Auteur Topic: Larissa Bis (Roemeens)  (gelezen 2257 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Larissa Bis (Roemeens)
« Gepost op: 14 mei 2012, 23:47:33 »
Dit gaat duidelijk niet over de Roemeense Larissa waar Seksenfun het over heeft
Later op de avond op diezelfde dag dus zat ik beneden aan de trap in de sofa, ik had mogen meemaken hoe Bayeren Munchen zich plaatste voor de bekerfinale en was zowat aan het mijmeren. Een knappe jonge donkerharige meid vroeg of ze erbij mocht komen zitten. Ik had geen bezwaar ze stelde zich voor als Larissa uit Roemenië, ik zei dat ik uit België kwam (Vlaanderen kennen ze al helemaal niet) en wou een gesprekje aanknopen. Dat leek niet vanzelfsprekend. Een paar woorden Duits en evenveel Engels daar kom je niet ver mee, Spaans en Italiaans kende ze wel, ze beweerde dat het maar eerste week in World was en ze nog niet veel van de plaatselijke taal kende. Frans zou ook nog lukken maar het was ongeveer van dezelfde kwaliteit als haar Engels en Duits, Je Tu Il enfin ala Urbanus moi Tien donk alors… . De Duitser die met een andere Romeense net tegenover ons zat bleek wel degelijk Frans te kunnen dus kletsten we wat terwijl die twee Romeense in hun eigen brabbeltaaltje tegen elkaar aan het tetteren waren. De Duitse beer wist te vertellen dat de meid die naast hem zat nog minder Duits en Engels kon dan Larissa. Ik vraag me dan af hoe wat ze daar komen doen. Maar bon, ze was mooi en lief dus werd er niet langer gesproken; even testen of haar tong andere bewegingen aankon, dat bleek dik in orde wan de tongzoen die ze beantwoorde was van een meer dan degelijke kwaliteit. Zo mag ze mijn piek ook wel bewerken dacht ik, dus trokken we richting kamer waar we elkaar na een pakker oraal bewerkte. Zonder dralen haar op zijn hondjes genomen. Ze brabelde wat in koeterduits en klote Engels en uiteindelijk begreep ik dat ik voor 50€ extra ook in haar kontje mocht. Daar had ik geen zin in, ik ben niet zo een anaal ridder dus loste ik mijn laatste vrachtje in haar natte poes. Een eruit maakte ze hem netjes en begon eraan te zuigen alsof haar leven ervan afhing. Op zo een gevoelige mannier zonder dralen zonder stoppen wel een kwartier aan één stuk door. Happen zuigen likken tot ik mijn allerlaatste druppels in haar mondje schoot. Ze slikte gewoon door en bleef een tijdje napijpen. Net op het moment dat ik dacht dat ze hem nooit meer zou lossen liet ze toch af, ze likte haar lippen schoon net alsof ze het lekker vond. Zie dat ik wel thuis ben in “Frans” brabbelde ze, ja in de Franse liefde maar niet in de taal grapte ik. Of ze daar iets van heeft verstaan weet ik niet.
Toen we na een uur de kamer verlieten, liep Daaria  daar toch wel voorbij zeker, de meid die ik enkele uren voordien nog had gehad en waarmee ik een tweede ronde wou doen. Ik was er wel van bewust dat die ronde er niet zou komen, Larissa had me volledig leeg gezogen, letterlijk en figuurlijk. Zo zie je nog maar eens, de taal doet er (soms) echt niet toe.