Auteur Topic: Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)  (gelezen 13082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Gepost op: 21 juli 2012, 00:14:03 »
haarkleur/-lengte: donkerbruin-zwart/lang
ogen: bruin
lengte: ong. 1,70 m
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: ong. 23 j
tatoeages/piercings: ?/? (zeker niet overdreven dan)
service: (volledig) strelen, knuffelen, massage, tongzoenen, PZC, NMC, FT, (Anaal dacht ik ook maar ben niet meer zeker.), spuiten over lichaam, beffen, vingeren
opmerkingen: heeft wat Spaanse en latina trekjes in zich maar is zo eerlijk als wat en verklaart gewoon Roemeense te zijn, speelt graag en vaak op de gokkasten waar ze dus ook vaak te vinden is, doet normaal de avondshift en komt omstreeks 18.00 uur binnen om om 19.00 uur te starten na haar avondeten, rustdag = woensdag (tegenwoordig ook wel meer al eens aan te treffen in de vroege voormiddag)  ;).

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2012, 00:15:58 »
De avonturen tussen Flori en ik.

In Sharks kwam de eerste dag al snel een dame aan de bar rond mij hangen. Ik wist niet wat ik zag. Wat een pareltje. Het pareltje der pareltjes in Sharks constateerde ik later en de volgende dag. Hoewel ze Spaanse en latina uiterlijke trekjes had, zei ze voor de verandering dat ze gewoon Roemeense was. Dit wekte bij mij al zulke danige sympathie op. Dat gecombineerd met haar vrouwelijke schoonheid. Je zou gewoon direct van de kaart zijn maar dat was ik niet. Ze heeft heel de dag mij verschillende keren komen opzoeken zonder opdringerig te doen voor een kamertje. Ze kwam mee in de schommelstoel, ze kwam aan het zwembad…. Sterk als ik was, wou ik op deze zomerse dag nog wat van het buitengebeuren genieten in deze club en liet ik alles met haar wat blauw blauw. Ze viel voor mijn ogen, maar dat zeggen ze allemaal.
Toen de tijd rijp was om met haar dolle pret te gaan beleven op kamer kon ik ze van heel de avond niet meer vinden/te pakken krijgen. Eigen schuld dikke bult.
De volgende dag wou ik er zo lang niet mee wachten (hoewel het ook weer topzomer was in Frankfurt, wat bij ons in België toen bijlange niet het geval was). Echter, ik zag ze niet. Ze was er niet. Ze zou nochtans maar binnen twee weken naar Roemenië gaan.
Ze kwam dan toch binnen maar pas in de avond. Ik liep haar voorbij aan de bar, zei goeiedag en zij ook. Eventjes later zat ik aan de bar en zij over mij. Ik waaide en ze waaide (na enige twijfel) eens terug en ging bij ander klanten hangen om kort daarna met een van hen naar de kamer te trekken.
Intussen was een oude bekende beer ook in de club gekomen en vertelde ik hem alles in geuren en kleuren. Ondermeer omdat hij mij vroeg wat ik zo alleen in een sofa lang lag te doen. Ik wachtte dus op haar. Ze zou me niet ontsnappen als ze terug in de bar zou komen.
Ze kwam dus wat later (een uur later) terug in de bar en ik snelde er op af. Ze keek gelaten. Het deed haar maar weinig, mijn enthousiasme voor haar. Ik vroeg dan maar waar mijn kus bleef. Gisteren vroeg ze dat aan mij toen ik voor het eerst van haar wegliep na kennis gemaakt te hebben met haar. Die kus kreeg ik. Ik vervolgde daarna of ze met mij niet wat wou flaneren in een sofa. Ze vroeg daarop of ik met haar wilde gaan kameren. Ik antwoordde positief. Als er iets was wat ik écht zeker wist, was het wel dat. Recht uit de buik antwoordde ik dus positief, niet het slimste om een dame daar al direct van te verzekeren, maar goed. Haar antwoord was dat ze dan dadelijk tijd voor mij zou vrijmaken. Oeps, klinkt zo officieel. Ze ging nog even naar haar kastje en kwam bij me zitten. Als snel wou ze dansen aan een van de twee danspalen van Sharks. We zaten net naast de danspaal beneden (want boven op het eerste verdiep springt er ook nog een dansvloer met danspaal uit). Ze danste op de muziek erotisch aan de paal en daagde mij wat uit. Ze kwam weer even bij mij zitten en begon met de oude bekende beer te praten. Die kon wat Roemeens en dat vond ze leuk. Ze ging even later over mijn benen liggen en ik gaf haar een nek/rugmassage. Ook weer even. Dan ging ze weer even weg, dan weer even bij me, dan weer aan de bar met haar vriendin wat praten…. Ze zat met andere woorden geen vijf minuten stil bij haar klant. Zo weinig interesse. Zo kwam het toch over. De zin om met haar te gaan was bijna nihil geworden. Toen ze weer bij me kwam zitten en vroeg om wat te gaan boem-boemen, vertelde ik haar van niet en verklaarde mij ook (dat wou ze natuurlijk). Ze was kwaad zei ze dat ik eerst zei om te gaan kameren en nu niet meer. Ze liep niet weg maar schoof wat van me weg. Zo bleven we daar zitten. Na even legde ik mijn hoofd in haar schoot en vroeg of ze nog kon lachen…. Ik maakte van heel dit gebeuren natuurlijk een spelletje en voelde mij in mijn nopjes. Ik had natuurlijk begrepen dat ze het meer dan normaal zou gevonden hebben als ik gisteren al met haar naar kamer had geweest.
Uiteindelijk zijn we naar kamer getrokken (toen ze weer kon lachen). Daar speelde zich ook weer een heel spel af.

Op de kamer smijt ze nog voor ik goed en wel wat kon zeggen en haar er nog even van kon weerhouden, haar weinige kledij uit. Ik smijt mijn handdoek ergens op de grond. Ze neemt een condoom uit haar tasje.
In die tijd hadden we nog maar weinig tegen mekaar gezegd. Ik kreeg meteen een gevoel. Een slecht gevoel. Ik dacht dat ze écht (nog) kwaad was en mij er in wou luizen door een slechte service te leveren.

Ik weet niet hoe ze anders op kamer is maar een slechte sessie mij laten overkomen, probeer ik ten alle prijzen te vermijden. Dat was ik hier dus ook zinnens en Flori leek me absoluut geen dame die je niet naar je hand kan zetten (sommige kan je gewoon niet kneden).

Ze zei me dat ik gewoon op het bed moest gaan liggen. Ja, ja... ik ken dat. Snel wat beginnen pijpen (en liefst nog met veel handwerk), een paar standjes en dat ie maar snel klaarkomt zodat we op 18' van kamer zijn. Zoiets laat ik nooit (zeg nooit nooit, dus) gebeuren! Ik liet het dus gebeuren. Gedwee, zonder veel woorden, ging ik op mijn rug liggen met de handen in de nek. Bij mij is dat dan niet om te gaan genieten. Seks moet bij mij rustig (step by step) opgebouwd worden. Hoewel ik wist dat het zo niet zou lukken, wou ik toch wel eens gek doen en vooral kijken wat ze nu zou gaan doen. De jongeman die zoveel zin in haar had (al twee dagen). Eens kijken of ze de jongeman zijn jongeman overeind kan krijgen.
Dat lukte natuurlijk van geen kanten. Als het in mijn hoofdje zit (nee), dan lukt dat ook niet. Na wat pijpwerk (ach, niet eens zo slecht)... keek ze me aan, stopte met pijpen en vroeg ze me wat er aan de hand was. Ik had kunnen zeggen dat het misschien haar hand was dat er te veel aan was maar eigenlijk gebruikte ze haar handje nog niet eens zo overdreven. Ik zei dus maar niets. Ja, ik zei niets.... Ik keek haar enkel aan. Staarde ik haar aan, bewonderde ik de schoonheid voor mij, keek ik bevragend, keek ik snullig...?

Het wat dus aan haar om te reageren en reactie uit te lokken. Ze begon niet met nog meer vragen af te vuren, ze begon geen veronderstellingen te uiten, ze werd niet woest, ook niet boos, ze begon niet terug te pijpen, ze begon niet te zuchten, ze begon niet te lachen, niet te huilen.... Wat dan wel zal je denken? Ik denk niet dat je het zou kunnen raden als ik het niet zou verklappen. Ze ging gewoon op haar buik naast mij liggen, tegen me aan en zei niets en keek van me weg.
Ik draaide mij om en ging ook op mijn buik naast haar liggen. Of het me iets deed dat de tijd aan het lopen was. Nee, echt niet. We zaten ook nog maar amper aan 10'. Even bleven we zo liggen tot ik mijn arm over haar legde en haar vastpakte. Ik deed mijn ogen toe. Ik voelde dat ze haar hoofd beweegde en deed mijn ogen terug open. Ze keek verrast, dat was duidelijk. Ze was in de war. Ze wist niet goed hoe dit mogelijk was. Hoe kan een man het nu niet op zijn seskes (zenuwen voor de Nederlanders onder ons) krijgen als ik (lees: Flori) zo doe? Vanaf het moment dat ik dit duidelijk door had, schoot ik plots een beetje in de lach. Ze vroeg meteen waarom ik moest lachen. Ik wou daar geen juist antwoord op geven en schudde de vraag van me af door te zeggen dat ik gewoon spontaan moest beginnen lachen, zonder veel reden.

Ze moest ook eens gniffelen. Ze had in elk geval door dat ik bij alles zeer relaxt bleef (nu moet er ook al heel héél veel gebeuren om mij stress te doen krijgen). Was het nu uit professionalisme dat ze ineens een andere Flori werd of begon ze het werkelijk zelf grappig te vinden?

Ineens begint ze mij te knuffelen, te strelen en beginnen we mekaar heerlijk te tonzoenen. We geven mekaar overal kusjes en verwennen mekaar om beurten en tezamen oraal. Ze wordt er helemaal nat van en vraagt om flink gevingerd te worden. Ze deed ook hoe langer hoe meer mijn wilde lusten naar boven komen. Een stevige neukpartij met verschillende standjes volgde dan ook. Zo kwam het dat ik een geweldig orgasme kreeg en bijna strompelend en oververmoeid van kamer kwam. We waren alletwee bezweet.

Dit gebeurde dus de tweede dag dat ik in Sharks was. De eerste keer dat ik in die club kwam. Ik bezocht ze twee dagen na mekaar. De eerste dag zorgde (zoals hierboven reeds beschreven) de wet van Murphy ervoor dat ik niet met haar heb kunnen kameren.

De na service van haar was o.k..

Bij het afrekenen hield ik ze nog eens voor de zot. In Sharks zijn aparte kastjes om je waardevolle spullen te bewaren en zoals de meeste dames lopen ze bijna altijd daar naar toe om af te rekenen. Dat deed Flori dus ook. Ik opende het kastje en beschuldigde haar direct van diefstal. Ze was er ter plekke heel even mee weg. Mijn portefeuille lag natuurlijk in mijn kledingkast.

Een goeie week later kwam ik terug in Sharks, tezamen met dupke en boy69 op onze 4-daagse Frankfurt-clubtoer.

Intussen wist ik dat mijn lievelingetje pas 's avonds zou verschijnen. Ik was écht benieuwd hoe ze zou reageren als ze mij zag. Ze wist niets van mijn komst. Was ze nu écht kwaad en maakte ze op kamer laatste keer er ook maar gewoon het beste van... of....

Ze was duidelijk niet kwaad. Toen ze mij zag, kreeg ik onmiddellijk een flinke innige omhelzing. Na de nodige en voldoende voor service om me weeral erg geil te krijgen, zijn we naar een kamertje geteend.

Dit keer weer een voortreffelijke sessie, zonder het spel van vorige keer te herhalen. Na een uur seksen (geen massage, geen gepraat) zei ik haar dat ik dringend een plasje moest gaan doen. Ze begon over de kamer wat rein achterlaten. Ik vertelde haar dat ik dadelijk terug kwam. Hier moet een misverstandje geweest zijn want ze was klaar om te vertrekken. Ik pakte haar op de gang vast, zij vrijde mij weer op, ik kreeg op slag weer een stijve en vroeg haar om met een uurtje te verlengen. Natuurlijk vond ze het helemaal niet erg. Met zo'n sympathieke boy nog wat in bed vertoeven .

Ai, ai, ai... wat gebeurde er nu allemaal. Ze wou een sigaretje roken. O.k. dan. Ze begon te praten, te praten.... Ze vroeg of ik haar nek en bovenrug even kon masseren. Dat deed ik graag maar al snel ging de goesting over toen ik merkte dat ze daar niet speciaal van aan het genieten was. De tijd liep, dat was haar grootste bekommernis. Ik stopte gelijk met masseren. Ze begon gelijk weer te praten over klanten die haar twee uur boeken en geen seks willen. Zo ben ik natuurlijk niet en ik tracht het hele gebeuren in goede banen te leiden (lees: weer goeie seks te hebben). Het lukt amper. Ik heb haar dan maar gezegd dat ik het verlengde uurtje wil inkorten tot 30'. Na ongeveer dik 20' gingen we van kamer.

Ik voelde mij bedrogen. Ze wou zich er het tweede uurtje minstens erg gemakkelijk van af maken. Kan zijn dat dat vaak lukt. Niet bij mij dus.

We gingen naar beneden en ik rekende 1,5 uur met haar af, waarvan ik vond dat het laatste halfuur zo goed als weggesmeten geld was. Ze bleef uiterst lief en vriendelijk bij het afrekenen. Ze was zichzelf er schijnbaar niet van bewust dat ik over dat laatste halfuurtje niet tevreden was. De na service bleef mooi. Ik deed dan maar mooi mee. Zo had ik nog iets terug van mijn zo-goed-als-verloren-laatste-halfuurtje. Ik ging nog uitgebreid afscheid van haar nemen (weeral aan de automaten) toen we naar ons hotel gingen vertrekken. Ik vertelde haar niet dat we allicht zondag al terug hier zouden staan.
Ze kwam me nog dikke kussen geven en nog eens goed vastpakken toen ik bij de theke stond en het sleuteltje aan het inleveren was. Op zich maakt dat indruk op me. Nu was het gevoel dubbel. Zij wist dus écht niet wat ze in mijn ogen verkeerd had gedaan op kamer (of is het over acting)?

Zondag stonden we dus inderdaad terug in Sharks. Ik verwachtte haar omstreeks 19.00 uur en was van plan om gewoon te pre salen met haar, gewoon te doen of er niets gebeurd was, om mijn verloren tijd op kamer nog wat te recupereren met wat geflirt in de bar, lounge....

Om 18.00 uur kwam ze al binnen en vloog me meteen om de nek. Wat later kwam ze bij me zitten in een sofa, nog wat later kwam ze weer bij mij flaneren en wat flirterig doen. Niet aan eens stuk. Ze kan niet stilzitten en wil zo graag gaan gokken (en als er iets is wat ik niet graag doe is het achter de rug van een dame staan en kijken hoe goed (of slecht) ze aan het spelen is.

Ondertussen hadden boy69, dupke en ik besloten om nog wat te gaan eten in het restaurant en nadien stilletjes aan te vertrekken omdat we nog een hele reis naar België voor de boeg hadden.

Net toen ik mijn eten besteld en genomen had, net toen ik wou gaan aanschuiven bij dupke en boy, kwam ook Flori het restaurant binnen, nam snel een hap eten en ging aan een tafeltje alleen zitten. Ze vroeg meteen of ik niet bij haar kwam zitten. Dan moest ze niet zo alleen eten. Ik ging speciaal daarvoor bij haar zitten.

Tijdens het eten vertelde ze af en toe wat in het Roemeens tegen een vriendin van haar. Ik babbelde zo nu en dan ook met die vriendin (maar dan niet in het Roemeens). Ik kende ze van een andere club. Zij kende mij ook van een andere club: PSR. Hoe kan dat nou, dat ze mij kennen van ergens anders, van PSR nog wel?!

Tijdens het eten maakten Flori en ik nog wat lol. Tegen dat ons eten bijna op was, zei Flori mij dat ze wat met mij wou bespreken in de lounge. Ik stemde in en was best benieuwd wat ze te bespreken had. Ik vertelde mijn berenvrienden dat ik niet langer dan 15' zou wegblijven.

We gingen in een sofa in de lounge zitten. Al snel werd duidelijk dat ze niets speciaals tegen mij te zeggen had. Het was haar intro voor een kamergang. Hierin moest ik ze natuurlijk teleurstellen omdat we afgesproken hadden om de keet vroeg te verlaten omdat we nog een flinke autorit voor de boeg hadden en het maandag werkendag was (voor boy en dupke toch).

Ze had voordien al flink op de automaat gespeeld (belangrijk detail). Ze nam dit niet zo vrolijk op. Ze was (speelde ja/nee?) weeral kwaad. Ik had vanaf dat ze vanavond binnen was verschillende keren met haar wat onnozel gedaan, gegrapt, gespeeld, glachen, geflirt, gegeten in het restaurant.... Met ander woorden: ze had al heel wat (??) tijd in mij gestoken en nu zei ik doodleuk dat ik naar huis ging. Tja....

De reden dat ze al veel op de gokautomaat had gespeeld zal wel parten gespeeld hebben hier. Ze had blijkbaar al geld voorzien op voorhand van mij. Ze had al ingecalculeerd dat ze 200 euro van mij zou ontvangen vandaag. Ingecalculeerd? Hoe weet ik dat zo zeker? De aap kwam pas uit de mouw toen we onderweg naar huis in de auto zaten. De vriendin in het restaurant waar ze zo nu en dan wat in het Roemeens tegen aan het praten was, had ze gezegd dat ze twee uur met mij op kamer zou gaan. Die vriendin vertelde dat aan dupke en boy toen ik met Flori naar de lounge liep na het eten. Een mooie misrekening van Flori dus.

Een innig afscheid bij de theke toen ik mijn sleuteltje afgaf, volgde deze keer niet meer.

Wat gaat de volgende keer geven als ik weer in Sharks ben? Zou ik maar beter op een woensdag gaan.

Het vervolg

De netelige vraag was dus of Flori mij hoegenaamd nog zou zien staan?

Ongeveer drie uur in de namiddag.

Ik wandel door de club aan de bar aan de kant van de ingang en hoor ineens mijn naam roepen van ergens. Wie dacht je dat het was? Flori natuurlijk. Ze stond aan de andere kant van de bar. Ik liep naar haar toe. Haar haar hing niet los deze keer. Ze had haar haar helemaal opgestoken. Ik vind dat minder mooi en ik vond bovendien dat ze er ook niet zo mee stond maar dat is natuurlijk persoonlijk. Een leuke toch wel innige vernieuwde kennismaking. Ze polste gelijk even of er kans bestond dat ik vandaag met haar naar de kamer zou gaan. Het is te zeggen: ze liet verstaan dat ze daar eigenlijk nogal zeker over was. Ik liet haar verstaan dat ik dat nog even in het midden wou laten, dat ik ten slotte lang nog niet met alle vrouwen in Sharks op kamer geweest ben.

Ze riep me op een gegeven moment weer. Van boven aan de kabbelende beek helemaal naar beneden naar de bar. Ik kwam net van buiten uit het zonnetje (25°C) en zag bijna niets in de bar. Het duurde dan ook een hele tijd eer ik gevonden had waar ze was. Ik ben niet naar boven gewandeld. Zo roepen!

Nog wat later op de dag klampte ze mij weer aan en liet me door haar handelingen merken dat ze zin had om met mij naar de kamer te gaan. Toen liet ik haar duidelijk verstaan dat het zeker niet voor vandaag zal zijn. Soms moet je érg duidelijk zijn naar de dames. Ze was een beetje teleurgesteld. Vanaf dan kende ze me die dag niet meer. Flori, die ik mooier vind als ze op haar blote voeten door de club loopt. Flori, die me allicht nog een tijdje zal blijven boeien  ;) .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2012, 07:17:37 »
SEF, die Flori, die valt voor je felblauwe betoverende ogen, is zo labiel als een zinkend schip, daarvoor hoefde ik je verhaal zelfs niet helemaal door te lezen, sympathieke gast  ;)
Maar jij bent ook zo zot als een achterdeur  ;D


En toch alweer een prachtverhaal, blijf aub gek doen, ik genoot ervan  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #3 Gepost op: 4 januari 2013, 09:44:37 »
Flori wordt al maandenlang door quasi elke rakker in Duitse fora uitgebraakt, bedacht met 2/10 scores gemiddeld en er zijn zelfs discussies gaande wanneer er iemand haar durft een 4 op 10 te geven  :o, naja: TE MIJDEN!!!! Afwerkgedoe van het zuiverste pompwater...

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2013, 10:14:18 »
ook ik werd afgelopen zaterdag strontziek van het gejaag van deze meid, minimaal 20 keer is ze komen "solliciteren"

Ze ziet er best goed uit, maar daar is het dan ook mee gezegd.

Toch hield ik haar in de gaten, maar constateerde dat ze met vrijwel al haar klanten binnen 10 minuten weer terug was van de kamer !!!

Dus inderdaad een afwerkster van het ergste soort.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #5 Gepost op: 4 januari 2013, 11:07:31 »
Ik denk dat ik Flori eens ga opzoeken  >:D
Want een griet die slecht is bij SS, SEF EN Boy69, dat is meer mijn ding, en daar heb ik meestal wonderbaarlijke seks mee  ;D


Als ik in Sharks neerstrijk lezen jullie er meer van  :P 


10 minuten, 10 minuten en dan nog 9 minuten en 56 seconden, en dan vul ik het condoom wel. Als ze er goed uitziet, gaat ze een half uur voor de bijl  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #6 Gepost op: 4 januari 2013, 11:42:42 »
Misschien als ik er mee ga dat ik mijn 20 seconden record van de Braziliaanse playmate in VV kan verbreken  :o .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #7 Gepost op: 4 januari 2013, 12:33:16 »
Diezelfde dag heb ik kennis gemaakt met de eerste profi-meid in mijn saunaclubleven.
Lekker neuken naast de verwarming beneden in de kelderkamer, nummertje dertien, met een prachtmeid.
Na 20 minuutjes vraagt ze me over haar borsten te schieten, iets waar ik toen helemaal geen ervaring mee had.
Goed, ik zeg why not, de kut laat me lekker op haar borsten komen, en likt het op.


Schade aan de kleedkamer: 50 euro voor het halfuurtje, 25 euro voor over de tieten te komen en 25 euro voor het op te likken.


Ik heb eens goed gelachen, maar ik was eigenlijk nog niet uitgelachen van foots, die ik diezelfde dag leerde kennen, met een griet zag vertrekken, en vijf minuten later vroeg ik hem of hij al gedoucht had.
Ja, en hij was al klaar met de meid ook, de beruchte 20 seconden sessie. WAARDELOOS, die foots  ;D


Zo hebben we mekaar leren kennen, en het moet ergens zomer 2008 geweest zijn, het was in ieder geval verschrikkelijk heet, Zero was toen zelfs nog van de partij.... en The Yoker, en Obelix, en Big30, Flipper, Rex, Carpe DIem (de verrader), ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #8 Gepost op: 4 januari 2013, 15:28:19 »
Toch mist Sexmachine een klein detail en dat was namelijk we elkaar voor de 2e keer ontmoette in VV.


De allereerste keer was in Sans Soucis, maar ik kwam laat aan (ik geloof rond 22:00 of 23:00 en hij verdween vrij kort daarna met mijn keuze Amanda voor 1,5 uur op kamer en kwam er zo laat vanaf dat kameren voor mij geen optie meer was, want de tent sloot om 02:00. Zo was het maar net !


Toen op dat moment vond ik dat jammer voor mij, (want ik gun anderen ook hun plezier), maar achteraf ben ik er zelfs heel blij mee dat het zo is gegaan. Al lopende naar zijn auto heb ik hem nog wat goede oude wijze hoerenloperstips gegeven over verliefdheid op DVP's en zo, maar ja Sexmachine heeft een beetjes Alzheimer selectief en wellicht wenst hij zich dat niet meer te herinneren.


Daarintegen is mijn geheugen nog absoluut zeker, maar de 2e keer in VV hebben we een hele tijd met elkaar gesproken en is de vriendschap ontsproten die uiteindelijk tot dit forum heeft geleid.


Groet, Foots  O0


P.S. Tja je eerste keer dat kun je toch niet vergeten ! Behalve met Donald Duck hahhaaha
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #9 Gepost op: 4 januari 2013, 16:34:49 »
Ik protesteer, ik heb graag Althzie light als het op Amanda aankomt. Ik had beter die show en die tube gel aan jou overgelaten.
Drama op kamer, doen alsof ze slaag kreeg van de pimp, schooien achter geld, zodat ik als een complete idioot richting Venlo bolde de dag nadien om haar een som te schenken.
Het ging zelfs zo ver dat ik emailtjes kreeg van een incassobureau in Nederland, die haar schulden bevestigde. Toen ik om officiële papieren vroeg kreeg ik geen enkel papier, maar een berg woede van beide partijen over me heen. Hoerenkuil, hoerenkuil, en ik ben wel gestoord, maar niet compleet... .
Ach, ik heb in 2008 nog eens gek gedaan, gelukkig weet ik intussen al beter en trap ik niet meer in die hoerenkuil.


Echter , Donald Duck, daar wil ik mee op kamer, alleen al in die ogen kijken en naar dat perfect lijf en ze zoenen is me de 50 euro meer dan waard.


Dus ik blijf protesteren, de eerste keer was een miskleun, dus VV was definitly the first time  ;D >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #10 Gepost op: 4 januari 2013, 17:21:44 »
Hoerenkuil, hoerenkuil, en ik ben wel gestoord, maar niet compleet... .
Ach, ik heb in 2008 nog eens gek gedaan, gelukkig weet ik intussen al beter en trap ik niet meer in die hoerenkuil.



Dat je iets van mij hebt kunnen leren dat verbaasde mij ook, maar de wonderen zijn de wereld niet uit  ;D .


Wederom moet ik je echter corrigeren je 2e hoerenkuil was aangevangen in december 2008, op de valreep naar 2009.
Maar de feitelijke hoerenkuil zat in januari 2009. Ging toen zo rap achterelkaar dat ik dacht die man heeft dringend behoefte om voor de zoveelste keer in de hoerenkuil te lopen, ik liet je maar begaan.


Tja zo zie je je moet mijn geheugen niet geheel onderschatten  :o 8)


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #11 Gepost op: 4 januari 2013, 18:16:19 »
Zwijg, zwijg, zwijg  ;D
Mij heeft het enkele duizenden euri gekost, ik ga je niet openlijk vragen wat jouw hoerenkuil je heeft gekost tot op heden...


Oops, vraag ik het toch wel op deze manier zeker  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #12 Gepost op: 4 januari 2013, 20:09:28 »
Zwijg, zwijg, zwijg  ;D
Mij heeft het enkele duizenden euri gekost, ik ga je niet openlijk vragen wat jouw hoerenkuil je heeft gekost tot op heden...


Oops, vraag ik het toch wel op deze manier zeker  :P


Da's een hele dikke Porsche 911 turbo en geen goedkope platgeslagen kever zoals die Boxster. Ok mijn hoerenkuil was dieper, maar ik was dan ook in 1 keer genezen. Nu geef ik gratis en ongevraagde adviezen omdat ik het vaak niet aan kan zien.
Maar meestal heeft met oogkleppen op en oordoppen in en wil men pas luisteren als ze met de kop tegen de muur zijn gelopen. Herkenbaar voor jou en met jou vele hoerenlopers. Bijna elke loper loopt wel eens tegen die lamp of trap in die drol. Schijnt zo te horen bij de lessen des levens.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #13 Gepost op: 4 januari 2013, 20:13:36 »
Zwijg, zwijg, zwijg  ;D
Mij heeft het enkele duizenden euri gekost, ik ga je niet openlijk vragen wat jouw hoerenkuil je heeft gekost tot op heden...


Oops, vraag ik het toch wel op deze manier zeker  :P


Da's een hele dikke Porsche 911 turbo en geen goedkope platgeslagen kever zoals die Boxster. Ok mijn hoerenkuil was dieper, maar ik was dan ook in 1 keer genezen. Nu geef ik gratis en ongevraagde adviezen omdat ik het vaak niet aan kan zien.
Maar meestal heeft met oogkleppen op en oordoppen in en wil men pas luisteren als ze met de kop tegen de muur zijn gelopen. Herkenbaar voor jou en met jou vele hoerenlopers. Bijna elke loper loopt wel eens tegen die lamp of trap in die drol. Schijnt zo te horen bij de lessen des levens.


Groet, Foots  O0

Een hele dikke Porsche 911 turbo... Ach, als je geld genoeg hebt ^-^...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Flori (Roemeense met een beetje latina-trekjes)
« Reactie #14 Gepost op: 18 oktober 2016, 01:03:48 »
Niet meer aanwezig.