Auteur Topic: Gangbang Paradise Den Haag  (gelezen 6335 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Gangbang Paradise Den Haag
« Gepost op: 5 juni 2012, 14:05:54 »
Heren, Rakkers,


Ik wilde een afspraak in Den Haag maken en deze nodigde mij uit op de gangbang van Paradise in Den Haag. Aangezien ik erg ver hier vandaan woon, was het een ferme rit van wel 2,5 uur. Dit zal ik dus niet zo vaak gaan herhalen, temeer omdat dezelfde dames ook met enige regelmaat in Belgie optreden en dat is voor mij nu eenmaal veel dichterbij. Toch toog ik woensdag 30 mei naar Den Haag en met een klein beetje file in Dordt kwam ik rond 13:15 in de Thompsonlaan.


Parkeren
Voor degene die Den Haag kennen, die zullen wel weten dat parkeren een lokale ramp is, trouwens in alle steden in het westen van NL. Met parkeerbonnen van vroeger kan ik intussen mijn slaapkamer behangen, maar in de Thompsonlaan geen probleem. Op de middenberm zijn vakken voorzien en jawel op zeg een 150 meter parkeerde ik in een ruim leeg vak en tot mijn verbazing was het overdag tot 18:00 nog gratis ook. Er waren nog meer parkeerplaatsen vrij, het was bijna ongelovelijk.


Paradise saunaclub
Goed ik liep naar de ingang, maar ik twijfelde welke en ik ging maar precies bij nummer 107 binnen. Dit was de goede er zijn namelijk aparte ingangen, voor priveontvangst en de saunaclub. Saunaclub ? In Den Haag ? Ja ik had er ook nog nooit van gehoord.
Ik doneerde mijn 120 euro entree en ik kreeg een sleutel voor een locker en een kaartje mee voor de drank. Er werd me keurig gewezen waar de kleedkamer, de douches en de toilet. Mijn eerste indruk was wouw wat een nette club, ik liep langs een klein inpandig zwembad, beneden in de kleedkamer was inderdaad een sauna en een turks stoombad. Beide waren niet in bedrijf, want de club gaat pas om 18:00 open.




De kleedkamerlocker zijn basaal en wat klein, maar mijn zomeroutfit past er makkelijk in. In de winter of met motorkleding ga je dat echter niet redden. De kraan van de douches werkt net andersom als ik dacht, maar altijd fijn even van te voren warm te douchen, want buiten was het tropisch warm. Daarna naar de barruimte in de gelopen
Belangrijk voor onze minder mobiele rakkers is te weten dat men in Paradise een lift heeft, zodat je ook met rolstoel gerust deze club kunt bezoeken. Er is ook een aparte ruimte voor SM, met eigen bar en tuin, het is gewoon een heel erg mooie nette club.


De dames en de gang
Toen ik binnenkwam waren Sexi Susi en Muriel la Salope al volop aan de gang. Sexi Susi herkende ik pas na even goed kijken, want haar haren waren wat donkerder dan op de Saskia Farell site. Van Alexandra was nog geen spoor. Deze bleek nog onderweg te zijn, dus dia zal ook wel in de file van Dordt hebben gestaan. Aangezien het vroeg was dacht ik, ik neem eerst lekker rustig een cola want ik heb tijd genoeg. Er waren nog maar een paar man binnen en de sfeer was erg rustige en ontspannen. Ik denk dat ik rond kwart voor 2 maar eens op de mat kroop om me eens lekker te laten zuigen door Susi, wel deze Poolse zuigt hard en laat met een enorm zuiggeluid je lul weer uit haar mond ploppen, bijzonder, nog nooit meegemaakt. [size=78%]




Toen ik even bezig was of beter gezegd toen Sexy Susi bezig was kwam er een blonde dame op de mat, idat moest Alexandra zijn, maar ze was blonder dan op de foto en dat zomerblond stond haar bijzonder goed. Ik rolde van Sexi Suzi naar Alexandra en ook zei heeft me zeer uitgebreid en rustig gepijpt. Niets geen gehaast of getrek, er waren ook niet zoveel man gekomen ik denk in totaal een stuk of 17 en daarom was een dame meestal met 1 of 2 heren bezig. Alexandra was helemaal mijn ding, Vlaams met humor en jongens jongens wat een heerlijk lichaam heeft deze meid.

Na een ruime pijp en vingerbeurt spoot ik mijn eerste Footsies over haar kleine borsten, maar die worden bij de eerst volgende bouwvakvakantie verbouwd tot een C cup en dan zal het geheel af zijn. Ik poetste haar weer schoon met de papierrol en ik ging naar de bar waar de vriendelijke barman al met een glimlach vraagt " colatje ?" JA daar ben je dan aan toe. Buiten was het erg warm, maar binnen had club Paradise airco, dus het bleef gewoon een goede temperatuur om te gangbangen. Wel zat ik recht voor de airco, maar ik ben er niet verkouden van geworden.




Na een hele tijd namen de dames even pauze. Na hun douche kwamen ze gelijk terug in de bar en praten vlot met de medebangers. Gezellige dames en voor iedereen was er wel een taal want Sexi Suzy spreekt Pools en Duits en is een echte kwebbel (niet in slechte betekenis van het woord), Muriel praatte Frans en voor de meeste Nederlanders was Alexandra's Vlaams nog het meest gemakkelijk te volgen. Hoewel Vlaams en NL echt wel anders is. Ik heb maar voor de vertaling gezorgd.

Zoals gezegd het was maar even pauze en na hun drankje leeg te hebben gingen de dames weer gewillig verder met uitdagen aan de bar en binnen notime lagen ze weer op de mat. Ook ik kon het weer niet laten en ik heb op traditionele manier Alexandra gedoggied. Wat een prachtig lichaam, die mooie kont, rug en haren, ik werd er wild van. Dit neuken is met deze temperatuur en mijn conditie niet mijn ding, maar als je tevens door Muriel aan je balletjes wordt gezogen heeft het toch absoluut zeker een extra dimensie en ik heb dan ook driftig mijn best gedaan.

Uiteraard duurt de 2e keer langer maar dat maakte de ervaren dames totaal niet uit, de relaxxxte sfeer van de medebangers daarom liet ik me weer in alle rust pijpen en ook Alexandra had de gevoelige ballen van Foots ontdekt. Ook nog heel even tussendoor een plopzuigbeurt van Sexi Susi gehad en nadat Alexandra me weer beet had kwamen er de laatste Footsjes er weer met luide kermen uit. Sexi Susi keek op en riep Zweimal ! En leuke gezellige boel deze gangbang.


Rust
Tja na 2 keer was de puddingbuks natuurlijk wel leeg. De barman had intussen wat hapjes gefrituurd en ik liep met de schaal een rondtje langs de heren en de dames. De tweede ronde liep de barman rond met loempia'tjes, ik heb er genoeg geprobeerde en de hapjes waren lekker.
De barman heeft me nog een rondleiding gegeven door het pand en ik heb ook nog met een Poolse DVP uit de saunaclub gesproken. Deze had het erg naar haar zin en wist me precies te vertellen wat de verschillen waren tussen saunaclub Yin Yang en saunaclub Paradise.


Einde
Rond 19:00 ging ik naar huis, de dames waren nog rustig aan het verder doen met de nog aanwezige heren. Ik had gelukkig geen parkeerbon en dik tevreden reed ik huiswaarts. Zonder files was ik nog laat thuis, maar het was een bijzonder leuke gangbang en als het niet zo ver was zal ik zeker teruggaan.


Groet, Foots  O0
[/size]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Gangbang Paradise Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 1 oktober 2012, 22:35:04 »
Onlangs heb ik ook een party in de Paradise club bij mogen wonen. In dit geval de late sessie, dus vanaf 19:00.

Voor de door mij bijgewoonde party stonden 4 dames op het affiche:

Belgische Alexandra die hieronder al beschreven was. Ten opzichte van de foto's was ze ook nu blond en hadden haar borsten buiten moeder natuur om wat extra assistentie gehad om te groeien. Ze lijkt wat minder onschuldig dan op de foto's maar nog steeds oh zo aantrekkelijk. Meerdere malen heb ik die avond met haar op een van de matrassen en op de bank doorgebracht. Als deze dame je eenmaal te pakken heeft laat ze niet snel meer los.

Nederlandse Scarlett Hope (http://www.scarlett-hope.nl/). Er was niet echt een click die avond. Wat mij betreft ietwat afstandelijk, maar er waren genoeg heren die zeer enthousiast waren.

Julia de Lucia uit Roemenië (http://www.juliadelucia.blogspot.nl) (geboren Roemeens, maar al geruime tijd in Spanje wonend. Ook bij Julia heeft moeder natuur wat assistentie gehad bij de groei van haar boobbies. Julia had naar het schijnt de nacht ervoor wat verkeerd gelegen waardoor ze last van een onwillige spier in haar nek/schouders had en ze iets eerder af moest haken. Die avond vervulde ze vooral mondelinge opdrachten.

Mariska X (http://www.mariskax.com/nl/page/home). Een schone donkerharige dame.

Daarnaast was er als toevoeging de blonde Russische Olga. Een ietwat ondeugende girl next door look. Van de aanwezige dames was dit de meest onverzadigbare met veruit de minste pauze en de meeste aaneengesloten tijd op de mat. Aan het einde van de avond moesten de andere dames haar ook waarschuwen dat het er bijna op zat en dat ze zich zo om gingen kleden anders had ze waarschijnlijk nog geruime tijd doorgegaan. Ondertussen is Olga tot de reguliere line up van deze groep bij parties in België toegevoegd. Haar aanwezigheid zou voor mij dé reden zijn om nogmaals een party in Den Haag of België te gaan bezoeken in de toekomst.

Rond 23:00 zat het er weer op en was het voor iedereen tijd om zich te gaan douchen en om te kleden. In de gang nog even afscheid genomen van de op hun auto wachtende dames en weer in de auto voor de rit terug naar huis.