Auteur Topic: De Wallen, Molensteeg 10/1, Nelly (Hong)  (gelezen 3384 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De Wallen, Molensteeg 10/1, Nelly (Hong)
« Gepost op: 25 februari 2012, 08:36:51 »
Gisteren heb ik een daguitstap gemaakt naar Amsterdam. De winter lijkt voorbij en er waren nog niet te veel toeristen en daarom was het leuk kuieren in de hoofdstad van Nederland. Ik had mijn wagen geparkeerd in Amsterdam-Noord en ben met het veerpont naar de stad gekomen, echt wel handig als je een paar uur langer wil blijven.

Nu, Amsterdam bezoeken zonder De Wallen te bezichtigen kan natuurlijk niet. Ik vond dat de bezetting best wel meeviel, zeker later op de avond. In elk geval veel beter dan enkel maanden terug. Nu was ik niet echt van plan een dame te bezoeken, ik wilde gewoon wat sfeer opsnuiven. Ik had wel extra aandacht voor de Molensteeg omdat dat blijkbaar een nogal louche straat is... Ik heb er niks van gemerkt. In die steeg stond wel een meisje dat mijn aandacht trok. Een kleine jonge dame, pikzwart haar met een bloem erin, een beetje mollig maar wel met een leuk snoetje. Een beetje jongemeisjesachtig en niet zo'n vamp zoals velen proberen te zijn.

De dame wenkte mij, en ze stelde voor om naar binnen te gaan om daar een beetje te praten. Ze vroeg wat ik precies zocht en wilde mij blijkbaar absoluut binnenhouden... Ik stelde voor : zoenen en pzc voor 100 euro, en ja, dat kon. Ze deed haar bikinitje uit, met toch wel een flinke push up bh, een klein wasje vooraf voor hem en voor haar en hupsakee, het bed op. Eerst flink zoenen met overgave, dan pijpen zonder en uiteindelijk de seks met cd. 't Was meer dan behoorlijk, in elk geval veel beter dan ik verwacht had. Ik heb al mindere ervaringen met zulke jonge dames gehad. Achteraf nog een flinke babbel gedaan met de juffrouw over vanalles en nog wat. Een fijne afsluiter voor een leuke dag!

Plaats van tewerkstelling : Amsterdam, Molensteeg 10/1 links
Naam : Nelly
Nationaliteit : Hongaars
Leeftijd : 20
Haarkleur :zwart
Kleur ogen : bruin
Lengte dame : 1m50
Cupmaat : A
Uiterlijk : normaal, 1 tattoo, 1 piercing
Vriendelijkheid : ok
Service : goed
Shift : avond
Kosten : 100 euro
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2012, 08:58:09 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De Wallen, Molensteeg 10/1, Nelly (Hong)
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2012, 05:26:55 »

 
[box title=NELLY]
Land:             HONGARIJE
Taal:              ENGELS, HONGAARS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            Beetje mollig
BH:                 A cup
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Kort
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]

[box title=pro en contra]
+Leuke jonge meid.
+Extra's zijn mogelijk tegen een schappelijke prijs.
[/box]

[box title=extra info]
Nelly is een spontane jonge meid, eigenlijk niet geschikt voor deze harde wereld.
Nelly werkt 's avonds.
[/box]