verzorgd naar SC standaarden. Na het verorberen van kippenboutjes met nasi en gebakken groentjes, aan de babbel geraakt met Anastasia, normaal had ze vandaag haar vrije up richting kamer 10.
Tweede sessie, dus was de lust al wat gaan liggen en de brains kamerden ditmaal mee. Afgesproken vanaf de start voor 30 minuten, ondanks de aanbeveling door Isa een tijd terug. Over de kamer zal ik kort zijn, alles verliep volgens de nieuwe wet en op een routineuze manier. Dus na 30 minuten zonder wroeging gestopt. Not really impressed. Met dank aan de voorzichtige aanpak van mijn brains.
Intussen was het ongeveer 4 uur en begon ik me af te vragen of ik toch niet beter naar huis kon rijden ipv tot 8 uur te blijven zoals gepland. Ik ging boven douchen en in de relax lounge me wat bezinnen en mijn GSM te raadplegen. De gordijnen van de relax ruimte waren helemaal dicht? Om geen duo actie abrupt te verstoren die daar misschien aan de gang was, kijk ik voorzichtig binnen, maar de ruimte leek me leeg te zijn. Ik stapte binnen en nestelde me in een fauteuil met GSM. Plots zag ik een dekentje bewegen in de fauteuil rechtover mij, daar lag het kleinste meisje van de 2 uit de saunasessie helemaal onder een dekentje verstopt te slapen.  Ze nestelde zich nog wat in haar deken en sliep rustig verder. Mijn GSM op stil gezet, en mails beginnen lezen (off line, want in de lounge is er geen signaal dekking).  Na een kwartier kwamen hoge hakken voorbij in de gang en stak een dame haar hoofd binnen om te kijken wat ik er aan het doen was. Ik deed haar teken stil te zijn en wees op het slapende meisje. Maar dat maakte duidelijk geen indruk, want ze sprak het meisje aan in het Roemeens, wat ze er wel niet deed, en verdween naar beneden. De schone slaapster merkte me toen pas op en met een lief lachje rekte ze zich uit en ging rechtop zitten. Zo maakte ik kennis met Betty: 22 jaar, half lang zwart haar, a-cup, slank, 1m50 schat ik, mooie zwarte bh en slip met diamantjes afgewerkt, 2 tatoo's: 1 zwarte roos op haar onderarm links en een zwerm vogeltjes op haar schouder (ook links denk ik). Ze is pas 1 week in H7 en had voordien 1 maand in Oostenrijk gewerkt, maar de patron had er haar uit gezet omdat haar duitse taalkennis = 0, ze spreekt gebroken Engels, maar genoeg voor een langzame conversatie. Dank u patron uit Oostenrijk. Na het babbeltje stapte ze op, ze maakte geen avances of geen kamervraag. Ik dacht dat ze zich niet lekker voelde.
Benden kwam ik haar weer tegen in de TV ruimte. Ik vroeg of ze zich wat beter voelde? Alles was OK, ze rustte enkel wat uit omdat ze al 7 dagen gewerkt had en 's namiddags een slaapje doet om het vol te houden.  Het was intussen 5:30 en ik besloot om niet naar huis te gaan, maar toch nog een half uurtje met Betty door te brengen. Ik vroeg haar te blijven zitten, ging vlug douchen en samen trokken we richting kamer 10. The best decision ever van die dag!
Ze had met Sabina gepraat en wist dat ik van een lieve zachte sessie hou. Wat volgde was .... wow, wow, wow, ..... ze heeft een zeer mooi lichaam, een lieve uitstraling, en een van de zachtste aanrakingen die ik al ervaren heb. Haar poesje is er eentje voor in de boekjes, met juist genoeg volume en een zeer gevoelig plaatsje bovenaan. Na geknuffel etc.. in 69 beland en uit haar lichaamstaal kon ik opmaken dat ze er volop van genoot en na een tijdje klaar kwam. Ze heeft het dan op een sublieme GFE manier afgemaakt. De sessie duurde een half uur (de brains kamerden weer mee). Ze wou me voor dezelfde prijs nog een korte massage geven, maar blijkbaar vond ze haar olie niet in haar tasje. Ik sprak met haar af dat ik mijn olie, boven zou oppikken in mijn locker en dat we elkaar om 7 uur terug zouden zien voor een massagesessie van een extra 1/2 uur. Eerst nog wat soep gaan halen en in het overdekte buitenterras gaan opeten. eerst was ik er alleen, dan kwam Betty me gezelschap houden, en aansluitend druppelden een tiental DVP's en een van de Theke's ook naar buiten voor een gezellig kransje in het Hongaars. Rond 7 uur, vervoegden 2 nieuwe beren het gezelschap en ik koos eieren voor mijn geld en ontvoerde Betty weer naar nr. 10. Opnieuw een tedere sessie, waar we allebei ontspannen buiten kwamen. Na de wederzijdse massage , was het half uur voorbij  en wou ze nog wat blijven knuffelen. Toen ik haar waarschuwde dat ik nog slecht 50Euro in mijn buideltje had, zei dat het haar niet uitmaakte, zo een lieve schat !  Ik wil echter geen misbruik maken van de situatie (en het omgekeerde doen van wat ik die middag in mijn 1ste kamersessie ervaren had) en brak met een knuffel de kamer af, maar met de belofte zeker voor haar speciaal terug te komen.
Betty..... I' m in love....

Expresso gedronken, gedoucht  en met een hoofd vol worstelden ervaringen naar huis gereden:  gestart met te hoge verwachtingen die dag;  toeval dat mijn balboek dames er niet waren;  met een slecht gevoel de eerste sessie @ 150 euro betaald; 
 de aanbevolen Anastasia die niet opleverde wat je mag verwachten; maar.........  op mijn leeftijd slaan de verliefdheidshormonen niet snel meer toe, maar Betty did it!!!!   She made my day!!!!
Heren dit is een toppertje!!! Als ik mag vergelijken voor de kenners, een soort van Angie++.  Ik kan ze warm aanbevelen, maar behandel haar ajb met liefde en respect, want ze heeft al een en ander doorstaan in haar korte leventje en verdient een veilige haven voor een tijdje in de zevende hemel.

H7 dank je voor weer een dag vol met ervaring, ik zal snel terug weer aan je poort aankloppen.
No dinero, no amor.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #548 Gepost op: 5 november 2018, 17:40:57 »
Over Betty kan ik mee praten, niks aan gelogen,hele mooie meid met prachtige borstjes.
Ze is niet kleinzerig, maar heeft ook niet een heel uitgebreid service pakket.
Maar ik was tevreden met deze meid, waar ik haar cowgirll echt geweldig vond. :amazone

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #549 Gepost op: 5 november 2018, 17:46:44 »
De laatste dinsdag van Oktober, terug naar H7. Het is niet mijn gewoonte zo snel na elkaar naar de sauna terug te keren, maar een beetje budget reserve liet toe dat ik mijn drang om Betty terug te zien en voor ruime tijd te boeken niet moest onderdrukken.  :pica
Rond 10:30 aangekomen, knipte de theke (een nieuwe dame , op oudere leeftijd) een gaatje in mijn HH kaartje.
Na douchen en omkleden, aanschuiven aan het ontbijtbuffet. Daar kom ik gelijk Isa tegen die dag komt zeggen , niet in FKK outfit maar in stadskledij! volgens haar originele planning moest ze al enkele dagen in Roemenië terug zijn, maar blijkbaar was dit gewijzigd en vertrok ze die dag vanuit Dortmund naar huis (tot 10 november, als de planning houdt).
Waarom het ik ze dan vorige vrijdag niet gezien? Ze was samen met Raisa in een andere club (lees: VV).
Bij ons aan tafel kwamen Raisa en Sabina mee ontbijten.
Tot mijn consternatie bleek Betty sinds de dag ervoor terug naar huis te zijn! Wat een verlies, dit meisje was top van de top!! (naar mijn smaak dan toch)  :banghead:  Ik was naar daar gekomen om 2 uur met haar te kameren... Het zou dus weer een dagje experimenteren worden, zoals de vorige keer.
Gelukkig spotte ik een tijdje later Sissi in een zeer sexy FKK outfit, dus 1 kamertje stond al snel op mijn balboekje.
Maar voor het zover was, heb ik uitgebreid gesaunaad (correct werkwoord? tja, nu wel) en gerust.
Een donkerkleurige dame, die bij mijn vorig bezoek net nieuw was en toen onwennig rondliep,  kwam nu weer een praatje maken. Ze is niet direct het type waar ik spontaan op val (ik heb het meer voor de Isa's en de Sissi's van deze wereld), ze is wat ronder van vorm en goed ontwikkelde derriére, daarom oa. had ik vorige keer niet met haar gekamerd.  Maar ze heeft een leuke positieve uitstraling (haar naam ontglipt me momenteel, sorry). Ze heeft halflang zwart haar, tussen blank en donker van huid, heeft donkergroene ogen (zien er op 1ste zicht bruin uit) , is 34 jaar, en komt uit Spanje (Barcelona). Haar moeder is Spaans en haar vader Braziliaans. Ze spreekt zeer goed Engels en blijkbaar ook vlot Roemeens (naast Spaans en Portugees).   Na een lange babbel, spreken we af om elk te douchen en elkaar na een kwartier terug te treffen. Op de kamer had ik met haar een zeer goede sessie, die van 30 naar 60 minuten uitliep. Ze is zeer speels, interactief op de kamer en neemt zelfs gekke initiatieven. Ik had dit niet direct verwacht, maar het HHgevaar is 100%.
Aansluitend geluncht , en wat gewerkt in de ontspanningsruimte.
Na een nieuwe sauna sessie, liep ik Sissi weer tegen het lijf aan het buffet , op zoek (ik althans) naar wat zoetigheid.
We aten samen iets , gingen douchen en er volgde een leuke kamer van 30 minuten met deze mooie meid. Ze heeft toch wel ogen die me helemaal kunnen doen wegsmelten...  :inlove
Toen was het tijd om naar huis terug te keren, maar geen nood op  6 november gaat het weer richting Münchheide, nu zonder verwachting en zonder een wenslijstje  van dames zoals bij mijn 2 vorige bezoeken. Ik laat het op mij afkomen :)  :bud
« Laatst bewerkt op: 5 november 2018, 18:10:33 door Pedro Zoe »
No dinero, no amor.

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #550 Gepost op: 5 november 2018, 18:02:49 »
Wat betreft de H7 polemiek van de vorige dagen.
Idd. het is er tijdens mijn twee laatste bezoeken (een vrijdag en een dinsdag) toch wel kalm tot zeer kalm wat klanten betreft. Het resultaat is verveelde meisjes, en op de duur heb je schuldgevoel als je voor de vijfde zesde keer een dame tegenkomt , waarvan je weet/vermoed dat ze nog niet heeft gekamerd die dag, en dat je haar niet wil/kan vooruit helpen.
Mogelijks is dit de reden dat sommige toppers blijkbaar een duo baan gestart zijn?
DVP's klagen bij mijn weten altijd wel over weinig klanten, maar vaak om medelijden te wekken (denk im dan), maar de afgelopen 2 bezoeken kan ik er wel inkomen dat het sommige dagen echt gene vetten is qua berenbezoek.
En ja er zijn nieuwe regels die niet altijd te begrijpen zijn, zo is bvb nu nieuw dat Bitburger bier nu inbegrepen is in de inkomprijs , maar alcoholvrij bier is betalend (??? ,  terwijl alle andere alcoholvrije dranken in de inkomprijs inbegrepen zijn).
De inkom prijs die je betaalt met een HHkaart bedraagt 20 Euro en dit vind ik persoonlijk OK voor de service, de netheid, de infrastructuur en het buffet. Maar idd. de volle inkom prijs is hoog!
Wat die party zaak betreft waarbij ze de kamerbusiness afschaffen, dat is idd. een vreemde onbegrijpelijke bocht. Hopelijk jaagt dit de toppers niet weg.
Ik zou het jammer vinden, maar zoals ook BBZ ook al aangaf, keuze genoeg desnoods in saunaclubs....
Voorlopig blijf ik het een leuke club vinden voor mijn behoefte. (ik ga nooit in het WE en 's avonds laat als het party is).
Morgen misschien terug, ik hou jullie op de hoogte.
Grtz, Pedro
« Laatst bewerkt op: 5 november 2018, 18:19:00 door Pedro Zoe »
No dinero, no amor.

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #551 Gepost op: 5 november 2018, 18:07:01 »
Over Betty kan ik mee praten, niks aan gelogen,hele mooie meid met prachtige borstjes.
Ze is niet kleinzerig, maar heeft ook niet een heel uitgebreid service pakket.
Maar ik was tevreden met deze meid, waar ik haar cowgirll echt geweldig vond. :amazone

Snif, snif, ze is naar huis ...   :banghead:
No dinero, no amor.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #552 Gepost op: 5 november 2018, 18:21:02 »
Over Betty kan ik mee praten, niks aan gelogen,hele mooie meid met prachtige borstjes.
Ze is niet kleinzerig, maar heeft ook niet een heel uitgebreid service pakket.
Maar ik was tevreden met deze meid, waar ik haar cowgirll echt geweldig vond. :amazone

Snif, snif, ze is naar huis ...   :banghead:

Dan toch pas vanaf gisteren of zo, zaterdagavond was ze er nog, vrolijk aan het dansen op het feestje.

BTW, ff terug Komend op dat feest,
Dat de dames niet mochten werken, komt omdat er een speciale vergunning daar voor moet hebben.
Houd een club een bv Halloween feest is dat geen probleem.
Maar als bv GT laten we zeggen jantje smit laat optreden, dan is de vraag wie de organisator is.
Simpel gezegd er komen dan ook gewone mensen, die zitten niet te wachten op een kamervraag.
Daar kan de gemeente dan een stokje voor steken, horen geen dvp thuis etc etc...
Nu heb ik er niet meer over.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #553 Gepost op: 5 november 2018, 19:43:03 »
Over Betty kan ik mee praten, niks aan gelogen,hele mooie meid met prachtige borstjes.
Ze is niet kleinzerig, maar heeft ook niet een heel uitgebreid service pakket.
Maar ik was tevreden met deze meid, waar ik haar cowgirll echt geweldig vond. :amazone

Snif, snif, ze is naar huis ...   :banghead:

Dan toch pas vanaf gisteren of zo, zaterdagavond was ze er nog, vrolijk aan het dansen op het feestje.

BTW, ff terug Komend op dat feest,
Dat de dames niet mochten werken, komt omdat er een speciale vergunning daar voor moet hebben.
Houd een club een bv Halloween feest is dat geen probleem.
Maar als bv GT laten we zeggen jantje smit laat optreden, dan is de vraag wie de organisator is.
Simpel gezegd er komen dan ook gewone mensen, die zitten niet te wachten op een kamervraag.
Daar kan de gemeente dan een stokje voor steken, horen geen dvp thuis etc etc...
Nu heb ik er niet meer over.
regels zijn regels  ;D

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #554 Gepost op: 5 november 2018, 21:14:30 »
Over Betty kan ik mee praten, niks aan gelogen,hele mooie meid met prachtige borstjes.
Ze is niet kleinzerig, maar heeft ook niet een heel uitgebreid service pakket.
Maar ik was tevreden met deze meid, waar ik haar cowgirll echt geweldig vond. :amazone

Snif, snif, ze is naar huis ...   :banghead:

Dan toch pas vanaf gisteren of zo, zaterdagavond was ze er nog, vrolijk aan het dansen op het feestje.

BTW, ff terug Komend op dat feest,
Dat de dames niet mochten werken, komt omdat er een speciale vergunning daar voor moet hebben.
Houd een club een bv Halloween feest is dat geen probleem.
Maar als bv GT laten we zeggen jantje smit laat optreden, dan is de vraag wie de organisator is.
Simpel gezegd er komen dan ook gewone mensen, die zitten niet te wachten op een kamervraag.
Daar kan de gemeente dan een stokje voor steken, horen geen dvp thuis etc etc...
Nu heb ik er niet meer over.

 :pica :pica :pica Echt? Dan is ze terug ? of nooit weg geweest???  Vorige week dinsdag vertelden  zowel Isa als Sabina dat ze naar huis was; de Theke Tina bevestigde dit 's avonds (maar die is nooit erg babbelachtig). Mij iets wijsgemaakt? Jaloezie? De Theke toch niet? Anyway:  Joepie de poepie, morgen zie ik ze dan hopelijk!!! :bud  Thx voor het berichtje
No dinero, no amor.