Forum > BRUSSEL

Le Coin

(1/12) > >>

guest294:
Misschien niet de juiste plaats op dit forum hiervoor..

Op franstalige forums wordt er uitvoerig gepost over Le Coin nabij Brussel Zuid. Het zou een café zijn waar er dames aanwezig zijn met kamers boven.
Iemand ervaringen daar? Ik ben extreem benieuwd...

roberto:
Ik ben daar eenmaal geweest. Het is kort bij het Zuid Station "Bruxelles Midi". Zoals de naam doet vermoeden, bevindt het café zich op de hoek. De straatnamen ben ik al vergeten.


Het is een café waar je aan gewone prijzen iets kan drinken. Er waren bij mijn bezoek een 7 tal dames aanwezig. Dit waren gewone huisvrouwen tot een bloedmooie meid. In het café zelf zijn kamers en kan er gekamerd worden. Die kamers moeten worden betaald evenals de de dames uiteraard. ;)


Veel meer weet ik er niet over te zeggen want het is alweer wel even geleden dat ik daar nog ben geweest...

foots:

--- Citaat van: dirtytalk op 16 maart 2012, 14:21:20 ---Misschien niet de juiste plaats op dit forum hiervoor..

Op franstalige forums wordt er uitvoerig gepost over Le Coin nabij Brussel Zuid. Het zou een café zijn waar er dames aanwezig zijn met kamers boven.
Iemand ervaringen daar? Ik ben extreem benieuwd...

--- Einde van citaat ---


Het is de perfect plek om het te vragen in het Vlaams.
Ik vrees dat ik in Brussel Zuid niet te recht kan, daar praten ze vast alleen maar Frans.


Groet, Foots  O0

mechelen:
Le Coin is een café met kamers in Brussel, vlakbij het Zuidstation. Het adres is Nieuwlandstraat 175 1000 Brussel.

Dit is zowel een café, bar als rendez-vous hotel. Je kan er dus gewoon een glas gaan drinken en met een dame 'naar boven gaan'.

De dames die aanwezig zijn variëren qua leeftijd nogal : er zitten zowel twintigers als vijftigers tussen, en veel dames zitten er niet. Prijs voor een half uur : 50 euro, kamer inbegrepen.

Le Coin is geopend van rond het middaguur tot in de vooravond.

bema:
Bestaat Le Coin nog ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie