Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600573 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #585 Gepost op: 21 mei 2019, 12:57:37 »
Nog een vliegende brandweer die naar huis moet @MB  ;D

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #586 Gepost op: 21 mei 2019, 22:45:56 »
"H7 om te neuken en te beffen".

Het bleek zaterdag jl. een geweldige keuze te zijn om naar H7 te gaan. Een zonnige dag, een aantal bekende ijsberen aangetroffen, een vrijkaartje van dit forum (waarvoor dank), en goede sex!!

Op de parkeerplaats was rond 14.15 nog een plekje over voor mijn bolide. De vrijkaart werd vlot aanvaard en ik kreeg mijn wit gewaad aangereikt. Een eerste blik in de club leerde dat er al aardig wat mensen rondliepen. In de kleedkamer trof ik NLNU aan die me aan HlP voorstelde. Het beloofde een mooie dag te worden!

Beneden eerst wat gegeten, er was onder meer rijst, kippenragout en patat. Het smaakte me goed. Na het eten aan de rand van het zwembad eerst wat gekletst met eerder genoemde ijsberen. Na een halfuurtje begon het te kriebelen en ging ik op jacht. Nog voordat ik binnen was, had ik de billen van Olga te pakken. Er volgde vlot een kamer. Met Olga is het altijd goed. Lekker tongzoenen en ondertussen besloot ik haar te vingeren. Een vinger er in, twee vingers er in. Ze begon zo geil te worden dat ze zelf heftig mee begon te doen door haar clit te bewerken. Twee keer kwam ze klaar. Daar kick ik zelf op en het werd tijd om het neukend af te maken. Ik liet haar me berijden   :bud en keek via de spiegels toe. Er volgde spoedig een ontlading. :dance2

Weer heerlijk bij het zwembad vertoeft. Wat praten met de andere ijsberen. Toen zag ik ineens Isa. Ik was eigenlijk nog niet door de club gelopen (op de kamer met Olga na) en had nog niet iedereen gezien. Ze zwaaide en ik wist, zij wordt de volgende.
Ik ben haar gaan opzoeken, ze stond bij de binnenste bar. Na de gebruikelijke blabla stelde ik al vlug voor om naar een kamer te gaan. Isa heb ik lang links laten liggen want ik val niet zo op die gevulde lippen. Maar Isa heeft de mooiste benen van iedereen bij H7, en sowieso een prachtig figuur. En bij Isa moet je je instellen op het feit dat ze niet tongzoent; maar ze zoent wel heerlijk zacht met die lippen van haar. Ze pijpt heerlijk. Tijdens het beffen kondigt het trillen van haar bekken een orgasme aan. Ik heb me ook door Isa laten berijden terwijl ik het via de spiegels bekeek. Moeiteloos kwam ik klaar. ;D

In de club liep nog veel meer moois rond naast de vaste waarden als bijv. de Bulgaarse clan (Sissy, Suzie). Maar ja, ik moest om 20.00 weer thuis zijn en verliet na een mooie middag zeer tevreden de club. Dat er meer van deze dagen mogen volgen!!   :pica

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #587 Gepost op: 27 mei 2019, 21:37:10 »
Twee daags Heaven 7!

Twee weken terug op maandag nog eens sinds lange tijd h7 bezocht, wetende dat maandags een rustige dag is!
Bij aankomst rond 17.45 mijn VRIJKAARTJE VAN RB ingeleverd, waarvoor dank!
Bianca begroette mij en mij omkleden en naar de voederbakken.
Blijf het zeggen het eten is wat achteruit gegaan.
Maar goed buik(je) vol en wat roken.
Hmm erg rustig, Susie en daar stond Melanie toen ik ff een sauna ging nemen.
Alexandra en twee meiden die ik niet kon.
Eigenlijk kan ik niet veel schrijven over deze avond, het was doodstil en de meiden verveelde zich stierlijk.

Maar toen ik weer wat aan het roken was kwam Melanie ff wat praten, nou zeg maar peilen of er een kamertje erin zat.
Een tijdje wat kletsen en opwarmen, werd het weer eens tijd om met Melanie te stoeien
Nu heb ik met haar al meerdere kamers gemaakt, maar vandaag verraste ze mij. :-\
Op bed begon ze mijn leuter te verwennen met haar mondje, tering zeg ze had er zin in. :dance2
Een geweldige bj van haar waar ook de ballen niet vergeten werden.
Een genot was het en na een tijdje over op de duikvlucht en ja ze reageerde er goed op.
Even wat tz en weer bj ,wist niet dat ze zo goed kon pijpen en haar een compliment er over gegeven.
Tijd voor een ritje zij on top en daarna heerlijk afgemaakt in doggy, mooi lijfje heeft ze.
Lekker uurtje met haar doorgebracht.

Daarna nog ff wat relaxen en het werd tijd om naar huis te gaan, wetende dat de dag erna  na lange tijd kaasie er weer was.

Dinsdag na 17.00 aangekomen in de 7de hemel en daar zat Kaasie met een maatje van hem mij al op te wachten, das lang geleden dat we elkander gezien hebben.
Gauw omkleden en we hadden een hoop bij te kletsen.
Al snel kwam Flori eerst bij Kaasie kijken of er een kamer erin zat, maar die haakte af.
Zijn maat was wel met Flori geweest en die was tevreden over haar service.
Hmmm ,raar hoor niet veel soeps er over alleen de Duitser zijn positief.
En ja daar begon ze mij te peilen, wel op afstand.
We zijn nog nooit geweest samen zegt ze waarom niet,ik eerlijk tegen haar dat ik niet altijd iets positiefs hoorde over haar.
En dat ik haar wat te mager vond, nee zegt ze ik ben weer bijgekomen.
Ze kijkt mij aan en zegt weet zeker dat je het goed vindt, ik weet wat jij wilt.
Uhh die klepeksters ook, nou zo ging het maar door, ja daar lag ze al in mijn armen.
Nou ok dan we zullen het eens proberen.
Blij sprong ze op en hop naar een kamer.
Nu kan ik van alles schrijven,maar kan kort zijn het was geen weg gegooid geld.
Alles zat in het pakket, deed haar uiterste best en ja ze is niet meer zo mager als eerst.
Na een 45 minuten waren we klaar en ik tevreden.

Een hele tijd met Kaasie wat geouwehoert en daar kwam Justina ex acag ,leuke meid met kleine tietjes, kreeg weer zin, maar Emily kwam haar halen ze gingen naar huis, :sign0135:
Helaas, de avond vorderde en Kaasie ging naar huis ik had nog honger en ging nog wat eten.
Daar kwam Anemona ze ziet er mooi uit en ja ik twijfelde of naar huis of precies ja.
Dus nog ff een kamertje met haar gemaakt, maar  de koek was op ze heeft alles uit de kast moeten halen om me klaar te krijgen.
Ja dat lukte ze, lag ook niet aan haar, ik had gewoon naar huis moeten gaan.
De vermoeidheid had toe geslagen, maar zaterdags maandags en dinsdag is wat te veel van het goede.
Als de vliegende brandweer naar huis en me hol opgezocht, pfffff!!!!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #588 Gepost op: 4 juni 2019, 21:50:16 »
HEAVEN7 - Relaxzondag  :13:
19 Mei 2019

FAZIT
1) Werkpunten
- Eten was kariger
- Binnensauna gesloten...maar is dat ook bij slecht weer?
- Afwerkende dames in de club: behold!
- Zwembadwater eerder KOUD

2) neutraal
- Nog steeds mooie club
- Geen aufguss toegelaten in de sauna

3) Positief
- ISA!
- Zeer vriendelijke clubeigenaar die het allemaal goed wil doen
- Gemoedelijke relaxte sfeer
- Buitensauna top
- Zeer goede prijs voor wat je mag verwachten: tot 35€ inkom
- Dames terug 40€/half uur. TIP: Bij zeer goede service: geef 50€!



Kamergangen en overall service

Tijdens dit bezoek ervoer ik meer afwerkseks dan anders, ik had zelfs 2x prijs. Deze specifieke dames waren iets opdringeriger dan andere. Isa maakte alles goed!

1) Aleksandra - De snelle wip - **1/2

2) ZUSI- De nòg snellere wip - **1/2

3) Isa - De topdame van de 7de hemel - ****1/2

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***1/3



CLUBVERSLAG
1) Anreise - binnenkomst
a) Rit, parking en ontvangst:
Vanuit Babylon was het een 40-tal minuten rijden en ik kon nog een mooi plaatsje bemachtigen terwijl een boemkar arriveerde met een vrolijke DVP. Kon dat de populaire lachende Isa zijn die ik daar zag in die wagen? Ik ging gauw naar binnen om de vrijkaart van dit forum te laten verzilveren. Mijn dank ervoor! Dit werd  zonder probleem aanvaard en ik kreeg een handdoek en badjas mee.

b) In de lockerruimte:
Ik heb me snel tot ijsbeer omgetoverd en douchte me. Het voelde alsof er hier geen jaar was voorbijgegaan. Herinneringen aan die keer dat ik naar H7 ging vanuit mijn vakantieplek en 'The Beavers' (of zoiets) zag optreden in deze club terwijl ik met een glas wijn genoot met Larissa op schoot, een jaar later dat uurtje met de Gypsiequeen Jasmin dat mijn langste neukweekend afsloot schoten aan me voorbij. Ik was weer eventjes 'op reis', In de 7de hemel als het ware...maar wacht eens, deze club heet ook zo! ;D


2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer:
Erg rustig en kalm, er waren genoeg dames aanwezig volgens het aantal aanwezig beren dus de balans zat wel goed. Je kon boven ongestoord alleen zijn tenzij je door afwerksters wordt gevolgd zoals mij overkwam.

b) Line-up:
Eerder matig qua optiek en service. Een aantal staken er wel bovenuit: een zwarte dame met erg lang haar, Isa natuurlijk, en nog wat optisch mooie ogende dames. Het gevoel dat ze van de afwerkende soort waren, was wel sterk aanwezig vandaag.

c) Drukte beren:
Rustig met beren, net als in de vorige club Babylon. Alleen hier op een Zondag is dat te verwachten.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Ik zag geen bijzondere veranderingen op eerste zicht. In de relaxruimte bij de binnensauna was er geen muziek meer te horen en geen water meer te drinken. Jammer! Ik kan hier steeds weer genieten van het mooie seventies interieur en tot rust komen.


3) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte:
De barruimte is nog steeds gebaad in dat donkere blauwe licht dat ik erg ongezellig vindt. De dames zaten er verveeld te kijken en riepen wat ik ga doen of waar ik heen ga. Ja, soms weet ik dat gewoonweg niet, ik vind dat steeds zo'n vervelende vraag. Ze mogen de barruimte echt lichter, warmer en gezelliger maken. Ik weet het, ik val in herhaling hierover.

b) Wellness:
De binnensauna zou enkel in de winter in gebruik zijn, des zomers moet men maar buiten gaan, weer of geen weer. Het zwembad is ijskoud, ik deed een dappere poging om er in te gaan zwemmen maar zag er toch maar vanaf :( De buitensauna was lekker warm en ik ging er vaak in. Helaas is het hier niet toegestaan eigen aufguss te gebruiken. Hadden ze er problemen mee? Langs het zwembad staan rijen relaxstoelen ik ging er vaak liggen nabij de sauna. De dames gaan langs je passeren als ze naar het hotel gaan.

c) Restaurant & eten:
Ik had eerst gans de tijd de indruk dat het eten nog niet geserveerd was behalve de salade. Men zei me dat het om 19u nog zou komen. Het was dan over 19u en dan werd me ineens meegedeeld dat het er al was, ik keek dus niet goed genoeg en zag hoe een personeellid blokjes kip uit een warmhoudbak viste om me te tonen dat er al eten was. Ah, dus ik had gewoon het menu helemaal verkeerd gezien! Ik nam een soepkom en schepte 'soep' met kippenblokjes op , nam wat groente erbij en later een hoek pizza toen die werd bijgevuld. De 'soep' was best pikant en lekker. Toch heb ik het hier ooit nog beter geweten, vroeger.

d) Contacten bezoekers:
Ik had nog contact met een tweetal Nederlanders in de sauna die ik nergens van kende. Ik zg verder geen beren van het forum terug.


4) Line-up en kamergangen

Al onmiddellijk bij het verkennen van de club ging ik naar de relaxruimte en werd ik gevolgd door 2 dames. 1 van hen, een blonde dame genaamd Aleksandra drong meer aan en bleef bij me zitten, de andere ging weg toen er geen trio in bleek te zitten. We maakten kennis en ik werd toch wel geil om stoom af te blazen bij deze optick fick. Ze deed waar ik van hou goed, maar met mate en snel. Alles was te snel voorbij:

1) Aleksandra - De snelle wip

De 2de dame ZUSI was ook zo'n doorduwer die me zover kon krijgen met haar te kameren, louter om uiterlijk. Bij haar was er hetzelfde verhaal alleen ging de tijd mogelijk nog sneller voorbij!

2) ZUSI- De nòg snellere wip

Na 2 zulke sessies wil je wel een zekerheid hebben en dat was Isa die me al samen met een andere dame heeft begroet toen ik in de Sauna zat en me kwam goedendag zeggen: ze had me al eerder herkend. We spraken af dat ik zeker met haar kameren zou en zo geschiedde: ik heb er geen spijt van, een van de beste sessie van het weekend naast Kellie in Babylon. Zo eindigde het weekend zoals die begon: met een schitterende sessie!

3) Isa - De topdame van H7

Met Isa die me helemaal heeft afgemat, was het verhaaltje van deze neuktoer afgelopen en kon ik in schoonheid en tevredenheid verder de sauna gebruiken, eten, relaxen. Ik kon nog wat aftersales krijgen van haar. Ik ging na de sessie naar de clubeigenaar toe en vertelde mijn ervaringen van de dag, waaronder over de afwerkster mentaliteit van de eerste 2 dames. Blijkt dat het al meer is voorgevallen met 1 van die dames. Een toffe kerel die wel luistert wat je doorgeeft.

Doorheen de dag was er een andere dame van het girl-next door type dat me steeds overviel en aanklampte. Het was of ze wou me met alle macht de kamer op krijgen en deed dit op een andere charmantere wijze dan de andere 2 dames waar ik eerder mee kamerde. Waarschijnlijk was het slechte karma dat ik de verkeerde keuzes maakte, het kon wel eens een goeie geweest zijn. Ik bleef twijfelen al was het omdat ze me fysiek niet meteen aantrok. Ze bond me met het badjaslint vast aan haar stoel bij de speelautomaten, lag naast me in de relaxruimte, ging er een andere keer kwaad en pruilend vragen waarom ik niet met haar ging, ging veel, naast me zitten in de salonruimte voor de grote tv... Ze bleef maar komen. Ik bleef maar twijfelen. Toen was er ineens geen tijd meer om  te twijfelen en liet het maar bij Isa als zijnde mijn laatste dame van de dag waar maar weinig dames nog konden tippen, hoewel: of toch wel zij misschien? Ik zal dat nu dus niet weten! Wie weet heeft ze volgende keer meer geluk als we er elkaar weer aantreffen. Haar naam ben ik helaas vergeten, een magere dame met lang donker haar, bleke huid, kleine donkerbruine ogen, spitsere neus, A-cup, normaler en type 'kan je buurmeisje wezen'. Ze was welbespraakt en leek me een verstandige dame ook. Ze zag meteen hoe verlegen ik was (ik twijfelde dus ook wel). In een parallel universum was ik mogelijk wel met haar geweest en niet met die andere 2. Bij Isa komen de tijdslijnen dan wel weer samen. Voor mijn verhaal echt too nerd word, zal ik hier maar mee afsluiten: wie kan raden over welke dame ik het heb? Heeft geen typisch DVP-uiterlijk.


5) Einde van de dag

Zoals steeds neig ik te blijven plakken in de club waar ik ben. Ook dit weekend was er slecht weer voorspeld geweest met code oranje in delen van België zoals met mijn verjaardag destijds. Mijn route ging boven dat deel heen en had er geen last van. Ik kon onder het terugrijden met tevredenheid terugdenken aan een mooi weekend dat met topdame Isa zeer goed is afgesloten.

Ik keer hier nog zeker terug, wanneer, dat is weer een andere vraag :) Er is toch iets aan deze club waardoor ik hier graag terugkeer op Zondagen na heftige clubzaterdagen. Hier kun je gewoon lekker crashen en zien wat er op je af komt. Dat maakt dat ik me er altijd rustiger en meer op mijn gemak voel dan waar ook.
« Laatst bewerkt op: 4 juni 2019, 22:11:44 door Vazkor »

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #589 Gepost op: 7 juni 2019, 00:17:44 »
Vandaag nog eens naar h7!

Ik kreeg een paar dagen terug een appje van Blauwe beer!
Hij was donderdag aanwezig in h7.
Nou wetende dat de komende weken het weekend een probleem word.
Vandaag nog eens naar h7!
Rond 17.15 kwam ik aan en bb wachte mij al op.
We hadden een hoop bij te kletsen.
Een karig buffet die al leeg geroofd was door hongerige vreetzakken die alleen wat aan het luieren waren.

Maar goed Flori kwam kijken of bb te verleiden was ,maar op dat moment niet!
Maar wat zag ik daar kon die meid niet, bb zegt das Lilith, eigenlijk mij wat te dun.
Desondanks een mooie meid, maar er waren enkele nieuwe dames aanwezig.
Waarvan eentje met een heerlijke volle kont, twijfel, mijn gevoel zegt niet doen.
Zie een meid zitten met stockings een aanrader zegt bb, das Sofia. :dance2

Nou die komt op mijn lijstje, maar ging voor Isa ,die was er iets voller , zeg maar alles wat strakker.
De laatste tijd te veel mac want ze vond het eten te eentonig in h7, das wel een punt van aandacht daaro.
Even met haar naar het rokershol ,ze wilde een sigaret roken!
Geen probleem wat bij vertelt en ja kreeg te horen dat Susie niet meer welkom was in h7. :-\
Ik vond Isa er geweldig uit zien en we gingen naar kamer 10.
Het begin rustig en het werd steeds beter, de duikvlucht volgde ze kreunde en schokte hevig.
Een goede bj en ja nipplegame dat wist ze nog, en ja ze verraste me met iets, wat mij wel streelde!  :censored
Ontop heeft ze mij stevig bereden, gelukkig met mijn eigen condoom en niet die rode tering dingen.
Beste kamer ooit met haar een klein uurtje met haar gestoeit.

Met bb die inmiddels Lilith aan zijn tong nee sorry pik had gerijgt, nog een tijd wat gekeuvelt.
Na een tijdje wat rond gelopen met bb en enkele meiden waren wat aan het dansen!
Flori bleef BB aan het stalken en op gegeven moment was ik het haasje ,maar hield haar af.
Die Sofia of toch Lilith,nee die met de lekkere kont, twijfel sloeg toe.
Sofia was met een onderbroek type bezig, leek mij serieus en Lilith idem die andere meid niet meer gezien.

Tsja wat dan dus maar wat te drinken pakken en loop naar buiten zit daar Lilith, roetsj daar zat BBZ naast haar.
Elkaar voorgesteld en gelijk aangegeven dat ik niet hou van valse hoop geven, dat kon ze waarderen.
Op met haar naar kamer nummer 4.
Wat heeft ze mooie benen en een klein kontje, het spel begon en ja tz en plagend dat ze was.
Het borrelde bij mij en de sessie werd steeds heviger, maar ook wat onwennig.
Een duikvlucht en weer tz , trekkend aan haar haren, elkander plagend tz en meer.
Kletsnat was ze ze kreunde toen ik haar vingerde terwijl ze bbztje op oorlogs sterkte hield met haar handen.
Draai haar op de buik trek haar kont omhoog en likte haar naar een hoogte punt(fake?). :kissass
Ze heeft graag dat je haar tepels bewerkt, af en toe schokte ze als ik vinger knippend haar tepels bewerkte.
Ze begon me daarna te pijpen en hield haar vast aan haar haren en bepaalde het tempo, zo he das lekker.
Ze vond het tijd worden om te neuken en ja condoom erom en zeg haar ga liggen op je buik.
Een tijdje haar zo geneukt, daarna in missio en het haar laten afmaken als cowgirll al tongend kwam ik klaar alsof ik echt in de zevende hemel was. :amazone
Lilith een aparte meid die wat kinky over komt en doet(Taylor lees goed wat kinky).
Een uurtje met haar doorgebracht en gesloopt ging ik van de kamer.
Waar is BB niet meer gezien en het werd tijd om naar huis te gaan en ja weer als de vliegende brandweer.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #590 Gepost op: 10 juli 2019, 21:33:10 »
Hier ook een paar keer geweest tijdens de week dat het zo heet was.  Het was daar alleen nog maar heter maar een hitte die ik heel goed kon verdragen.  De extra hitte kwam van de hete meiden.  Maar dat had je allicht al wel door. 

Het leek me een goed idee om deze club nog maar eens op te zoeken tijdens de warme dagen.  Het was ook een goed idee.  Voor € 25 inkom tref je behoorlijk wat dames aan, behoorlijk wat mooie dames en behoorlijk wat dames die een goede service leveren.  Sommige trachten wel € 50 te vangen voor een halfuur, daar waar onlangs de prijs per halfuur verlaagd werd naar € 40.  Verder krijg je eenvoudiger maar lekker eten voorgeschoteld, de gehele dag door.  Enkel het ontbijt is vrij karig en snel leeggeroofd.  Kom je veel na 12:00 schieten er enkel nog wat restjes over.  Niet dat dat een groot probleem moet zijn want het avondeten start al om 15:00.  De sauna is ook goed op temperatuur.  Het grote pluspunt is natuurlijk het zwembad buiten!

Jammer (maar een mens kan ook niet alles willen) dat bier bijbetaald moet worden (onder de vorm van een consumptiekaart) en dat de frisdranken (zoals in de meeste clubs overigens) niet uit de fles komen maar uit de "suiker"tap.  Het personeel is vriendelijk (doorgaans).  De madam van den baas, blijft toch wel de allerknapste (verboden vrucht) in de club  ;)   :bedtime2: Zijn er dan echt mannen die komen dromen in een club :douchen ?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #591 Gepost op: 4 augustus 2019, 19:51:47 »
Het is weeral  geleden van de hittegolf dat ik daar was.  Ik had daar 3 dagen gepland.  In de week.  Waarom ook niet?  Goedkope inkomprijs, ruim voldoende aan compensatie daarvoor (was toch altijd zo, dus vandaar de beslissing, onder meer).   Verder als grote troef het zwembad bij die grote hitte.  En dames?  Ach, die zijn er overal dus aan seksplezier zou het ook niet ontbreken.
Eigenlijk wil ik er niet te veel woorden aan vuil maken en tegen mijn zin recenseer ik het volgende.  Ik had ook liever iets positiever willen schrijven.  Ik had ook liever op dag 2 geen alternatief willen plannen omdat ik het écht wel allemaal gezien had.  Jammer genoeg geen goede alternatieven in de buurt.  Ten minste toch niet als je met de hittegolf rekening houdt en dus een club met een zwembad wil.  Magnum?  Dat is het toppunt: een zwembad dat niet toegankelijk is.  Dolce Vita? Overdag weinig te doen, dames die werkelijk het toppunt leveren van slechte service.  By Night? Geen zwembad.  Happy Garden? Overdag ook niets te doen, ’s avonds verkeerde sfeer en publiek.  Deja-Vu?  Daar schijnt helemaal niets te doen te zijn.  Dan toch maar de derde weer naar Heaven 7.  Om te luieren in de zon aan het zwembad, te eten, te drinken, sauna nemen… zwemmen. 
Waarom had ik het allemaal wel gezien na 1,5 dag?
- Eerst en vooral maximaal 2 handjes vol met dames en de meeste óf wat voller of GND-type.  Een tweetal mooie jonge slanke.  Echter die (maar ook de meeste andere dames, op enkele na) toonden enkel maar aan dat ze eigenlijk liever geen kamer wensten te maken (of lees: die toonden alles behalve interesse in de mannen).  De gehele dag zowat gezellig een “familiefeestje” houden op de bankjes op het terras onder de parasols, inclusief de theke’s.  Ik was trouwens niet de enige man die zich afvroeg met welke bedoeling die dames daar waren.  Er waren meer mannen dan dames dus ze hoefden helemaal niet werkloos te zijn.  Ik snapte er niets van.  Tot ik na de derde dag Heaven 7 verkaste naar Oase te Frankfurt, zoals gepland.  Oase was op donderdag en vrijdag.  Heaven 7 dus in het begin van de week.  Nu brak mijn klomp.  Eén van de jonge knappe slanke dames van Heaven 7, trof ik daar ook aan.  Die verschoot nogal (net als ik) dat ze me zag.  Hier toonde ze ineens wel interesse in de mannen (en mij).  Ik sprak er mee maar ging er niet mee op kamer.  Nog niet eens omdat ze me negeerde in Heaven 7 maar vooral omdat ze het gebruikelijke dure tarief (oplopend tot € 150 per halfuur voor zoenen, ouderwets goed pijpen en neuken, alsook beffen) van Oase hanteert.  Nu snap ik ‘m dus.  Die jonge knappe meiden komen geld maken in Frankfurt en zakken dan op de rustige dagen af naar hun vriendinnetjes om bij te praten in café Heaven 7 met die vriendinnetjes die niet door de selectie geraken in Oase.  Ik kan er me niets anders bij denken.
- Ten tweede maakt het er ook niet leuker op dat ze alle dagen hetzelfde eten serveren.  Kip met frieten.  Je kan ook steeds pizza nemen.  Die is wel lekker maar de derde dag dezelfde kost, smaakt toch niet meer zo.
- Drie dagen zonder seks, in een saunaclub, het zou het toppunt zijn van….  In ben dan toch 1 keer op kamer geraakt met een GND+, zullen we maar zeggen.  Haar naam weet ik nog omdat die eigenlijk best grappig klinkt.  Sissi.  Een best mooi blondje.  Ze beloofde alles voor € 50 op kamer maar in de praktijk was het weinig (tong)zoenen, toch wel een old way pijpbeurt en klaargekomen in haar mond (uiteraard met plastiekje erover  :lol_hitting:).  Haar twee tongpiercings maakten het écht wel, qua gevoel bij het pijpen.  Herhalingsgevaar niet aanwezig.  Zeker weten.   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #592 Gepost op: 30 augustus 2019, 01:47:51 »
BLUE

Op de laatste dinsdag van de vorige maand, besloten om met het mooie weer ergens lekker buiten te kunnen zitten. Bij de 7e hemel was ik al een poos niet meer geweest, en zo richting Willich vertrokken.

Ik weet even niet meer zeker of ik met een vrijkaartje binnenkwam, maar ik meen gewoon happy hour te hebben betaald. Meestal noteer ik dergelijke details. Zal in de toekomst er nog beter op letten.

Enfin, in de ochtend aangekomen en me wezen opfrissen. Geen van mijn favorietjes waren aanwezig dus gelegenheid om es 'vreemd te gaan'.
Er waren zo een 7 heren en 8 dames bij aankomst. Enkele van de dames in diverse vormen en maten liepen er fkk rond.
Niet zo bijster druk dus op deze doordeweekse dag. Prima voor deze relax beer.
Eerst maar even ontbijtje gedaan. Het eten door de dag heen was simpel met wat pizza, pasta met diverse sausjes, kippebouten, kip met champignons, maar wat mij betreft goed te doen. Helemaal met hun koude buffet ernaast, om ook nog wat groentes naar binnen te krijgen.

Er waren een hoop dames die ik niet ken. Een wat oudere blonde dame was moeilijk te grijpen, aangezien ze geregeld na een kamergang het trapje onder de kleedruimte af ging om zich af te zonderen.
Maar niet getreurd, ik zag o.a. een leuke fraaie slanke jongedame die ook m'n interesse had.

Buiten rustig in een hoekje gaan zitten, komt daar een blonde iets vollere Roemeense (als ik me niet vergis) op een vriendelijke manier contact maken. Evalina heet ze en had een blauw tintje in d'r blonde lokken. BLUE is the warmest color... ;)
En hoewel ik het idee had dat er best meer klik kon wezen, had ik die slanke dame op het oog. En maakte korte metten. Ik hou er niet zo van om een dame aan het lijntje/d'r tijd te verdoen/bezet te houden ofzo als er geen kamergang in gaat zitten.
Ze begreep vlot de hint en nam afscheid.

Door de dag heen verder wat zitten werken, relaxen in het zonnetje, sauna gepakt, en wat liggen luieren. Tot op het moment dat ik wel zin had in een kamertje. Ik op zoek naar die slanke dame, maar zag d'r nergens. Zag haar wel geregeld met klanten de kamer opgaan. Dus me in de bar genesteld, en even later zag ik haar inderdaad vrij komen, en aangesproken.
Nou ja, voor zo ver dat ging. Want de dame sprak geen Duits en amper Engels. Ik probeerde zo goed als het ging uit te leggen dat ik me eerst even ging douchen voor het kameren. Zo gezegd, zo gedaan en me op de boven verdieping wezen opfrissen. Simpele huis tuin keuken douches, maar oh zo prettig om de hoogte in te kunnen stellen (en dat het niet uit het plafond komt bijvoorbeeld), de temperatuur en daarna lekker laten stromen ipv om de minuut op een knop de moeten drukken. Helemaal irritant als je koppie onder de sop zit en je als een mol die knop probeert terug te vinden...
Enfin, eenmaal proper me gauw afdrogen, en pardon!? Tijdens het afdrogen zie ik mevrouw met een andere klant de kamer opgaan. Lekker dan...

Laat maar zitten, ik zoek wel een andere. En zo kwam ik op ene Betty. Het werd een matig kamertje met haar. Weet niet eens meer of ze Roemeens of Bulgaars was. Vandaar ook geen recensie/paspoortje ingevuld. Tja, soms is het gewoon pech hebben.

Achteraf bezien, had ik toen misschien beter met Evalina de kamer op kunnen gaan, maar dat is nu makkelijk praten.
Hoewel dus m'n kamertje een dompertje was, had de club zelf de zaken goed op orde. Volgende keer maar wachten totdat een favorietje is terug gekeerd.


Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #593 Gepost op: 1 september 2019, 14:08:34 »
Gisteren met het mooie weer besloten om naar H7 te gaan. Nog bedankt voor de vk.
Een vriend van mij die nog nooit in een saunaclub was geweest wou graag mee.

Rond 15:00 uur kwamen we aan en de theke deelde ons al mee dat er maar 10 meiden zouden zijn. Maar zoiets had ik ook al in gedachten.
Eenmaal omgekleed wou mijn vriend gelijk een biertje halen om de scherpe randjes er af te halen. Hij was toch wel onder de indruk en is H7 nog maar een hele rustige club.
Naar de bar gelopen en kwam Isa al tegen. Mijn vriend al helemaal onder de indruk want ze liep topless rond en kan er mee praten zonder dat je gelijk moest neuken, dat was hij niet gewend.
Isa haalde het biertje voor hem en liet nog haar poesje zien aan hem, toen kreeg hij het al helemaal benauwd.

Zoals gezegd waren er weinig meiden, wel zag ik voor mij een aantal nieuwe gezichten waarvan er een aantal goed uitzagen.
Het was lekker weer dus buiten gaan zitten. Ook een paar Nederlanders daar die ik ken en het was gezellig ouwehoeren. Dit keer hadden ze buiten een BBQ hoekje gemaakt die de hele tijd bemand bleef.
Dit zag er goed uit en was ook goed geregeld.

Mijn vriend werd gekaapt door Sissi. Ik zag dat hij gelijk voor de bijl ging. Ik zag het nog net en Sissi wel even gewaarschuwd dat ze normale service moet geven en niet de kantjes ervan af moet lopen.
Na een tijdje kwam hij terug en hij was er tevreden mee geweest. Daarna kwam ze nog even bij hem zitten wat hij helemaal geweldig vond. Dus voor hem was het dik geslaagd.

Zelf had ik eigenlijk mijn zinnen wel gezet op Isa maar uiteindelijk met Bonnie (voorheen Gabriella in phg) op de kamer beland die nog iets goed te maken had.
Goed kamertje en daarna nog even gedoucht en snel gegeten. Het begon ook wat saaier te worden en we zouden nog naar Diamond gaan waar de halve BVE zou zijn.
Rond 20:15 uur vertrokken en was een gezellig zomers dagje in H7.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #594 Gepost op: 14 september 2019, 11:38:34 »
Duikvlucht!!!


Waar zou ik naar toe gaan vanuit SC.Venus!
Stel mijn tomtom in en zie sky te ver weg, Diamond zou kunnen maar was nog een uur rijden daarna naar huis.
Heaven7 ja een vertrouwde plek voor mij, vele vinden daar de sfeer niet goed of de meiden te saai.
Maar deze beer kan zich daar goed vermaken, ok wel een verschil van dag en nacht kwa club!
Venus goede sfeer ,druk en die kooi is toch een geheim wapen!
Rond 22.30 kwam ik aan in de zevende hemel, zag er rustig uit kwa auto’s.
Rammel aan de poort en ja daar stond een bekende dvp, oh nee nu theke Maria.
Lang niet meer gezien zegt ze, ik zei nee jouw lang hier niet meer gezien en met een glimlach gaf ze mijn spullen.
Ana verwelkomde mij, een keer maar een kamer gemaakt met deze altijd vriendelijke meid.
Flori kwam ff kijken wie er binnen kwam en ja na het omkleden eens kijken wat loos was.

Muziek stond hard en enkele meiden waren aan het dansen op de bar!
Kwa bezoekers een 15 beren vooral onderbroek types, wel van het rustige soort.
Ik zie Sissi die had een jonge slachtoffer gevonden en ja een 15 minuten later was ze weer terug.
Toch heb ik een zwak voor haar, ze ziet er geweldig uit, haar dat ook mee gedeeld.

Ga me zitten onder de overkapping en zie Adina met wat beren op de schommelbank zitten, een meid die ik niet kan polsen!
Ana gaat zich ook op die bank zitten en ff later vertrekken ze naar de kamer.

Maar onder de overkapping zat een meid die ik de laatste keer ook gezien had.
Toen had ik al zoiets van dat kon wel wat zijn.
Ze zat met een deken over haar heen en we kwamen in gesprek, uh wat kan ze goed Duits!
Vroeg haar waar ze vanaf kwam, Oorspronkelijk Joegoslavie maar woonde al heel lang in Duitsland.
Kischa rond de 30 jaar a cup mooi lijf zwart haar.
Een wat oosters uiterlijk en weet nog van vorige keer een mooi lijf.
Vroeg haar om bij mij te komen zitten om elkaar wat beter te kunnen inschatten.
En eigenlijk was ik gelijk al verkocht, lieve vrolijke meid, pak haar hand vast, zo wat een zachte handen heeft ze! :-P
Zeg haar ff de koffie op en we gaan dan naar de kamer, en ze krop tegen mij aan.
Even besproken wat wel wat niet en hoe de kamer het liefste er uit gaat zien.
Daar voelde wel wat voor en hop naar de kamer.

Op de kamer volgde een leuk opwarm ronde voor het bed.
Ik ging op bed liggen zij boven op mij, jezus die meid heeft een zachte huid, kon er niet vanaf blijven, netjes tz en soms diep ondertussen haar geweldige zachte billen strelen. :-\
Ze graaide in haar tasje en deed wat lotion op haar billen en haar kleine borsten, deze meid snap het.
Na een tijdje ging ik over in een duikvlucht dat kon ze waarderen en zei na verloop van tijd doe maar wat je wilt, afwijkend van de vooraf gemaakte afspraken. ;D
Beetje verbaasd begon het vingerwerk en zij mij mijn tepels aan het bewerken, alles zodat ik er goed aan kon komen.
Over in 69 ze begon mij te pijpen, wel natuurlijk eerst een condoom erover heen.
Na een tijdje ging ze op mij zitten en zei je bent me niet geil genoeg :o en ja daar begon ze pussysliding te doen en mocht me op haar billen en borstjes uitleven.
Tongzoenend en wat spanking kreeg ze mij in een hoger level, cowgirl en in doggy afgemaakt.
Er was nog wat tijd over en zij wilde die volmaken, maar ik had nog een afspraak met en andere meid.
Zeg haar is goed zo je krijgt een uur betaald verbaast kijkt ze mij aan en we gingen van de kamer af.
Zeer goede sessie een heerlijke en eerlijke meid, weer een favo erbij in H7.

Ff douchen en wat drinken na een tijdje zag ik die meid, de laatste keer dat ik in H7 was kwam ze naast mij zitten.
Ze vroeg mij toen wie ik was en of er een kamer in zat, maar was toen klaar voor de dag.
Dat maakte niks ze knuffelde en zoende mij, haar toen belooft om en kamer met haar te maken.
Tsja belofte, maakt schuld!
Ze zat op een bankje bij de gokkasten.
Me naast haar gaan zitten en er volgde een gesprek, toen wist ze het weer ik zeg kom we gaan een kamer maken.

Duikvlucht!!! :-\

Op de kamer met haar ,Evalina of Evelina een 22 jaar oude Roemeense meid ,klein van stuk wat mollig en zeer grote tetters. :movingtits
Het spel begon en een verkennings ronde volgde, meer het type ongeleide projectiel. :17:
Ze deed een handeling waar bbztje gelijk wakker van schrok, ze ziet of voelt het en in een duikvlucht begint ze mij stevig te pijpen.
Nou kan zeggen deze meid heeft niet veel beperkingen en er volgde een kamer die ik al lang niet meer gemaakt had. :lol_hitting:
Af en toe vingerde ze zich zelf en ik nam het over, ze ging in doggy zitten en ik kon overal goed bij .
Ze moedigde mij aan om bepaalde dingen te doen, geil als een aap was ik. :censored
Na wat bezigheden ging ze op haar rug liggen en wilde geneukt worden!
Krop op haar en ze trok mij naar zich toe, over in doggy, toen platte doggy ze moedigde aan en kreunde hevig.
Trok haar op weer gewoon doggy, nee meer wat kinky gedoe. :040:

Ze stopt draaide zich om en duwde mij op mijn rug en ging over in cowgirll.
En ging flink te keer, normaal gesproken was ik al lang klaar geweest ,maar deze kamer was wat te snel na mijn eerste kamer.
Ze viel vermoeid naast mij neer, ben klaar gekomen(jaja)!
Even wat tz en vingerwerk begon ze mij te pijpen, niet slecht maar ook niet top!(tongpiercing)
Maar ondertussen haar vochtigsheidsgraad voelend kreeg ze mij toch klaar.
Ook nu geen haast en we hebben nog wat nagekeuveld.
Vroeg haar waar ze ooit gewerkt had en dat was Luderlounge en Diamond.
Er volgde nog een gesprek over luderlounge en ik zei het uur is om, doe maar rustig we praten nog ff wat na zei ze.
Correcte meid die veel potentie heeft, weinig taboe’s maar een ongeleid projectiel!!!
Haar betaald ook voor de optie!

Eigenlijk belachelijk dat je naar een andere club moet om te kunnen kameren.
Venus was niet te doen, teveel beren te weinig dames en dat vindt deze beer niks.
Ok zal zeker Venus nog eens bezoeken ,maar h7 blijft voor mij de perfecte club, ja soms is het er saai, maar op de kamer zelden.

Nu als de vliegende brandweer naar huis, want het was al laat zat!!

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #595 Gepost op: 22 september 2019, 03:07:16 »
THX

Op de laatste woensdag van de vorige maand met een vrijkaartje van een ander forum, mn flesje redbull gedronken om richting de 7e hemel te kunnen fladderen. Redbulls geeft je immers...

Na rammelen aan de hemelpoort deed een vrouwelijke Petrus open. Met mijn aflaat, waarvoor dank aan club en forum, mocht ik zonder probleem de hemel betreden. Ik moest eerst echter nog iets hoger wezen, om me in een smetloze witte gewaad te steken.

Vervolgens het restaurant in om de innerlijke mens te vullen met een simpel ontbijtje.
Vervolgens in de douches naast de oude kino even wezen opfrissen, om vervolgens de sauna naast het zwembad in te gaan. De sauna naast de lounge stond immers uit. Dat rondje door de tent leerde dat er ongeveer 12 man en 7 dames aanwezig waren.

Na het opwarmen in de buiten sauna lekker op een ligbedje naast het zwembad liggen bijkomen. Aan de andere kant zat een jonge dame bij een man, en ze begon naar me te zwaaien. Who the heck is dat nu weer. Ze zag er wel leuk uit, best wel mijn type, maar had geen idee wie ze was.
Even terug zwaaien en hoor de jongeman tegen haar zeggen, is dat ook weer een klant van je. Uh huh, antwoord ze.
Verdraaid, wie kon dat toch zijn. Nou ja, misschien kom ik er wel nog op en ging verder liggen bakken.
Het stelletje ging een poosje later de sauna in. Nou ja, zij was er binnen een paar minuten alweer uit. Ik lag echt bij de sauna en er ontstond een klein praatje. Toen ging het lichtje branden. Dat was die Semi Russische Andrea, die er de vorige keer met een andere beer vandoor ging. Die klapekster...

Ik had geen haast, want ik had mijn date al met een dame in de ochtend vastgelegd.
Dus kon relaxt genieten van de rest van de club. Zelf een poosje later ook een sauna rondje gedaan. Even door de club om te kijken wat voor moois er nog meer loopt. Zie ik daar een blonde dame op het schommelbankje buiten bij het rook gedeelte zitten roken.
Ik mijd meestal het gerook, maar voor deze dame wilde ik wel een uitzondering maken. De voorgaande keren zag ik haar telkens of een kamer opgaan, of buiten schot blijven door zich oa het trapje naar beneden te gaan appen ofzo. Telkens was ze niet aanspreekbaar, maar nu dus wel en ik was benieuwd geworden.
De dame in kwestie heet Katharina en is Russische .
Dat was ook wel beetje te merken aan haar kleding stijl. Niet de typische dvp klompen met lingerie zeg maar.
Ik was wel geïntrigeerd en de klik was er. Ik besloot de gok te wagen en vroeg of wij ook iets aan fun kunnen doen. Aangezien dat mogelijk was, ging ik mij eerst even opfrissen en zijn toen een kamer boven bij het trappenhuis gegaan.
Elkaar verwend in een geweldige kamergang met deze blondine. Ze is niet de jongste meer, maar ziet er prima uit en doet lekker mee.

Eenmaal fris en weer terug in het restaurant de verloren calorieën weer aanvullen aan het buffet. Dat ging wat mij betreft zoals gewoonlijk weer prima. Genoeg te combineren tussen het warme en koude buffet.

Vervolgens even bijkomen in de lounge ruimte. Komt daar niet veel later een man binnen, waaraan ik hoorde dat het geen Duitser was. Integendeel, het was Blauwe beer. Gezellig gekeuveld over van alles en nog wat.
Toen we naar beneden trokken zaten we bij nog 2 Nederlandse beren, waarvan 1 Bolke de beer. Van de 3e heb ik even geen naam.
Enfin, ook daar weer even gekeuveld en met Bolkedebeer bij de speelautomaten zitten praten over tips in de clubs far far away.

Het werd onderhandelingen tijd om mijn afspraakje van de dag na te komen en even later kwam ze opdagen. We zaten namelijk op 'haar' bankje.. Na nog een kleine praatje ging ik me alvast opfrissen, terwijl Isa  een kamertje uitzocht.
Zoals gewoonlijk weer oerdegelijk met deze Roemeense. Het werd een heerlijk kamertje.

Lekker sauna gepakt en even in de buitenlucht rustig afkoelen. Nog een hapje en weer met Bolkedebeer zitten kletsen. Ook over die dolle Andrea. Toen Blauwebeer terug kwam, was hij ook te spreken over Andrea. Nou, dat klinkt dan toch niet verkeerd. Ik zou haar een volgende keer wel es proberen. Maar dat bleek niet zo makkelijk, want ze zou over een week of wat vertrekken.
Oef, wat te doen. Ik was al met Isa geweest, en had daarvoor al mijn joker verbruikt toen de gelegenheid zich voordeed om kennis te maken met Katharina.

Nou ja, je moet het ijzer smeden wanneer het heet is, carpe diem, enzovoorts. Dat zou de volgende dag boomschors en m'n leren riem opvreten worden, maar ik zou dan toch es intiemer met Andrea kennis maken.
En ook met haar een heerlijk kamertje gedeeld.

Het was toen alweer veel later geworden dan ik normaal vertrek, dus na afscheid genomen de theke opgezocht om m'n sleuteltje af te geven. Bolkedebeer wist nog een rittenkaart voor me te regelen, waarvoor mijn dank. Het was weer een mooie dag geweest.
THX medeberen voor de gezellige tijd en de tip om toch nog met Andrea te rollebollen.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #596 Gepost op: 29 september 2019, 00:39:38 »
Een verkeerde keuze!

Van de week een berichtje van Firehawk, ga je naar Samya zaterdag?
Maar had geen tijd om naar die avond/nachtclub te gaan.
Ook Venus kwam in ons op, maar hadden geen zin om zo ver te rijden!
Dan bleef alleen  acag ,bn,en h7 over.
De keuze viel op h7!

Zaterdagmorgen toen ik opstond kreeg ik een bericht van Kaasie ook hij ging naar h7!
Das altijd fijn wat companie!
Op naar Willich een dik half uurtje rijden en om 10.30 stond Kaasie er ook om mij op te vangen.
Samen naar binnen omkleden en een ontbijtje!
Denk een 5 beren waren binnen en een 3 a 4 dames.

Babs was theke en kwam ff met ons praten, het was erg rustig de laatste tijd!
Kaasie en mijzelf met haar er over gehad, dat de dames als kliekjes bijelkaar zaten!
Dan er geen sfeer was, ze was wel degelijk op de hoogte er van!
En heeft dat vaak tegen de dames gezegd, maar ja als de klandizie tegen valt, zijn de dames onrustig.
Ze spraak over een whirlpool als idee en dat er veel klanten vroegen naar een kino, die miste zij het meest.
Best wel een flink verloop van dames: Emily (LR), en Anastacia, Sarah, Anemona ,Maja allen gestopt.
Als je naar de oude garde kijkt zie ik Bianka, Ana alleen nog van over.

Met Kaasie ff de sauna in en wat gekletst.
Na het douchen wat roken en rond kijken, inmiddels een 10 beren en een 7 dames.
Enkele nieuwe dames en ook mooie dames, waar eentje al gelijk mijn aandacht kreeg.
In een mooie visgraat stocking, lekkere volle billen en ja dat leek mij wel wat. :040:
Ach het was inmiddels tegen 12.00 en daar was Firehawk.
Die eigenlijk gelijk met Sissi in een stoei partij verwikkeld was.
Kaasie en ik zagen ons die toestand aan.
Haat liefde verhouding die twee.
Zit daar en daar olietanker alarm, ook zij leek me wel wat.
Isa had een vrijer maar zoals ze altijd is komt ze mij begroeten,een kanjer die meid.

Zeg tegen de jongens ik ga een rondje maken en daar zat die meid met de heerlijke stockings.
Me naast haar gaan zitten en mij voorgesteld, zij heette lora 24 jaar uit Roemenie.
Even met haar wat verteld en gevraagd wat ze niet deed, dat was tz wel zoenen.
Leuk koppie en lekkere borsten op naar een kamer.
Het was snel duidelijk dat ze wat onzeker was of onwennig.
Ook voor mij was dat ff zo.
Wat zoenen en strelen en ze krop al wat dichter tegen mij aan.
Ik wilde een duikvlucht in starten,maar dat werd gecanceld, ze was niet van het likken. :banghead:
Ok, euh wat nu, dan maar nipple game, ja dat was netjes, iets te netjes.
Bbztje reageerde er wel goed op en ze begon mij te pijpen, dat deed ze lekker en ook met veel spuug, niks mis mee.
Dat het geen lange kamer zou worden had ik al door!
Ze stopt en kruipt op mij, dacht nog wat de fuck ze zal toch niet! :sign0065:
Maar nee ze warmde mij wat op door pussysliding, totaal verrast was ik. :13:
Geen likken maar wel dit, afin het maakte veel goed en zeker de nmc.
Heerlijk cowgirll en niet om snel af te maken maar met veel variaties.
Over op doggy natuurlijk met die lekkere flubberkont.
Drukte ze op het matras en gloeiende schiet het mij in mijn bovenbeen, dus terug op normaal en ja ff later hoorde ik de vogeltjes zingen!!!
Op zich niet heel slecht, maar een kamer zonder duikvluchten is bbz onwaardig.
Haar betaald voor een half uurtje!

Op zoek naar Kaasie, maar die had zijn dag niet te verkouden en ging naar huis!
Niet alleen dat was zijn probleem ,maar ook dat de sfeer erg matig was.
Met Firehawk een hele tijd wat verteld en onder tussen hield pp de stand van zaken in Venus ons op de hoogte!
Kom toch naar Venus, maar Fh en ik zouden door de zure appel heen bijten.
Sissi bleef Fh maar stalken een leuk gezicht, Fh zegt ik ga niet met haar!!!!!! :ecomcity:
Tijd om gebruikt te maken van een goed verzorgde bbq en ja dat smaakte ons goed.
Firehawk roept in een keer daar is Sissi, ja die was er daarnet ook, nee zegt hij de oude Sissi.
En rende bijna naar de theke ,waar ze met een vriendin stond.
Babs begroete haar en Fh was door het dolle heen. ;)
Ja jonge ik ruim de borden wel op!
Komisch gezicht de nieuwe Sissi stond er ook en dacht er zich het zijne van!!
Toen we verder gingen kwam die olietanker ook wat eten en zeg haar dat we als ze klaar was naar de kamer gingen.
Met Fh wat aan de bar gezeten en hij vertelde honderd en een uit over die oude Sissi, die overigens pas over een week weer begint.
Haar vriendin begon vandaag al, beetje raar!
Wel een pracht meid.

Ga kijken waar die olie tanker is en ja ze was wat aan het roken.
Svetlana 23 jaar uit Rusland woont al 15 jaar in Duitsland.
Wel een correcte meid alles volgens het gesetzt en geen tz.
Op naar een kamer, verkeerde keuze nr 2.
Eerst samen douchen en ja!
Een van de minste kamers ooit, meer trek werk dan pijpen, nee te veel afstand. :banghead:
Dan maar doggy en dat was goed met die grote kont dat kets goed.
We waren een 33 minuten weg ja de 45 minuten tarief, het zij zo.

Dan maar uit frustratie wat eten!
De tijd drong en wilde nog een kamer maken, maar wie?
Isa was goed bezet, Sofia maakte regelmatig contact nee ook zij niet.
Flori niet geheel mijn type ,maar wel tz en goede sex of ja Bianka.
Firehawk lag weer met Sissi in een worstel houding .
Loopt net Bianka ffk langs, goed afgevallen en stelde mij goed op als ze terug kwam!
Ze kwam terug en zei haar jij bent mijn toetje vandaag en ja ze lachte en we stonden al op de zelfde vierkante meter.
Wat heeft deze meid een gevoel voor humor.
Op naar een kamer met haar en ja ze begon mij gelijk op te warmen aan mijn  oren of met haar tieten.
Wat vingerwerk, de duikvlucht en een heerlijke bj volgde af en toe een tz.
Heel wat afgelachen met haar en de nipplegame wist ze nog.
Ze pakte wat gel en maakte het met nipplegame en een heerlijke handjob en ik ondertussen haar vochtigheidsgraad metend  af.
Ze moest zich ff gaan wassen want ze zat helemaal onder mijn kwakkie! :lol
De tijd samen met wat geknuffel afgemaakt!
Gewoon een goede kamer een perfecte afsluiter van de dag.

Op zoek naar Fh maar zag aan het bankje dat Sissi er ook niet was, dus hij was met haar naar de kamer.
Hem geappt dat ik al weg was de tijd drong!
Heaven 7 was het een sfeervolle dag nee, was ik alleen geweest was ik al snel vertrokken!
Een verkeerde keuze ,maar het zij zo.
Mij langzaam opmaken naar 09/11 en kijkend waar ik mijn verjaardag ga houden.
Een idee heb ik al!
Nu als de vliegende brandweer naar huis.








Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #597 Gepost op: 29 september 2019, 19:38:23 »
Gisteren dus een beetje een saaie dag in H7.
In het begin wat drukker met gasten tijdens het happy hour, daarna liep het langzaam af.
De lunch werd al iets na 12:00 uur opgeruimd toch een beetje vroeg. Later in de middag was het wel goed toen was er bbq, die ook de hele tijd bemand bleef.
Veel keuze in vlees vond ik.

Niet zoveel meiden ook en de enigste waar ik misschien mee zou gaan was Isa die er rondliep. In de middag was ze druk.
Toen kwam Sissi mij maar vervelen. Lig altijd in de clinch met haar. Ze ging over mij heen liggen en er werd wat gekut. Op een gegeven moment begon ze mij te bijten.
Haar terug gebeten. Ik zeg ik maak geen kamer met je dat weet je.
Zo ging het eigenlijk de hele dag door en ze kwam vaak terug en heb flink met haar geworsteld daar. Haar de hele club door gegooid. Als vanouds weer een stoeipartij gehad met een meid in de club.
Later in de avond was ze wat rustiger en hebben we wat normaal kunnen kletsen. Opties afgewogen wat er rondliep en misschien was Sissi nog niet zo'n slechte keuze.
Haar wel de wacht aangezet voor geen geintjes op de kamer want dan ben ik weg.
Met haar naar de kamer gegaan en was dit keer een fatsoenlijke kamer. Tongzoenen was wat matig en weinig maar dat wil ze ook echt niet meer doen zegt ze. Was vroeger wel anders.
Pijpen deed ze wel lekker en daarna over naar neuken waar ze lekker in meeging en in mijn nek aan het sabbelen was. Kwam lekker klaar en daarna even uitrusten.
Geen gezeik toen ik wilde gaan en ben uiteindelijk 45 minuten weg geweest.

BBZ was al weg zag ik op mijn telefoon. Verder nog even wat gerelaxt gedronken en gegeten. Dacht misschien nog aan een kamertje met Isa. Ze kwam bij mij zitten maar er kwam dit keer weinig uit. Te hard gefeest en gedronken de dag ervoor. Uiteindelijk ging ze roken en dacht laat ook maar zitten.
Even afscheid genomen van de klapeksters en ben rond 20:30 uur vertrokken. Er was niet veel te doen en alle meiden uiteraard klagen.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #598 Gepost op: 11 november 2019, 03:01:13 »
HALLOWEEN

Op de 5e donderdag van de 10e maand richting Willich vertrokken, omdat een mede ijsbeer helaas geen gebruik kon maken van zijn vrijkaartje. De grote chef stuurde het door naar mij, waarvoor dank aan m'n mede ijsbeer, het forum en natuurlijk de club zelf.

Voor aankomst even m'n stalen ros z'n dorst laten lessen. Niet bij de 'dure' Shell, maar even ervoor bij de Jet tankstelle waar ik vanaf de snelweg langs kom.
Dan nog het kleine stukje door, om de parking van de club op te rijden. Er stonden al enkele auto's, zowel witte als gele. Na goedkeuring van het vrijkaartje door de ontvangst dame/theke, mocht ik door naar de kleedruimte. Omgetoverd tot ijsbeer omhoog naar de douches op de 1e verdieping. Onderweg hier en daar goeie morgen gewenst. Het voelde net een beetje als thuiskomen.
Na de douche zo fris als een hoentje richting het restaurant gegaan, waar ik als een hongerige leeuw m'n brunch naar binnen schrokte, om aansluitend als een lui varken in de lounge te liggen uitbuiken. Heerlljk!

M'n beoogde keuze van de dag wilde met een vriendin buiten de deur gaan lunchen. Netjes van haar om te vragen hoe lang/of ik de hele dag bleef. Zo voorkwam ze dat we onze afspraak mis zouden lopen. Wat mij betreft prima, ik zou tot in de vroege avond wel blijven en vermaak me wel met de wellness en m'n telefoontje. Jammer dat ze geen wifi hebben. Wellicht om te voorkomen dat de dames de hele dag op hun smartphone zitten te spelen?
Over dames gesproken, ik spotte er zo een stuk of 10 tegenover doorstromend 6 a 8 heren. Niet bijster druk, waardoor elke dame wel een moment beschikbaar was.

Een verkenningsrondje door de club leerde me dat een paar dames achter de fruitmachines kersen probeerden te plukken en een groep dvps gerookte ijsbeer probeerde te maken in de met transparant zeil afgedekte terras,
Het zwembad is ijskoud en zag er groen uitgeslagen uit. De buitensauna stond uit. Maar gelukkig was de binnensauna op de 1e verdieping achter de lounge ruimte goed op temperatuur. Bijkomend voordeel is dat de aanliggende loungeruimte hierdoor ook verwarmd werd. Een extra radiator was daardoor niet nodig. Die hadden ze wel goed kunnen gebruiken in het frisse restaurant. Dat schoolbord lijkt weinig te helpen. Bovendien stijgt warme lucht omhoog...Het ontbijt was simpel, maar met de start van het koud buffet kon ik een lekkere brunch in elkaar flansen. Tot mijn verbazing hadden ze ook sushi liggen. Helaas was het nog minder geslaag dan die uit een supermarkt. Doch, dapper van de kok om iets te proberen.
Het avond eten bestond uit pizza, en de gebruikelijke smurrie aan pasta, kippebouten, stoofvlees, en nog wat. Ook hier weer icm het koude buffet prima wat samen te stellen.

Ergens In de namiddag kwam m'n beoogde dame terug van haar lunch en zat ik even met Isa op haar bankje bij te praten. Gevolgd door een geweldige kamergang met deze dolle meid.
Ben blij dat ik niet had gewacht om met haar te kameren, want na onze prive ontmoeting zag ze er niet meer uit. Een wandelend skelet leek ze wel. BRRRRrrrrrr...

Wat bleek, het was Halloween avond. DVPs toverden zich om van lelijke trollen, in nog lelijkere trollen. Oh nee, dat is meer iets zwat Joker zou zeggen  ;)
Maar ik heb niks met dit feestje waar de dames er niet aantrekkelijker op worden, op een enkele uitzondering na. En dat bedoel ik de positieve zin. Er was namelijk een dvp die d'r gezicht versiert als een soort elegante Venetiaanse masker. Sierlijke krullen met lijnen in goud en glitters. Dat gecombineerd met iets als een Arabische buik danseres outfit. En om het helemaal af te maken een diadeem on top. Een plaatje!
Dat soort thema's lijken me nou wel leuk, een Venetiaanse carnaval, Braziliaanse carnaval, heck, zelfs een Brabantse carnaval zou nog wat zijn. Sowieso ben ik niet zo van de feestjes of weekenden, maar Halloween al helemaal niet.

Ik vind het jammer dat de bar de hele dag (dus ook in de middag) weer als een kille disco oogde. Vond voorheen de juist wat warmere sfeer gezelliger. Blijkbaar trok dat niet (genoeg) relaxte beren en lijkt de focus weer op disco gericht te worden.Dat terwijl in mijn optiek ze met het gebruik van licht daar een mooie duo kunnen maken. Overdag gebruik van wat meer gele, oranje en rode tinten. Een paar van die veilige elektrische kaarsjes op tafel en op de bar, en je hebt gelijk een veel warmere uitstraling. Ideaal voor de wat oudere en/of wat rustigere beren.
En 's avonds gaat het lichtthema op flitsend groen, blauw, paars, kaarsjes weg en discobal en dito lichtshow aan. Dat komt dat weer ten goed aan de feestbeesten.

Enfin, ik vluchtte voor alle zombies, vampieren, en trollen richting de lounge. Heb daar een poos lekker kunnen liggen. Vreemd genoeg mis ik nu dat rustgevende muziekje. Ik zou het niet erg vinden als het terug kwam.
Verder nog wat rondjes wellness kunnen doen. Persoonlijk heb ik tegenwoordig liever de buiten sauna, om na een sessie even rustig in de buitenlucht af te kunnen koelen. Maar tja, begrijp dat er een afweging te maken was.
 
Tot 20 uur was het nog relaxt in de lounge, maar daarna begon het gedreun uit de bar door te dringen in mijn oase van rust. Tijd voor mentholbeertje om z'n cave op te zoeken.

Heb weer genoten van een lekker dagje Heaven 7.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #599 Gepost op: 8 december 2019, 02:55:26 »
RELATIEF

Op de 1e woensdag van de 12e maand stond eindelijk na wat uitstel weer een bezoekje aan de hemel geplanned.

Door wat zaakjes vooraf kwam ik pas rond het middag uur in Willich aan.
Tijdens een simpel broodje schoof er een tafelheer aan om het over de relativiteitstheorie te hebben. Hoe het in de ene club RELATIEF beter is dan in een andere club. Al dan niet naar gelang de wensen van een beer.
Al dat gezwevel over relativiteit kon niet voorkomen dat het klokje veder tikt, en onze Einstein z'n biezen moest pakken, om even later als een ware Ethan Hunt z'n sporen uit te wissen.
E=mc2, het was leuk even kennis gemaakt te hebben.

Tijdens het ontbijtje was m'n date voor de dag al even voor een begroeting langs geweest. Dus haar even opgezocht. Tijdens het bijpraten kwam ene Anna bij Isa polsen of ik geleend kon worden om haar stijve nek wat los te maken. Als amateur deed ik het kleine beetje wat ik maar kan.

Half uurtje later Isa weer opgezocht voor waar we gebleven waren, om niet veel later ons samenzijn voort te zetten op een kamertje. Het werd een geweldige sessie met deze welgevormde Roemeense.

Na een opfrisbeurt even lekker relaxen in de sauna en uitpuffen in de rustige bar ruimte. Al snel was het gedaan met de rust, want Sissi had het op me gemunt. Deze Bulgaarse zag er met Halloween erg fraai uit in haar pakje. Dat zag ik wel zitten. Maar ze blijkt me net een standje te wild. Op een bankje in de bar beetje plagerijtjes over en weer met 2 andere dames erbij.

In het restaurant gelukkig wel even rustig kunnen eten. Was allemaal prima te doen, op de gekookte kip na. Die was me te uitgedroogd. Zelfs een klodder ketchup zou dat niet meer kunnen redden.
Isa kwam ook gezellig even erbij tafelen. Erna nog even lekker de sauna in en uitpuffen in de lounge. Die wordt ook wel es gebruikt door de dames om zich terug te trekken, maar ook om te jagen. Ook op mij werd er gejaagd, wederom door Sissi. Onverwachts met een oerkreet sprong ze op me als een leeuwin die een antilope te grazen neemt. Met d'r klauwen zat ze overal aan me. En ineens zet ze ook nog es dr tanden in me. Niet hard, maar het zou maar afdrukken achterlaten die je later moet gaan uitleggen...
Toen ik nog niet voor har charmes zwichtte, zette ze de nipple twisters in. Zij die van SM houden, zitten bij haar aan het goeie adres. Die krijg je er denk ik spontaan gratis bij...

Gelukkig kwam Isa me even later opeisen voor een massage. Ik dacht erna te vertrekken, maar Flori vroeg ook om een massage. Nou even kort dan. Dacht ik daarna klaar te zijn, dokeb ineens een blonde en Sissi op mn bedje af met de kreet I'm next! Als een deken van vrouwen lagen ze over elkaar heen en moesten we flink lachen. Ook een vriendin van Sissi wilde een massage. Maar voor mij zat er nog een lange weg terug. Een andere keer wellicht.

Heb me weer prima vermaakt in de 7e hemel. Niet een hele grote line up met zo een 12 a 15 dames, maar het was divers genoeg om iets te kiezen te hebben. Kwa mannen was het niet bizar druk. Denk continue tussen de 6 a 9 heren aanwezig. Waarbij rond 16:45 er ineens een dip ontstond. Ik moest even bij m'n locker wezen, stond er een groep zich om te kleden.
Wellicht dat de alibi afliep ;)