Auteur Topic: EXOTICA - BRECHT  (gelezen 16778 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
EXOTICA - BRECHT
« Gepost op: 9 april 2012, 02:56:08 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
EXOTICA - BRECHT
« Reactie #1 Gepost op: 7 oktober 2022, 15:03:54 »
Deze club is van eigenaar en naam veranderd (Divine).
Ik ben er enkele malen geweest en zal nog wel eens een verslagje hier van online zetten.

Samenvatting kan ik al wel geven.
Deze club is op sterven na dood. Als single man heb je weinig tot geen kans op actie behalve dan bij de huisdames.
En de huisdames die ik de laatste keer tegen kwam (braziliaanse) zijn meer in het spaans of portugees met elkaar aan het praten (ja ook tijdens de sex) dan dat ze met de klanten bezig zijn.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
DIVINE - BRECHT
« Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2022, 15:59:40 »
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
DIVINE - BRECHT
« Reactie #3 Gepost op: 9 oktober 2022, 16:01:12 »
Verslag van mijn bezoek op zondag 26/12/2021

Nu er zoveel gesloten is heb ik mij gisteren toch nog eens laten verleiden om deze club een bezoek te brengen. En ik heb het mij niet beklaagd, al was het geen topavond.

Divine is samen met Villa 21 de club die het minst ver rijden is.

Bij binnenkomst de eerste meevaller: 80 euro en ik had 120 verwacht.

15-20 koppels aanwezig, 1 single dame en 15-20 single mannen Dus qua verhouding viel dat al mee. Ook geen echt opdringerige mannen gezien.
Ik kwam een oude bekende tegen die ik ken van in andere clubs en normaal ook niet naar Divine komt, maar nu zich ook had laten verleiden en hij was met de single dame weg en heeft zich daar gans de middag mee beziggehouden in de afgesloten ruimte. Ze zijn zelfs samen vertrokken. Dus hem zie ik misschien niet meer terug als single man.
Verder zoals hier al meer aangegeven. Het ons kent ons verhaal. Gelukkig kende ik een koppel met een zeer aantrekkelijke dame al wat beter en zij maakte ook wat reclame voor mij bij haar vriendinnen. Niet dat ik daar gistermiddag veel aan gehad heb, maar dat kan nog wel iets opleveren in de toekomst.
Met de gekende dame heb ik mij wel 2x geamuseerd. en zij was een van de weinige die ook nog andere single mannen toelaat. Verder was er veel te zien. Koppels met elkaar bezig, Koppels onder elkaar bezig en af en toe werd een single man toegelaten of meegevraagd.
Je moest als single man geluk hebben en op het juiste moment op de juiste plaats zijn. Iets wat mij meestal wel lukt, maar gistermiddag niet. Wel een geile bedoening met genoeg actie, alleen als single man kom je niet altijd aan je trekken als je wil meespelen. Als je komt om te kijken dan zou je een topmiddag hebben gehad.

Dus er is terug herhalingsgevaar al was het geen topmiddag.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
DIVINE - BRECHT
« Reactie #4 Gepost op: 9 oktober 2022, 16:03:13 »
Verslag van mijn bezoek op zondag 18/9/2022

Ik ben er zondag nog eens geweest.
3 latina's en een 8 tal koppels.
Verder nog een 10 tal single mannen.
De latino's dezen wat ze moesten doen, maar ook tijdens de daad waren ze met elkaar aan het praten in het portugees. Dus net zo opwindend.
Ik ben hier binnengevallen omdat er op een zondag niet veel anders te doen is, maar ik had die 100 Euro + 15 lidgeld (kaart was verlopen) beter in mijn zak gehouden.
Wel gespeeld met de enige brasiliaanse die ik aantrekkelijk vond.
Een andere brasiliaans heeft mij nog afgetrokken en later in de darkroom getuige geweest (voor zover dat dat kan in een dark room) van en orgie met 3 koppels en op het einde nog leuk gespeeld met 1 van de 3 koppels.

Dus wel wat actie gehad, maar de sfeer in die club is niet wat ik zoek.
Maar dat is dan ook weer voor iedereen verschillend.