Auteur Topic: Kati ( Pools-Duitse )  (gelezen 2443 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Kati ( Pools-Duitse )
« Gepost op: 18 februari 2012, 23:54:47 »
Naam : Kati

Nationaliteit/taal : Pools-Duitse/ Duits en uiteraard haar moedertaal Pools

Leeftijd : +/- 32

Haarkleur/lengte : Blond/ Tot iets voorbij de schouders

Lengte : +/- 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal / C-cup

Tatoeage/Piercing : Ja/Ja

Service : PZC, NMC, ,zoenen ( enkel als er een klik is ), beffen,zeer sensitieve massage,uitstekende pre en after service,Geil,geil en geil!!!!


Deze Pools-Duitse Kati valt in de "Hors Categorie" een exceptionele crème de la crème categorie van MILF dames O0
2 sessies met deze dame mogen beleven.Kati is een heel sensitive vrouw die het enorm waardeert als je haar ook wat verwent.
Zij houdt enorm van zachte strelingen en met wat gevoel kan je haar naar een hoogtepunt brengen.De eerste sessie was een half uurtje en daar ben ik al snel gekomen in Missio vanwege te hoge druk. ;)
Echter de tweede sessie van een uur was heel ontspannen en werd ingedeeld in een half uurtje deze Kati te teasen,te strelen,te beffen waarbij zij een orgasme heeft beleeft met der Dolfmeister en het was geen fake...enfin ben er vrij zeker van ::)
Toen ze na een vijftal minuten bekomen was barste een mega geile sessie los. :P
Zeer intiem TZ,geil über pijpwerk,van Missio naar doggy en van daaruit terug naar missio om wederom terug te gaan naar mijn favo positie doggy waarbij ik bijna doorheen het rubber heb geschoten...totaal gesloopt naar de bar gestrompelt om mijn vochtgehalte terug op peil te brengen met een pilsje 8)


Grtz,Dolfie