Auteur Topic: ANDREA, Roemeense  (gelezen 38165 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
ANDREA, Roemeense
« Gepost op: 19 april 2012, 09:32:44 »
ANDREA, begin 20, 1m68, middellange bruine haren, C-cup natuur, mooie meid met superservice  (voorheen actief in VV/Aca, maar sinds een klein jaar in Freude)
Geen tattoos, girl next door type met wippende tieten als ze doorheen Freude waggelt...spreekt vloeiend Duits/Engels
Voordelen: superservice en leuke, ietwat onbezonnen attitude met goede sofa-presales
Nadelen: bijwijlen zéér druk bezet...

Andrea is het type meisje waarvoor je ofwel als een blok voor valt, ofwel vind je haar attitude/looks maar niks. Ze is niet hautain of zo, allesbehalve, maar gezien haar kamerfrequentie heeft ze aan potentiële klanten geen gebrek doorgaans, en holt ze van sessie naar sessie somtijds. Eens je haar vrij ziet kan je best dus niet te lang talmen mits interesse would be my advice. Qua service valt er weinig tot niets te mopperen..;TZ verzorgd en numeriek niet bij te houden (ook tijdens sofa-babbel), PZC goed te noemen zonder te excelleren, maar afwisselend, handsfree, nice. Méér intiem prima te noemen, niet terughoudend en continu nabijheid opzoekend, had vooralsnog 2 topsessies met haar, kan me bezwaarlijk een slechte service van haar voorstellen. Zeker een topper.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Freude: Andrea, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2012, 23:35:00 »
Hoewel ik weinig kan toevoegen... mijn favoriete meisje...waar dan ook. Eigenlijk helemaal mijn typje niet (behalve dat ze wel Roemeense is), maar haar vrolijkheid maakt het altijd een feestje. Qua zoenen een zeldzaam goede klik; ik geloof niet dat het opstarten op de bank ooit onder de tien minuten heeft gelegen. Ze is inderdaad wel heel erg druk geboekt en de laatste keer heb ik haar 1x de kans zien hebben een bankje te pakken; voor de rest werd ze voordat ze een bankje had gevonden al weer aangesproken. Ik heb begrepen dat ze inmiddels weg is uit freude, maar ik kan me niet indenken dat ze ergens anders beter kan verdienen... dus ik hoop haar nog terug te zien :).