Auteur Topic: World (algemeenheden)  (gelezen 258650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #90 Gepost op: 30 mei 2020, 00:15:39 »
10 euro bonus webcam chat  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #91 Gepost op: 23 juni 2021, 17:28:15 »
Eröffnung am 25.06.

https://fkk-world.de/

vanKees

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #92 Gepost op: 25 juni 2021, 21:07:52 »
Een beetje samengeraapte info vanop andere fora :

Entree is 10 euro, eten en drinken zijn betalend.
Je krijgt 2 handdoeken, daarna is het 2 euro per handdoek.
Binnenzwembad is weg, er zijn een pak kamers in de plaats gekomen.
Barruimte is grondig gerenoveerd.
Dames vragen 60 euro per half uur.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
World (algemeenheden)
« Reactie #93 Gepost op: 10 oktober 2022, 12:25:07 »
Vergane glorie.

Afgelopen zaterdag ben ik na meer dan 4 jaar nog eens in FKK World geweest. Tien jaar geleden behoorde de club tot de Champions League van de saunaclubwereld, nu knokt World al een tijdje om niet te degraderen uit de Bundesliga... Het huidige management heeft het dan ook over een andere boeg gegooid.

Reeds bij aankomst zag ik al dat er flink geïnvesteerd is. Het pad van de parking naar de club is heraangelegd en de entree met de grote trap is echt indrukwekkend gerenoveerd. Dit heeft geld gekost. De kleedkamer is nog identiek hetzelfde en in de urinoirs liggen nog steeds ijsblokjes... :cheer:
Ook de barruimte is vernieuwd en deze keer grondig : ook het vieze plafond dat vroeger met een zeil werd toegedekt is deftig met spiegels afgewerkt. Er is nu een vierkante bar met daarrond grote zetels. De kleine kino is weg, de oude kino was al langer een sjisja-lounge.

De grootste verandering is beneden te zien : het binnenzwembad is dichtgegooid en er staan nu kamers op. Door de aanbouw van die kamers is de jaccuzzi helemaal ingesloten, het zicht op voorbij paraderende dames ben je kwijt... Het stoombad dat toch nauwelijks gebruikt werd is weg.
In de wintertuin staan nieuwe grote zetels, sommige met een gordijn rond. De kleine toog is ook weg.
De 2 overigens uitstekende sauna's waren vroeger al gerenoveerd.

Buiten is het, op wat details na, zoals het vroeger was.

Dit heeft véél geld gekost, dat is duidelijk. Vanwaar dat 'veel geld' afkomstig is laat ik in het midden. Vroeger was deze club in handen van een gekende brommerclub; nu hoorde ik veel Turkse muziek...

Tot zover de pluspunten. Er is ook een totaal andere prijspolitiek. De entreeprijs bedraagt nu 15 euro (1 jaar geleden slechts 10). Voor die prijs mag je een hele dag gebruik maken van alle faciliteiten en je krijgt 2 handdoeken. Per handdoek extra betaal je 2,5 euro.
Een glas fris kost 3,5 euro, in een echt glas. Ook een pilsje kost 3,5 euro. Cash te betalen. Vroeger stond er aan de sauna een waterdispenser doch deze is weggehaald...
Een bord soep kost 5 euro; pasta of pizza 6 euro, een hamburger 7,5 euro en een bord schnitzel mit pommes frites 15 euro. Ook onmiddelijk cash te betalen.
Men mikt duidelijk op een ander publiek en ik zag veel jonge mensen, en ook hoorde ik veel Turks...

De dames dan : ik telde een goede 30 meisjes waaronder een paar van vroeger, de anderen waren hoofdzakelijk meisjes die je ook in Mondial ziet : niet echt lelijk maar superknap zeker niet.
Het grootste minpunt : slecht 2 meisjes waren volledig naakt. De anderen hadden een broekje en sommigen zelfs een BHtje aan; FKK is dit niet meer. ::)

Dit was een teleurstelling. Ik heb mij hoofdzakelijk bezig gehouden met de sauna's en heb 1 bord soep en later een pastatje gegeten. Ik heb dan ook niet gekamerd. Ik was een pak goedkoper af met deze prijszetting dan met de prijs van weleer, maar het gevoel van 'thuiskomen' was er niet.

Conclusie : is deze club nog de moeite waard om te bezoeken? Met pijn in het hart, want vroeger kwam ik hier echt graag : neen.