Auteur Topic: ELLI ex Marinela PEden  (gelezen 103864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELLI ex Marinela PEden
« Reactie #15 Gepost op: 1 september 2019, 22:23:31 »
Elli
Elli is een meid die ik net als Bella al heel vaak in Babylon heb gezien, maar ook met haar is het nog nooit tot een kamer gekomen. Een paar jaar geleden had ik wel intresse in haar, maar kon ik haar nooit vinden in Babylon. Dat komt, omdat de foto's van haar op de website van Babylon niet op haar lijken. Ten eerste heeft ze op de foto's blauwe ogen en die heeft ze niet. Dat waren toen gekleurde lenzen. En verder had ze destijds nog geen tattoos en was ze wat slanker. Nu heeft ze heel veel tattoos, waarvan de meest markante wel de grote engel op haar rug en de sterren boven elk van haar borsten. Verder heeft ze veel tattoos op haar armen, maar ook de rest van haar lichaam.  En ze wil nog meer tattoos... :( Eigenlijk niet helemaal een dame naar mijn smaak, maar ze heeft wel een stel lekker tieten en een mooie ronde kont. Haar gezichtje vind ik ook niet onaardig.

Toen HellaHolla met Lana op de kamer was, probeerde ik Elli te vinden, maar ze was blijkbaar al op de kamer. Ik ging maar zitten aan de grote tafel tegenover de bar, zodat ik een mooi uitzicht had op de dames die naar en van de kamers kwamen. Van de gelegenheid gebruikgemaakt om even wat te eten en na een tijdje kwam Elli er inderdaad aan. Toen ze weer uit de dameskleedruimte kwam, ging ik haar gelijk achterna.

Haar gevraagd of ze tijd voor me had en uiteraard had ze dat wel, wilde eerst even wat eten. Dat vond ik geen probleem en nadat ze terug kwam met een bord eten, haar gezelschap gehouden tijdens het eten. Elli is een erg leuke spontane meid. Alleen haar uiterlijk met al die tattoos vallen op in Babylon, maar verder is het een heel rustig meisje dat absoluut niet jaagd en daardoor niet opvalt. Ze zit altijd op de sofa's als je vanaf de entree doorloopt naar de wellness, aan de linkerkant. Vaak de eerste sofa, nabij kamer 15. Meestal zitten haar zus (ik vermoed Rose, want weet haar naam niet) en Bella daar ook vaak.

Na een leuk en spontaan gesprek werd het tijd om naar een kamer te gaan. Ik stelde voor om weer een kamer beneden te nemen, ivm de warmte en dat vond ze een goed idee. Op de kamer was het gelijk vol tongzoenen. Dat doet ze erg lekker. Ze mag misschien een maatje meer zijn, maar alles voelt wel lekker strak. Haar borsten voelen heerlijk stevig aan en dat geldt ook voor haar billen. Haar na een tijdje ook een lik en wasbeurt gegeven, maar ook bij haar geen orgasme. Toen was het weer mijn beurt. Ze gaf me een heerlijke stevige pijpbeurt, zoals ik die graag heb. Na een tijdje haar in verschillende standjes geneukt en gefinisht in doggy, zodat ik haar nog even lekker kon tongzoenen. De tijd hebben we volgemaakt met een leuk gesprek. Uiteindelijk gingen we iets over de afgesproken tijd heen, maar daar maakte ze geen probleem van. Deze meid snapt gelukkig hoe het werkt ;)





Naam: Elli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 27
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,52 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52kg en een beetje meer, maat 38/ B-cup.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELLI ex Marinela PEden
« Reactie #16 Gepost op: 18 september 2019, 21:23:35 »
Elli
Elli zou mijn eerste dame worden van vandaag. Ik had 2 weken daarvoor een leuke sessie met haar gehad en ik had plannen om er wat meer spanning in te brengen. Na even een tijdje met haar gesproken te hebben, vertrokken we naar een kamer. Ik had mijn spulletjes uiteraard meegenomen. Op de kamer begonnen we eerste wat te tongzoenen en te friemelen. Daarna stelde ik voor om haar te blinddoeken en dan een spelletje te spelen. Hier stond ze wel open voor, maar ik kon de blinddoek niet vinden in m'n tas en moest daardoor allerlei attributen eruit halen, waardoor ze wel een beetje schrok ;)

Op dat moment wilde ze het toch niet meer. Gelijk er achteraan zei ze dat ze ook niet van dildo's en vibrators hield. Ik had die van mij nog niet eens laten zien. Ik zei dat ik dat jammer vond, maar nog meer voor haar, omdat ze zichzelf iets heel lekkers door de neus boorde ;) Ik liet me mijn powertool zien en ook daar schrok ze van.



Ik zette 'm aan en vroeg haar om er met haar vingers en handen aan te voelen. Na wat aarzeling deed ze het dan, maar besloot toch om het niet te proberen. Ik ga dames niet dwingen, dus werd het een sessie, zoals 2 weken geleden. Gewoon vanilla ;) pijpen, neuken, beffen en tongzoenen. En dat is echt niet slecht. Elli kan lekker tongzoenen en pijpen doet ook erg lekker. Uiteindelijk haar geneukt in missio. Heerlijk om haar stevige borstjes dan op en neer te zien gaan.

Daarna even op adem komen en wat nagepraat. Ze begon zelf op een gegeven moment over mijn powertool. Blijkbaar kon ze haar gedachten er niet vanaf houden en werd ze toch stiekem wel een klein beetje nieuwsgierig. Ze vertelde me dat ze erover zou nadenken en misschien een volgende keer het wel wil proberen. Ze zou me dat dan voor de tijd aangeven of ze het wil. Ik hoop het en ook voor haar ;) Ze weet niet wat ze mist. Ik zei tegen haar dat ze in principe alles moet uitproberen. Zo kom je erachter wat je wel en niet leuk en lekker vindt. Soms lijken dingen niet leuk of lekker te zijn, maar soms als je het probeert, kunnen ze heel verrassend zijn ;) We zullen zien wat ze de volgende keer doet.





Naam: Elli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 27
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,52 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52kg en een beetje meer, maat 38/ B-cup.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.