Auteur Topic: Saunaclub Xanten algemeen  (gelezen 244875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #15 Gepost op: 29 oktober 2012, 00:25:51 »
Voor gisteren stond er een Haloweenparty op het programma. De grossparties zijn altijd druk bezocht, maar het aantal dames wat aangekondigd was, was met 19 ook indrukwekkend, net zoals de invulling van deze line up.

Zo rond 11:00 mijn bolide een plekje op de parking gegeven en richting deur gelopen. Na ontvangst door Lisa en het overhandigen van de dagbijdrage kreeg ik sleutel nummer 4 overhandigd, één van de eersten dus. Overigens is het zo net na opening soms wel wat krap rond de lockers. Hoewel het wat lastiger te registreren is voor de Thekendame is het misschien handiger om de sleutels niet op volgorde uit te geven, maar met wat gaten ertussen (dus eerst bijvoorbeeld 1-4-7-11 etc en dan vervolgens 2-5-8-12) zoals ze ook in sommige andere clubs doen. Het alternatief is natuurlijk om de kluisjes niet opvolgend te nummeren, maar dat zou weer allerlei zoekproblemen opleveren voor de IJsberen. Enfin na een korte vertraging (niet zo'n probleem, we hebben immers de hele dag nog) en het omkleden en douchen plaats genomen aan de bar tussen Shona en Naomi. Genietend van de eerste consumptie eens rondgekeken. Zowel de club qua inrichtingen alsook de dames qua kleding hadden allemaal weer moeite gedaan om zich aan te passen aan het thema van de dag. Een enkele ijsbeer had dit ook gedaan. De aanwezigheid van de dames kwam aardig overeen met de lijst op de website op de vrijdag ervoor. Tina was blijkbaar op het laatste moment nog toegevoegd, maar Judith, Aïda en Katja bleken er niet te zijn. In totaal 17 dames dus. Heren waren er wel wat meer, maar bij verblijf van een dag hoefde dat ook geen probleem te zijn. Alleen bij de gezamenlijke rondjes kon het beneden wat druk worden.

De eerste sessie ging dus aan Shona en dit mocht een goede opening van de dag genoemd worden.

De tweede sessie was er eentje met Susie. We vonden ons gebruikelijke hoekje en de sessie was ook weer zoals gebruikelijk zeer goed. Onze gezamenlijke sessies volgen ondertussen een redelijk vast recept tot beider genoegen en daar hoeft ook niet veel aan te veranderen. Een dagje Xanten is pas echt geslaagd na een sessie met haar en ik kon dus al redelijk snel concluderen dat het die dag dus wel goed zou komen.

Beneden aan de bar kwam vervolgens de voor mij nieuwe Anna naast me zitten. Deze bruinharige Roemeense is een andere dan de foto's op de website van PTX die nu aan haar gekoppeld zijn (die zijn van een vorige Anna). Op de weg naar beneden werden we vergezeld door Viola, dus de sessie hebben we met ons drieën vervolmaakt. Viola nam het mondelinge werk voor haar rekening waarna Anna het afmaakte.

Iets later kwam de voor Xanten nog redelijk nieuwe Karla naast me zitten. Nadat ze zich voorstelde, vertelde ik haar dat ik haar al wel eerder ontmoet had. Ze heeft namelijk in het verleden in Partytreff La Vita gewerkt (daar onder de naam Carla). In La Vita is het destijds niet tot een kamergang gekomen (enkel de rondleiding) iets wat ik nu als spijtig mag concluderen. Karla is immers qua uiterlijk, vriendelijkheid en service zeker een van de toppertjes. Gelukkig heeft ze nu Xanten tot haar werkterrein verklaard, iets wat voor mij uit de omgeving van Nijmegen toch een fors ritje scheelt tov Wallenhorst (en ik heb niet iedere week een klant daar in de buurt). Karla heeft ook de skills om een mooie paaldansact of buikdansact op te voeren, wat ze gedurende dag een aantal keer deed en wat tot applaus van het publiek mocht leiden . Haar slanke lichaam komt goed van pas bij het buikdansen. Met het lichaam van de meedansende gast werd het al iets meer "bierbuikdansen" (bij een groot deel van de mannelijke gasten zou dit het geval zijn geweest zijn, dan dus toch liever het slanke lijfje van Karla ). In het echt ziet ze er overigens beter uit dan op de foto die momenteel op de site staat.

Rond het avondeten ook kennis gemaakt met de Jamaicaanse Naomi die naast me kwam zitten. Rond de tijd dat normaliter het eten wordt boven gebracht werd er eerst nog een show opgevoerd, waarna dan het eten aan de beurt was. Zoals gebruikelijk was dit weer van goede kwaliteit met voldoende keuze. Van eerdere commentaren dat het eten erop achteruit is gegaan was gisteren dus niets te merken. Na het eten was het weer tijd voor een act. Daarna was het dan toch eindelijk tijd om naar beneden te gaan. Ook deze donkere schone weet een goede service te leveren. Ondanks de geluiden naast me (het leek wel of de beste man bij iedere slag of stoot zijn laatste adem uitblies, maar goed iedereen heeft recht op zijn plezier ) lukte het toch om tot resultaat te komen.

's Avonds volgden er nog sessies met Katy, de altijd sexy en goodlooking Jana en de afsluitende "letzte Runde" met Marta. Ook hier weer rare geluiden op de achtergrond, maar Marta liet zich hierdoor niet van de wijs brengen.

Al met al was het weer een zeer geslaagde dag. De sfeer was goed, de dames waren continu druk bezig om het de gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken, ook het overige personeel was zeer vriendelijk en servicegericht en je ziet dat de leiding van deze club staat en waar nodig eventuele bijsturing of correctie geeft. Iedereen weet wat er van hem of haar verwacht wordt. Dat komt de service en sfeer zeker ten goede, op het moment dat de leiding niet sterk genoeg in de schoenen staat heeft dat zeer snel een negatief effect op de dames en daarmee op de service en klanttevredenheid.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #16 Gepost op: 9 november 2012, 10:37:47 »
Mijn laatste bezoek aan Xanten is me minder goed bevallen dan de 4 topdagen die ik ervoor gehad heb.

De ontvangst super en vriendelijk als altijd, Barbara heeft er veel aan gedaan om onze dag aangenaam te maken...ze moet alleen in mijn ogen de dames beter aansturen !!..er zijn er die zich erg drukken en gedrag zoals Naomie en Anna bij mij lieten zien daar red je het niet mee als Partytreff Dat de sauna buiten bedrijf was omdat iemand erin gepist heeft kon niemand iets aan doen, hulde aan het snel oplossen door de houseboy. Op aangeven van Barbara. Zo hoort het, een prima service..ik kwam na een nacht doorhalen wel speciaal voor de Xanten mix: “sex en relax” en zeker vaak de sauna in want anders is er in Xanten in mi ogen niet veel te doen, de dames ben ik zo mee uitgeluld in die kille hoodruimte boven, waar het niet echt warm is door deuren die open stonden vanwege de rook..

Het was (te) druk voor 9 dames, denk tot 19.00 uur constant zo rond de 30 personen, maar daar valt mee te leven, als de dames maar allemaal gas hadden gegeven.

Wat me gedurende de dag erg stoorde was het onvriendelijke afwijzende gedrag van met name 2 dames en een derde die ontwijkend gedrag heeft. Ik noem meteen -botte hond- als ik ben namen:
Echt beneden alle peil en bij de laatste ronde had ik er een flinke aanvaring mee en heb ik haar ongezouten mijn mening gezegd was een bulgaarse Anna heette ze, lang rood haar en werkt ook in Cora, een vrouw met en waardeloze werkhouding,ook de zwarte stunner Naomie ontweek me en gaf me ook het idee niet welkom te zijn, en Jeannette doet wat ze altijd doet, een kerel uitzoeken die voorlopig niet naar onder gaat en daar bij blijven hangen.

Op 9 dames, misste ik er dan al 3, voeg daarbij een hele drukke middag en het beeld van een matig dagje Xanten doemt op. Met alle respect voor Sabine en Suzie, dat zijn mijn types niet, dat mag, ook Elvira super vrouw maar is me eigenlijk te oud. Dus van de 9 heb je er dan nog 3 over..schat van een vrouw Jana, Judith en Nancy. Jana kwam bij me zitten en snapte niet waarom ik niet met haar ging, ik vind deze vrouw een engeltje, ik kan geen goedkope sex met haar hebben, ik weet njet waarom, zei weet het ook die keren dat we beneden waren laait het vuurtje bij mij op en gebeuren er dingen die ik niet wil in een partytreff, sommige vrouwen hebben dat bij mij..ik zou uren naar haar kunnen kijken..nu hoop ik niet dat ze dit leest als een liefdesverklaring..hahaaha

Later op de dag trof ik de geweldige Adriana, die wel op de agenda stond maar er niet was, heel erg jammer ! Komt in Xantenheel vaka voor dat de agenda niet klopt volgens mij...voor vervanging zorgen ze dan een beetje zelden..lijkt wel of ze standaard njet echt een reserve kaar hebben staan voor de afmeldingen op een dag.
Ja ik ben een fan van haar dat weten jullie , wat een positieve energie deze vrouw, die graag geft en ontvangt, echt een (sex)schatje eerste klas, zo jammer dat ze niet werkte dan had ik waarschijnlijk dit stukje met minder venijn getikt.

Mijn belevenissen met de dames niet geheel chronlogisch beschreven:

Naomie:
Ik spotte de donkere Naomie en dacht als snel yes..ik ben gek op zwarte vrouwen..ze keek alleen altijd weg..dan maar erop af..heel afwerend..had eigenlijk al geen zin meer..pauze nu zei ze en weg was ze later kom ik bij je, maar ik wacht nog steeds.. en weg was ze..10 minuten later ging ze met een andere gast naar beneden. Dit zou ze later in de overtreffende trap herhalen


Ik probeerde steeds kontakt te leggen met Naomie, maar het werd niks, ook Nancy en die andere bulgaarse bitch was niet vriendelijk of straalde uit boek me..ik stapte op die roodharige bulgaarse uit Salon Cora af Anna meen ik..pauze ..spaeter..tien minuten later ging ze met een andere naar beneden..ik had het na 1 uur in Xanten al gehad, maar ik ben een volhouder..ik zou blijven tot sluitingstijd.


Later toch met veel moeite en na steeds weer ontwijken met Naomie naar onder gegaan, ik maak de gordijnen van het hemelbed dicht, dat kan niet zegt ze, Elvira was er ook, ik zeg vertel het haar maar eens, voor vipgasten grapte Elvira kan het, ook voor verlegen gasten is het goed grapte ik terug maar ik geniet meer in beslotenheid dan in de openbaarheid dus....
Op bed een ijzige stilte..ik zeg..you dont like me..why speelde ze de verbaasde onschuld..why you say that..its in the air...I can feel it..ze lachte ..antwoord kwam er niet ..ze ging op autopilot door met mijn lul hard met een doekje afwissen. Pijpen was niks bijzonders, maar toen ik zei kom maar hier liggen en streel en kus mijn bovenlichaam maar toen werkte het direkt,dat deed ze dat zeer goed, daarna heerlijk met deze prachtige vrouw liggen neuken..waardering?: rare date, heel raar maar gewoon de lekkerste body en looks van Xanten vind ik sinds lange tijd. Dus toch wel een lekker gevoel over de date..als afwerkbeurt wat de minimale standaard is in Xanten was het niet slecht en ze deed zeker moeite en keek niet erg op de klok en haar uiterlijk maakt mij gek, een erg lekker wijfje.

Mijn tweede sessie met Naomie:
Ik ving haar af aangezien ze me negeerde, ik moest , 3 x keihard haar naam roepen, ze keek gespeeld verbaasd en kwam naast me zitten,*
Gezellig gekeuveld maar bij haar kan ik het niet inschatten, is een hele goede actrice denk ik, ik zei kom we gaan naar beneden, eerst wat eten, oke zei ik tranquillo..rustig aan vertaalde ik voor haar..dat ze na het eten weer bij mij terug kwam zitten leek me logisch maar ze ging eten en aan een hoge tafel zitten en na het eten bleef ze daar, ik ging haar vragen ..nee die man wil trio zei Judith, ik zeg je zou met mij naar beneden gaan, Barbara stond erbij en keek ernaar, ik zeg je zat bij mij we zouden gaan je gaat nu met mij mee, maar ze deed of ze met niet hoorde pakte haar boeltje en ze vertrokken met zijn 3-en naar beneden..echt ongelofelijk..zo onprofessioneel en toch wel een klap in mijn gezicht en toen had ik het echt gehad, ik wilde weg maar ik dacht ik pak jou nog wel Naomie..de freak stond op..heel negatief geladen begon ik te raken..gevaarlijk bij deze man.
Barbara had natuurlijk moeten ingrijpen en het moeten corrigeren dit kan echt niet, Judith met die kerel en ik met Naomie maar als het zo moet dan laat maar ik ben alles behalve een bedelaar..het gaf me een erg ontevreden gevoel dit voorval..ik was een beetje boos aan het worden.

Een half uur later stond ik te pissen en het was laatste ronde, bij toeval zag ik Naomie de dames kleedruimte in schieten, ik pakte haar vast en gaf haar een paar tikken op haar billen..you a bad girl reageerde ik lachend mijn frustratie over haar optreden gedurende de hele dag af..no zei ze..ik dacht er het mijne van..op de trap bekeek ik dat slanke zwarte lichaam en kreeg ik al een ereketie..sex gaat boven ergernis kennelijk..beneden aangekomen liet ze me weer staan en positioneerde ze zich op een lege plek op bed..ik dacht fuck you en dook ernaast..nu kon ze niet meer weg..massage vroeg ze..nee..wat dan..hetzelfde als de vorige keer..ze begon met tegenzin te pijpen..ik zei kom maar naar boven..zelfde recept: kussen en aftrekken en een beetje zuchten, heerlijk beter dan pijpen, keihard gummeerde ze me, ik trok haar bovenop dan heb je minder bekijks in de ruimte onderin, een aantal vrouwen lag gastloos een beetje mee te kijken as een soort vakjury. Echt en lekker ding die Naomie, het in doggie afgemaakt, halverwege stopte ze en wilde het met de hand afmaken, nee zei ik, ze schikte zich in haar lot en onderging het gelaten, door haar strakke kut en super looks kwam ik ondanks vakjury en toeschouwers nog heftig klaar..toch weer een sessie met tegenzin begonnen en daardoor niet geheel bevredigend, erg eenzijdig rammelen was het teveel.


Ik gaf Naomie nog een hele korte massage, en een paar tikken op de billen voor straf, echt wel een leuke vrouw ( echte negerin uit Afrika..jamaica hahahaha.Nigeria zul je bedoelen) en een aanwinst voor Xanten , weet alleen niet waarom ik haar zo triggerde om mij te negeren?

Nancy:
Een zeer goede werkhouding heeft deze Nancy..maar pas op de tweede blik, ze was ook wat afwerend en zeker niet aktief in het kontakt zoeken.Het is een leuke vriendelijke meid..geen klik mee..maar wel een hele standaard nette afwerksessie mee gehad..zal het wel snel vergeten zijn..mischien bij een vervolgboeking dat het beter wordt..maar ben voorlopig klaar met Xanten...vond het gisteren bij lange na geen 110 euro waard.

Anna:
Na een pauze, die ik alleen doorbracht in een saaie hoofdruimte wilde ik met Anna de Cora bulga naar beneden maar ze ontweek me en had altijd pauze. Gedurende ded ag heb ikhet nog enekeer of 4 geprobeerd, ze ontweek mijnblik, had altijd pauze nooit zin, hetw as echt heel erg, kil en hard werd ik afgewezen, Barbara zag het en keek ernaar.
Barabara toch maar ingelicht het begon me te zwaar irriteren ook omdat deze anna zo bot was zelden meegemaakt tegen andere heren die ze kende deed ze normaal overigens, of ze moest zeggen dat ze met mij naar beneden moest gaan..nee daar pas ik voor wat een onzin..ik hoopte dat het op een normale manier wel zou lukken, niet dus..deze meid wide niet en ging met iedereen maar deze man had het nakijken..ik was er klaar mee en toen ze naast me kwam zitten op het eind van de middag, omdat nergens anders plek was ben ik opgestaan en elders gaan zitten..kort: ik had inmiddels een hekel aan de trut...zoals zei me het nakijken gaf was beneden alle peil..mijn stemming was door haar en Naomies rare gedrag erg gezakt..ik heb normaal geen probleem met kontakt leggen maar met deze 2 het lukte niet.

Na de laatste -afgedwongen- ronde met Naomie keek ik op bed in de harde ogen van die bulgaarse cora bitch, Anna, ik werd meteen kwaad, en stak mijn midden vinger op en bleef haar aankijken, ik zeg deze is voor jou schatje, ze deed hetzelfde, iedereen was er getuige van, Jana wilde weten waarom ,ik zeg vraag haar maar ze weet het allemaal wel.
Barbara weet het ook, dit soort gedrag kan niet in een partytreff, waarvoor betaal ik dan mijn 110 euro.?

Jeannette
Ook Jeannete was weer aan het schuilen bij mannen die net gekamerd hebben en daardoor vrijwel onboekbaar voor velen, je moest in ieder geval lang wachten..dat de dames elkaar er niet op aanspreken.Niet iedereen draagt daar dezelfde werklast.

Judith:
Met Judith ook geweest, aardig, maar klik was er niet meer, lag mischien aan mij, goede afwerkbeurt, wilde niet klaarkomen om het te sparen voor de laatste ronde met Naomie.

Eten, en wellness:
Het eten was matig, niks bijzonders, altijd rode kool, puree, rijst, weinig groenten, geen salade, vlees en sjus, een bescheiden ochtend buffet met goedkope zelfafbak broodjes en een lekker soepje in de middag.

De sauna is de enige wellness en was tot een uur of 18 buiten gebruik wegens gebruik als urinoir door iemand, daarna te koud standaard en aleen op aanvraag kun je jezelf opgieten maar dat is maar net hoe de theke erover denkt werd ook al vaker categorisch geweigerd.

De douches zijn al snel matig warm,en met al die openstaande deuren en ramen is het een beetje kou lijden daar...en douchen niet echt een feest.

Conclusie:
Normaal in Xanten krijg ik veel meer dan waarvoor ik betaal maar deze Xanten dag sloeg een klein deukje in mijn te grote ego...

Of ik binnenkort terugkom ?..eerlijk ik moet er nog eens goed over denken...voor 110 euro kun je zoveel leuks doen...en ken ik vele leuke tenten..Xanten was voor mij 4 x een leuke mix uit benaderbare dames waarmee je vaak kunt sexen als je wilt en een beetje eten en de sauna in.En 2 x heb ik me er toch wel geergerd en voelde ik me daar niet welkom en gemak, gisteren en mijn eerste bezoek meer dan een jaar geleden. Meerdere nieuwkomers vertelden hetzelfde, de meiden hebben dat niet goed aangepakt !

Gisteren waren er meerdere/vele ontevreden gasten, velen ook weer nieuwelingen, die zien ze dus nooit meer terug. Denk dat ze allemaal de dames onbenaderbaar en afwerend vonden en dat stangasten massief werden voorgetrokken. Een NL kerel verwoorde het zo had beter naar de rode brug kunnen gaan ,dan hier over die ouwe vellen heen te moeten gaan, die waren wel regelmatig beschikbaar de rest niet of nauwelijks. Mischien was het gewoon te druk maar Xanten roept dan geen andere dames op en de aanwezige dames gaan zich drukken ipv extra gas te geven, de meesten dan.

Als mannen zitten te draaien dan gaat een type als Carolina of Martha ernaast zitten, maar gisteren werden deze hulpverzoeken genegeerd en overkwam mij met Naomie en Anna het tegengestelde van hulp of verlossing, en kreeg ik van beiden de indruk dat ik minderwaardig was en wat ik hier wel kwam doen. Nu heb ik een olifantenhuid maar kwaad werd ik wel door deze onbeschofte benadering en ik dacht zonde van mijn 110 euro vanavond.

Een vergelijk met andere tenten;
In heaven 7 is er echt een party als ik dat vergelijk met Xanten dan is Xanten het bejaardentehuis, ook in Penelope zijn de meiden veel knapper , de service vel beter dan afwerksex en de kosten als je 120 euro meeneemt kun je daar 4 x kameren met super knappe lekkere meiden plus entree..20 minuten naar boven..net als in Xanten..is ook meer te zien en doen als in Xanten...ik denk dat ik voorlopig maar even pas en dan alleen kom als ik zeker weet dat bepaalde toppers zoals Adriana, er zijn. En ik een geile dag VOL met sex kan beleven is het zoals gisteren, meermaals afgewezen worden en zelfs vijandig bejegend worden door bulgaarse Anna uit Salon Cora dan heeft Xanten niks te bieden behalve paar afwerksex sessies en gedurende de dag zit je je dan te verbijten en vervelen in een koude hoofdruimte..dan denk ik laat maar zitten.

Zoals ik het deze beschreven zondag meemaakte, dan is het mij de 110 euro bij lange na niet waard.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #17 Gepost op: 9 november 2012, 15:21:25 »
Sometimes you win, sometimes you lose.


Ik doe voor geen millimeter afbreuk aan je recensie, die me eerlijk en oprecht lijkt, maar boordevol frustratie zit.
Ga enkele kilometers hardlopen, dat helpt  ;)
Eens in een negatieve spiraal (en dat kan ons in eender welke club overkomen) denk ik echter dat het beter is je verlies te nemen en je "schup af te kuisen". Dat bespaart je veel frustraties en vooral jezelf deze koele beleving, deze waardeloze dag, waar je alleen maar negatieve dingen van gaat onthouden.


Er zijn zo van die dagen dat niets je meezit.
Wat ik niet begrijp aan je avontuur is, indien een griet - in dit geval Naomi -enkele keren weg vlucht van je, je er toch nadien nog absoluut de kamer mee op wil. Als een "bitch", want zo mag je haar van mij gerust omschrijven je niet wil, je afwijst, en er tot drie maal toe voor kiest een andere rakker op te zoeken, neem dan voor waar dat een kamergang, indien er die later nog inzit, op NIETS gaat uitdraaien, en je je eigen frustraties ten top gaat drijven. En dat is volgens mij niet de bedoeling van een dagje Xanten...
Ik schrik er niet van dat ze dan matig tot slecht pijpt, geen zin heeft dat je haar op zijn hondtjes pakt, geen zin heeft in GFE of wat dan ook. Eigenlijk had ze gewoon (om welke duistere reden dan ook) helemaal geen zin in je die bewuste dag, laat ze dan ook links liggen, want het draait uit op een fiasco.
Ik huiver als ik lees "ze schikte zich in haar lot en onderging het gelaten"  8)  Gewoon te gek voor woorden, als een griet er geen zin in heeft (zichtbaar geen zin), breek het dan af en dada Naomie, zoek het zelf maar uit....

En als afsluiter. Je had er fijne dagen, en deze laatste was een rampdag. Of hoe het soms kan verkeren in hoerenlopersland  ;D :P 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #18 Gepost op: 11 november 2012, 08:52:14 »
SM het was een vreemde dag.Er zit emotie in het verslag, ik schrijf altijd met emotie erin een verslag.
Maar als je mij kwaad maakt schik ik me niet in mijn lot, ik ben een vechter.

Het was een matig ontnuchterend dagje.

Naomie zag het wel zitten maar naar onderen wilde ze niet, of ze iets van een andere zwarte dame Shona had gehoord die me heel opzichtig leuk vind?

Anna maakte het heel bont, hoe kun je een gast zo bot het idee geven dat hij vuilnis is?

Conclusie: mischien gewoon pech gehad maar ik denk dat Xanten alleen goed is op minder drukke dagen.

De meiden schuilen op drukke dagen, niet stamgasten gaan zich bekocht voelen. Ik ben even klaar met Xantem.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #19 Gepost op: 13 november 2012, 11:41:55 »
Toevallig was ik er zondag bij op de FT party. Zo af en toe heb ik wel eens zin in wat publieke actie. De ervaring leert dat je bij een party beter wat vroeg in de middag kunt komen en dan vroeg in de avond, als je je ding gedaan hebt, weer vertrekt. Voordat de gevolgen van het vrij verkrijgbare bier bij deze of gene merkbaar worden. Het was behoorlijk druk, de sfeer was best goed te noemen. De line up viel me honderd procent mee. De laatste keer dat ik hier was zaten er een paar van die dikke oudere Bulgaarsen, maar nu liepen er toch vooral twintigers, hooguit begin dertigers, met een slank tot normaal postuur. De dames die me kennen zoals Elvira en Sabine begroetten me aan de bar, waarna de laatste me mee naar beneden vroeg. Ik deed mijn best om het zolang mogelijk te rekken, maar toen Mandy in mijn arm kwam liggen en ik die lekkere billen van haar in mijn hand had, was er geen houden meer aan en schoot Sabine’s mond vol. Dit was nog maar het begin.

Ik stelde al gauw vast dat de ft’s alleen gedaan werden door de dames die dat standaard altijd aanbieden, die met het blauwe armbandje dus. Bij de anderen hoorden je keer op keer ‘Schatzi, nicht spritzen in meine Mund’. Let wel, dat hoeft om mij ook niet per se, maar als je dit grootscheeps aankondigt, dan komen er speciaal daarvoor gasten op af. En dan is het toch wel een beetje de kluit belazeren. Niettemin was het af en toe best een geile bende, zowel beneden als boven, waar om de paar uur een groepsorgie plaatsvond. Positief was ook dat ook Laura, die dat niet in haar paspoort heeft staan, nu toch ook zonder condoom pijpte. Tweede rondje met Katie, die me na een kort praatje meetrok naar beneden. En natuurlijk weer een condoom pakte. Hoho, dat is zonder hier he. Okay, dan maar zonder. Aardige meid wel, daar niet van. En met het handje gefinisht.

Telkens rustig de tijd genomen om te recupereren. Enkele dames voerden tussen de bedrijven door een paar leuke showtjes op. Aan de bar Anna getroffen, aardige meid, kwam een leuk gesprekje uit. Ook over de verschillen tussen saunaclubs en partytreffs. Ze kende alleen een privehuis in Duisburg. Haar verteld dat veel Roemeense dames beginnen in Heaven 7, zou me niks verbazen als ze daar vandaag of morgen opduikt. We kwamen natuurlijk weer beneden terecht, en wat heeft die meid een lekkere blowjob in huis. Alleen niet spritzen in de mond, dus werd het een schot in de lucht, maar niet minder lekker.

Intussen stond het buffet klaar. Kartonnen borden en plastic bestek, scheelt natuurlijk een puist afwas. Vlees, rijst en aardappelen. Ik stak de lepel al in de groentebak, maar trok nog net op tijd terug, rode kool, getverrrr. Dan maar niet. In de drukte kun je niet altijd aan het meisje komen dat je het meest interesseert, maar het geluk was met mij, Naomi trok me mee, yess. Verrukkelijk gepijpt, en net toen ik dacht dat ze het met de hand af zou maken jaste ze er een condoom omheen, ging op de rug en kon ik de populairste meid van de club neuken. Terwijl ik toch anders helemaal niet zo’n womaniser ben.

Het liep al tegen achten, maar ik voelde dat er toch weer leven in kwam. Al dat gesex om je heen werkt ook wel stimulerend. Een tamelijk mollige meid met zwart haar, waarvan de naam me even ontschoten is wenkte me naar zich toe op het kleine bed. En ze droeg het bewuste blauwe armbandje, mooi zo. De dame wist wat pijpen was, het moet gezegd. Zelfs Elvira, toch een veteraan op dit gebied, die naast ons met de buurman bezig was, deed er langer over. Eigenlijk niet erg netjes van me om een vrouw de mond vol te schieten zonder haar naam te vragen, maar dat kan wel eens gebeuren in het heetst van de strijd. En dat ik netjes ben heb ik ook nooit beweerd.

De dag was gelopen wat mij betreft, die 110 eurootjes waren goed besteed. De 23e is er weer een party, zag ik. Geen idee ter gelegenheid waarvan, maakt ook niet uit, immer wieder ein Grund zum Ficken. En dan ergens half december nog een kerstevenement. Mocht het zo uitkomen dan ben ik er wel weer bij, als de damesbezetting tenminste blijft zoals tie is.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #20 Gepost op: 13 november 2012, 12:00:29 »
maar nu liepen er toch vooral twintigers, hooguit begin dertigers, met een slank tot normaal postuur. De dames die me kennen zoals Elvira en Sabine begroetten me aan de bar,

Als je nou niet meteen de namen noemt van de 50 plus dames dan was het geloofwaardiger geweest.
Carolina, Sabine, Elvira, Susie zijn mid veertig of ouder en de andere vaste waarden zijn mid dertig of begin 40 tigers...Linda, Judith, Janet, Mandy ea

Paar meiden zijn wat jonger en mid/eind twintig tot begin dertig, zoals Nancy, Naomie, Shona, Katy,  Anna, Jana, Adriana, Viola ...

Maar veel vrouwen zijn nog altijd aardig op leeftijd in Xanten kijk maar naar de huidige agenda...kom je toch meestal zo op 50% jonger dan 40 jaar en 50% ouder dan 40 jaar..en Sabine, Susie en Elvira ouder dan 50 jaar. Elvira schat ik op ouder dan 60 jaar.

oud /jong schat ik meestal zo tegen de 50% in Xanten en dat zal op een party niet veel anders zijn.

Niet erg meer dan een paar jonge meiden kun je toch niet neuken, je kan ze niet allemaal meenemen. Is het druk dan met je soms wel erg lang wachten voor een kans op wat lekekrs en fris en dat die dan nog  lekker en fris zijn, is maar zeer de vraag, want ook hier geld de mooiste meisjes lopen het hardst.
« Laatst bewerkt op: 13 november 2012, 12:06:57 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #21 Gepost op: 13 november 2012, 12:08:29 »
Ik los dit wel op, en niet met censuur, geveeg of 'ik haal mijn gelijk', maar om iedereen de meiden te laten zien start ik sofort aan een fotoselector van Xanten, zo kunnen we allen kijken wie de meiden zijn die er werken, al zijn ze nu 18 of 75, een foto zegt meer dan 1000 woorden  ;D ;)


En intussen kijken jullie maar alvast naar de nieuwste fotoselector, die van La Luna... .


Geniet van de foto's, rakkers, en binnenkort ook van de fotokes hier...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #22 Gepost op: 23 december 2012, 15:16:12 »
Naar verluid gaat Partytreff Xanten medio maart 2013 verhuizen naar een ander pand in het archeologische stadje.

Het betreft een pension iets verder van de bewoonde wereld zodat luide muziek en "buitenactiviteiten" op wat minder klachten van de buren hoeven te rekenen. Er schijnt ook (beperkte) mogelijkheid te komen om te overnachten.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
De optische kwaliteit van de Xantener Line up.
« Reactie #23 Gepost op: 8 januari 2013, 10:18:24 »
Waar niet eerlijk over geschreven wordt door de stamgasten (die vaak niks anders kennen) is dat in Xanten de optische kwaliteit van de line up niet erg hoog is. Sterker nog ze zwijgen het dood, of moffelen het onder het tapijt of dekken het toe met maar de service is zo goed. Het is deels clientalisme van een selekt groepje stammies naar de dames toe, ze dragen hen een warm hart toe. Maar niet erg eerlijk naar de vele mannen die bedrogen uitkomen nadat ze 110 euro hebben afgetikt en dan vrouwen zien zittendie hun oma of moeder hadden kunnen zijn.
Zeker vergeleken met PT Dorsten en zeker vergeleken met een gemiddelde saunaclub, is de optisch kwaliteit van de Xanten line up als laag in te schalen.

Ik ben zelf geen optickfucker en de dames en met name de dienstverlening van de dames kon me vaak wel bekoren in PT Xanten maar ik heb ook heel vaak kerels horen klagen over de lelijke dames daar.

De 3 duitse dames die tot de standaardbezetting behoren en heel vak aanwezig zijn, zijn allemaal op leeftijd en naar mijn mening over mijn houdbaarheidsdatum voor paid sex boekingen: Elvira is 60 plus, Susie ergens achterin de 40tig begin 50 tig en Sabine ook.
Veel andere vaste dames zijn allemaal een beetje met overgewicht en ergens richting 30/40 en niet moeders mooiste, in geen enkele saunaclub zouden ze iets verdienen.
De photos zijn allemaal gephotoshopped en op zijn minst een beetje misleidend.
Veel dames die nog onder girls staan werken allang niet meer in Xanten of maar heel af en toe, soms omdat ze grotendeels in Salon Cora werken in Duisburg ( zelfde eigenaar)
Heel af en toe is er kort een optisch toppertje maar die moet zoveel werk doen dat ze snel opgewerkt zijn en verkassen, ook omdat de oude lelijke dames ook nog een stuk meer verdienen.
Er zijn ook lichtpuntjes inde line up en ze zorgen altijd wel voor een paar optisch leuke dames van het niveau knappe girl next door. De hoofdmootvande line up is echter anders en optisch niet aansprekend.

De eerlijkheid gebeid me te zeggen dat de service in Xanten altijd (heel) goed was.
alleen als het druk was vond ik het daar helemaal niks, dan worden stamgasten massaal voorgetrokken en zit je je te vervelen in de hoofdruimte terwijl de dames met veelal stamgasten volle agenda's afdraaien.

Ook vergeleken met andere partytreffs/pauschal klubs in dit segment is Xanten met 110,- euro naar mijn mening erg overbetaald.Optisch is de line up in de mcsex Hamm, de pauschalklub keten, PT Osnabrueck of PT La Vita of PT Dorsten veel beter.

Het eten is heel basic en niks bijzonders, de hoofdruimte is ijskoud omdat de ramen open moeten voor de rook (rookhol), is het druk dan is het heel erg vervelend in Xanten want er is naast een sauna niks te doen.
De sauna staat ook vaak uit of is veel te koud !
Mobiele telefoons mag je njet gebruiken.
Doe je iets dat een bardame niet zint wordt je als een kleuter toegesproken.Sommige bardames hebben echt de stijl van de kleuterleidster overgenomen ( ik noem geen namen)
Er is geen sportprogramma of andere televisie om de zinnen te verzetten, geen speelautomaten,niks.
Sanitaire voorzieningen zijn matig, 2 douches voor de hele treff, een toilet, maar met een nieuwe accomodatie zal dat verholpen zijn.
Wat echt knelt in Xanten is de optische kwaliteit van de line up en de hoge prijs ( in vergelijking met de concurrrentie en in relatie tot de matige line up) van 110_ euro die ze voor een dagje entertainment vragen.


Xanten kan als het niet druk is ook (heel) leuk zijn doordat je dan veel aan de beurt komt, maar voor een verwende duitsland ganger zoals mij zijn er betere alternatieven met deels lagere prijzen, betere line ups, beter eten, meer entertainment tussendoor, waar je ook echt gast bent en geen nummer.

Voor Xanten geld een beetje wat ook voor Golden time geld: de meerderheid van de bezoekers kent niks anders en het ligt dicht bij de grens dus gaat men daarheen. Beide zaken hebben hun conclusie getrokken, de klanten komen toch wel en dat resulteert niet bepaald in een scherpe bedrijfsvoering en beiden laten ze de nodige steekjes liggen of de dames doen dat voor ze.
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2013, 10:23:47 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #24 Gepost op: 8 januari 2013, 11:56:48 »
En laat dat nu net zijn wat jij al jaren deed voor Heaven7.
Dus nu kan er volgens jou wel over "schoonheid" gepraat worden, want jij vindt de dames van Xanten van "mindere optische kwaliteit".


Als iemand echter schrijft - en die iemand ben ik - dat jouw Afrikaanse topmodellen in Heaven 7 eigenlijk dikke negerinnen zijn, moet ik maar zoeken naar de mens achter die Afrikaanse, en het schone van de meid op kamer ontdekken.
Want, end at zijn jouw woorden - schoonheid leer je ontdekken op kamer.


Je meet met twee maten en gewichten, Tom.
In Heaven 7 waren de minder mooie meiden in jouw ogen prachtig, en in Xanten zijn ze lelijk.


Ik kan je niet vatten, tenzij dat jij meer mag dan ik, namelijk als jij vindt dat ze niet mooi zijn, schrijf je dat.
Als ik het over jouw ex-favo clubje schreef, werd er moord en brand geschreeuwd per IM, en mondde de discussie uit in een moddergevecht.


Goed, ik wou dit enkel melden en ga niet verder in op deze discussie, lelijk is lelijk voor mij, hoe goed de service op de kamer ook is, en ik maak geen onderscheid tussen lelijk in twee clubs....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #25 Gepost op: 8 januari 2013, 12:30:23 »
En laat dat nu net zijn wat jij al jaren deed voor Heaven7.
Dus nu kan er volgens jou wel over "schoonheid" gepraat worden, want jij vindt de dames van Xanten van "mindere optische kwaliteit".


Als iemand echter schrijft - en die iemand ben ik - dat jouw Afrikaanse topmodellen in Heaven 7 eigenlijk dikke negerinnen zijn, moet ik maar zoeken naar de mens achter die Afrikaanse, en het schone van de meid op kamer ontdekken.
Want, end at zijn jouw woorden - schoonheid leer je ontdekken op kamer.


Je meet met twee maten en gewichten, Tom.
In Heaven 7 waren de minder mooie meiden in jouw ogen prachtig, en in Xanten zijn ze lelijk.


Ik kan je niet vatten, tenzij dat jij meer mag dan ik, namelijk als jij vindt dat ze niet mooi zijn, schrijf je dat.
Als ik het over jouw ex-favo clubje schreef, werd er moord en brand geschreeuwd per IM, en mondde de discussie uit in een moddergevecht.


Goed, ik wou dit enkel melden en ga niet verder in op deze discussie, lelijk is lelijk voor mij, hoe goed de service op de kamer ook is, en ik maak geen onderscheid tussen lelijk in twee clubs....

Je hebt 1 dikke afrikaanse dame getroffen verder niks.
je kunt je makkelijk via de foto's op de website vergewissen van het feit dat de andere afrikaanse ladies die ten tijde van jouw bezoek allang weg waren, heel erg slank waren en zeer fraaie exemplaren bevatten. 3 werken er nu in Magnum..waarvan Daisy de top is van wat ik heb meegemaakt in clubs.

Maar jij blijft maar terugkomen op de enige donkere lady die je gezien hebt in H7 en trekt dat door naar de gemiddelde kwaliteit van de hele populatie. Dat is wel een erg zwakke redenering.

Meer hoef ik njet te zeggen , alleen dat andere hier schrijvende ijsbeen die al 10 plus jaar club ervaring hebben, sommigen notoie veelplegersen kieskeurig als de hel, en dus wel weten waar ze over praten, stamgasten zijn bij H7, zeker omdat de meiden daar van de optische kwaliteit zijn gelijk jouw dikke negerin.

Zij kwam trouwens laatst werkzaam in partytreff Xanten en is wel representatief voor het gemiddeld partytreff Xanten niveau. O0 ;)

Jij mag zeggen wat je wilt maar ik ook.
Je mag kritiek hebbeen op de line up van H7 dat heb ik momenteel ook, het is niet altijd bal daar, maar gemiddeld genomen hebben ze de meiden die je in elke klub tegen kunt komen en af en toe een optische topper.

Wat jij te vuur ente zwaard bestreed en daar ging de vorige keer de discussie over, dat de line up van Penelope optisch op LR niveau ligt en dat de line up van Acapulco voor mijn smaak ( jonge slanke vrouwen met exotische utschieters) bij Aca beter of van gelijk niveau was van GT ( waar ik tot op heden nog NOOIT een fotomodel gezien heb).

Dat mag je allemaal bestrijhden maar dat wordt zo vermoeiend, het is  mijn mening.

De line up van Heaven 7 is optisch echt onvergelijkbaar beter dan de line up van Partytreff Xanten. Ik snap niet hoe je de 2 via een kennismaking met een dikke negerin aan elkaar wilt knopen..je lijkt wel een politicus.
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2013, 12:37:43 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #26 Gepost op: 8 januari 2013, 12:53:48 »
Je bedoelt zeker deze negerin SM waar je tegenop botste?



Die ziet er inderdaad niet uit dit fotomodel.
Komt terug deze week volgens de berichten.
Maar zwarte ladies is met de nieuwe leiding een probleem omdat de papieren vaak niet kloppen.
Ff afwachten dus.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #27 Gepost op: 8 januari 2013, 16:02:29 »
Je bedoelt zeker deze negerin SM waar je tegenop botste?



Neen, van deze pak ik geen schrik, wel van een dikke troela  ;D
Deze is goed te doen, voor een zwartje  >:D
Die de deur blokkeerde had een kont 3 maal van de deze, bij ons zeggen ze "een kont als een hooimijt"  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #28 Gepost op: 8 januari 2013, 18:49:46 »
[smg id=5644 type=preview width=200]
 
SM`s schrik
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Partytreff Xanten
« Reactie #29 Gepost op: 8 januari 2013, 19:22:36 »
[smg id=5644 type=preview width=200]
 
SM`s schrik
Jammejee, en niet alleen ik pak daar ne schrik van. Foots, helluuuuuppppp  >:D ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal