Forum > VERJAARDAGEN

Verjaardagsfeestje in een club

<< < (2/3) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: Titlover op 27 maart 2018, 17:36:56 ---Maar wat is de beste club om je verjaardag te vieren? En wat zijn de voordelen dan?

--- Einde van citaat ---
De club die jij het beste vindt .... zo simpel als "bonjour" ....
De voordelen hangt af van club per club.

de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: Titlover op 27 maart 2018, 17:36:56 ---Maar wat is de beste club om je verjaardag te vieren? En wat zijn de voordelen dan?

--- Einde van citaat ---
tja wat is de beste club clubs zijn moment opnames dames zijn moment opnames het blijft altijd een gok ge kan er niks van zeggen  :039:

Taylor:
Altijd leuke verjaardagen gehad in Sixsens en Babylon. Happy Garden in het verleden ook wel, maar dat is al een jaar geleden dat ik daar een verjaardag had. Hoe het er nu is, zou ik niet weten. Sixsens en Babylon zijn in elk geval zeer goede locaties.

Titlover:
Aanstaande woensdag is het zover en word ik weer jaartje ouder. Wil deze dag bij Golden Time gaan kijken. Moet ik dit van te voren melden of kan ik er gewoon heen gaan? Heeft deze club nog voordelen buiten gratis entree?

mechelen:

--- Citaat van: Titlover op  1 april 2018, 23:50:16 ---Aanstaande woensdag is het zover en word ik weer jaartje ouder. Wil deze dag bij Golden Time gaan kijken. Moet ik dit van te voren melden of kan ik er gewoon heen gaan? Heeft deze club nog voordelen buiten gratis entree?

--- Einde van citaat ---

Er gewoon naartoe gaan. Wel een bewijs meenemen (ID kaart) dat je effectief jarig bent.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie