Forum > ALGEMEEN

Met het openbaar vervoer naar onze vriendinnen.

<< < (2/4) > >>

foots:
Heren rakkers,


Gelukkig herken ik helemaal niets van deze taferelen. zeldzaam reis ik met het openbaar vervoer en gezien de berichten wil ik dat ook niet gaan meemaken. De keren dat ik er wel mee reis zijn lekker ontspannen naar Antwerpen of naar Schiphol, maar naar Schiphol is ronduit gevaarlijk voor bagagediefstal.


Ik prefereer mijn vrijheid en mijn auto, nooit vertraagd, geen tijdsregeling en geen ongure figuren. Voor mij als hoerenloper is vrijheid mijn grootste goed en daarom vind ik hoerenlopen en openbaar vervoer ook niet zo'n logische combinatie.


Sterker nog ik vind dat ze het openbaar vervoer moeten opheffen, dit is een vervoersmiddel van 2 eeuwen geleden die je van een plaats waar je niet bent brengt naar een plaats waar je niet naar toe wilt op een ongelgen tijd. Asfalteren die rails en laat een flexibeler jeepney systeem erover rijden en laat daar auto's toe die zonder file maar tegen betaling hun eigen weg kunnen rijden.


Maar goed ik wijk af van het onderwerp, ik zal me beter afzijdig houden want ik weet er niets van. Maar gezien het verhaal ben ik er niet rouwig om. Wat een vreselijke hoop ellende.


Groet, Foots O0

TnA Addict:

--- Citaat van: foots op 22 december 2012, 18:02:41 ---De keren dat ik er wel mee reis zijn lekker ontspannen naar Antwerpen of naar Schiphol, maar naar Schiphol is ronduit gevaarlijk voor bagagediefstal.
--- Einde van citaat ---

Lees eens wat minder de Telegraaf. Ik reis tientallen keer per jaar over of langs Schiphol en er is me nog nooit iets gebeurd.

foots:

--- Citaat van: TnA Addict op 22 december 2012, 18:12:16 ---
--- Citaat van: foots op 22 december 2012, 18:02:41 ---De keren dat ik er wel mee reis zijn lekker ontspannen naar Antwerpen of naar Schiphol, maar naar Schiphol is ronduit gevaarlijk voor bagagediefstal.
--- Einde van citaat ---

Lees eens wat minder de Telegraaf. Ik reis tientallen keer per jaar over of langs Schiphol en er is me nog nooit iets gebeurd.

--- Einde van citaat ---


Klopt ik lees elke dag de Telegraaf, maar ik heb zelf in 2001 er een laptop kwijtgespeeld, niet uit de telefraaf maar eigen ervaring.


Wel reis ik bv in de Filipijnen met openbaar vervoer en altijd met een laptop in een herkenbare laptop tas. Behoudens Manila zal er NOOIT een vinger naar uitgestoken worden, want daar staan er nog wel straffen op diefstal. In het westen is diefstal in mijn ogen getolereerde arbeid voor het ongure volk wat met name in openbare gelegenheden opereert.


Volgens mij schreef je dat zelf ook al in je bevestiging dat je deze figuren ook in Amsterdamop de stations vind.


Trouwens 20 jaar geleden kwam ik wekelijks op de wallenen mijn ganze huis kan ik behangen met parkeerbonnen. Wel vind ik Amsterdam en de wallen nog eens leuk voor een wandeling, want er loopt kleurrijker volk rond dan dieren in de dierentuin.


Groet, Foots O0

TnA Addict:

--- Citaat van: foots op 22 december 2012, 18:27:54 ---Klopt ik lees elke dag de Telegraaf, maar ik heb zelf in 2001 er een laptop kwijtgespeeld, niet uit de telefraaf maar eigen ervaring.

Wel reis ik bv in de Filipijnen met openbaar vervoer en altijd met een laptop in een herkenbare laptop tas. Behoudens Manila zal er NOOIT een vinger naar uitgestoken worden, want daar staan er nog wel straffen op diefstal. In het westen is diefstal in mijn ogen getolereerde arbeid voor het ongure volk wat met name in openbare gelegenheden opereert.

Volgens mij schreef je dat zelf ook al in je bevestiging dat je deze figuren ook in Amsterdamop de stations vind.


Trouwens 20 jaar geleden kwam ik wekelijks op de wallenen mijn ganze huis kan ik behangen met parkeerbonnen. Wel vind ik Amsterdam en de wallen nog eens leuk voor een wandeling, want er loopt kleurrijker volk rond dan dieren in de dierentuin.


Groet, Foots O0

--- Einde van citaat ---

Ik heb er niets aan toe te voegen. Het gevecht met Telegraaf-lezers verlies ik. Volgens de Telegraaf is het toch een grote teringzooi en is de rest van de wereld veel veiliger, blijkt ook weer uit jouw commentaar. Gelukkig ben ik in mijn leven heel veel plekken op de wereld geweest en aanmerkelijk gevaarlijkere plekken gezien. Ik kan me niet herinneren me ooit bang te hebben gevoeld en ik heb overal in de stad gewoond, ook in no go areas volgens de Telegraaf zoals Geuzenveld en Zuidoost.
Die types zoals door seksenfun beschreven, zie ik inderdaad geregeld in Amsterdam, maar zijn -hier tenminste- ongevaarlijk en ik denk dat je ze in elke echte stad tegenkomt (in Nederland hebben we natuurlijk maar drie echte steden). Laat de Wallen nou net de plek zijn, met de meest vervelende -dus niet kleurrijke- types. Dronken boeren, lallende Engelsen en apestonde Italianen, echt een feest....

foots:
Oh Amsterdam is zeker niet gevaarlijk, Manila wel. Voor je leven wel te verstaan.


Maar we hadden het over openbaar vervoer en parkeren. Als ik naar Amsterdam kom ga ik altijd met de trein, want de auto is gewoon niet meer te doen. Hoe erg ik dat ook vind.


Maar parkeren is dermate duur en lastig datik het wel begrijp dat Amsterdammers niets anders meer willen.


Groet, Foots  O0


P.s. Blijkbaar kijk ik in de telegraaf alleen de plaatjes want de wijkendie je noemt heb ik nog nooit van gehoord

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie