Auteur Topic: Meesteres Vanessa - Geleenstraat 23 k10 - Den Haag  (gelezen 59742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Meesteres Vanessa - Geleenstraat 23 k10 - Den Haag
« Gepost op: 9 juni 2012, 03:54:15 »
Meesteres Vanessa
Duitse (Nederlands, Engels & Duitssprekend)
blauwe ogen
slank
Cup D siliconen borsten
blondine
1.70m lang
zeer knappe verschijning
website: www.meesteresvanessa.nl

Op SM-locatie moest ik plaatsnemen op het bed waar ik eerst door de dames in stemming werd gebracht op een tedere manier waarbij hun tongen mijn tepels en lichaam aftastte en ook hun vingers en nagels soft en soms harder mijn lichaam verkende. Vanessa deed mij een lederen blinddoek om zodat mijn zintuigen nog beter zouden functioneren wat het genot groter zou maken. De bloedmooie dames waren aan elkaar gewaagd en bleken al goed op elkaar ingespeeld te zijn want het trio en het samenspel liep heel natuurlijk alsof ze elkaar al jaren kende. Wellicht had ik ook wat geluk dat ik die nacht hun laatste klant was wat me later qua vermoeidheid nog bijna zou opbreken. Even later moest ik van het bed komen en werd ik aan 2 lederen polsboeien boven mijn hoofd die aan een balk waren bevestigd in de SM-kamer vastgemaakt en werd ik verder opgegeild, een waar genot!

Ik werd losgemaakt en werd door Mrs. Vanessa geboden op mijn knieen voor het bed te gaan zitten alwaar ik een zwarte dichte hoofdkap werd omgedaan en tepelklemmen met een kettinkje ertussen. Ik kreeg een kort bevel haar borsten te verwennen met mijn tong wat ik natuurlijk met plezier gedwee deed. Toen Mrs. Vanessa dat genoeg vond moest ik opstaan en werd ik geleid naar het Andreas-bondage kruis waar ik met mijn polsen boven mijn hoofd aan de 2 uiteinden van het Andreaskruis aan lederen polsboeien werd vast gemaakt. Tevens werd er een riem om mijn middel vastgemaakt zodat ik aan het kruis vast stond met mijn benen uitelkaar zodat ik een prooi werd voor beide Meesteressen. Omdat ik nog steeds de kap om mijn hoofd had kon ik niet zien of voelen wie wat deed wat ook al een opwindend effect gaf. Beide Meesteressen martelde mij soft nu meer mijn ballen, tepels en lichaam met zweep, kaarsvet, brandende olie en hun nagels waarbij ook de tepelklemmen met kettinkje en een radarwieltje een geliefd object bleef van deze 2 kinky ladies!

Zo werd ik aan het kruis verder gek gemaakt en werd opeens de kap van mijn hoofd getrokken en door Mrs. Samantha een glas water in mijn gezicht gegooid wat een complete verrassing was. Ik mocht zeker niet te veel in de flow komen en werd hardhandig los gemaakt waarna ik weer naar het bed moest gaan waar ik al snel een anaal onderzoek te verwerken kreeg met vingers van Mrs. Vanessa en daarna met een opblaasbare dildo die Mrs. Samantha hanteerde. Vervolgens werd ik door beide Meesteressen met een voorbinddildo geneukt waarna ik weer even bij mocht komen zodat ik genoeg energie zou hebben voor de finale. Fisting door beide dames, startend door Mrs. Vanessa, overgenomen door Mrs. Samantha en toen ik bijna klaarkwam werd dit gestopt waarna Mrs. Vanessa het overnam en nu heftig terwijl Mrs. Samantha stevig met mijn tepels speelde waarna ik even later al trekkend diep vanuit mijn tenen klaar kwam! Een voortreffelijke kinky combinatie zowel qua spel als looks deze 2 dames, en ik ben overtuigd van veel potentie van deze combinatie als deze 2 dames nog meer op elkaar ingespeeld raken!

guest22038

  • Gast
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2012, 21:59:12 »
Soms zijn er van die dagen waar je van zegt dat je die dag nooit meer zult vergeten. Voor mij was er onlangs zo’n dag....  :D 

In het voortraject maakte mij de gedachte, een date met twee Meesteressen wel erg zenuwachtig.
Ik had zoiets van…. Ik wil die trio date meemaken, maar heb het idee dat ik dan totaal word gesloopt.
En de vraag rees verschillende keren of ik dit wel kon handelen. Hoe meer ik er aan dacht, des te nieuwsgieriger ik werd. Nu ben ik wel iemand die graag uitdagingen aangaat, maar deze uitdaging maakte me wel onrustig. Zeg maar gerust dat ik er zenuwachtig van werd en hoe dichter de bewuste datum naderde hoe erger dit werd. Ieder rustig moment van de dag, dacht ik er wel even aan.

Vol adrenaline op weg naar mijn SM trio denkend maar aan één ding…. Hoe zal het gaan verlopen?. Mijn Meesteres gaf aan dat ze wat later kwam. Het was druk onderweg. Helaas nog wat langer wachten, maar ik heb toch de hele dag de tijd.
Uiteindelijk zag ik ze al aankomen en kon ik mee naar binnen. Binnen zat Meesteres Samantha al klaar in de kamer. Woww wat een beauty is ook deze Meesteres!!! Op de foto’s van het internet is ze al mooi, maar in het echt… wooww… Dit was even slikken, want nu zit ik op één overigens geweldige kamer tussen twee super mooie toppers van Meesteressen.
Wat gaat er nu allemaal gebeuren op deze dag?
Ik moest plaatsnemen in de Jacuzzi. Het water was heerlijk warm waardoor de koude rillingen van de zenuwen gelukkig verdwenen. Eerst nam Meesteres Samantha plaats in de jacuzzi. Ik vertelde haar zacht dat ik het wel allemaal spannend vond, maar dat het ook mijn eerste keer is zo met twee Meesteressen. Ze lachte zachtjes en stelde me gerust door me zachtjes te strelen. Meesteres Vanessa nam ook plaats in de jacuzzi. Twee passievolle meesteressen keken mij aan. Ik kan je vertellen dat wanneer deze twee je aankijken, je smelt als sneeuw voor de zon. Wat hebben ze allebei toch een uitstraling. Echte High-Class Meesteressen zoals het hoort denk ik.
Ik was sprakeloos en gaf me helemaal over. Maar wat moet je zeggen. Vanaf het moment dat je jezelf overgeeft aan deze Meesteressen is alles gepland en heb je weinig meer in te brengen. Dit hoeft ook niet, want alles gaat met passie en gevoel. De verleiding van deze oogverblindende meesteressen die je overal verleidelijk strelen en aanraken waardoor je geheel in extase raakt. Onbeschrijfelijk is dit. In het hiernamaals moeten ze wel een heel goed concept hebben willen ze deze twee kunnen overtreffen.
Ik voelde me even de rijkste man op aarde. Vanuit alle ooghoeken prachtige vormen van twee schitterende meesteressen. Dit is genieten “pur sang”. Het spel ging beginnen, kijken en bekeken worden, masturberen onder toezicht terwijl ik aangemoedigd werd en ik verder lichamelijk ook werd getest. In één woord TOP!!
Even later verliet Meesteres Vanessa helaas het bad. Ze ging alvast de voorbereidingen treffen voor het volgende spel, de volgende ronde. Toen ze klaar was gaf ze aan Meesteres Samantha aan dat we uit de jacuzzi moesten komen en gereed moesten maken voor het volgende vermaak. Beide Meesteressen genoten van het spel en het plan wat ze met me voor hadden. Ik moest klaar gaan liggen op het grote ronde bed terwijl de Meesteressen hun leren en lak lingerie aan deden. Wat zien ze er geweldig uit in die spannende outfits. Ik word altijd gek van genot als ik een mooie Meesteres zie in leer, latex of lak. Ook de hoge laarzen zijn geweldig om naar te kijken.
Op het ronde bed werd ik vastgezet waardoor ik weinig bewegingsvrijheid meer had. Ik was overgeleverd aan de twee Meesteressen. Mijn lichaam was van hen, die ik gehoorzaamde. Ik kreeg poppers toegediend en onder een totale roes werden mijn edele delen voorzien van enig bondagetouw. Het spel met de soundings was begonnen. Gezien dit bij mij erg gemakkelijk gaat, genoot Meesteres Vanessa hier weer volop van. Ondertussen dat dit geschiede kreeg ik wat lessen in breath control. Meesteres Samantha ging met haar mooie leren slip op mij zitten om te kijken hoe lang ik dit zou volhouden. Opvoerend van 30 seconden tot 1 minuut. Ik vond het allemaal erg erotisch en spannend.
Ook Meesteres Vanessa deed mee en verzorgde de afsluiting. Wederom erg spannend en erotisch.
Ik werd verlost van de bondagemiddelen en ik kreeg de opdracht van Meesteres Vanessa naar het Rad te gaan. Het rad van Fortuin zei ik tegen Meesteres Samantha. En inderdaad Meesteres Samantha vroeg aan Meesteres Vanessa wat ik hiermee zou kunnen winnen. Ik werd vast gemaakt aan het rad en kon ook deze keer weer geen kant op. Het rad werd gedraaid en de Meesteressen wisten alle intieme plekjes goed te vinden. Als een varken aan het spit kwam ieder plekje aan de beurt. Ik moest zelfs Meesteres Samantha’s borsten nog verwennen terwijl ik op mijn kop hing aan het rad. Terwijl ik dit deed bij Meesteres Samantha, bewerkte Meesteres Vanessa mijn anus. Ook dit was weer een immense beleving.
Na een poosje werd ik teruggedraaid en werd ontdaan van de leren riemen.
Ik kreeg de volgende opdracht. Het Andreaskruis. Ook hier werd ik weer vast gemaakt met de bondagemiddelen. Mijn tepels werden op een lichte manier op de proef gesteld. Ik werd vervolgens hard gemaakt door Meesteres Samantha, die mij vervolgens bereed tussen haar hoge laarzen tegen het Andreaskruis. Of dit nog niet genoeg was, kwam Meesteres Vanessa en deed het zelfde. Mijn hoofd stond op barsten. Wat is dit geil. Ik liet het niet merken, maar ik had moeite om me in te houden. Gelukkig maakte ze wat dat betreft hier op tijd een eind aan en werd weer ontdaan van de bondagemiddelen.
Ik moest weer op het grote ronde bed gaan liggen.
Na weer te zijn voorzien van de nodige bondagemiddelen, werden mijn tepels op de proef gesteld met kaarsvet. Ondertussen kreeg ik een gasmasker op met de nodige poppers. Ik beleefde dit alles weer in een heerlijke roes. Na een tiental minuten, werd ik verlost van het gasmasker. Er ontketende zich een heerlijk geil spel tussen de twee Meesteressen. Terwijl de Meesteressen heerlijk aan het vrijen waren werd ik betrokken bij dit enorme geile spel waarbij ik mijn slavenpik moest aftrekken, want de Meesteressen blijven immers de Meesteressen..... De ontlading bij mij was enorm. Al de adrenaline van het voortraject, de spanning, nieuwsgierigheid, etc. werden in één keer afgesloten met dit ultieme genot.


We hebben nog wat nagekletst en ik ben huiswaarts gegaan. Onderweg naar huis kwamen deze heerlijke momenten net als op de dag van vandaag nog even voorbij. Voor herhaling vatbaar!! Misschien zelfs nog wel voor een langere tijd. Het was SUPER!!!


Meesteressen bedankt!! Ik zal te allen tijden voor u ter beschikking zijn. Om u te dienen en u te vermaken. Your wish is my command


JS4V  :)

Offline scuderia77

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2012, 01:50:42 »
Deze week heb ik Meesteres Vanessa weer mogen bezoeken. Omdat ik altijd 100% zeker wil zijn dat ik op tijd ben, sta ik altijd een tijdje wachten. Ondanks dat ik haar al vele malen heb gezien, zit er toch altijd een beetje spanning en zenuwen in mijn lijf tijdens het wachten.
 
Maar ook nu weer wordt ik gelijk een stuk kalmer als ik haar zie, ze straalt zelfverzekerdheid en vertrouwen uit. De zenuwen verdwijnen daardoor, maar de spanning blijft absoluut. Er is nog een hoop wat ik niet heb gedaan op het gebied van SM, en elke keer dat ik haar bezoek doet ze weer iets wat mij verrast.
 
Uiteraard zag 'mijn' Meesteres er prachtig uit, gehuld in een zwart latex outfit. Mij werd gevraagd om me uit te kleden en op het bed te gaan liggen. Soms krijg ik dan nog de tijd om naar haar te kijken, maar deze keer niet. Ik werd geblinddoekt, mijn polsen werden vastgeketend en ook mijn benen werden aan de rand van het bed vastgemaakt. Ik kon geen kant meer op. Over mijn pik en ballen werd een vloeistof gegoten, die eerst koud voelde en later erg warm en zelfs best wel heet. Mijn ballen en pik werden gebonden, dat heeft ze vaker bij me gedaan, maar nu was het een stuk strakker en een paar keer trok ze wat harder aan het touw. Alles zat echt heel stevig vast.
 
Terwijl ik geen kant op kan, kreeg ik poppers onder mijn neus en werden mijn tepels behandeld. Kort daarna voelde ik iets zachts over mijn pik en ballen gaan, het voelde bijna als een veertje zo zacht. Tot nu toe allemaal zeer aangenaam. Dat zachte gevoel werd snel omgezet naar een paar tikken op mijn pik, niets geen veertje of zachtheid. Dan weet je weer dat zij de baas is over je.
 
Toen viel het even stil. Ik voelde niets, ik rook niets, en ik zag nog steeds niet door het blinddoek. Whats next? Wat gaat er gebeuren?
 
'Mond open' zei ze, en ik twijfelde geen moment. De vorige keren betekende dit dat ik spuug in mijn mond zou krijgen, wat ik heerlijk vind om te krijgen, een lekker warm gevoel dat ik dan mag doorslikken. Verbaasd was ik dan ook dat ik niets warms voelde, maar juist ijskoud. Het genot was mij ontnomen om haar warme vocht te proeven.
 
Na een behoorlijke tijd vastgebonden te hebben gelegen, werden de boeien losgemaakt en ging het blinddoek af. Ik moest me even her-orienteren maar kreeg daar niet veel tijd voor. Ik kreeg een facesitting, erg geil! Toen vond ze het genoeg geweest en moest ik in de sling gaan liggen. Voor mij een nieuwe ervaring, maar wel gelijk een fantastische! Mijn benen werden hoog vastgemaakt, waardoor ze me anaal goed kon pakken. Met wat flinke snuiven poppers ging ze naar binnen, en bewoog de sling heen en weer. Het meest indrukwekkende eraan is dat ze tegenover je staat en dan recht in je ogen blijft aankijken. Ze blijft je aankijken met haar mooie ogen en zelfverzekerde blik zodat je er bijna verlegen van wordt.
 
Ik werd gevraagd weer van de sling af te gaan, maar dat betekende zeker niet dat de anal play over was. Ik werd gewezen op een 'strafblok'. Op mijn buik ging ik er op liggen, met mijn nek in de opening. Ik werd vastgezet en kon daardoor alleen maar naar de grond kijken. Aan de zijkanten van het blok werden mijn handen vastgemaakt. Ik kreeg een flesje poppers in mijn handen, ik kon net dicht genoeg bij mijn gezicht komen. De poppers mocht ik pas gebruiken als het mij gevraagd werd. Ik wist niet zo goed wat de bedoeling was, maar toen voelde ik een dildo naar binnen gaan bij me en mocht ik aan de poppers. Ik werd geneukt, en het tempo werd opgevoerd. Ik werd steeds harder en sneller geneukt. Het voelde fantastisch. Tussendoor kreeg ik over mijn kont en rug heet kaarsvet.
 
Als afsluiter werd ik uit het blok losgelaten en mocht ik op bed liggen om klaar te komen, terwijl mijn pik en ballen al die tijd nog strak afgebonden waren. Ik werd bevolen om naar mijn eigen pik te kijken en niet naar haar, ik kon haar alleen naast mij voelen en ruiken. Vanuit mijn tenen kwam ik hard klaar, een heerlijk gevoel. Ik had even een moment de tijd nodig om op adem te komen en te beseffen wat voor een heerlijke sessie ik weer heb mogen meemaken.
 
Meesteres Vanessa weet mij elke keer weer te verrassen en laat mij stukje bij beetje dingen doen die ik nog niet eerder heb meegemaakt. Hoe vaker ik bij haar ben geweest, hoe meer bewondering ik krijg voor haar. Ze weet zo goed wat wel en niet past bij haar slaaf, voor mijn gevoel zelf beter dan ik zelf weet. Ik kijk nu al weer uit naar een volgend moment dat ik bij haar mag langskomen.

Offline scuderia77

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #3 Gepost op: 27 augustus 2012, 16:54:25 »
Afgelopen zondag was eindelijk weer het moment dat ik de kans had om Meesteres Vanessa te mogen opzoeken in Den Haag. Via e-mail had ik vooraf een aantal do's en dont's doorgegeven. Ik ging niet te diep in details over mijn fantasie, ik laat het verder aan haar over hoe ze een sessie wil invullen. Ze gaf me nog een instructie mee om de sessie wat te verbeteren.
 
Om er zeker van te zijn dat ik niet te laat zou komen, was ik juist weer veel te vroeg :-) Het wachten brengt een gezonde spanning teweeg bij mij. De deur werd geopend door haar in een knalroze outfit en ik werd allervriendelijkst ontvangen. De kamer waar ze nu ontving was weer een andere dan ik voorheen had gezien. Alles zat er op en eraan. Andreas kruis, een groot rond bed met een sling erboven, een bad en genoeg ruimte waar ze haar uitgebreide variatie aan speeltjes en kleding had hangen.
 
Ik kreeg deze keer niet veel tijd om rond te kijken en ik werd geboden met mijn rug tegen het kruis aan te gaan staan. Ik was al gelijk dermate opgewonden door haar verschijning, waardoor ik al een stijve had voordat ze me met een vinger had aangeraakt. Het blijft een eervol gevoel om met haar in een ruimte te mogen zijn. Het zicht werd mij ontnomen door een blinddoek en mijn tepels werden aan een klein onderzoekje onderworpen. Een afwisseling van zacht en hard. Mijn pik en ballen werden daarna stevig vastgebonden. Oef, erg stevig deze keer.  'Mond open' zei ze op een gedecideerde toon en ik kreeg haar spuug in en over mijn mond en daarna liep ze weg waarbij ik nog wel de mededeling kreeg dat ik met mijn pik moest spelen. Toen voelde ik ook hoe strak mijn ballen waren vastgebonden, dat voelde best heftig. Ik hoorde hoe ze zich aan het omkleden was en in mijn hoofd was ik al aan het fantaseren wat ze aan zou trekken, hopende dat ze een strakke catsuit aan zou trekken. Op afstand melde ze me dat ik me harder moest aftrekken. Dat was nog niet gemakkelijk, ik was blijkbaar als zo opgewonden dat ik het gevoel had dat ik binnen no-time zou gaan klaarkomen.
 
Ik hoorde haar mijn richting oplopen en ze ging tegen me aan staan, het gevoel van haar lichaam gehuld latex tegen mijn kruis voelde heerlijk. Even mocht ik mijn handen over haar lichaam laten gaan, maar niet te lang. Mijn blinddoek werd afgedaan en ik keek recht in de ogen van deze prachtige vrouw. Haar blik maakt me gelijk warm, verlegen en onderdanig tegelijk. De blik op haar kleding maakte me nog warmer, een prachtige zwarte catsuit, met twee gesloten ritsen ter hoogte van haar tepels. Ik kreeg nog wat spuug in mijn gezicht wat ik gulzig rond mijn lippen aflikte en doorslikte. Ik moest achter haar aan lopen, ze ging zitten op een stoel en de ritsen bij haar tepels werden geopend. Ik mocht haar tepels likken, waarbij ze mijn hoofd flink tegen haar volle borst aanduwde.
 
Daarna was het aan mij om in de sling te gaan liggen. Ik kreeg poppers toegereikt die ik op commando mocht gaan gebruiken. Ik werd eerst rustig opgerekt om voorbereid te worden om door haar genomen te gaan worden met een voorbinddildo. Toen ik eenmaal goed lag, werd de dildo bij me naar binnen gebracht. Ze voerde het tempo al vrij snel op, ik werd flink genomen met een hoog tempo, afgewisseld met een langzamer tempo maar dan met harde diepe stoten. Het is overweldigend om zo geneukt te worden met zicht op een prachtige Meesteres en zo een outfit, die je met een dominante blik en glimlach aankijkt.
 
Hierna mocht ik op het bed gaan liggen, waarbij ik weer geblinddoekt werd. Mijn polsen werden boven mijn hoofd vast gemaakt en ook mijn benen werden vastgeketend waardoor ik geen kant meer op kon. Er werd wat vloeistof over mijn pik en ballen heen gegoten en niet lang daarna kreeg ik kaarsvet over mijn tepels. Ze hield de kaars niet erg hoog volgens mij, het was erg heet en voelde heftig aan. Ze vond het blijkbaar ook tijd om een stapje verder te gaan, ik kreeg ook kaarsvet over mn pik en ballen heen. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt en voelde pijnlijk aan, maar ik had het wel doorstaan.
 
Ik hoorde iets dat zachtjes aan het trillen was. Het ging trillen langs mijn pik en ballen wat best prettig aanvoelde. Ze ging opzoek naar mijn gevoeligste plekjes op mijn pik en wist die al gauw te vinden. Ik kronkelde van genot. Zodra ze wist wat mijn gevoelige plek was, werd het level omhoog gedraaid. Het zachte trillende werd een hard trillend geluid. Hetzelfde gevoelige plekje pakte ze nu ook aan en dat voelde heel heftig! Het kronkelen van genot ging om in kronkelen omdat het nu onprettig voelde. Daarna werd het geluid weer zachter en mocht ik weer genieten. Dan haalde ze het weer van m'n pik af en draaide ze het weer op de hardste stand. Ik kon dus al horen wat ze ging doen, ik lag vastgebonden en was volledig in haar handen, ik kon er niets tegen doen. Dit herhaalde zich een paar keer.
 
Het trillende apparaatje werd uitgezet en ik hoorde haar verplaatsen. Ik kreeg de mededeling dat ik flink moest in ademen en mijn mond moest dichthouden. Ze ging op mijn gezicht zitten. Ik voelde haar in latex gehulde lichaam tegen mijn gezicht aandrukken waarbij ze hardop aan het tellen was. Ik vond dit een ultiem onderdanig moment. Vastgebonden, geblinddoekt en de adem ontnomen worden, ze is volledig in controle en ik kon er niets aan doen. Op welke tel ze mij weer gunde om adem te halen, dat weet ik niet meer. Ze herhaalde het daarna nog een keer.
 
Hierna werd ik losgemaakt en kreeg de opdracht om zelf mijn blinddoek af te doen. Mijn Meesteres stond op het bed, recht boven mijn pik. Ik moest mij gaan aftrekken terwijl ze mij een golden shower gaf, het warme vocht dat ik over mijn pik, hand en ballen heen voelde gaan. Ik mocht van haar gaan klaarkomen, wat ik dan ook vanuit mijn tenen deed. Ik had echt eventjes nodig om bij te komen.
 
De sessie was voorbij, nadat ik me had gewassen werd ik weer meegenomen richting de voordeur waar ik zoals altijd vriendelijk gedag werd gezegd. Nog een beetje beduusd stond ik buiten, er was een hoop gebeurd in korte tijd maar ik had het echt het gevoel even van de wereld te zijn geweest. Tijdens een sessie met Meesteres Vanessa vervaagt de buitenwereld en telt alleen maar wat zij met je wil doen. Een heerlijke verslaving waar ik nooit vanaf wil :-)

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #4 Gepost op: 18 september 2012, 19:26:20 »
Sessie Vanessa en Samantha. 

Op een warme vrijdag in juli reed ik met veel zin in dat wat komen zou naar Den Haag. Het was alweer lang geleden dat ik een triosessie met Vanessa en Samantha heb gehad maar vandaag was het dan weer zover. Meesteres Vanessa zie ik echt als mijn Meesteres maar Meesteres Samantha is gewoon zo ontzettend lekker en maakt het verhaal compleet. Zeker omdat beide dames elkaar aanvullen in het spel.

Meesteres Samantha ontvangt normaal natuurlijk aan het Zandpad in Utrecht, maar voor de beroemde triodagen met Meesteres Vanessa komt zij dan 1 dag naar Den Haag waar Meesteres Vanessa over een mooie ruime SM kamer met oa jacuzzi, Andreaskruis etc. beschikt.

Aangelopen stonden beide dames bij de deur al te zwaaien, warm welkom. Na wat heen en weer geklets begonnen we met het bad. Ik nam plaats in de ruime ronde tobbe en Samantha kwam er direct bij en begon me alvast op te geilen. Dat hoeft ze overigens alleen al te doen door me strak aan te kijken met haar prachtige ogen maar ze ging verder door mijn tepels en ballen teasend te betasten. Meesteres Vanessa kwam erbij en deed nagenoeg hetzelfde. Liggend in bad zag ik rechts van me de donkerharige Samantha en links de donkerblonde Vanessa die me alle aandacht gaven om flink geil te worden. Meesteres Samantha weet altijd met haar vingers een heerlijk plekje te vinden tussen mijn ballen en anus… Op commando likte ik de tepels van beide dames tot ze stijf genoeg waren. Het was tijd om het bad te verruilen voor het bed. 

Daar werd ik vast gebonden aan zowel mijn armen als voeten. De dames kleedden zich langzaam aan en ik mocht mee kijken tot aan het eindresultaat. Tot mijn spijt kwam er een blinddoek te voorschijn en daar ging het prachtige zicht. Meesteres Vanessa begon tegen me aan te praten en vertelde me dat ze een verrassing voor me had. Dat klonk goed, maar ze voegde er aan toe dat de verrassing een beloning was voor dat wat komen ging, want ze zou de sessie wat harder maken. Mijn pijngrens zou weer eens verlegd worden, werd me medegedeeld. Dit wond me op, maar maakte me ook een beetje angstig. Er werd begonnen zoals ik het al wel kende, tepels geknepen en gebeten, ballen en lul afgebonden. Ik kreeg tepelklemmen. Dat kende ik ook wel, maar deze waren wel iets pijnlijker en er werd ook wat meer aan gedraaid dan anders. Meesteres Vanessa pakte haar violet apparaatje welke middels stroom mijn lichaam betaste. So far so good, en niets nieuws. Tot ze met dezelfde elektriciteit mijn ballen vond en later zelfs ook nog mijn eikel. Tja… die waren dan best pijnlijk. Net zoals het kaarsvet dat volgde maar nu van nog dichterbij mijn lichaam de kaars verlate , dus nog heter op mijn eikel terecht kwam. 

Bijkomend nadeel was dat vier handen meer pijn kunnen bewerkstelligen dan twee. Oftewel normaal heb je bij kaarsvet alleen daar pijn maar nu er ook nog iemand aan de tepelkleppen zat te draaien was de pijn op verschillende plekken en dus moest je je focussen op meerdere plekken om de pijn aan te kunnen… dat gaat dus lastig.  Na een tijdje zo gelegen te hebben werd me verteld dat mijn beloning er aan zou komen. Niet wetend wat dat is had ik wel een vermoeden omdat we vaker een kinkygirl aan het spel toevoegen en inderdaad; de deur ging open en ik hoorde iemand binnen komen die op commando van Meesteres Vanessa mij moest pijpen en dat deed ze vol overgave terwijl beide dames mijn tepels nog steeds pijnigden. Meesteres Samantha was zo aardig om mijn blinddoek af te doen zodat ik recht in de ogen van de kinkygirl keek. God wat geil!!! Prachtig meisje hadden ze weer voor me uitgekozen en ze zoog me, maar alleen maar omdat de Meesteressen dat wilde. 

Toen de dames besloten dat het genoeg was moest ze op mijn gezicht gaan zitten. Och wat was ze lief want ik kon overal nog ademhalen, maar het uitzicht en dat ik haar klitje mocht likken terwijl de beide Meesteressen nu ook afwisselend mijn lul verwenden door de trekken en daarna weer te pijnigen maakte het een vreselijk geil geheel. Tot mijn spijt moest het kinkymeisje vertrekken. En ik dacht, daar gaat mijn verrassing….

Er kwam weer een blinddoek en weg was het zicht. Dit keer werd mijn lichaam afwisselend bewerkt door ijsblokjes en kaarsvet. Au au… de tepelklemmen zaten er ook nog steeds dus elke aanraking werd alleen maar pijnlijker. Meesteres Vanessa hoorde ik rommelen en ik kreeg het gevoel dat er weer iets elektrisch aan zou komen en damn… dat heb ik geweten. Dit keer het radarwiel met stroom. En hoewel ik best wat kan hebben was deze te veel. Bij elke aanraking leek er een mes in mijn lichaam te belanden. Verschrikkelijk apparaat. “Doet het pijn”, vroeg Meesteres Samantha. Ik antwoordde bevestigend waarop Meesteres Vanessa met “oh” reageerde en direct gevolgd door een pijnscheut bij mijn ballen. Daar had ze hem nog niet uitgeprobeerd en ik merkte dat ik lag te kronkelen in het bed en elke spier aanspande die ik maar had wat natuurlijk weinig effect had. Wel was dit de eerste keer dat de boeien aan handen en voeten écht effect hadden en me het gevoel gaven overgeleverd te zijn. Ik vroeg me af hoelang de Meesteressen  hiermee door zouden gaan.   
Niet kort daarna kreeg ik even rust en had het gevoel dat Meesteres Vanessa aan het smsen was. Dit werd bevestigd doordat ze me vertelde dat ik op moest staan, iets aan moest trekken en dat we gingen verhuizen. Ik liep als een slaafje achter beide Meesteressen door de gangen van het nette pand en kwam tot stilstand bij een deur die gesloten was. Mijn blinddoek ging weer op en de deur ging open. Doodse stile, alleen onze voetstappen. Geen idee wat er voor me te wachten stond, welke setting ik was en wie er in de kamer aanwezig waren. Toch was dat geen probleem en bleef ik volkomen rustig door het vertrouwen in beide Meesteressen. 

Ik moest blijven staan en mijn blouse en handdoek werden van me afgehaald zodat ik weer helemaal naakt en met mijn handen achter mijn rug geboeid midden in de kamer stond. Recht voor me hoorde ik het klikken van naaldhakken op de vloer. Ze kwamen tergend langzaam dichterbij en ik betrapte me er op dat ik slikte. Er volgde 5 nagels op mijn buik die het lichaam volgde welke verkennend om me heen liep. Het gevoel van de nagels op mijn huid samen met het idee dat er iemand om je heen loopt waarvan je geen idee hebt wie het is maakte me erg opgewonden.  Mijn tepels worden bezocht door haar vingers, ik vroeg me af of de persoon achter de vingers zou weten dat ze al veel pijn hebben gekend vandaag en ze dus erg gevoelig zijn. 

Weer een stilte…

Meesteres Samantha deed mijn blinddoek af en ik keek recht in de prachtige ogen van Meesteres Cindy. Wat een ontzettend mooie verschijning. Waar heb je al die tijd gezeten, bedacht ik me. Ze heeft een heerlijk lichaam, prachtige borsten, lang blond haar (op dat moment) en de dominantie spat er van af. Ze vult Meesteres Vanessa en Samantha qua uiterlijk zo goed aan. Ik voelde me als Rob met Rob’s Angels…. Of Devils, zo bleek later.

Ik moest plaats nemen op een houten stoel waarbij je benen in spreidstand worden vastgebonden en je armen boven, langszij of achter je vastgebonden worden. Bij mij werd dit boven mijn hoofd gedaan. Ik weet dat ik daar slecht tegen kan maar wilde het spel niet verpesten dus onderging het. Meesteres Cindy begon weer met haar nagels mijn lichaam te bewerken en vergat zeker mijn tepels en ballen niet. Ze pijpte me vervolgens als beloning waarbij Meesteres Vanessa en Samantha mij teder betasten. Na dit geile schouwspel moest ik op mijn knieën op bed liggen en was al bang wat er komen zou. Inderdaad Meesteres Cindy vulde haar prachtige outfit aan met een strap-on en neukte me. In deze houding lagen Meesteres Vanessa en Samantha links en recht voor me en bleven mijn tepels bewerken. In de spiegel recht voor me zag ik hoe ik geneukt werd en hoe zielig ik er eigenlijk wel niet bij lag. Best vernederend maar ik kon niet ontkennen dat het een heerlijk gevoel was en liet het gebeuren. Toen vonden de Meesteressen het nodig mij “echt” te neuken. Maar dan ook keihard ging Meesteres Cindy in mijn anus te keer en bleef maar stoten en stoten. Ik kon niet anders dan mijn houding aan te passen tot de meest vernederende positie die ik maar kon bedenken. Ik zag in de spiegel dat er toch echt geen schijntje mannelijkheid meer te ontdekken was. De laatste minuten besloot Meesteres Vanessa aan mijn slappe lul te trekken en ik had er zo’n moeite mee om niet te komen. Het was te geil, te lekker en elke betasting voelde als mogelijk laatste die ervoor zou zorgen om een orgasme te krijgen. Gelukkig stopten ze op tijd en mocht ik weer een wat mannelijkere houding aannemen. We gingen terug naar de mooie kamer van Meesteres Vanessa. Dit terwijl ik probeerde zoveel mogelijk van Meesteres Cindy in me op te nemen. Ik mag dan wel helemaal gek zijn van de uitstraling van Meesteres Samantha en over Meesteres Vanessa en wat ze met me doet maar te zwijgen, maar Cindy doet er weinig aan onder.

Terug op de kamer kreeg ik dit maal alleen polsboeien op bed. Afwisselend werd gekeken hoe lang ik een potje facesitting aan zou kunnen terwijl de andere dame mijn lul wisselend genot gaf en dan weer pijnigde. In tegenstelling tot de kinkygirl was dit wel echte facesitting waardoor alles nog wat intenser werd. Meesteres Vanessa kent mijn fantasieën en ging daarop in door aan te geven dat zij zou beginnen met mij af te trekken tot ik bijna zou komen. Dit zou ik aan moeten geven waarbij er een moment van rust zou komen en vervolgens zou Meesteres Samantha mij aftrekken tot ik bijna zou komen om vervolgens na het momentje van rust Meesteres Vanessa het geheel te laten herhalen. Bij de elfde keer wisselen zou ik dan daadwerkelijk klaar mogen komen. Ik vond dit fantastisch maar het werd me moeilijk gemaakt. Vooral Meesteres Samantha gunde me nagenoeg geen rust en trok op een manier die elke man snel zou laten komen. Zodra Meesteres Vanessa mij bijna klaar trok en ik dit aangaf stopte ze met trekken. Echter kwam er geen rust maar begon Meesteres Samantha bijna direct met haar beurt terwijl ik nog aan het inhouden was om niet te komen. Heerlijk maar het zorgde ervoor dat het bij beurtje acht te veel van het goede was. Ik zei te laat dat ik bijna zou komen en terwijl Meesteres Samantha stopte deed ik alles om niet te komen. Alle spieren die ik had spande ik aan maar het mocht niet zo zijn… ik kwam, zonder stimulatie. Mijn eigen orgasme geruïneerd, dat was balen. Meesteres Vanessa greep direct in door me een handje verder te helpen  en zorgde voor een complete orgasme waar ik toch van baalde.
 
Deze sessie is al een behoorlijke tijd geleden maar nu ik dit type en erop terugkijk zorgt het weer voor een grote mate van opwinding. Geheel te danken aan de kwaliteiten van Meesteres Vanessa en Meesteres Samantha. Top!!! Komende vrijdag ben ik weer van de partij op de alweer nieuwe triodag in Den Haag en ik vernam van Meesteres Vanessa dat de knappe kinkygirl Cindy deze week ook weer terug was van vakantie, dus wie weet..... ;)
 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #5 Gepost op: 18 september 2012, 20:38:28 »
Gadverdamme, dit is GEIL  ;D ;)
En dat hield jij zo lang verborgen voor ons allen, Rob, foei  >:D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #6 Gepost op: 5 oktober 2012, 11:55:47 »
“Hmmm, we zullen zien morgen”

Zo  eindigde de laatste mail van Meesteres Vanessa ter voorbereiding aan een nieuwe sessie samen met haar en Meesteres Samantha. Netjes op de afgesproken tijd stond ik voor haar kamer in Den Haag. Meesteres Samantha kwam me halen en begeleidde me naar binnen. Op de kamer aangekomen kon ik me even douchen terwijl de dames van kleding verwisselden. Ik probeerde onopgemerkt te kijken, maar dat lukte niet. Althans, niet onopgemerkt.
Ik mocht op het bed plaats nemen en werd aan handen en voeten vastgebonden waarna een teasend spel begon. Ik merkte dat ik hier snel op reageerde en er nogal zin in had. In de juiste “mood” mocht ik samen met de dames het grote ronde bad in. Hier werd ik verder geteased. Ditmaal ook door een monddildo die ik voorgebonden kreeg. Deze werd vakkundig door de mondjes van beide dames bewerkt.

Ik denk dat Meesteres Vanessa het zachte teasen nu wel genoeg vond, want ik moest het bad uit en weer op bed gaan liggen. Daar werd ik weer vastgebonden maar dit keer ook met blinddoek voor. Jammer, want het uitzicht op deze twee dames die zichzelf afdroogden en aan het aankleden waren was fantastisch. De dames overlegden hardop wat me te wachten stond. Van alles werd geopperd, zeker was in elk geval dat het pijnlijker zou worden, aldus Meesteres Vanessa. Ze had een nieuw electro apparaatje voor de tepels. Ik kreeg ze aangeklemd en er begon een pulserende pijn mijn tepels te bewerken. Een flinke pijn bij elke puls de behoorlijk overheersend was. Ondanks de pijn, of misschien wel door de pijn, hadden de Meesteressen geen moeite met het in gereedheid brengen van mijn erectie. Dit werd beloond met een sound in mijn lul. Deze werd nog even benadrukt door een vibrator er tegen aan te houden. Ondertussen moest ik het kutje van Samantha likken. De electro in mijn tepels bleef zijn werk doen. Het geheel zorgde voor een ontzettend geil spel tussen een heerlijk gevoel en pijn.

De dames vonden het tijd dat ik me om moest draaien en mijn eerste spanking moest ondergaan. Niet wetend wat ik hiervan zou vinden draaide ik me om en ging op mijn knieën en handen zitten. Meesteres Samantha stelde mij vragen over wat ik geil vind, welke fantasieën er zijn etcetera. Door een flinke hoeveelheid poppers kan ik wel snel willen antwoorden, maar dat gaat gewoon niet. Het lastige was dat ik die tijd niet kreeg, want wanneer ik te lang zou nadenken kreeg ik een slag op mijn billen. Na een tijdje kreeg ik de indruk dat de vragen in goede aarde waren gevallen want één van de antwoorden werd direct door Meesteres Samantha uitgevoerd.

Terwijl Meesteres Vanessa mij nam en probeerde een grotere voorbinddildo in me te krijgen lag Meesteres Samantha recht voor mijn neus. Maar dan ook RECHT voor mijn neus, er kon nog net een vibo tussen waarmee ze haarzelf recht voor mijn neus verwende. Wat een heerlijk gezicht was dit en eigenlijk kon Meesteres Vanessa met me doen wat ze wilde, mijn aandacht was helemaal gericht op het schouwspel 4 centimeter van me af.
Een andere beloning moest ik nog maar even gaan verdienen, vonden de dames. Ze hadden het idee geopperd om mijn ballen wat gewichten te geven en me voor het raam met gordijn open te neuken. Nou… dat moet dan maar dacht ik en zo geschiedde. Gelukkig keek niemand naar het raam op de eerste verdieping zodat het allemaal nog wel mee viel. Als beloning hadden ze een vriendinnetje opgetrommeld. Bridget!

Ik werd op het bed gelegd zonder vastgebonden te worden. Ik werd verlost van de balafbinding en de gewichten die er aan zaten. Meesteres Vanessa leek het een goed idee dat Bridget mij zou gaan pijpen. “Maarrrr”, voegde ze toe,”hij mag niet komen”.  Bridget keek me aan en ik zag een lach. Ze begon me te pijpen. Bridget is een ontzettend knap meisje met lang blond haar. Ze heeft prachtige grote ogen die je tijdens het pijpen heerlijk aankijken om je nog wat geiler te maken. Ik lag op bed, maar ik kreeg de indruk dat ze niet alleen een prachtig figuur had maar ook best lang was. Tijdens haar pijpen lagen Meesteres Vanessa en Meesteres Samantha links en rechts van me. Ik merkte dat Bridget het leuk vond als ik haar aan bleef kijken terwijl mijn tepels werden gepijnigd. Ze reageerde hierop door langzamer, geiler en dieper te pijpen. Na een tijdje zei Meesteres Vanessa dat het genoeg was en Bridget verliet de kamer.

Nagenoeg direct hierop volgend begonnen de dames met cum control. Het idee was om me 10 keer af te trekken tot ik bijna zou komen. Bij de elfde keer mocht ik dan echt komen. Meesteres Vanessa begon en werd na mijn “stop”overgenomen door Meesteres Samantha. Steeds sneller moest ik stop zeggen om niet te komen. De geilheid werd alsmaar heftiger en ik wilde maar één ding en dat is klaar komen. Bij de elfde keer kon ik niet anders dan Meesteres Vanessa diep in haar ogen aan blijven kijken tot ik vanuit mijn tenen kwam.

Zelfs na het komen was de geilheid niet weg en bleef er een erectie over. Geen idee wat deze dames met me doen, maar het voelt heerlijk. Tot snel!!!

p.s. De slaaf van Meesteres Samantha die het politiepakje voor haar heeft gekocht verdient een standbeeld!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #7 Gepost op: 5 oktober 2012, 12:44:24 »
Jij geile donder  ;D :P
Je weet toch waar ik NU zin in heb gekregen...  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline scuderia77

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #8 Gepost op: 19 oktober 2012, 22:23:52 »
Vorige week kon ik mezelf niet meer tegen houden, ik moest mijn Meesteres weer zien! Ik mag al langere tijd langskomen bij Mrs. Vanessa, en ik kreeg nu de vraag om mijn fantasieen aan haar door te gaan geven. Uitgebreid gaf ik mij bloot per mail, alle fantasieen die ik had, ook dingen die je eigenlijk alleen achter je toetsenbord hebt bedacht maar misschien nooit wil uitvoeren. Ze wist nu alles van me. Wat zou ze hier van gaan gebruiken? Ik kreeg er al gelijk al spanning van. Helemaal toen ik een dag van tevoren het definitieve tijdstip doorkreeg, inclusief de mededeling dat wat er ging gebeuren een verrassing zou blijven en: "Wees uitgerust en vol energie want je zal het nodig hebben!"  Oei, das pas een waarschuwing! In haar advertorial had ik gezien dat ze op deze dag een trio dag had en bi sessies, wat zou er met me gaan gebeuren?
 
De instructie was duidelijk, per sms moest ik melden dat ik er was en dan braaf wachten tot ik zou worden opgehaald. Het wachten deed mijn gedachten heen en weer gaan. Ik achtte de kans groot dat ik onderdeel zou worden van een bi sessie, wat ik nog niet eerder had gedaan en op dat moment eigenlijk ook niet zeker wist of ik dat wel echt zou willen uitvoeren!
 
Na een kwartiertje verscheen Meesteres Samantha om mij op te halen. Lang geleden ben ik een keer bij haar geweest in Utrecht, maar ze zag er nu veel mooier uit dan ik mij kon herinneren. Heel slank, mooie ogen, prachtige lippen. Al vrolijk babbelend werd ik meegenomen naar boven, richting de SM ruimte waar het ging gebeuren waar ik ook door mijn Meesteres werd begroet. Ik wordt er altijd blij van als ik haar zie, maar ook gelijk een tikkeltje verlegen. Ze heeft zo een zelfverzekerde uitstraling, dat maakt mij gelijk week.
 
Ik werd gesommeerd om eerst te douchen terwijl beide Meesteressen zich klaar maakten. Wat er vanaf dit punt gebeurde was een lange overweldigende ervaring, waarvan ik probeer alles te beschrijven. Ik weet niet meer exact in welke volgorde het gebeurde.
 
Ik mocht op bed liggen, waarbij ik al de grootst mogelijke moeite had om te bepalen waar ik naar ging kijken. Twee prachtige vrouwen, allebei uniek op hun eigen manier. Ik zag hoe ze beiden mij vastmaakten aan het bed, zowel mijn handen als voeten.Vrijwel gelijk waren de eerste snuiven poppers een feit. Ik voelde hoe mijn pik en ballen werden vastgebonden en ondertussen mijn tepels zachtjes geteased werden,  Ik kreeg eerst van Mrs. Vanessa haar spuug, en daarna van Mrs. Samantha wat ik met plezier doorslikte, tijdens de hele sessie door kreeg ik vaak dit vocht, waar ik erg van geniet. Ondertussen werd mij verteld dat ik zou moeten laten zien dat ik ze goed zou dienen vandaag, als ik beloond wilde worden. Mijn benen werden losgemaakt, en hoger aan kettingen weer vastgemaakt. Mrs. Vanessa ging mijn kont oprekken. Mrs. Samantha melde mij dat ik haar tepels moest likken, waar ze alle tijd voor nam. Mrs. Samantha vroeg zich hardop af, hoe lang zou hij zonder adem kunnen? Het werd uitgetest, ze had haar slipje nog aan en ging bovenop mijn neus en mond zitten maar met mijn ogen kon ik nog alles zien. Ik zag hoe ongelooflijk mooi haar billen zijn. Zo mooi rond, prachtig! Daarna deed ze haar slipje uit, en ontnam me weer de adem. Ik moest mijn mond dichthouden, het werd mij niet gegund om haar te mogen likken. Haar kont mocht ik wel likken, ze reed flink op mijn gezicht en duwde haar billen flink tegen mijn gezicht. Waanzinnig!
 
Vervolgens werd ik geblinddoekt en werden mijn tepels weer onder handen genomen o.a. met een radarwiel. Pijnlijk, maar ik kwam er doorheen. Ik voelde om me heen de beide Mrs. bewegen, en wist niet zo goed wie waar zat en wie wat deed. Af en toe kreeg ik een tik op mijn pik, en ook ging er een hand richting mijn keel, waar een beetje in geknepen werd, gevolgd door een tik met de vlakke hand in mijn gezicht. Opeens voelde ik dat de grote borsten van Mrs. Vanessa in mijn gezicht werden geduwd, waarbij Mrs. Samantha me gebood haar tepels te likken. Met plezier zelfs voelde ik hoe ze haar borst tegen mijn gezicht aan duwde met haar tepel richting mijn mond. Haar huid voelt zo zacht aan en haar tepel smaakt heerlijk, ik voelde me helemaal happy :-)
 
'Ben je klaar voor het echte werk?' vroeg Mrs. Vanessa me. Eerlijkheidshalve wist ik het niet, want wat zou er gaan komen? Was ik daar wel klaar voor? Maar ik had geen keuze en wilde me graag bewijzen. Met zachte stem bevestigde ik dat ik er klaar voor was. Allebei liepen ze even weg, en toen ze terug kwamen begon ook inderdaad het 'echte' werk! Terwijl ik nog steeds een blinddoek op had, voelde ik een lichte steek in mijn pik en toen wist ik gelijk wat er aan de hand was. Ik had in mijn mail geschreven dat ik nieuwsgierig was naar sounding maar dat het me ook doodeng leek, maar dat was nu echt aan het gebeuren. Ik had er best wel last van, Mrs. Vanessa zei: Hij moet alleen maar even wennen! Oftewel; Mrs. Samantha zat aan het roer en stoppen was volgens Mrs. Vanessa geen optie. En inderdaad was het vooral even wennen, de pijn ging weg, maar het voelde wel wat gek. Helemaal toen de blinddoek af ging. Mrs. Vanessa stond naast mijn gezicht met een flinke voorbinddildo die ik moest pijpen, terwijl Mrs. Samantha nog bezig was met mijn pisbuis. Doordat ik me concentreerde op het pijpen, had ik nog niet echt iets gezien hoe het eruit zag, maar toen ik even de kans had om een schuin oog te richten op mijn pik zag ik pas hoe het er uit ziet. Qua gevoel in m'n pik viel het best mee uiteindelijk, maar hoe het eruit ziet was echt bizar. Mrs. Samantha was met uiterste precisie bezig met een ontzettend lang ijzeren staafje die in mn pk heen en weer ging.
 
De sounding stopte, weer een stap verder gezet en overleefd. Ik had me een jaar geleden echt niet kunnen bedenken dat ik zoiets zou doen. Ik moest mij omdraaien, ik kreeg een monddildo in mijn mond die gepijpt werd door Mrs. Vanessa terwijl ze mij constant aankeek totdat ik er verlegen van werd. Mrs. Samantha hield zich bezig met mijn kont, die flink geneukt werd door haar.
 
Hierna moest ik op mijn buik liggen. Het doel van Mrs. Samantha was om mijn billen goed rood te krijgen. En het werd geen half werk, flinke tikken kreeg ik te verduren. En ook niet kort, het leek maar voort te duren. Steeds sloeg ze een stukje harder. Al die tijd had ik Mrs. Vanessa niet gezien of gehoord. Zachtjes hoorde ik de deur open gaan, waarbij iemand werd verteld om te gaan douchen. Ze had een andere slaaf erbij gehaald!
 
Mijn kont was rood genoeg schijnbaar. Ik kreeg weer een blinddoek om, en mocht me omdraaien en moest gaan staan. Geblinddoekt moest ik naar de andere kant lopen waar ik tegen het Andreaskruis werd gezet. Mijn polsen werden vastgemaakt en ik moest blijven staan. En toen, toen gebeurde er bij mij niets. Ver weg hoorde ik wel wat geluid, ik neem aan dat ze beiden aan de slag waren gegaan met de andere slaaf. Ik weet niet hoe lang ik er heb gestaan, maar het voelde lang. Na een tijd voelde ik iemand tegen me aan staan. De heerlijke geur was volgens mij van Mrs. Samantha die tegen me aan stond waardoor mijn pik weer flink hard werd. En dat was precies wat ze wilde, want de andere slaaf bleek klaar te zitten op zijn knieën om mijn pik hard te houden. De slaaf kreeg een duidelijke opdracht en begon mij te pijpen. Mentaal is dat een heel bizar moment, je wordt gepijpt door een slaaf terwijl mijn Mrs. tegen mij aan staat en me in mijn oor fluistert. Mijn pik bleef keihard.
 
Toen ze vonden dat de slaaf lang genoeg had gepijpt, werden mijn handen losgemaakt van het Andreaskruis. Ik moest blijven staan. 'Als ik het zeg, doe je je blinddoek af en loop je onze kant op. Na een minuut kreeg ik de opdracht, ik deed mijn blinddoek af en wat ik zag is een beeld  dat me lang zal bijblijven. Aan de andere kant van de ruimte stond de slaaf, met aan zijn linkerkant Mrs. Vanessa en zijn rechterkant Mrs. Samantha. Beide Meesteressen hadden een voorbinddildo om. Het was iets wat ik in mijn mail beschreven had, ik moest alle drie de 'pikken' pijpen terwijl ik op mijn knieen op de grond zat. Ik mocht zelf weten waar ik begon. Ik begon bij mijn Meesteres Vanessa, maar die vond het al snel genoeg. Het ging natuurlijk om de pik van de slaaf. En daar ging ik, ik deed flink mijn best om de andere slaaf te pijpen tot plezier van de Meesteressen. Daarna pijpte ik Mrs. Samantha, die ook nog hele andere plannen had. Terwijl ik de slaaf weer moest pijpen, ging ze achter me zitten om mij te neuken. Ik werd geneukt en pijpte tegelijk een slaaf! Mrs. Samantha had het tempo er flink in, wat me moeite koste om te blijven pijpen.
 
Ik was kapot, ik kon eigenlijk niet meer maar er werd toch nog echt even doorgeneukt. Toen was het genoeg, en mocht ik op het bed gaan liggen. Ik was vermoeid, Mrs. Samantha kwam naast me liggen om een beetje met mijn tepels te spelen terwijl ik mij moest aftrekken. Mrs. Vanessa ging met de andere slaaf verder aan de andere kant van de ruimte. Waar moet je kijken? Mijn meesteres was bezig met de andere slaaf, wat bijzonder geil was om te zien en naast mij lag de prachtige Mrs. Samantha die mij aankeek met haar prachtige ogen. En met alles wat ik net had meegemaakt was het duidelijk too much, ik had moeite om klaar te komen van vermoeidheid en van de vele indrukken. Mrs. Samantha voelde dat perfect aan, besloot mij weer te blinddoek en mij nog even te voorzien van een golden shower, die ik over mijn pik heen voelde gaan. Toen Mrs. Vanessa nog naast me kan liggen en in mijn oor begon te fluisteren kon ik het absoluut niet meer houden en kwam ik hard klaar. Voldaan, uitgeput en nog steeds in een roes lag ik na te hijgen.
 
Zelfs na het douchen, en na het vriendelijke afscheid van Mrs. Vanessa die me mee naar beneden nam,  was ik nog niet met beide benen op de grond. Ik stond weer buiten, midden op staat. Ik was echt een hele andere wereld uit gestapt, ik weet niet hoe lang ik weg ben geweest, en kon nauwelijks beseffen wat er allemaal was gebeurd. Het was overweldigend. Ik besloot nog maar even niet in de auto te stappen, ik was echt nog een beetje versuft.
 
Meesteres Vanessa is en blijft fantastisch, ze krijgt het voor elkaar dat ik elke keer weer een stapje verder ga. Als ik haar zie en haar stem hoor, dan kan ze me volledig kneden en durf ik geen nee meer te zeggen. Het samenspel met Mrs. Samantha is bijzonder, en Mrs. Samantha zelf is bijzonder. Meerdere momenten van deze sessie staan in mijn geheugen gegrift, het zijn beelden die ik hopelijk nooit meer kwijt raak. Wat een verslaving!

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #9 Gepost op: 11 november 2012, 16:21:53 »
Met knikkende knieën stond ik op de afgesproken tijd bij haar voor de deur en SMS-te dat ik er klaar voor was.
 Het “ben nog even bezig” antwoord voerde de spanning verder op.
 Ik had haar gevraagd naar een erotisch spel waarbij ze mij als opblaaspop zou gebruiken voor háár plezier.

Nadat het verlossende SMS-je kwam melde ik mij aan haar raam en liep achter haar aan naar boven, wat is ze mooi!
 Na de financiële afhandeling kreeg ik de opdracht mij uit te kleden en te wassen.
 
Mrs. Vanessa legde het één en ander aan kleding klaar en trok een strakke zwarte latex body aan waarvan de cups ontbraken. Haar enorme borsten staken uitdagend naar voren en smeekten erom betast te worden. Uit respect voor de Mrs probeerde ik deze fantasie goed verstopt te houden maar helaas was er één onderdeel aan mij dat zich niet liet controleren bij deze aanblik.

De Mrs. Zetten mij daarop direct een zwart masker op waarvan alleen de mond open was, door de ogen kon ik weinig zien, juist genoeg om me te oriënteren in de donkere kamer. Op het masker werd een blonde pruik gezet, ik kreeg een glinsterende slipje aan en aan mijn voeten een paar hoge pumps. “Zo, nu ben je een mooi popje geworden dat mooi in de etalage staat” en met die woorden trok ze het gordijn open en stond ik te kijk voor een groeiende groep wandelaars. Ik had het gevoel dat ze dwars door mijn masker heen konden kijken en voelde me niet echt op mijn gemak. Na een minuut of vijf mocht ik haar volgen richting bed, waarna ze me, strompelend op mijn hoge pumps, weer terug stuurde naar het raam om de gordijnen te sluiten.

Ik moest op het bed gaan liggen en ze ketende mij vast aan handen en voeten waarna ik haar borsten met mijn tong mocht verwennen. Ik had het idee dat ze er zelf ook van genoot, haar tepels groeiden en werden keihard. Voordat ik het wist schoof ze omhoog en stak mij een forse voorbinddildo die ze intussen omgedaan had in mijn mond, “Pijpen” waren haar woorden en hij verdween diep in mijn keel, telkens weer, de pauzes waren juist genoeg om adem te happen. In mijn achterhoofd speelde de gedachte dat deze wel erg groot was en hoopte dat ze hiermee niet mijn maagdelijke kontje zou oprekken.
 Na een tijdje maakte ze mij los en mocht ik aan het kruis gaan staan, daar bond ze mijn ballen af en hing er een paar gewichtjes aan die ze af en toe een tikje gaf zodat ze heen en weer slingerden.

Ik mocht nu, nog steeds op de pumps, richting bed lopen en hier op mijn knieën op plaats nemen. Gelukkig had ze inmiddels de grote dildo vervangen door een kleinere voorbinddildo die ze goed insmeerde met glijmiddel. Nadat ze een vingertje in mijn anus liet glijden constateerde ze dat het zeker mijn eerste keer was, wat ik met Ja beantwoorde. Voorzichtig voerde ze hem in en na een flinke snuif aan de poppers maakte ik mijn eerste kennismaking met een anale verkrachting door een vrouw, een apart gevoel dat vooral psychisch doorwerkt. Na de eerste voorzichtige halen voerde ze het tempo op en stootte ze dieper in me, het gevoel van (angstige) pijn verdween en maakte plaats voor een gevoel van vernedering.

Na een tijdje mocht ik opstaan en plaats nemen in het bad, de latex body ging uit en ik mocht Mrs Vanessa in volle glorie bewonderen, terwijl ze boven me stond leken haar enorme borsten nog groter en trok ze haar lipjes iets uit elkaar. Druppelsgewijs begon ze haar blaas te legen over mijn onderlichaam tot het stroompje helaas opdroogde. Na een frisse douche kreeg ik een monddildo in die door Mrs Vanessa gepijpt werd terwijl ze me diep in de ogen keek. Oh wat smachtte ik ernaar om die lippen echt te voelen. Die diepe blik maakte me gewoon gek…. Ze ging met haar benen wijd op bed liggen en nodigde me uit de dildo in haar te stoten. Deze heerlijke aanblik maakte nog heter en maakte me hard. Toen ze voldoende had, deed ze de dildo af en mocht ik haar met mijn tong verder plezieren, aan haar geluiden te horen deed ik het goed en genoot ze ervan.

Na deze opgeilende sessie draaide ze de rollen om, kreeg een regenjasje aan en was het haar beurt om mij oraal te verwennen. Ik lag ruggelings op het bed en genoot van haar heerlijke techniek, soms diep, soms rond het randje ze was overal. Ik kreeg het gevoel dat hen niet meer lang zou duren maar ze had volledige controle over mij. Plotseling ging ze rechtop zitten en gleed over me heen, ik voelde me diep in haar glijden, heerlijk warm en vochtig. Er was na de voorgaande belevenissen niet veel nodig om me tot een knallend orgasme te laten komen.
Uitgeput bleef ik nog even op bed liggen terwijl Mrs Vanessa mij schoon maakte. Nadat we nog even na gekletst hadden en onze drankjes uitdronken, begeleide ze mij naar beneden waar we met een zoen afscheid namen.
 Met knikkende knieën stapte ik de deur uit en kwam kort daarna weer terecht in de dagelijkse werkelijkheid van de files rond Den Haag.

Ik denk graag terug aan deze sessie en zal zodra het mogelijk is weer een nieuwe afspraak maken voor een vervolgsessie.

guest21214

  • Gast
Meesteres Vanessa - Hunsestraat 51k4 - Den Haag
« Reactie #10 Gepost op: 26 februari 2013, 03:14:22 »
Meesteres Vanessa heeft een nieuwe SM kamer zie foto's via www.meesteresvanessa.nl en haar raamlocatie is nu Geleenstraat 23k10

At your service,

Frankkinky

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Meesteres Vanessa - Geleenstraat 23 k10 - Den Haag
« Reactie #11 Gepost op: 26 februari 2013, 10:02:25 »
Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2013, 10:36:56 door mechelen »

guest21214

  • Gast
Meesteres Vernice - SM locaties regio Utrecht
« Reactie #12 Gepost op: 2 juli 2017, 23:59:35 »
Niet meer werkzaam in Den Haag, maar wel in midden van Nederland op afspraak (www.meesteresvernice.nl) op SM locaties of luxe hotelsuites