Auteur Topic: Gangbang en bukkake maart 2012 Breda  (gelezen 3836 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tripelll

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Gangbang en bukkake maart 2012 Breda
« Gepost op: 10 juni 2012, 17:48:21 »
Beste Rakkers,
in de ban van gangbangs eerd ik in maart getriggerd door een gb en bukkake advertentie op sexjobs.nl. er werd geadverteerd voor een bukkake 50 euro en aansluitend een gb 100 euro, dit met een dame van 20 jaar, Vanessa genaamd.

na contact te hebben gehad met de organisatorkreeg ik het adres waar het feest zou zijn via de email door.
Op afgesproken tijdstip belde ik aan op het adres. Het was in een woonwijk in breda in een leegstaand appartement. In eerste instantie werd er niet open gedaan, hier hadden een aantal mede rakkers ook last van, maar uiteindelijk werd om 1815 toch open gedaan waardoor we dus niet onverichte zaken naar huis hoefden.
Binnen gekomen de financien geregeld met   Anthony, een      vriendelijke kerel. Aansluitend kennis gemaakt met mede   rakkers en het belangrijkste natuurlijk, de dame in kwestie. Vanessa was een prachtige meid, dus Anthony had zeker niet gelogen. Vanessa is een mooie hollandse meid, lekker slank een heerlijk kontje, en lang bruin haar. Ze was een beetje schuchter maar dat kwam omdat dit pas haar tweede keer was.
in totaal waren we met 6 man, Anthony zelf deed niet mee. Het fees feest kon beginnen en Vanessa nam midden in de lege kamer kamerkamer plaats op haar knieen met daaronder een kussentje. We gingen in een ronde om haar heen staan en ietwat onwennig begon ze onze palen te betasten en af te kluiven. Heerlijk, en de onzekerheid was in no time weg. Anthony maakte wat fotos voor eigen gebruik, verzekerde hij ons. Na nog geen f minuten spoot de eerste collega rakker vol in haar gezicht door dit geile schouwspel hield ik het ook niet meer en parkeerde mijn opgespaarde zaad op haar voorhoofd, waarna het lekker de rest van haar gezicht ging opzoeken. De overige rakkers schoten ook al snel waarna ze helemaal onderzat met witte smurrie. Anthony maakte nog wat fotos en het bukkake gedeelte zat erop en ik bleef met 1 andere rakker over voor de gangbang...van een gangbang was dus eigenlijk geen sprake meer, maar prima meer voor ons. Nadat Vanessa eindelijk klaar was met opfrissen, ze had een klodder in haar oog gekregen en dat nogal pijn, namen we plaats op het nogal onpraktisch opblaasbed. Hier heb ik me weer lekker laten afzuigen door Vanessa terwijl mijn collega druk aan de haal ging met olie en haar sterretje. Dit wilde niet echt vlotten bij hem, maar gelukkig ging Vanessa lekker door met zuigen en heb ik de tweede lading achter in haar keeltje gegespoten. even rust. Daarna weer aan de slag gegaan en popositiesgew gewisseld met collega rakker. Ik had wat minder moeite om hem in haar strrretje te krijgen, met wat hulp van glijmiddel en goed positioneren zat hij strak in haar nauwe gaatje. Langzaam het tempo opvoerend heb ik uiteindelijk het rubbertje genadeloos hard volgespoten in haar kontje. Heerlijk. Hierna was de koek voor mij op...mijn collega ging nog op voor een 4e keer maar dat lukte me echt niet meer. Tevreden ben ik huiswaarts gekeerd. Hou sexjobs in de gaten regelmatig organiseerd Anthony een gb met lekkere meiden in de omgeving Breda en tilburg.