Auteur Topic: World (algemeenheden)  (gelezen 259120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #30 Gepost op: 2 augustus 2013, 22:04:43 »
Na relatief lange afwezigheid bracht het vooruitzicht op plons de gekke kikker in de zwempoelen van fkkWorld me tot verregaande inzichten in de quantummechanica, doch die nutteloze prietpraat zal ik voluntarisch achterwege laten, uw dank is groot, bitte sehr... Glooiende wegen, mooie natuur en zo af en toe een lekker wijf in een cabrio die langsrijdt, ss vermaakte zich wel op de heenreis die gespeend bleef van strapatsen behoudens aanmoedigingen in niet misteverstane bewoordingen aan een copulerend eekhoornkoppeltje die van jetje gaven op de plaspauzeparking, go go go you dirty knaagdieren. Na dit hoogstvermakelijk intermezzo toch maar ns verder gekacheld richting Giessen en zo rondom 13u30 de parking opgedraaid in sierlijke stijl, dat mag gerust vermeld worden zo tussendoor. Er stonden 2 ongure types te wachten op de parkinglot, ss is geen dommerik en sloot zich aan bij dit rapaljeduo en tengevolge konden we alle drie genieten van gereduceerde entree in de vorm van 2+1 gratis, wat maakte dat we voor de ronde som van 44E als je uitgaat van de tafels van 4, of 11 voor mijn part kan ook; binnenkwamen. Naja, prima toch. Die gevleugelde bikers hebben toch al misdaadgeld zat, die 21E zullen ze wel kunnen missen, en ss kocht er zich 2 ansichtkaartjes van in een tankshop op de terugweg met olijke eekhoorntjes die mist enig knip en plakwerk bepaald vunzige effecten kunnen hebben, nog net geen origamistrapatsen ineengeknutseld, doch laten we zeggen dat het wederom vertier was voor losgeslagen luitjes zoals mezelve. Voorts een pakje zure beertjes ter knabbelarij en een petfles water, en aldus nog 9.45E overschot, daar moet ik ns duchtig over nadenken wat ik met die nettowinst ga uitsteken...Nieuwe aardappeltjes kopen misschien, alhoewel, die steel ik wel bij boer Gustaaf om de hoek, dus enig denkwerk valt me ten deel de komende dagen, mosselen misschien, al is dat voor een weekdiertje als mezelve misschien net iets te veel van het goede... Doch genoeg detaildoordrammerij wat weinig soelaas brengt, over naar de orde van de dag, de entreefrivoliteiten en verdere gekkigheid in da club...

Entree verliep dus voorspoedig ondanks dat de entreedame zoals gebruikelijk weer een uitgelezen ontbijt in de vorm van 2 kilogram citroenen had binnengespeeld, tering, overvriendelijk kon men haar bezwaarlijk noemen. Egal, ss stond te gieren als een losgeslagen gek toen ik m'n lockersleuteltje kreeg, schoenmaat 24 vond ze overigens wel een aparte maat, corrigerende maat 57 ook weer niet ideaal dixit de goeierd, naja, ergens tussenin dan maar opperde ss goedgezind. Rookwaren en portefeuille maar meteen zoals gebruikelijk in het kluisje gezwierd en ondanks rimpelloze handelingssnelheid van dit gebeuren stond Neya al in m'n rug te porren terwijl ze een Aziatische medestrijder aan haar omgeplooide handdoekje had hangen. 150E kreeg die gozel vool de kiezen, naja, niet slecht op dit vroege middaguur. Een welkomstzoen wegens plausibele FT-reden effe on hold gezet, veel zin in spermaresten van een Zuid-Koreaanse kwibus ter additief van enkel kusjes had ik eerlijkgezegd niet, dus de goeierd maar gesommeerd me zo dadelijk innig te verwelkomen, maar wel na uitvoerig en kwistig gebruik van mondspoelmiddel en tandpasta, Neya knikte vrolijk en plooide haar welverdiende briefjes origamigewijs tot een spaceshuttle leek het wel, okidoki. Me languit onder de douche geïnstalleerd, jongens toch wat kan dat deugd doen na een lange autorit...Eten was okidoki doch ook niet meer dan dat, de club was sauber en netjes, binnen- en buitenzwembad gevuld met water wat ter aanbeveling spreekt als je niet elvendutzend tanden wil verliezen bij een dwaze snoekduik, sauna's heet, tuin prachtig, bardames gedienstig en eentje ravissant (logischerwijs gingen alle ss-bestellingen haar richting uit, excusi...). Rustigjes zoals wel vaker in World de laatste maanden, méér dan 30/40 krawaten werden er niet gesignaleerd tegelijkertijd leek me, 40/50 dames aanwezig ongeveer, prima ratio dus...

Naja, een fiks opgefriste Neya kwam maar ns kusjes uitdelen en ss onder z'n voeten geven dat ie haar vorige keer had laten links liggen...Hola moppie, ten eerste eigen schuld een beetje en ten tweede niet te veel noten op je zang opperde ss. Naja, niet zo extreem uiteraard want ik ben best een lieve softie van jewelste, doch enigerlei uitleg kreeg ze wel voor de net gepoetste kiezen  ;D. De blonde beauty liet het niet overmatig aan haar hartje komen, schroefde het knuffel- en knutschgehalte wat op, en na 2 weigeringen van ss (beetje pesten mag) werd de derde Kamervraag binnen 10 minuten uiteraard gevalideerd. Huppelend als een doldwaze puppy een kamer opgezocht en aldaar een goede tot zéér goede sessie met deze cutie die zich weer ns van haar betere serviceperformante kant liet zien, richting aanvangsniveau wat ss uiteraard verblijdde. De door haar overvriendelijk verzochte herhalingssessie afgeslagen wat haar een beetje verdroot, doch ook weer niet te veel, kamergenodigden voldoende voor dit raspaardje, naja ok; logisch...

Gezien het plakkerige weer is douchen dezer dagen naast verkwikkend ende relaxerend ook lichtelijk gevaarlijk want men voelt zich alras weer kiplekker nadien, doch 8 minuten recuparatie is toch echt té weinig dear Andrea die zich heftig kwam kandideren als kamergenote nr 2. Dit toptalent is sinds effie in World, voorheen werkzaam in nader te noemen cluppie aangezien ze nog terug wil eventueel, doch als een wielewaal zo blij die ss dat ze zich hier ter leenliefde kandideerde uiteraard. Voorgesteld om effie wat te schransen, uit te buiken aan het zonovergoten zwembad met eventueel wat plonsen erbij; naja gerne was haar repliek: okidoki. Een supermokkel is ze, steekt stratosferisch uit boven gemiddeld Hessenlevel; Tongzoenaanval uit de frontale divisie, referenzklasse. PZC van hogeschoolniveau, Lecken/Fingern pflicht, Méér intiem uitstekend, naja, daar valt voorts geen speld tussen te krijgen. Badend in het zweet beiden uit de kamer gestruikeld na een lichtelijk fantastische sessie tengevolge, quasi verstrengeld de terugweg richting lockers ondernomen en wel lachen dat de aanvaardbare sociale afstand tussen tegenovergesteld wandelende dames en heren érg ruim werd geïnterpreteerd, excusi, de topsessiewasem liet duidelijk sporen achter klaarblijkelijk. Exquise sessie die logischerwijs op herhaling zou gaan gaf ik haar aan bij de locker behoudens spectaculaire Neuzugangen qua mokkels... De goeierd was hiermee opgezet en zou me weten te vinden dixit haarzelve, okidoki...

Enkele pilsjes achterovergeknald want recuperatie was nou echt aan de orde, wat gekletst met Zuid-Koreanen, met Giuliana wat gekkigheid doch geen kamer wegens plausibele redenen (vindt ze ook niet zo erg) en uiteraard naast de kokette bardame ook wat naakte deernes in de smiezen gehouden waaronder een tweetal onbekenden die tijdens het zwemonderonsje al lagen te dobberen in da pool. Met hen gezellig een potje gekwebbeld en maar ns voor de afwisseling in het bassin gedoken, erg gezellig doch kameren zat er ditmaal niet in, al is ééntje wel erg leuk leek me, doch Andrea was prioritair, en dat hadden ze al goed in de smiezen dixit henzelve  :-P. Ijsjes gegeten, eentje extra geritseld voor Andrea en een sessieuur bedongen ter wiederholungsgekkigheid, meteen gevalideerd met een mokkatongzoen, gezellig toch. Klokvast kwam ze zich aanmelden, en pardoes maar een kamer opgezocht alwaar de eerdere topsessie nog ns dunnetjes werd overgedaan, veul meer kan ik daar feitelijk niet over melden. A treat for us sinners, en deze dame zal zich de komende tijd opwerken tot één der Hessense parels without a doubt... Achtung, niks voor profifickers, daar heeft ze een bloedhekeltje aan, dus sommigen kunnen het al schudden bij voorbaat  C:-)

Fazit: prima dagje in World waar naast een resem waterpret een goede tot zéér goede Neya figureerde in de daginvulling, doch vooral Andrea die excellerend performde en kleine hartedief was waarvan akte... Toplevel dus, een rariteit in World, dus koesteren die handel  :happy.... Peace out!

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #31 Gepost op: 3 augustus 2013, 14:49:52 »
Zomer 2013 part 1.5: World op een woensdag

Na het dinsdag niet al te laat te hebben gemaakt, lekker bijtijds vertrokken richting Giessen en rond half twaalf naar binnen… even niet op de sloom rondhangende kerels gelet en pas toen ik later louter trios naar binnen zag komen, bedacht ik me dat ik me een extra tientje had kunnen besparen met de 3 voor 2 actie… ach.

Eerst even douchen, eten, bubbelen en zwemmen, terwijl de line up al heel behoorlijk was. Op zaterdagen duurt het vaak wat langer voordat het vol loopt met dames. Een vergelijkbaar aantal kerels, maar in het algemeen werd er volgens mij niet echt veel verdiend… zelfs Neya heeft volgens mij maar een handvol sessies gedaan (sommige meiden in de Aldi verdienen meer dan de topacts vandaag in World). Veelal slanke Roemeentjes en Bulgaartjes, die er allerminst slecht uitzagen (optisch waarschijnlijk de beste line up van de 5 dagen). Inmiddels wel een riedeltje dames dat er leuk uitziet, maar wegens eerder behaalde resultaten afvalt (Samira en Erika bv)… en sommige meisjes die het inmiddels opgegeven hebben en me geen blik weer waardig gunnen. Niet aanwezig overigens Karina, Adelina, Diana, Samantha, Sarah… wel Neya, beide Carla’s, een prachtig slank brunetje en vele andere vaste waardes.

Even gezellig gekletst met Carla (brunette), die al mijn info bijzonder goed onthouden had en graag 50 euro wilde verdienen… weinig kans, want op een afstandje was de net gearriveerde Neya al een paar keer langsgelopen. Na het afwimpelen te hebben afgerond, had ik binnen 10 seconden Neya op me liggen. Pesales blijven hangen bij ‘Ah, my xxx, I miss you…let’s go!’. Met moeite ietsje gerekt en me mee laten slepen.

Kamergangen met haar altijd zeer goed en de laatste keer zelfs nog een stukje beter :-*, waarbij het in vergelijking dit keer ietsje tegenviel. Tongzoenen goed, bij beffen en vingeren heel reactief, pijpen ok zonder te exceleren, intiem ook goed… alleen een wat sneller tempo dan gewoonlijk, het droogneuken werd wat snel afgewend en op 28 minuten was het hoogtepunt wel bereikt. Nog even knuffelen en ik vond dat we wel konden vertrekken. Neya sputterde dat we toch altijd een uur bleven… en kort daarna dat het al 32 minuten was: ‘Blondie toch ::)’. Op weg naar de lockers herpakte ze zich en was weer uiterst charmant na de afrekening, met de mededeling dat we dat tweede half uur later maar moesten doen. Ik sputterde niet tegen, want ze is natuurlijk nog steeds heel goed.

Wat rondgehangen en avances afgeslagen, Neya kwam regelmatig even op schoot zitten… maar het is duidelijk dat ze het niet in zich heeft om even een tijdje bij je te blijven: na een paar minuten krijg je een zoen en gaat ze weer op weg.

Voor de tweede ronde ging mijn aandacht uit naar een donkerharig slank meisje, dat ik bij aankomst al had zien staan bij de ontvangsbalie. Voor de rest zittend in een bank of aan de bar, met af en toe een verleidelijke blik naar een man die langsloopt. Door de beschrijving van een kerel die ik de vorige keer in World had gesproken, dacht ik al dat dit Andrea moest zijn (niet de Bulgaarse met de grote neus en ook niet die van Couchon met het rood in het haar; maar wel die van SS lijkt me zo;)).

Toevallig stond ik naast haar aan de bar om een biertje te halen, waarbij thekefrau Gaby me zoals gewoonlijk niet zag staan (dat heb je met Roemeentjes die niks aan je kunnen verdienen :-P). Andrea was behulpzaam door voor me te bestellen, terwijl ze al zachtjes tegen me aan schuurde. Alleraardigst staan kletsen met dit leuke meisje, goed Engels, gevoel voor humor, ad rem en geen enkele haast om tot zaken te komen (kunnen de meeste andere meisjes wat van leren). Inmiddels was het plagerig langs je heen schuren geëvolueerd tot tietjes tegen je aan en een kontje in je handen, dus langzaamaan maar kijken wat we verder gingen doen… even vragen wat ze allemaal graag doet op de kamer en gelukkig niet het antwoord ‘alles’. De normale dingen dus en ‘yes I kiss’… het klonk nou niet heel overtuigend, maar het was veel te leuk en gezellig om nog geforceerd naar de kino te gaan of zo. Whatever, als niks anders zou het op zijn minst een leuk optickfick zijn, want Andrea is denk ik het mooiste meisje dat ik deze 5 dagen heb gezien. Slank, iets van 1.70, mooie b-cupjes, strakke kont, licht huidje (met enkel een kleine trampstamp en een klein dingetje op de schouder als versiersels), zwart haar, leuk snoetje en prachtige lach. Velen vinden Neya optisch al top (is ze ook), maar Andrea is 100x meer mijn type.

Nog even douchen en ik werd verzocht even een kauwgometje te nemen, want de smaak en geur van bier vindt ze maar niks :-P. Een paar minuten later met fisherman’s friend tussen de tanden weer terug en op zoek naar een kamer. Bijna nog de trap afgedonderd omdat ik mijn handen niet kon thuishouden – van de trap vallend neuken vindt ze best, zolang jij onderop gaat ;) – en na de eerst 5 kamers te hebben gevetoed, werd de kamer achterin net aan acceptabel bevonden.

Deur dicht, snel twee handdoeken op het bed en staand de eerste tongzoen… in een woord geweldig :pica. Zacht, relaxed, nat, klein tongpiercinkje en ‘eindeloos’. Toen de zoen dan even werd afgebroken, viel ik tollend op het bed, al snel gevolgd door een lachende Andrea. Nog een hele tijd verder liggen tongzoenen en knuffelen, pijpen was nat en zacht (zoals ik het graag heb), maar al snel kwam ze weer terug omhoog en stelde wel te weten wat ik wilde en begon weer te tongzoenen terwijl ze met haar venusheuvel over mij lul gleed (goed ingeschat lieverd! ;D). Tijdens een van de uiterst zeldzame momenten dat de tongzoen werd afgebroken, keek ik even op door een geluidje... ik dacht toch duidelijk te horen dat Neya van haar podium als nummer 1 in Hessen was geflikkerd :039:. Om de schat nou niet helemaal de hemel in te schrijven, nog wat kanttekeningen. Terwijl ik wat met haar poesje speelde, zoende ze langzaam naar mijn nek en verluisterde dat ze het lekkerder vindt als de je met de buitenkant van haar poesje speelt: message received. Daarnaast wordt bij het neuken de flutschi tevoorschijn gehaald. In cowgirl gewoon lekker, met een enkele tongzoen die de gehele ‘rit’ duurde :happy, maar in lepeltje lepeltje viel de sensatie wat weg. In missionaris werd er dan behoorlijk stevig doorgeneukt, maar daar blijft ze lekker in meegaan… ook bij deze standjes geen moment mijn tong voor mezelf gehad trouwens. Wat een heerlijk meisje zeg; na me bij de afrekening alleen twee kuise kusjes te hebben gegeven, gaf ze aan wat preuts te zijn in de bar omdat zoenen toch enigszins sympatie afhankelijk is… zal wel mee vallen,  maar toch maar even als disclaimer.

Wederom rondgehangen, gewellnesst en wat van de goedkope barbecue gegeten… best aardig, maar zeker niet zo lekker als in Sharks. Van meiden te horen gekregen dat ik al de hele dag niks gedaan had ::)… en zo tegen tienen kwam Neya weer eens langs. Ondanks dat ze het helemaal niet zo druk had gehad, was ze moe en wilde nog een keer naar de kamer en dan naar huis. Een beetje staan knuffelen en zonder echt geil te zijn maar ingestemd.

Dit keer afgesproken dat het een half uurtje zou blijven en weer dat goede tongzoenen, knuffelen, vingeren, etc. Na een minuutje of twintig zei ze dat we nou wel moesten gaan neuken, maar eigenlijk wilde ik mijn laatste kwakje liever voor Andrea bewaren (nooit gedacht dat ik dit bij Neya zou zeggen! :o). Dus nog een beetje zoenen en knuffelen, maar dat mondde ook al snel uit in een in elkaar verstrengelde praatsessie. Toch wel een verandering in haar houding ten opzichte van een paar maanden geleden. Bij het afrekenen een dikke knuffel, een tamelijk gedetailleerd reisplan en 5 minuten later ging ze naar huis.

Andrea was bijna de hele avond in de weer geweest met een kerel uit een Duits groepje, die allemaal dezelfde werkwijze hadden: presalen, kameren en dan een cocktail kopen voor het meisje en nog een paar uur met die meiden aan de bar hangen. Die dames vonden het wel leuk, dus niks mis mee… maar het leek er wel op dat ik Andrea niet meer zou kunnen strikken. Toch verscheen ze even later weer bij haar vriendinnen (en dit keer had die vixen ook nog eens een paardenstaart in :17:). Met weinig ceremonieel haar van achteren besprongen en naar een kamer (ik had letterlijk een trein te halen).

Dit keer de mooie palace kamer boven, en heel vergelijkbaar met de sessie eerder. Ze had me met Neya zien lopen en vond dat ik wel vaak naar de kamer ging (het is ook nooit goed he ;)). Eerlijk gezegd dat ik het neuken voor haar had bewaard en dat werd terecht als een complimentje geaccepteerd. Nou ja, wederom heel goed… met wederom ietsje meer flutschi dan nodig, dus uiteindelijk met de hand bezig gegaan en haar gezegd dat ze me vooral maar moest zoenen. Even een veelbetekenende beweging van de wenkbrouwen en ze leek haar best te doen het nog wat geiler te maken dan eerder..pff, missie geslaagd. Bij de deur kreeg ik nog een standje dat ik te veel bier had gezopen en dat ik voortaan maar aan de water moest…’anders ga ik je niet meer zoenen’, zei ze met een iets te guitig lachje. Volgende keer watertjes dus…

Snel douchen. Nog een pilsje en naar de taxi. Geen beroerde afsluiter van de vijfdaagde, met vaste liefje Neya en een nieuw favoerietje… eigenlijk sowieso geen echte missers deze vijf clubdagen, 15 meisjes tussen naar tevredenheid en geweldig: toch een tevredenstellende score!

Offline Tacere

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #32 Gepost op: 9 september 2013, 02:13:42 »
Eerste bezoekje aan "world"

Ik ben nog een groentje in de FKK wereld, maar wil toch even mijn indruk met jullie delen die ik had van mijn eerste bezoek aan deze club.

World is nu de 3e FKK club die ik heb bezocht, na GT en OASE.
Ik moet zeggen, qua accomodatie steekt deze ver boven de 2 andere clubs uit.
Zeer grote club ook.
Eten was prima, BBQ en avondbuffetje.... super.
3 sauna's, binnen en buitenzwembad, ruime bar, schitterende tuin...
Ik was onder de indruk.

Wat me ook direct opviel in vergelijking met de andere 2 clubs..
De kamers en hutjes zijn toegankelijk zonder sleutel.
Wat bijdraagt aan de relaxte ongedwongen sfeer.
Als je genoeg opgegeild bent door 1 van de dames kan je zo de kamer op...

Ook hebben de kamers aparte thema's...
Een persoonlijke aanrader is de spiegelkamer
Muren en plafond zijn 1 en al spiegel...zodat je je verovering vanuit alle camerahoeken kan bewonderen   :tietjes

Ik heb de club bezocht op een woensdag, samen met 2 vrienden.
Goedkoopste entree ooit dankzij de 2 + 1 gratis actie die blijkbaar loopt van maandag tem woensdag.

De line-up...
Deze viel wat tegen vond ik, zowel kwantiteit als kwaliteit.

Wel 1 super meid "leren kennen" :)
Ben de naam kwijt... 1m55 roemeense met zwart haar, prettig gestoord en zou al 2 jaar in de club werken, 1 jaar ervaring in spanje, 6 maand in Engeland en 2 maand in Brussel...
En ze is pas 20 ???
Anyway... best blowjob ever... nog nooit zulke passionele no hands blowjob meegemaakt.
En leuk afgewerkt met een harde neukbeurt onder de blote hemel in de tuin
En dat alles voor slechts 50euro.

Mijn vrienden hebben deze dan ook maar geprobeerd en hadden allen dezelfde ervaring :)

Voor zover mijn eerste ervaring in deze club...
To be continued  :bud

Live today, tomorrow isn't promised...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Hygiëne?
« Reactie #33 Gepost op: 3 oktober 2013, 05:01:16 »
Ik lees net op een Duits forum (meer bepaald Lustscout) dat in FKK World de dames slechts 3 handdoeken per dag meer mogen gebruiken...



 :sign0137:

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #34 Gepost op: 5 oktober 2013, 22:15:45 »
World Zaterdag 28 september

Na een redelijke nachtrust, fris en fruitig de bolide richting Hessen gedraaid (toch het voordeel van niet zo veel zuipen in de club)… er zijn zo een route of 4 die weinig tot niet van elkaar verschillen qua reistijd, jammer dat de Duitse verkeersinformatiehonden het niet even kunnen regelen om de te ontwijken routes te vermelden. Na een onoplettendheidje op de A3 zou het de route via een autoweg (dus niet snelweg) tussen Limburg en Giessen worden… terwijl ik ook daar rustig 120 kon rijden bedacht ik me nog dat deze route eigenlijk veel fijner is dan het op-af-links-rechts op de A4 en A45 (de geplande route). Dit tot ik ongeveer 25 km van Giessen was, hier in de middle of nowhere hadden ze de autoweg gewoon even afgesloten met een omleiding door een in de buurt gelegen gehucht… focking meer dan 2,5 uur over dat laatste stuk gedaan. Ik had beter terug kunnen gaan en via Frankfurt om kunnen rijden… terwijl de honden op de radio kalmpjes elk half uur meldden dat er eigenlijk nergens wat loos was in Hessen. Zo duurde de trip van Willich naar Giessen, langer dan ik normaal uit Den Haag onderweg ben. KUT! HOER! NAZIS! (hier loop ik toch tegen een beperking van de smilies op: nauwelijks 'negatieve' of 'frustratie' smilies te vinden... zijn de mods bang dat we anders niet meer 'respectvol' genoeg naar de clubs en dames zijn ofzo :017:)



Na het hotelinchecken, dus pas rond 17 uur de club in. Eigenlijk voelt de bar wat klein aan nu de deur naar buiten weer dicht is en ik blijk het roken ook niet meer gewend te zijn (mijn ogen!). Ook hier een kleine knipoog naar de broeders van het PMC in het zuiden. Tafelkleedjes, slecht uitziende Haxe en Hefe Weizen van de tap :pica… deze tap stond bij de gokkasten, dus je moest steeds een theke roepen om er eentje voor je in te schenken, maar dat mocht de pret niet drukken.

Zoals meestal, was het nog niet echt druk… en dat zou het ook later niet echt worden. Zoals ik al vreesde waren de super favorietjes Andrea en Neya niet aanwezig :17:… ook voor de rest wat dames die misten (Sara, Diana, Karina om er maar een paar te noemen) en weinig interessante nieuwe dames… overigens wel meer dan 100 dames aanwezig volgens de lijst. Als vrijdag in PHG 40+ was, dan klopt dit ook wel. Nog steeds meer dan genoeg mooie meiden, maar velen die ik al eens heb gehad (tot mijn verbazing kwam ik nog steeds op ongeveer 10 eerdere bedgenotes) of dames die om de een of andere reden waren ‘afgevallen’… Giulliana heeft inmiddels overigens weer gewoon zwart haar.

Gelukkig was favo nummer 3 er wel: Samantha. Nog steeds prettig gestoord en weer wat blonder dan laatst… in een goede bui ook. Nog voor ik gedoucht had: de eerste zoenen en na een kort rondje, een kleine lunch en ja, ook een douche; even wat gegiebel op een bankje. Vlakbij een vrije kamer, waar zich een inmiddels bekend verhaal ontspon. Veel humor, diep en nat tongzoenen, diep vingeren gewenst… gewoon lol met een meisje dat er ook zin in heeft en op de een of andere manier altijd in vreemde posities terecht komt. Ook goed voor de portemonnee, want ze heeft om de een of andere reden het idee dat ik alleen halve uurtjes doe. Daar gaat ze dan ook van uit (en dan dus niet 20 minuten), zodat we hier meestal net genoeg aan hebben. Pijpen ook best ok, neuken close en met eindeloze tongzoenen… alleen de pussy slides eindigen altijd binnen no time in de een of andere vreemde positie. Altijd een leuk half uurtje met het gewenste einde… en ook de rest van de avond een leuke aanwezigheid in de club.

Na wat rondhangen zat ik een beetje te kletsen met een wat timide meisje. Ze was me al vaker opgevallen, wegens haar ontzettend lieve snoetje… en bleek ook best een leuke gesprekspartner. Allemaal best leuk en het kabbelde zo naar een kamervraag toe, waarbij ze niet ging vertellen wat ze doet op de kamer… maar ik zou het wel zien. Nou ja, of de makkelijkste truc die er is, of een goede kamer leek me.

O ja, de naam: Andrea… dat is de 4e Andrea die ik daar de laatste 3 maanden heb gesproken ::). Info: 23 (net als Samantha overigens), zwart haar, 1.75 zonder schoenen, kleine straffe a-cupjes, nog steeds slank, maar geen hardbody (KF36 gok ik)… en dus een heel lief en schattig snoetje. Ook deze keer een kamer boven, waar ik meteen een paar diepe tongzoenen kreeg. Eigenlijk gelijk duidelijk dat het goed zat. Tamelijk intensief verder getongzoend, eenmaal op bed werd vingeren toegestaan, terwijl ze langzaam op me kroop voor goede pussy slides (dat er veel gezoend werd mag duidelijk zijn). Weinig te klagen zo; pijpen zacht en goed (beter dan ik had verwacht eigenlijk)… alleen seks in cowgirl klikte niet helemaal. Misschien ook omdat ik zelf liever een wat kleinere dame op me heb liggen… dus weer verder met pijpen en uiteindelijk zelf de zwemmertjes de vrije loop gelaten, met een paar vingers in haar poes en een tongetje op mijn ballen. Als het al met de hand moet, heb ik dat tongetje meestal liever in mijn bakkes… dus na de bevuiling, kwam die niet-zo-kleine in mijn armen liggen om nog een tijdje lekker te tongzoenen… toch extra leuk om zo te eindigen. Ook afrekening heel correct (lees: hoerenloper let niet op de tijd en dvp doet alsof ze van niets weet). Leuk meisje, dat best nog in aanmerking zou kunnen komen voor een kamer… maar ook de favorietjes niet direct van hun plek heeft gestoten. Qua service wel een absolute aanrader.

De reden dat de ik wat zuinig ben met de herhalingsquote, ligt ook een beetje in het vervolg van de avond. Na nog een paar kippenpootjes (voor de rest redelijk, maar niet hoogstaand eten) en nog wat hangen zat ik weer eens aan de bar te wachten tot Gaby me zag staan. Een paar stoelen verderop zat een meisje dat gedurende de dag van ‘nee’ naar ‘misschien’ tot ‘eigenlijk wel leuk’ was geëvolueerd. Mooi strak lijfje met stevige b-cupjes, een typisch Roemeens gezichtje - … althans ik zie steeds vaker meiden die er zo uit zien, terwijl er absoluut niks ‘gypsy’ aan is… denk Tanja in LR (nu 2 in world, 1 in aca en 1 in Sharks die er ontzettend op lijken) – de blonde lokken heel huiselijk in een kort staartje, weinig make up en leuke/lachende uitstraling. Nou ja, een beetje oogcontact, rare blikken… en die kerel die tussen ons in zat ging er maar vandoor. Eerst even een strubbeling over wie er ging opschuiven… maar de betaler bepaalt he.

Christina spreekt goed Engels, is 24 en pas 4 dagen in World… ze had eerder al eens een weekje in het 5. Element gezeten, maar was daarna eerst haar studie gaan afmaken. Behoorlijk dicht bij mijn eigen achtergrond en het lijkt me geen lulverhaal, dat we binnen 5 minuten hierover waren uitgeluld geeft dan weer aan dat we misschien niet de beste studiekeuze hebben gemaakt. Een ontzettend leuk en vloeiend gesprekje dat van hot naar her ging en alleen werd onderbroken voor nieuwe drankjes of peuken. Toen een kerel in badjas het nodig vond de deur open te schuiven, moest ik haar natuurlijk opwarmen (en een Roemeentje had meteen mijn kruk te pakken)… wat een straf dat ik daar moest blijven staan. Aardig overigens dat het in het Roemeens kennelijk ook ‘kippenvel’ is … of ‘chicken skin’… voor je het weet zit je met een hoertje over Johan Cruijff te praten. Goed, ook dit eikelde een tijdje door… ik begon me bijna af te vragen of ze wel zin had om te werken, dus na een ruim uur vroeg ik haar of ze geen genoeg had van die schoenen (was binnen het gesprek een hele logische manier om naar een kamer te vragen). Hierop een tamelijk expliciet: JA! :dance2.

Even douchen en naar beneden, waar er korte wachttijden waren. Meteen duidelijk dat ze echt nieuw was, want ze schrok een beetje van de romantische close up van een anale penetratie op het tv scherm bij de ‘wachtbank’. Voor de rest alleen een donkere dame met klant, dus na een snelle check om zich heen kreeg ik al vast de eerste zachte tongzoenen… heel natuurlijk allemaal.

De eerste vrije kamer was precies daar bij de wachtruimte en een van de vorige koppeltjes had de porno overgeschakeld naar voetbal samenvattingen (zal een spannende date zijn geweest). Egal, de deur was nog niet dicht of we stonden weer te tongzoenen, met mijn lul die al tussen haar benen heen en weer ging. Het zou zo een zeldzame kamer worden, die ik de laatste tijd gelukkig steeds vaker heb, waarbij het weinig meer met pay sex te maken lijkt te hebben.

Op bed verder tongzoenen, terwijl ik wat met haar poesje speelde… ze zei nog dat vingers niet in een poes thuis horen, maar later was dat voornamelijk iets om haar een beetje mee te pesten: stiekem een vingertje naar binnen en je dan na een tijdje verontschuldigen, terwijl ze je faux-boos aankijkt ;). Hoe dan ook, madame was tamelijk reactief en had ook de nodige dingen te melden die ik maar voor mezelf houd (voor ik als naïeve pup overkom). Allemaal heel geil, GFE en intiem. Na enige tijd draaide ik op mijn rug en trok haar op me… nou zal het de aandachtige lezer niet zijn ontgaan dat ik wel van een pussy slide hou… maar wat Christina met me deed, doet alle voorgangsters verbleken. Alsof ze precies wist waar de gevoeligste plekjes zitten; alsof ze met haar poes langzaam je voorhuid over je eikel beweegt. Dit alles ook nog eens ontzettend intiem, met constant tongzoenen en maximaal lichaamscontact…en ook de nodige aandacht voor haar eigen clitje.

Inmiddels beiden behoorlijk bezweet en ze claimde even 10 seconden pauze nodig te hebben, terwijl ze van me af rolde… op 4 had ik alweer een tong in mijn mond. Tussendoor kon ik nog even de ‘schade’ bekijken… in de delen die er toe doen, zat ik onder een behanglijm-achtige substantie: alsof Peter North een paar keer over me heen had gespoten (en mijn toefje schaamhaar in een vetkuif) :)). Dat noemen ze dan ‘veilig’, bij NZC heb ik nog nooit zo een dikke laag prut op mijn pielemuis gehad. Maar goed, nu ik daar toch lag was even een kloddertje proeven wel opportuun (toegegeven, met een smadelijke grijns)… dat was dus na 3.5 seconden en ik had meteen haar tong er weer bij: de slet :ladyred. Nou dat eikelde weer even door met af en toe 10 seconden pauze (verkoudheid he) die nooit verder dan 5 kwam.

Als man kon ik het op een gegeven moment niet helpen op te merken dat ik voor de zoveelste keer dezelfde wedstrijd samenvatting zag (terwijl madame in een scheur lag om een ontevreden Italiaan een paar kamers verder op)… dus toen ik niet veel later weer zoenend met mijn lul tussen haar plakkerige poes en hand heen ging, zei ik haar dat ik wilde komen… was sowieso veel lekkerder dan een rubbertje. Zo gezegd, zo gedaan. Even een klokkie opgezocht (had ik afgedaan en zij had alles thuis vergeten) en inderdaad al twee uur op die kamer. Ik werd nog even uitgelachen toen ik bijna op mijn bek ging toen ik probeerde op te staan; en na nog een uitgebreide ronde tongzoenen bij de deur, maakte die kleine zich belachelijk door ongecoördineerd (ook met haar in de war en onder de sperma, zweet en kutvocht) de verkeerde kant op te zwalken, met een bank vol Roemeentjes die haar vreemd aankeken. Als een quadruped naar boven en na het afrekenen een tijdje onnatuurlijk staan knuffelen. Tongzoenen kon immers niet, anders willen die oude kerels dat ook. Egal; niet gepijpt, poging to beffen kwam tot haar nek voordat ze mijn tong weer elders verlangde, niet geneukt… een van de leukste ervaringen die ik heb gehad :ff.

Nog even een biertje gedronken en gekeken hoe een erg jong uitziende Russische uit haar dak ging (Vodka fuel). Nog even met Christina geklets, die never nooit niet aan een paal gaat dansen… en toen was het wel weer tijd om te gaan.

Favorietjes afwezig; ietwat mindere line up; een bekende; twee nieuwe meisjes; 2 keer heel goed; 1 keer uniek… een lege zak en een lege portemonnee. This is World… ;)


Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #35 Gepost op: 6 oktober 2013, 00:19:34 »
Die negatieve smileys hebben we inderdaad nauwelijks, en daar hebben we onze redenen voor : we willen geen ruzie-forum zijn... :mistress

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #36 Gepost op: 12 oktober 2013, 01:47:54 »
HALLOWEEN [attachimg=1]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #37 Gepost op: 11 november 2013, 16:37:32 »
I am a little bit late but it is still time to describe the halloween party in world.
I came at 1 pm and the party was already begun. Last place of the second parking ang gogo dancing topless.
As usual , party in world was a success but I notice that the number of girls is around 70.So not so much for this FKK and negative ratio boy/girl.
I saw 12 gogos , 3 porn stars (dorothy Black and Ivette shine), one fire spitter and sabers eater, one gang bang girl with 3 shows,special halloween food.

I have to say that I was deceived by the quality of the line up. Some stars are gone (Anna , Neija,Gisele,others) and the substitutes were not so nice.
I saw Julia.bul, Erika.ro,Katy.ro,Samantha.ro,Darya.svq,Alexandra.ro,etc...
Finally,I had a girl after so many negociations for 100 € /one hour all extra inclusive.
I can not say the name because of the agrrement between girls for the price.
I think I am going to ask justice against this illegal cartel.

I can't fuck the gang bang girl because she was Kim xxx,a thaie girl whom I already fucked in saskia farrell lounge.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #38 Gepost op: 28 november 2013, 11:30:05 »
Volgens een paar buitenlandse fora zou er begin deze week een razzia geweest zijn in World. Weet iemand meer?

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #39 Gepost op: 28 november 2013, 12:01:09 »
Volgens een paar buitenlandse fora zou er begin deze week een razzia geweest zijn in World. Weet iemand meer?
Van de Franse anti-prostitutie-cel, op zoek naar Fransosen om hen te bestraffen ?  ;D :035: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #40 Gepost op: 1 februari 2014, 21:45:05 »
Tijdelijke actie : op zondag slechts 45 euro inkom.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #41 Gepost op: 2 maart 2014, 21:14:08 »
fkkWorld: een adresje dat eigenlijk slechts in de zomer een absolute meerwaarde biedt gezien de uitgesponnen tuin en zwembadvoorzieningen, barbecue en de gelegenheid om muschis te onderzoeken als men op een weluitgekozen stretcher onder de trap richting zwembad ligt, doch sst, dat is voor jullie welopgevoede lezers uiteraard als onbetamelijk gedrag te catalogeren, excuus voor dit affreus te melden. Nou is het s'winters matiger aldaar, binnenzwembadje is ok, whirlpool kan 'k aanraden zeker als er een Russische in ligt te dobberen, sauna's immer top van temperatuur en voorts struint er wel wat optisch schoons rond waarvan een geheelonthouder met dwalinsdeviantie wel spontaan elvendutzend erecties zou kunnen krijgen, doch dat in de kantlijn. De reden des aanreis zoals ik het keurig placht te omschrijven was onlangs weer ns 2 daagjes present na zowat 3 maanden afwezigheid omdat mejuffer zonodig wou overwinteren bij -18°, pfff, een koukleum is ze allesbeschouwd niet, dus een fkk-clubje is haar op het welgevormde hourglasslijf geschreven ditaangaand; Swetlana. Een mysterie die dametje, 2 dagen per maand volstaat voor haar in dit viespeukendoorwrongen clubgebeuren, verdubbelt ze haar maandinkomen mee en onderhand heeft ze een volgelopen agenda met louter "stammies" die netjes op de hoogte worden gebracht van haar aanwezigheid, en onderhand is het wel lachen dat ik telkenmale enige snoeten herken van heerschappen die ongetwijfeld hetzelfde denken van dit licht bebaarde touristje, egal.

Aankomst verliep wonderwel, 2+1 aktion in voege dus effe gewacht op de parking totdat er zich nog enkele klaplopers als mezelve aanboden en in gezwinde tred de gefragmenteerde eintrittsobulus overhandigd bij de ontvangstdame. Drukdruk naar Worldnormen vond 'k, een 60-tal heren en een 40-tal dames in de vroege namiddag, enkele stunnertjes alla Andrea/Neya/Juiliana ontbraken, wel aanwezig de op haar stappen teruggekeerde Simona die het in GT snel bekeken had, de reden die ze daarvoor aangaf kan 'k beter onvermeld laten om niet op nationaliteitstenen te trappen  ;D, helaas pindakaas ter tip misschien :ladyred, egal, titten reichen somtijds, doch van geijkte paden afwijken als er binnen afzienbare tijd de nr2 van vorig jaar op kon doemen rondom da corner zou toch oerdom zijn denk ik dan maar in mezelve. Wel leuk gekletst en voorts kan ik weinig slechts over haar vermelden. Zuslief ontbrak, dus effe kwebbelen en dan maar ns wat vreten om met gevulde maag aan de Swetlaanse opdracht te beginnen. Eten was matig doch vullend, soort van kroketjes en groentenkrans waar weinig op viel af te dingen, en als klap op de vuurpijl kwam Swet me vergezellen na één van haar sessies met een andere bekende die gewoon aanschoof en zich doorheen de dag opwierp als een erg gezellige kerel waarmee het prima quatschen was, we hadden enkele gemeenschappelijke voorkeurdames doorheen de clubs, en wel lachen dat ie een bepaalde t-t leek in te schatten als een keurige schrijver bij de Teutoonse gemeenschap, naja, het moet nie gekker worden denk ik dan, ik ken die malloot als een compleet ontoerekeningsvatbare gek met méér schrijffouten dan strikt toegelaten aldaar, doch egal, het zal wel. Fijne compagnie dus, nog een Ollandse bekende die tevergeefs wou sjansen bij Swetlana, ze was geblokkeerd dixit hemzelve, en verhip nog aan toe, dat klopt. Excuus, off limits heute, tut mir leid, alhoewel. Collegiaal ben 'k wel doorgaans, doch nou niet overdrijven hé  ;D

SWETLANA dus, Russisch, mid-20, 1m78, lange bruine haren, C-cups natuur die er niet om liegen in proportie met haar KF34-postuurtje, laat dat nou toch niet geheel onaangenaam zijn, reactieve tepels, reactief poesje, flutschi bevrozen en dus niet van toepassing. Spreekt Oxfordiaans Engels, snugger en erudiet in sommige compartimenten, ietwat koele tante somtijds als het haar niet aanstaat, doch overmatig gezellig als men haar weet te verblijdden met deviante hersenkronkels somtijds, laat dat nou één van m'n iets minder negatieve eigenschappen zijn.
Service: TZ: top, verslindend ab anfang, tief, ohne ende, referenz!
             PZC: yup, Russian quality, variatierijk, nat, oogcontact, zichzelf prima positionerend, Alina/Melody-achtig ter indicatie qua intensiteit en kunde.
             Lecken/Fingern: Lecken erwünnscht, Fingern mag sie nicht!
             Pussysliden etc pflicht.
             NMC: naja, viel nähe dabei, missio op één of andere manier nog nooit aan toegekomen bij haar, boring dixit haarzelve, zulk een meisje dus, reverse reiter als opener steevast, dollere avonturen somtijds met ogenschijnlijk ontknopingsbenodigdheid, naja, geen half werk en avontuurlijk is een understatement bij haar, komt aardig in de buurt bij m'n derzeitige nr1, doch dan wel met turbotieten dabei  :tietjes, een extra asset!
             Presales en aftersales keurig en somtijds compleet dolletjes met whirlpoolspetteren, puddingsmijten dat wordt afgekeurd doch niet wordt afgestraft (waar vind je die nog?), en voorts is het simpel zat, excellentielabel is allang overhandigd en wordt telkenmale bestendigd, by far de reden des aanreis, en simpelweg kein Bock auf gelijk welk ander mokkel die dag aanwezig om de simpele reden dat het toch minder zou zijn, simpele boerenlogica dunkt me stellig!

Gevolg lijkt me duidelijk, douchen tezamen en obulusoverhandiging in haar voordeel ondanks dat 'k vond dat 'k toch ook aardig m'n best had gedaan  :pompe, nope jochie, payday nondedju... Egal, herhalingssessie geprikt een 4-tal uurtjes later, yup aber gerne was de repliek en weg was ze richting next client zoals traditie is voor haar, en wegens plausibele redenen.

De avances van enkele dames afgeslagen met milde doch kordate luim, onderhand moet half die toko een hekel aan me hebben denk ik dan ietwat meewarig, doch dat kan me verticaal aan m'n keurig gewassen reet roesten. Wat relaxen in de sauna, fantaatjes binnenklokken en voorts rauchen ter verwijlen, bijkletsen met voornoemde Ollander die een prima sessie had met een schalks Roemeentje die ook druk werd gesolliciteerd. Voorts recupereren en in stilte genieten van de (on)rust en wat mokkels bekijken, een mens moet wat. De line-up tikte aardig aan tot een 60-tal meisjes waarbij toch enkele fraaie exemplaren, doch ze konden m'n initiële sessieplan niet verstoren, sorry moppies.

Herhaling met Swetlana dus die het drukjes had doorheen de dag zoals betaamt, en voorts valt daar weinig nieuws over te melden. Mejuffer komt anfang mei weer ns piepen dixit haarzelve, de kans bestaat dat u dan weer een ietwat gelijkaardig schrijfsel van me kan terugvinden alhier, alhoewel, het begint qua damesinfo toch wel boring te worden net als in sommige andere clubs waar ik simpelweg niet veel verder meer kom dan kameren met incontournabele opties wegens plausibele redenen...

Weinig mis met m'n dagje in World, met 2 woorden gepraat en niet te veel mensen in de weg gelopen enzo, 2,5 uur met m'n geprefereerde dame, dat volstaat wel weer en vooralsnog zal ze ook dit jaar hoog scoren in m'n top-10 lijstje, keurig op plekje 2 na een Bulgaarse geweldenaarster elders waarvan aktetas...

Peace out!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #42 Gepost op: 13 april 2014, 21:40:59 »
Afgelopen week is er rond deze club iets eigenaardigs gebeurd... De clubleiding had aangekondigd dat de toegangsprijs verhoogd zou worden van 65 naar 70 euro.

Op enkele Duitse fora is daarover een storm van protest ontstaan waardoor de clubleiding de prijsverhoging alweer teniet gedaan heeft.

Anders gezegd : fora kunnen wel degelijk een invloed uitoefenen...

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #43 Gepost op: 14 april 2014, 07:10:20 »
Zaterdag in de buurt van Frankfurt vroeg in de middag gedaan met de werkzaamheden, en vertrokken naar World. Onderweg collega Bergmans even opgepikt en kort na vieren binnen. Entree was 65 euro inderdaad.  Was toch alweer iets van anderhalf jaar geleden. Geen bekenden dames dus, logisch na zo’n lang interval.

Een kiloknaller die meldde dat ze goed kon masseren laten schieten. Verzin dan een andere smoes als je geen zin hebt om te neuken, dit is zo doorzichtig. Vervolgens een slanke meid, Carolina uit Tsjechië getroffen, weliswaar nogal profi, maar een perfect stel billen. Zoenen zou ze graag doen. Had wat twijfels, maar laten we maar proberen dan. Ze deed het inderdaad wel, maar niet bijzonder graag. Mooie Schwanz voor haar Arsch, vond ze. Doei, ik ben niet van het bruine gilde. Pijpte niet slecht en stuurde op een FT aan. Eerst maar eens neuken, dan zien we wel. Steeds haar kop wegdraaien, geen wonder dus dat het niet lukte. Verder met de mond. Voor die toeslag die hier geldt, wil ik er ook lol van hebben. Terwijl ze hem voor haar open mond hield en haar tongetje zachtjes liet spelen, voelde ik het komen, maar liet niets merken. Op een voor haar volkomen onverwacht moment, ging ik af als Peter North in zijn beste dagen, en kalkte binnen luttele seconden haar hele gezicht vol. Met een gil schoot ze achteruit, maar kon niet voorkomen dat de laatste stralen ook nog doel troffen. Ziezo, die zat. Haar rechteroog zat helemaal dicht, en de zaadslierten dropen haar van de kin en de tong. Zag er erg geil uit. Bij een gfe meisje zou ik het zo niet doen, maar in het onderhavige geval just value for money. Toen ze klaar was met poetsen, schatte ik dat er al gauw voor een tientje aan make up naar de Filistijnen was, dus hield ze er toch nog veertig aan over.

De tweede kennismaking vond plaats op het bankje waar ik zat af te koelen na de sauna. Ellis, of Alice, een Roemeense, goed figuur en wel wat sympathieker dan haar voorgangster. Eerst een verfrissende douche en het eerste vrije kamertje ingeschoten. Is wel handig hier dat ze niet om de sleutel hoeven. Gewoon kamer vrij is inpikken. Aan de andere kant zou het zonder registratie tot discussies over de tijd kunnen leiden. Ellis of Alice zoende wel wat beter dan die eerste muts, maar het was het nog niet helemaal. Het is uiteindelijk gelukt, maar ook hier geen herhaling.

Met Bergmans gedineerd, dat zit wel goed in deze club. Lekker mals vlees moet ik zeggen. Daarna nog een tweede saunaatje genomen. Onderweg naar de wellness een meid tegen het nogal mollige lijf gelopen die wel graag mee wilde. Moet je zelf weten, dat hok is vrij toegankelijk voor iedereen nietwaar. De biosauna toch? Nee joh, ik pak die hete. Meestal hebben ze daar niet zoveel puf in, maar Hongaarse Hanny liet zich niet kennen en kwam erbij in de hitte. Optisch geen hoogvlieger, maar wel erg lang zwart haar, tot ver over de billen. Dat zie ik wel graag. Was vijf weken aan de gang in World. En daarvoor? In Holland, Den Haag, ramen. Doubletsraat nog wel. In een reflex duwde ik haar hand weg uit mijn kruis. Tijd voor een serieus overleggetje voordat we überhaupt verdergaan. Ik ken die tak van sport maar al te goed en ben er ook niet voor niets al jaren geleden mee gekapt. Relatief duur en matige service. Ze vond het zelf ook maar niks, en had het er dan ook niet langer dan drie weken volgehouden. Te veel vijfentwintig euro klantjes moeten doen om de kamerhuur bij elkaar te neuken. Snap ik. Mijn argument tegen het raamgebeuren is dat ze je raar aankijken als je vindt dat zoenen erbij hoort. Snapte ze ook, want meteen schoof die lange tong van haar achter in mijn mond. Kijk, toch wat bijgeleerd in die vijf weken. Een heftige zoenpartij volgde. Het kwijl en het zweet vermengden zich over onze lichamen. Toch kwam de zwans niet omhoog. Lag aan de hitte en het feit dat ze de derde op rij was. We gingen gezellig samen douchen, waarbij ook nog de nodige tongzoenen uitgewisseld werden. Vervolgens een uur lang liggen genieten van deze zotte doos. Optisch de minste, maar technisch de beste. Zulke meiden heb ik dan toch veel liever dan zo’n barbiepop die haar kop wegdraait. Jammer dat de beste pas als derde in beeld kwam, maar dat is wel vaker zo.

Nog even een kop soep van het buffet gepakt, onder de douche Bergmans, die net een date met een topmeid had geregeld, gedag gezegd, beiden in Adams kostuum. En tegen halluf tien weggereden, wegens een om zeven uur aflopende wekker. Toch weer een aardig verzetje gehad in een van de grootste Hessische clubs, en bij gelegenheid zal ik er nog wel eens terugkomen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #44 Gepost op: 14 april 2014, 21:30:09 »
Hangt er maar vanaf.  Hoe doen die Duitser dat?  De Nederlanders en Belgen maar reclameren op fora dat de prijzen van de grensclubs naar € 60 gingen.  Ik denk dat de Duitsers het menen dat als ze zeggen dat ze weg gaan blijven en van de Nederlanders heeft men (terecht) gegokt dat die niet mijlenver gaan rijden en toch gaan blijven komen.  In World is de prijsverhoging dan nog gerechtvaardigd want daar krijg je er heel wat voor terug  :douchen.
Afgelopen week is er rond deze club iets eigenaardigs gebeurd... De clubleiding had aangekondigd dat de toegangsprijs verhoogd zou worden van 65 naar 70 euro.

Op enkele Duitse fora is daarover een storm van protest ontstaan waardoor de clubleiding de prijsverhoging alweer teniet gedaan heeft.

Anders gezegd : fora kunnen wel degelijk een invloed uitoefenen...
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man