Auteur Topic: CECILIA  (gelezen 14801 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
CECILIA
« Gepost op: 7 maart 2012, 20:23:23 »

[box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2012, 21:02:35 door sexmachine »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
CECILIA
« Reactie #1 Gepost op: 23 juni 2022, 22:57:32 »
CECILIA (Babylon) – Experienced Lady  :censored
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Ciclia]
Land:             Albania
Taal:              Albanees, Duits, Engels
Leeftijd:         ca34
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m60
Ogen:       bruin
Model:            normaal slank
BH:                 B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   ja/ja – Op Been / Navelpiercing
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC, NMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage Rollenspel SM
[/box]


Uiterlijk en Karakterschets

Ziet er in gezicht wat ouder uit maar rest is ze strak en sexy. Correcte dame, we konden goed met elkaar overweg en ik bleek met mijn andere pak volledig en aangenaam te hebben verrast, ze vond de ervaring met mij verfrissend en anders. Tja, de Vazkor treatment blijkt zò gekend dat dames die verkassen me na 5 herkennen al waren we nooit op kamer (Franceska in Samya de vorige dag…).

Presales

Kort gesprek met m’n wensen, ze hield wel van wat lekkers tijdens de kamergang en benieuwd naar dominante rol spelen.


Kamer

10, geen te warme kamer nu.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Speelse sessie waarin ik de dame volledig meekreeg in mijn fantasieën. Ze was voor alles in en had er dolle pret in.

2) Duur:
volle 30min

3) Communicatie en klik:
Zeer goede communicatie en klik, ze was heel erg meegaand en werd steeds opener en respectvoller.

4) Betrokkenheid:
Steeds beter naarmate de sessie vorderde en ze zich helemaal liet gaan in de rollenspel. Wat een dame, ze was verrukt erover.

5)Sessie:
Zeer goed gevulde sessie waarom ik haar niet zo veel moest leiden, ze was mee in de bedoelingen hoe ze me moest domineren en werd er snel beter in. Ik kon lekker met haar mooie sexy lichaam spelen en strelen, steeds een feest voor deze van intimiteit verstoken jongen die nu weer zit te verlangen haar vast te pakken als hij dit neerpent. Dan moet het wel goed geweest zijn. Neuken was zeer lekker, ze was zeer bedreven en ze reed me klaar. Dit is toch een mooi hoogtepunt van het Keulenweekend en zoveel dankbaarheid naar haar! Ik legde een handdoek over m’n pik en ze kon haar lekkere sexy lichaam op me neer vleien zonder zorgen. Daar was ze verwonderd over want ze neigde er niet naar dat te doen en gewoon naast me te liggen. Dat veranderde haar gedachten. We hielden elkaar goed vast, alsof ik ze niet meer kon verlaten. De laatste sessie van de dag is van dien aard dat ik me afvraag of het de laatste is en er best van geniet. Het is wat dubbel want je neigt er dan naar dat te overdenken, ik toch. Hand in hand en met kussen verlieten we de kamer. Topsessie!

6) Extra vermeldingen:
Herhaling is zeker mogelijk gezien ze nu weet hoe ik in elkaar zit.


Afhandeling en betaling

60€ betaald aan de lockers en laatste kus op de mond, topdame voor mij!


Aftersales

Geen, behalve zwaaien en toeknikken.


Fazit en Score beleving

Zeer goede laatste sessie van het weekend, HH gevaar!

Belevingsscore: ****1/2  :bud :mistress