Auteur Topic: Daniella (Duitse)  (gelezen 3147 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Daniella (Duitse)
« Gepost op: 14 mei 2012, 23:13:57 »
Na een kennismaking met de club en het voortreffelijk buffet en prachtige whirlpool was het tijd om ook de dames te bewonderen. Ik had mijn oog laten vallen op een zwartharige Russin, maar die zou pas later aan de beurt komen, ik vond ze even niet en viel zo in de armen van de Duitse Daniella, een donkerblonde of bruinharige Duitse die me wou vergezellen naar een kamer en me voorstede om te neuken aan, tot ze mijn werkpaard tussen haar lippen nam en zich bedacht. Dit kan nooit in mijn poesje werd het, nu dat kom ik wel eens vaker tegen hoor. Het tongzoenen en pijpen was van een zeer behoorlijke kwaliteit. Het knuffeleffect was er en het klikte duidelijk tussen ons.
Het is een lieve meid waar je echt kan mee stoeien en je gevoelige plekjes weet te vinden. 1 uur op kamer zonder te neuken, maar wel twee maal mijn soldaatjes tussen haar lippen achter gelaten, ze slikte alles door terwijl ze mooi verder zoog en met haar tong mijn ganse eikel netjes likte, dat deed ze tot tweemaal toe. Ze liet zich gewillig beffen en smaakte lekker fris. Knuffelen aaien en opnieuw opgeilen. Een dame met zeer hoge orale kwaliteiten. Enkel jammer van de enge poes. Nu ja 150€ koste me dat uur met haar 50 per half uur en 50 extra om in haar mondje te komen. De dag was goed begonnen, en hij zou nog beter worden.

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Daniella (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2014, 14:40:34 »
Guys you should really avoid this girl.

I was chating with a friend when she came in a very inconvenient manner. She said hello, sat next to me and began a handjob. As at this time I was still a beginner, I accepted to go in the room with her.

That was a huge mistake. She sucked me something like 30sec and then asked for a doggy. After 2minutes in doggy, she said "I want you milk". I was thinking  :stfu: but as a beginner, I just tried to finish without listening to her.

The day after, she came to me with the same technique, I just said no. Now she don't try to convince me any longer.  ;D