Auteur Topic: Larissa (Roemeense)  (gelezen 2104 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Larissa (Roemeense)
« Gepost op: 1 mei 2012, 14:35:07 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (opgeknoopt - met dotje/staartje -)
ogen: bruin
lengte dame: 1,66
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: geen (of niet opgevallen)/geen (of niet opgevallen)
service: échte GFE, knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (erg goed), vingeren, beffen, PZC, NMC (beter dan gemiddeld)
voordelen: lief, knuffelerig
nadelen: praat te veel over waarom ze veel geld nodig heeft
opmerkingen: ruime pre sales, goede after sales  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Larissa (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2012, 14:43:20 »
Ook zij kwam bij mij liggen toen ik aan het luieren was in een van de luilekkersofa's in de bar van World.  Waar Carina meer een zigeuneruiterlijk had, heeft zij veel meer weg van een quoquette dame, wat toch apart was, vond ik.  Ook een echt knuffelpoppetje.  Als ik hier alleen al aan terugdenk, zou ik gelijk weer met haar willen gaan.  Soms toch jammer (misschien gelukkig voor de portefeuille) dat al die goeie saunaclubs zo ver weg liggen. 
Ze nam ruim voldoende de tijd voor de pre sales, de nodige beloftes te doen en het nodige te doen om mijn lul in parate stand te krijgen.  Zo vertrokken we op weg naar een kamer.  Het werd beneden de spiegelkamer.  Je ziet jezelf (en vooral haar!) wel tien keer helemaal om en boven je heen.  Het kon niet prachtiger.

Ook deze sessie verliep zoals een GFE+++ moet verlopen.  Langzaam aan.  Niet meteen het weinige dat je aanhebt wegsmijten, op bed springen en mekaar bespringen.  Veel kussen, heel lekker en veel tongzoenen, lekker goeie orale verwennerij van haar bij mij.  Ook ik trakteerde haar op een orale verwenpartij.  De uiteindelijke daad: daar kan ik ook niets negatiefs over zeggen.

Voor mij was ze de ideale combinatie tussen GFE+++ en lekkere seks, waarbij zij zich niet als een dode pop gedroeg of naar de muren staarde in afwachting van mijn orgasme.  We vertoefden een uur op kamer.

Het was zo leuk dat ik niet zo veel later het nog eens in het verkort overdeed.  Dan werd er wel meer gesekst dan geknuffeld en getongzoend.

Ze is voor mij bijna de perfectie  ;)!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man