Forum > VERJAARDAGEN

Verjaardagsfeestje in een club

<< < (3/3)

Taylor:

--- Citaat van: Titlover op  1 april 2018, 23:50:16 ---Aanstaande woensdag is het zover en word ik weer jaartje ouder. Wil deze dag bij Golden Time gaan kijken. Moet ik dit van te voren melden of kan ik er gewoon heen gaan? Heeft deze club nog voordelen buiten gratis entree?

--- Einde van citaat ---

Je hoeft enkel je ID mee te nemen en zeggen dat je GT kent via Relaxxxboard  ;) Je hoeft je komst niet voor de tijd aan te geven bij de club. Voor zo ver ik weet heeft deze club geen andere voordelen voor de jarige. Alleen Babylon en Sixsens hebben extra voordelen voor de jarige, maar dan moet je minimaal met 10 of meer gasten komen. Dat moet je dan wel aankondigen en het makkelijkste is om dat via Relaxxxboard te doen.

Sjeufke:

--- Citaat van: Titlover op  1 april 2018, 23:50:16 ---Aanstaande woensdag is het zover en word ik weer jaartje ouder. Wil deze dag bij Golden Time gaan kijken. Moet ik dit van te voren melden of kan ik er gewoon heen gaan? Heeft deze club nog voordelen buiten gratis entree?

--- Einde van citaat ---
Je hebt op de dag van je verjaardag vrij entree. Dit hoef je niet vooraf te melden. Neem wel een identiteitskaart of paspoort mee, want je moet het uiteraard wel kunnen aantonen.
Verder geen voordelen.

Er kunnen voordelen zijn als je je verjaardag via Relaxxxboard enkele weken voorafgaand aanmeldt. Voor de meeste clubs hoeft dat dan ook niet op je echte verjaardag te zijn, maar mag dat ook enkele dagen er voor of er na zijn (is per club weer anders). De ene club doet iets extra, de andere weer niet. Voor je gasten is er meestal een korting op de entree!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie