Auteur Topic: LE NEW CLUB COCOON - BRUSSEL  (gelezen 16504 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LE NEW CLUB COCOON - BRUSSEL
« Gepost op: 9 april 2012, 03:39:36 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
LE NEW CLUB COCOON - BRUSSEL
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2022, 17:02:24 »
Verslag van mijn bezoek op zondag 31/10/2021

Laatste keer dat ik daar naartoe geweest ben moet ergens augustus 2021 geweest zijn toen de andere clubs nog toe waren.
Altijd 2 of 3 huisdames die alles met condoom doen (ook pijpen) en meestal ook wel enkele stellen die er dan 1 of enkele heren uitpikken.
Overwegend franstalig.
Ook wel heel wat haantjesgedrag.

Afgelopen zondag (31/10/2021) dus naar daar geweest.
Enkele koppels die vooral met elkaar bezig waren. 1 lekkere dame met haar vriend, maar zij had enkel oog voor haar vriend en een van de huisdames. Dus wel geile bi-actie gezien. De huisdame mocht zich ook bezig houden met haar vriend, maar zij nam geen aanstalte om er een single man bij te nemen.
3 huisdames dus goed hun best doen en zich vol overgave op de mannen storten.
Maar de Staf deed niet mee. En daar was ik voor gekomen.
Rond 20h was het ook wat gedaan met de actie en waren de koppels en heel wat heren al verdwenen.
Ik heb mij 3x bezig gehouden met een dame en dan heeft er 1 dame van een koppel mij ook nog afgetrokken door een glory hole.
Maar was nog niet voldaan. Dan maar eens gek gedaan op deze zondag en doorgereden naar de Eroxx voor het volgende feestje.
Veel kans dat dit voor mij de laatste keer is dat ik hier naartoe ben gereden. Een beetje ver en ik heb liever wat meer koppels met meer kansen om aan te sluiten.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
LE NEW CLUB COCOON - BRUSSEL
« Reactie #2 Gepost op: 8 oktober 2022, 17:03:57 »
Verslag van mijn bezoek op 5/12/2021.

Een van de weinig clubs die in deze periode open is, dus nog eens langs geweest.
op hun Forum waren Miss Loly, Eva en Bruna aangekondigd.
Ik was pas om 18h binnen. En er was 1 man die al terug vertrok (open vanaf 15h). Er waren 10 mannen binnen en Eva was niet aanwezig. Ik begrijp ook wel dat ze geen 3 vrouwen inzetten voor 10 mannen. Bruna is een knappe ik vermoed Braziliaanse die er niet genoeg van krijgt. Miss Loly is best een lekker ding. Dus heb wel wat leuke actie gezien en met Bruna mij 2x goed bezig gehouden. Later op de avond kwam er nog een koppel binnen die zich afzonderde in een afgesloten kamer met Glory hole. En als je je stijve pik door een glory hole stak, neukte ze die pik. Was wel lekker. Ook 2x van genoten. Geen topavond, maar ook weer geen zware tegenvaller. Als er nergens anders iets te doen is wil ik hier nog wel eens terug naartoe gaan. Anders ga ik liever naar een andere club.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
LE NEW CLUB COCOON - BRUSSEL
« Reactie #3 Gepost op: 8 oktober 2022, 17:05:04 »
Verslag van mijn bezoek op zaterdag 18/12/2021

Zaterdag nog eens geweest op een gewone koppelavond. Er was 1 huisdame aanwezig.
Knappe jonge koppels, maar ik was bijna de oudste van het gezelschap (zelf ben ik 49 en gemiddelde leeftijd zat tussen de 25 en de 35 (max 40)).
Dus bij de koppels kwam ik ondanks mijn groot gerief en massage eigenschappen niet aan de bak.
Wel geile sex gezien, maar de meeste koppels kozen er 1 of 2 mannen uit en dat was het dan.
Dus geen top avond voor mij.
Dan mij maar 2x geamuseerd met de huisdame, maar die had dan weer moeite met het formaat en als ik merk dat de dame het niet zo leuk vind. Dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
LE NEW CLUB COCOON - BRUSSEL
« Reactie #4 Gepost op: 8 oktober 2022, 17:07:25 »
Verslag van mijn gezoek op vrijdag 21/1/2022:

Gisteravond mij nog eens laten vangen. Een van de weinige actieve clubs die open is.
4 huisdames en 2 koppels hadden hun komst aangekondigd. Begon om 17h, maar ik was pas binnen om 20h. De eerste ronde was toen al achter de rug en iedereen zat beneden te eten. Er waren op dat moment 3 huisdames aanwezig. Julie, Bianca en Eva. Kita heb ik gans de avond niet gezien of ik verwar Kita met Eva. Later op de avond kwamen er nog 2 koppels. Weer was ik de oudste uit het gezelschap single mannen. Een stuk of 12 single mannen voor de 3 huisdames. 1 dame van een koppel is wel heel actief geweest met de zwarte medemensen. (waren er 4 of 5). Verder nog enkel van noordafrikaanse afkomst. En zoals ik al eerder heb gemeld. Ik ben geen racist, maar dat mensen met die afkomst zijn altijd wat meer opdringerig dan de belgen.
Tegen 21h30 kwam er nog een koppel uit Aalst. Ik was te verlegen om ze tijdens d avond aan te spreken. Dacht dat ik het in het Frans moest doen en mijn frans is niet zo goed. Zij wilden wel iets proberen maar werden dadelijk gevolgd door bijna alle aanwezige heren. Dus dat is niets geworden. Toen ze vertrokken en ik wist dat ze Nederlands spraken hen toch aangesproken en ze melde mji dat het te opdringerig was die avond en dat het nu wel een tijdje zou duren eer ze daar terug kwamen. Ze vonden het ook niet zo proper. De matrassen worden niet opgeruimd na de actie.

Ik heb me nog wel geamuseerd met Eva (of Kita) en Bianca, maar weer geen topavond. Weet niet of ik hier nog naartoe ga.
De 3 huisdames heb ik allemaal al wel eens gehad en met huisdames is het voor mij zo: na een tijdje heb je ze allemaal gehad en een 2de of 3de keer met hen is leuk, maar niet zo leuk als een 2de of 3de of zelfs 10de keer met een koppel.