Auteur Topic: ALESSIA  (gelezen 55027 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALESSIA
« Gepost op: 11 augustus 2012, 14:45:52 »
haarkleur/-lengte: blond/korter
lengte dame: 1,57
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke kleine B
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels en wat Duits
leeftijd: ongeveer 27
tatoeages/piercings: grote op buik, tekstje op linkerzijde
 ;)
service: knuffelen, strelen, PZC, NMC, beffen, 69, zoenen, tongzoenen
voordelen: erg natuurlijke knappe uitstraling, bovengemiddelde pre sales, bovengemiddelde after sales
nadelen: wat er in zit, breekt er op kamer niet uit
opmerkingen: komt dominant uit de hoek tijdens de sales maar is dat helemaal niet op kamer, alles een beetje plichtmatig

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2013, 21:42:56 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALESSIA
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2013, 17:17:32 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
onweerstaanbaar, 'k weet niet waarom
« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2013, 21:27:13 »
Laten we beginnen met te zeggen dat de fotograaf erg slecht zijn best gedaan heeft (of goed zijn best gedaan heeft om haar van haar slechtste kant te fotograferen; heeft hij wat jegens haar?).

Ik had haar al verschillende keren in het vizier genomen.  Hoe langer hoe meer begon ik te veronderstellen dat ze heel goed zal zijn op kamer.  De kamertijd wisselde enorm van een klein halfuurtje tot ook lange kamertijden van meer dan een uur.  Moest het soms wat klikken?  In elk geval gaat ze veelvuldig op kamer.  Ze is heel erg mooi, heeft een natuurlijke look en heeft iets onschuldigs over haar dat ze combineert met ondeugendheid. 

Ik zat aan het zwembad en opeens stond ze zo goed als voor mij.  Ik moet nu wel zeggen dat ze tijdens mijn vorige bezoekjes aan PE eigenlijk bijzonder weinig aandacht voor me had.  Alessia heeft klanten zat, zal ik maar denken.  In eerste instantie was haar reactie voor mij dus negatief en had ik ze van mijn to do-lijstje geschrapt.  Gaandeweg begon ik ze meer en meer te mogen, waarbij haar schoonheid zeker en vast niet van ondergeschikt belang was. 
Het was nu dus het moment om ze even te roepen.  Ze was ook eens even businessvrij.  Ze weifelde heel even maar besloot toch naar mij toe te komen.  Allicht had ze zich een zelfde indruk van mij gevormd, dat ik haar niet zag staan en daaruit concluderen de vrouwen dan al snel dat je ze niet aantrekkelijk vindt en er niet mee naar bed wil.  Ze vraagt meteen waarom ze naar me toe moest komen.  Ik liet de vraag blauw-blauw.  Ze komt lief bij me zitten op de ligzetel aan het zwembad in de zon.  We praatten wat en ik stelde alvast wat specifieke vragen (mijn wensen) aan haar.  Ze leek voor mij een perfecte match en dus bovendien een natuurlijke schoonheid.  Je zou nauwelijks denken aan een hoer maar eerder aan een kokette dame.  Ze bleek uit het intake gesprekje niet alleen lief te zijn maar er was schijnbaar voldoende ruimte om mijn GFE+++-wensen in vervulling te zien gaan. 

Op kamer kwam ze haar beloftes niet helemaal na.  Het tongzoenen was beperkt maar de momenten dat het gebeurde wel op en top GFE.  Ze was ook niet speels en erg spontaan op kamer.  Ik bedoel maar dat ik alles zeer duidelijk moest stellen.  Ze voelde het (met opzet?) niet aan.  Ze stelde regelmatig vragen over wat ik precies wou en of wat ze deed goed was voor me.  Ik maakte dit op kamer nog nooit mee.  Praten kan nog altijd.  Gewoon goed je ding doen, daar gaat het om op kamer.  Seks is geen kwis!  Voor mij was ze op kamer goed maar neutraal en het woord neutraal past niet zo goed in mijn woordenboek (normaal ook niet maar da's een ander hoofdstuk). 
Ik probeerde haar te vingeren maar heel subtiel werd me duidelijk gemaakt dat ze dat eigenlijk liever niet heeft.  Laten we het dan maar of toch minstens nu even.  Strakjes misschien nog eens voorzichtig proberen? 
Ineens bijt ze in mijn nek, tepels en krabt ze lichtjes over mijn borstkas.  Allemaal heel speels, heel soft.  Ik vroeg haar om dan maar de kwade kat te spelen maar wou ze écht niet of verstond ze mijn tips en subtiele hints niet?  Ik snap het niet goed.  Telkens als ik met haar lig te dollen bij pre sales of after sales komt ze lichtjes agressief dominant uit de hoek. 
Pijpen doet ze heel erg goed maar als het lang moet duren gaat het stelselmatig steeds meer bergaf ermee.  Er waren in totaal vier pijpsessies tijdens ons kamerverblijf.  De eerste en tweede keer was ik neig tevreden, de derde en vierde keer was ze het zelf grondig beu, veronderstel ik dan maar want dan was het meer trekwerk en was de stofzuigerzak bijna vol, denk ik want de zuigkracht was ook niet meer je dat. 
Beffen doe ik niet zomaar met elke dame.  Als het enkel is om de tijd te rekken, van de dame uit, hoeft het voor mij niet.  Alessia laat zichzelf anders wel helemaal gaan tijdens het likken, als je er je werk van maakt en er je tijd voor neemt.  Ze wordt nat, ze begint te kronkelen en lichtjes te kreunen.  Echter, wanneer je zelf merkt dat als je nog even door gaat ze zal klaarkomen, breekt ze alles af.  Daar heb ik geen problemen mee. 
Ze doet nogal neutraal op kamer, ze bruist niet echt, op geen enkel moment en wanneer we tot het hoofdstuk neuken komen, stelt ze onmiddellijk voor om missio te doen.  Dat standje doe ik wel graag.  Je kan jezelf perfect onder controle houden, tongzoenen is mogelijk....  Alleen, ze werkte niks mee.  Toch heb ik lang en lekker met haar geneukt, als ze het zo wil, gewoon aan mezelf gedacht, mezelf zo veel mogelijk net niet tot op het point of no return laten komen.  Bovendien heeft ze een hele nauwe poes, altijd tof! 

GFE: nee, net niet.  Ze heeft er de uitstraling voor en ze doet alsof het de perfecte GFE zal worden maar het komt er niet uit.
Het is wel een erg mooie kokette dame om even voor jou alleen te hebben.  Ik had er een heel goed gevoel bij.  Ik kon er maar moeilijk van weg.  Eigenlijk vooral door haar schoonheid en dat gebeurt me niet dikwijls.  Meestal geraak ik niet goed weg omdat ik nog geil ben, omdat de seks zo spetterend geil (en vunzig) is.  Ook was ik tijdens deze eerste sessie zeker een gedeelte van de tijd begeesterd door wat er allemaal net niet uitkwam.  Ik verlangde naar meer en de eerste tijd hoop je daar ook nog op. 
Innige standjes?  Nee.  Droogneuken?  Een beetje. 
Al bij al een leuke tijd gehad met een knappe vrouw met absoluut een geile uitstraling doch dan verwacht je ook meer geilheid en vettige seks op kamer. 

Een aanrader?  Toch, eerder voor mannen die het absoluut bij maximum 30 minuten willen houden op kamer.  Ze zal dan korter en erg goed pijpen, beetje tongzoenen als voorspelletje en wat neuken in een nauwe poes.  Heren die op kamer gaan om te praten, eerder dan voor seks (en zo zijn er) zullen er zeker ook een goede partner in vinden.   

De na service is goed, misschien zelfs bovengemiddeld (en in de hoop weer te kunnen scoren). 

Normaal gezien zou ik schrijven dat ik met Alessia niet meer op herhaling zal gaan maar het draaide anders uit.  Ik viel weer letterlijk voor haar pure schoonheid.  Misschien is er een waterkansje dat deze sessie beter zal zijn?  Ik zal maar een halfuurtje gaan.  Eens kijken of dat verschil uitmaakt. 
Dit keer was de sessie ook stukken beter.  Wist ze dat ze het iets anders moest aanpakken of was het gewoon omdat het niet meer de eerste keer was dat ik met haar ging of was het gewoon omdat ze eigenlijk bij actieve sessies liever de tijd beperkt tot een halfuur?  Ik weet het niet.  Deze keer lekker zoenen, wat meer tongzoenen, strelen, knuffelen, twee keer de tijd genomen om een tijdje heel goed te pijpen, beetje met haar poes gespeeld, die weer lekker nat werd en weer lekker geneukt.  Door het condoom voelde ik dat ze tijdens het neuken helemaal nat werd. 

Deze kort sessie was technisch een stuk beter.  Er was ook niet genoeg tijd om "ontbrekingen" ten berde te laten komen.  Zeer waarschijnlijk zal ik echter geen derde sessie meer met haar doen omdat ik persoonlijk meer van haar verlang dan ze wil geven.  Bovendien lopen er nog zo veel andere mooie dames rond (maar da's een open deur intrappen natuurlijk)  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2013, 21:36:11 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALESSIA
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2014, 20:48:31 »
Van heel de zomer niet gezien.  Eigenlijk wel jammer  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man