Auteur Topic: ALEXA  (gelezen 84792 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Gepost op: 7 maart 2012, 19:06:43 »
[box title=ALEXA]








[/box]
[box title=DIENSTEN]

[/box]
« Laatst bewerkt op: 16 september 2012, 13:19:33 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2012, 00:02:23 »
Ik ben blij dat de foto's het kennelijk niet meer doen, want die doen haar weinig recht (21 trouwens). Het verbaasd me ook dat er nog niet over haar geschreven is, want madame is behoorlijk populair.

Voor mij een van de leukste kamerervaringen. Ondanks dat het wat voorzichtig begon, veel lol, grapjes en gelach. Tongzoenen zijn uitstekend en afwisselend (afhankelijk van wat je aan het doen bent ;)), uitermate knuffelig en contact zoekend... zo een zacht jong meisje, je snapt al die verliefde stamgasten meteen ;D. Eigenlijk is alleen het zoenend spelen al genoeg om je te laten stralen. Buiten het leuke en plagerige, is ze oraal ook nog eens niet voor de poes... voor mij de eerste keer dat ik ongepland een mondje gewit heb. In een woord een heerlijke meid. Voor mij de voornaamste reden om te kijken wanneer ik op korte termijn weer een tripje naar Elsdorf kan inplannen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2012, 00:26:23 »
Klik eens op SHIFT + F5  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #3 Gepost op: 7 september 2012, 00:29:26 »
Klik eens op SHIFT + F5  ;D :P
Op een iPad zit geen shift F5 grrrrrrrrrrr@&€?!',fuik klote


Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #4 Gepost op: 7 september 2012, 00:39:45 »
Klik eens op SHIFT + F5  ;D :P
Op een iPad zit geen shift F5 grrrrrrrrrrr@&€?!',fuik klote


Foots  O0
Hang je weer op het toilet?  ;D :P
Het probleem met het niet laden van foto's behoort immers binnen enkele weken tot het verleden, aangezien ik voor ALLE topics de dynamische fotoselector ga inbouwen, en speciaal voor de ipad-gebruikers heb ik een niet-flash versie geïntegreerd, anders kon jij niet meegenieten van dit alles  :P

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #5 Gepost op: 23 september 2012, 18:29:51 »

 
[box title=ALEXA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              DUITS, ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Slank
BH:                 A cup
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
-Kijkt wél op de tijd.
[/box]

[box title=extra info]

 
Deze dame heeft ondertussen blonde haren. Ze is heel strikt qua tijd en geeft een koele indruk. Echter, eens het ijs gebroken kan je er wel leuke dingen mee doen. Ze is voor veel te vinden, gebruikelijk in deze club.
[/box]

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #6 Gepost op: 23 september 2012, 18:57:55 »
Blond is ze niet, maar rood geverfd haar: staat haar goed. Ik vond haar het afgelopen weekend weinig uitstralen in de bar, eigenlijk voornamelijk geïnteresseerd in mannen die ze al kent (gelukkig ken ik haar ;D). Heeft er misschien mee te maken dat ze de laatste dagen had voor haar vakantie.

Ze blijft heel goed en close, maar op de achtergrond wel profi. Toen ze zaterdag om 1 uur iedereen gedag ging zeggen straalde ze echt, op de een of andere manier wordt je toch wat week van binnen als ze in normale kleding even een knuffel komt geven (en toe voegt dat ze over ongeveer 2 maanden weer terug is natuurlijk ;))

ps trio schijnt goed te zijn, eigenlijk heb ik nog nooit met Alexa gekletst zonder dat Lori haar neus er even tussen duwt om voor de positie van speelkameraadje te solliciteren. Alexa zei dat ze graag trios doet met haar zus en ook dat ze weet dat ik daar toch niet op in zal gaan :D... amateur psycholoogje dat ze speelt (maar ze heeft wel gelijk).

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #7 Gepost op: 24 november 2012, 23:48:05 »
Pijpte zo goed dat ik niet verder gekomen ben dan een hoop zaad in het mondje. Ze ging met volle mond nog even tot beneden op de wortel : zalig hmmmmmmmm !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #8 Gepost op: 10 februari 2013, 16:10:04 »
Deze Alexa heel even gesproken bij het buitengaan. Ik heb zelf een probleem dat ik niet van dames met bleke huid hou. Is misschien alleen een blokkade in mijn hoofd, want verder ziet Alexa er voor mij prachtig uit, vooral de mooie ogen. En de pijp-prestaties zijn ruimschoots bewezen en verder een zakelijke en eerlijke stopwatchdame waar ik alleen maar van kan zeggen dat een profie me nog meer aanspreekt dan een nieuw verlegen schuchter meiske wat ik nog zou moeten instrueren.


Goed ik vroeg gewoon vlakaf wanneer ze naar de zonnebank zou gaan, maar haar kordate antwoord was duidelijk en adrem. Niet ! Jammer voor mij, want deze dame is een absoluut een Foots toppertje. Misschien volgende keer in een niet te sterk verlicht kamertje, want een mooie zonnebanktint zit er niet in.




Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest36915

  • Gast
ALEXA
« Reactie #9 Gepost op: 9 maart 2013, 16:10:11 »
For me Alexa is the most beautiful girl of the club. I like so much this type of little lolita. She have very cute face (when she hasn't use to many make-up), little cute tits. Just the ass are a little flabby (she must do some sport).
Her caractère is special : she is very smart and manipulative. She is very good to make you believe she is in love with you. In order, of course, to go a lot of time in a room. When the strategy doesn't work, she can become aggressive.
I was in room with Alexa lot of time in december. It began to be an addiction. Indeed she was very very sweet, the time past realy fast with her. Her kiss is no very deep but realy real. So good like with your girlfriend when you are a teenager.
On time, she make me a 1 hour long blowjob. Maybe the most sweet mouth I know. And she continues to suck after shot.
It's more difficult for DATY, she is very long to take pleasure and in sex she is not the better but again she is very sweet.
If you like take your time, a lot of tenderness, very GFE girl Alexa is good for you but bad for your wallet. On the other side, if you want PSE it's not the good door.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #10 Gepost op: 23 april 2013, 14:18:43 »
Wieder da tezamen met zuslief Lori uiteraard  :happy

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #11 Gepost op: 10 juni 2013, 23:05:21 »
Miss mind - fuck. Houd van spelletjes spelen. Verleiden en dan afwijzen. Onlangs toen ik met haar zuster een praatje aan het maken was , kwam ze er gewoon tussen bla bla bla ( deze woorden ) en was weer weg , een uiting van frustratie omdat ze het kalm had toen. Ze besefte dat haar zus later aan mij ging verdienen , ha , ha. Goed voor long timers op de kamer en profi GFE.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #12 Gepost op: 18 september 2013, 23:21:27 »
Vanaf zaterdag 21 september : wieder da !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #13 Gepost op: 16 mei 2015, 09:03:34 »
Vorige week voor het eerst met deze magere girl next door type op de kamer geweest. Ik had in de eerdere weken al korte gesprekjes gehad wanneer ze achter de gokkast zat te spelen. Maar het spelen ging dan toch voor het kamerbezoek. Ze had me later op de avond dan nog wel eens aangesproken dat ze op dat moment met me op de kamer wilde maar toen had ik net een andere meid een sleutel laten halen.
De sessie met Alexa was van erg hoge kwaliteit waarbij het PZC voor mij bijna hemels was en ze dit ook meer dan een half uur had gedaan. Ik besloot ook nog te willen neuken dus heb het uurtje met haar op deze prettige manier volgemaakt. Herhalingsgenot 100%

Helaas zag ik dat ze de laatste weken aleen nog op maandag werkt. Ik hoop dat Eddy ze gauw weer op vrijdag en zaterdag inpland want Alexa is een meisje waar ik alleen al voor haar pijpkunsten een bezoekje aan Babylon zou brengen.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALEXA
« Reactie #14 Gepost op: 1 maart 2019, 00:51:19 »
En na een toch wel lange afwezigheid is ook Alexa weer aanwezig.