Auteur Topic: ELLI ex Marinela PEden  (gelezen 103863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ELLI ex Marinela PEden
« Gepost op: 7 maart 2012, 20:25:07 »
[box title=ELLI]

[/box]
[box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
« Laatst bewerkt op: 16 september 2012, 13:59:56 door sexmachine »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ELLI
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2012, 05:07:12 »
De GFE - topper van Babylon. Super lieve meid met topservice !
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ELLI
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2012, 22:13:34 »
Iets over twee uur.  Ineens zag ik een dame binnen komen die zo goed als volledig aan mijn smaak beantwoordde.  Zowaar een echte lolita in Babylon.  Elli dus.

Ik wou niet te lang wachten, niet nog eerst wat wellnessen of eten of zo.  Ik bedacht me dat deze dame wel eens snel bezet zou geraken door menige mannen, als zowat enige echte lolita.  Ze was in elk geval vrolijk.  Alexa was er ook weer maar die gedroeg haar weer hautain.

Een dikke vijf minuten later, ik was ze even kwijt, zag ik haar weer.  Ze liep naar boven.  Ik liet er enige minuten tussen en liep ook naar boven.  Daar zag ik ze staan.  Tegen de verwarming, vlak aan de kino.  Ze was aan het bellen.  Ik bleef dan maar wat dralen rond de kino.  Ik deed alsof de film mij boeide.  Toen ik opmerkte dat ze gedaan had met bellen draalde ik richting een kamer.  Als man alleen naar een kamer gaan, is niet normaal.  Ik gokte er dus op dat ze mij zou aanspreken.  Dat gebeurde ook.  Iets wat ze normaal niet doet, vertrouwde ze me toe.  Was dat om mij speciaal te doen voelen of is dat werkelijk zo?  Doet er niet toe.

Ze bleek heel lief te zijn. Al snel knuffelden we mekaar en wreven we tegen mekaar aan.  We tongzoenden ook heerlijk.  Eigelijk stonden wij daar zo'n beetje zoals tieners op straat, leunend tegen een muur.  Er was niet veel tijd meer nodig of (jawel) ik stelde voor om een intiemere plek uit te zoeken.  Haar onmiddellijke bedoeling was om dan maar meteen de kamer te nemen waar we het dichtst bij stonden maar dat stond mij niet zo aan.  Ik vroeg haar om eerst te gaan kijken of er geen gesloten kamer vrij was.  Ze vond dat helemaal geen probleem.  Gesloten kamers blijker er echter niet te zijn in Babylon.  Kamers met een muur tot aan het plafond zijn daar een zeldzaamheid.  De meeste kamers hebben wel een deur maar geen enkele deur kan op slot.  De dames moeten hun schoenen voor de deur zetten.  Daarmee geven ze aan dat de kamer bezet is.

Voor ons werd het de gesloten kamer helemaal beneden, vlak over het waskot. 

Was Elli vergeten om haar schoenen buiten te zetten?  Ik wist toen nog niet dat het zo moest.  Waren andere dames blind?  Ik zal het allicht nooit weten.  In elk geval kregen we twee keer bezoek van een andere dame.  Telkens gebeurde dit terwijl ik op mijn rug lag en van een blow job van Elli aan het genieten was.  Gelukkig kon Elli mij geil genoeg maken dat het mij niet stoorde.

Laten we echter niet op de zaken vooruitlopen en wat chronologie aanhouden.  Dat is praktischer en eenvoudiger om te lezen.

Vooraleer we naar de kamer gingen, moest Elli nog iets gaan vertellen aan haar vriendin, waarmee ze optrok. 

Alles was goed verlopen tot nu toe.  Heel gfe.  Heel lief.  Totaal geen gehaaste indruk, liet ze op me na. 
We kwamen de kamer binnen.  Ze deed de deur toe.  Ik had mijn handdoek nog om.  Zij had haar schoenen en heel weinige tierlantijntjes nog aan.  Ik wil haar weer lekker binnendraaien maar ze houdt het op een karige snelle tongzoen.  Ik kreeg de rillingen al over mijn lijf.  Ik dacht dat ik met een dame op kamer was gegaan die op kamer een metamorfose ondergaat.  Niet meer willen tongzoenen?

Gelukkig bleek het een ongelukje te zijn.  Doorbrak ik haar ritme, haar gewoontes? Was het vreemd dat onmiddellijk na het binnenkomen niet eerst de handdoek uitgedaan werd en zij haar tierlantijntjes en schoentjes?

Eens alles uit was, ondernam ik meteen een nieuwe poging om heerlijk te tongzoenen.  Het lukte.  Oef!  Geen haastige indruk, lang, intiem en lekker tongzoenen, terwijl we nog voor het bed stonden.  Knuffelen, strelen... om wat later toch op het bed te belanden.  Dicht tegen mekaar aankruipen, voort tongzoenen, strelen....  Super!  GFE mag gerust met hoofdletters geschreven worden bij Elli. 

Nog een poosje later kwam ze op een gegeven moment over mij gerold en maakte ze aanstalten om mij een blow job te geven.  Terwijl ik met mijn vingers met haar poesje speelde en we tussendoor ook even de 69-houding aannamen, pijpte Elli mij erg vakkundig en afwisselend.  Ze deed het zo goed dat ik haar tot twee keer toe moest kalmeren.  Haar moest wegduwen.  Haar wat tongzoenen.  Anders was ik veel te vroeg naar mijn zin klaargekomen. 
Ze vroeg aan het begin van de sessie of ik een halfuur of een uur met haar op kamer wou zijn.  Ik antwoordde haar daar vaag op.  Intussen zal ze al wel doorgehad hebben dat het meer dan een halfuur zou worden.

Nadat ze een derde keer goed op weg was om mij al pijpend klaar te laten komen, begaat ze een grote fout.  Ze houdt op, weliswaar op een moment dat ze weer even moest intomen, en zegt me doodleuk dat ze een minuutje gaat stoppen om me wat rust te gunnen en haarzelf een sigaretje.  Ai, ai, ai... dat doe je toch niet.  Het is om de mannen impotent te maken.  Toch liet ik haar doen.  Omdat ik het geil vind om een knappe dame een sigaret te zien roken.  Ik wordt daar alleen maar geiler van, als het nog kon bij haar.  Heerlijk, de rook van de sigaretten in mijn gezicht geblazen kregen.  Ondanks het roken van de sigaret vond ik het heerlijk om haar te tonzoenen, tussen de trekjes door.  Halfweg de sigaret doofde ze de sigaret toch.  Ze kon blijkbaar zelf niet meer wachten.  We tongzoenden nog wat en ze begon te droogneuken.  Lekker droogneuken.  Daarna ontfermde haar mond zich terug over mijn lul.
Toen het me weer bijna te veel werd, vroeg ik haar om een condoom te nemen.  Ik heb haar dan al het werk maar laten doen.  Ze moest het maar niet zo goed doen.  Ze heeft me heerlijk bereden.  Lekker diep, afwisselend, sensueel, erotisch, wild... totdat ik me volledig liet gaan en een lekker orgasme mocht ondervinden.

We knuffelen nog wat.  We tongzoenen nog wat.  We strelen mekaar nog wat.  Ik lig met mijn hoofd nog wat dicht tegen haar aan.  Half op haar buik, half op haar poesje.  Mijn hand bewoog ook weer richting haar poesje.  Ik wou verder nog niet meteen stoutere stappen ondernemen.  We liggen daar zo enkele minuutjes.  Dan vond ze het weer tijd voor een sigaretje, terwijl ze op mij komt zitten. 

Ik kijk even op de klok en vertelde haar dat het inderdaad meer dan een halfuur is geworden.  Het was een uur geworden.  Ze antwoordt daarop dat het zelfs anderhalf uur is.  Ik ging er niet op in.  Het was 1 uur en 6 minuten (inclusief eerste sigaret, inclusief deze sigaret). 
Ik begon in te pakken.  Snel tempo.  Ik voelde onraad.  Het sigaretje oproken zou enkel gediend hebben om inderdaad 1,5 uur aan te kunnen rekenen.  Tweede punt dat je niet doet.  Mensen (wie dan ook) onder mekaar moeten eerlijk ten opzichte van mekaar blijven. 

Ik vertrouwde het zaakje echter niet.  Na gedoucht te zijn, stond ik om 15:35 aan de bar bij de theke.  Ik vroeg haar informatief hoe kamersessies in Babylon genoteerd worden.  Ze vertelde mij dat er geen controle op is.  De dames schrijven op je dagkaart zoveel keer je naam als je halfuurtjes hebt gedaan.  Ik vertelde de theke over de sigaretjes en zo.  We gingen samen kijken en op mijn kaartje had Elli mijn naam 3 keer geschreven.  Ik wenste er verder geen woorden aan vuil te maken maar de theke zei dat bij het afrekenen op haar fout zou gewezen worden.  Ik zei nog dat ik geen discussies wenste.  Het was meer ter inlichting.  Ze was precies van mening dat het eerlijk moet blijven gaan.

Niet veel later zag ik Elli toen ze uit de dameskleedkamer kwam en ik richting kleinste kamertje ging.  Ik kreeg als after sale nog een dikke kus.

Weinige momenten later kreeg ik ineens geen blik meer van haar.  Ik moest niet langer nadenken.  De theke had er al wat van gezegd tegen haar. 

Nog wat later.  Ik zit op de grote witte sofa in de bar en Elli komt plots lief en dicht naast me zitten.  Ze geeft me een kus, ze legt haar ene been over mijn benen, ze lacht, ze legt mijn hand op haar been.  Ze vraagt of ik kwaad ben.  Natuurlijk niet.  Zoiets laat mijn dag niet verknallen.  Ze excuseert zich en maakt me duidelijk dat dit niet van haar gewoonte is.  Duidelijk ingeven door de theke dus.  Ik aanvaard direct haar excuses.  Iemand van 19 heeft nog niet de ondervinding/ervaring als iemand van 45 natuurlijk, zullen we maar zeggen.  Ik doe haar een minnelijk voorstel.  Ik wil haar € 120 geven.  Dat is 70 minuten en een kleine fooi.  De sessie zelfs was zó goed dat ik mijn principe even opzij zette.  In principe rook je niet twee sigaretten om dan voor 1 uur en 7' anderhalf uur aan te rekenen.  Echter, onschuldig was ze nu ook weer niet.  Ik had verwacht dat ze akkoord zou gaan met dit compromis maar dat ging ze niet.  Ze stelde mij voor om volgende keer gratis wat langer op kamer te blijven.  Omdat ik niet met oneerlijke mensen in zee kan blijven gaan, eens ik het weet, kon ik niet akkoord gaan met haar voorstel.  Er komt door dit feit geen tweede keer.  Hoe goed ze ook is qua seksuele (en GFE-) prestaties.  Ze bleef me lief vasthouden.  Ze wou het gesprek ineens wenden,  naar leuke en grappige dingen.  Ik ging er niet op in en verzinde dat ik beneden eens naar mijn gsm moest gaan kijken.  Ik voelde aan dat ik mijn standpunt zou verzwakken als ik gewoon bij haar had blijven zitten.
Ik had gelijk.  Bij het buitengaan ontstond er natuurlijk een discussie en werpte Elli op dat ze niet gratis een halfuur bij mij in de bar had gezeten na de sessie.  Dat halfuur was trouwens maar enkele minuten.  Weeral een leugen.  Ik kan daar niet goed tegen.
Hoewel ik geen discussie wou, kwam die er toch omdat ik tegelijkertijd het niet met mezelf zou kunnen vinden als ik iemand betaal voor een leugen.  Ze mag niet de indruk krijgen dat het zo kan werken.

Uiteindelijk liep ze boos weg, de theke achter haar aan.  Ze kwam terug en ging akkoord met mijn eerder gedane voorstel van € 120.  De theke zal dit meer dan redelijk gevonden hebben, hoewel ze pas in allerlaatste instantie het voor mij opnam en eerder de discussie (de oneindige, bijna zinloze - tegen iemand die liegt -) tussen Elli en mij liet.  De tweede theke was niet de eerste theke daarstraks aan de bar.  De eerste theke was blijkbaar vergeten om de tweede theke over dit feit in te lichten.  De tweede theke kon namelijk niet weten dat ik inderdaad geen 1,5 uur op kamer was geweest maar maar een uur en enkele minuten.  De eerste theke had dat gezien.

Of het wat uithaalt weet ik niet maar toen Elli teken deed dat ik een afscheidskus wel kon vergeten, liet ik haar weten dat ik daar bijlange niet van wakker lig en dat ze duidelijk moet verstaan dat ze op deze manier niet kan willen dat ik nog eens op herhaling ga met haar.

Zo'n toffe sessie, zo'n mooie dame, het zo naar de boem helpen voor € 40 effectief.  Ik begrijp dat eerlijk gezegd niet zo  ;).
   


 
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ELLI
« Reactie #3 Gepost op: 6 juni 2012, 22:17:32 »
 ;)
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ELLI
« Reactie #4 Gepost op: 30 september 2012, 22:43:50 »
Af en toe heb ik ook eens de behoefte aan een lief meisje. Ik ken Elli natuurlijk al goed , zowel binnen als van buiten. Ze was weer heel lief voor mij en ik voor haar ook. Ze werd vandaag beloond met wat extra en dus werd het mondje met liefde gevuld. Ha ,ha... Ben al zeker 4x met haar geweest en altijd dik in orde ! Een aanrader voor GFE beertjes.
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ELLI
« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2013, 12:16:37 »








  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ELLI
« Reactie #6 Gepost op: 19 maart 2014, 09:32:46 »
Elli is op dit ogenblik de langst werkende dame in Babylon. De tijd vliegt snel blijkbaar , was al twee jaar geleden dat ik met haar op de kamer was.

Toch weer leuk die verleiding poging van haar : sweet as sugar , smooth as silk. Ze wist me snel op temperatuur te brengen op de bank en wat later doken we de kamer op.

Zeer goede sessie en de tongpiercing zorgde weer voor een extra dimensie tijdens het pijpen : zalig. Nog steeds top deze gypsy lolita !
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
ELLI
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2015, 22:01:38 »
Elli werkt sinds een paar weken in Planet Eden.
  
  

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
ELLI
« Reactie #8 Gepost op: 8 februari 2015, 13:33:24 »
Na Mara in Sixsens vrijdag, heb ik in Merzenich met een andere "Babylonienne" gekamerd.
Marinela of zo. Niet belangrijk, na een maand aanwezigheid in Eden, zal ze waarschijnlijk Sixsens bezoeken.

Lieve en rustige dame.
  
  

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Le voyage continue
« Reactie #9 Gepost op: 28 februari 2015, 10:52:08 »
Op 27/02, eerste dag in SixSens.
  
  

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
ELLI ex Marinela PEden
« Reactie #10 Gepost op: 4 maart 2015, 19:50:25 »
Na Ingrid is Elli ook terug bij Babylon. Eddy wacht nog op Monica  ;D
  
  

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
ELLI ex Marinela PEden
« Reactie #11 Gepost op: 4 april 2016, 19:58:50 »
Heb afgelopen zaterdag met deze jongedame kennis gemaakt, wat babbelen en een zeer leuke tijd op de kamer gehad. Voor mij GFE plus.
  
  

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
ELLI ex Marinela PEden
« Reactie #12 Gepost op: 28 juni 2016, 00:26:28 »
Zij is een topper, klaar. Heb al verschillende keren van haar genoten, soms alleen haar soms met trio  en ken haar zeer goed. Ze bleef me eens een hele CLopvrijen terwijl ik haar duidelijk maakte dat ik de wedstrijd uit wilde zien. En daarbij de meesterlijke massages van Danielle. Niet te verwarren met de schijnbaar mindere Diana.
neen deze Elly heeft CL niveau. Natuurlijk zal ze zich niet volledig geven wanneer klanten over 20euro meer of minder gaan zeuren, maar ik zal zaterdag opnieuw ootimaal van de2e geile schoonheid choonheid gaan genieten, maar niet alleen van haar hoor
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELLI ex Marinela PEden
« Reactie #13 Gepost op: 21 januari 2017, 11:43:23 »
« Laatst bewerkt op: 2 september 2019, 10:54:20 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ELLI ex Marinela PEden
« Reactie #14 Gepost op: 23 januari 2018, 06:54:01 »
Elli, ein stiller Juwel in den sündigen Hallen des Babylons.
Sie ist keine Jägerin, ruhig und sehr zärtlich führt Sie das Gespräch mit mir und nähert sich mit kleinen Berührungen die mich in gute Stimmung versetzen.
Ich war schon mal mit ihr deshalb besteht schon ein bißchen Vertrautheit.
"Gibst Du mir noch bitte eine halbe Stunde für einen Kaffee um anzukommen"?
"Klar, Du kommst dann zu mir wenn Du willst".
So konnte ich in aller Ruhe duschen und wie versprochen kam Elli zu mir. "Jetzt"?
Ja, Wir holten einen Schlüssel für unten. Dort ging es zärtlich weiter, Wir verwöhnten Uns beidseitig, erregt war es Zeit für...Slow-Sex. Das Tempo steigerte
Elli von selbst und über Reiter, Löffelchen und Missio trieben Wir Beide zum
lustvollen Absch(l)uß meinerseits. Nachkuscheln und ruhig wie's ihre Art ist
beendeten Wir die Stunde.
Lächelnd und mir die letzten zwei Küßchen auf die Wange hauchend verabschiedete sich Elli bei mir nach der Übergabe des verdienten Liebeslohn.
Hatte immer wieder mal Blickkontakt mit mir und ein ehrliches Lächeln dabei.
Danke Elli für den GFS!
Nachtrag:
Jetzt ist Sie erstmal für gute 2 Wochen im Urlaub, kommt aber wieder!

vanKees