Auteur Topic: Weidestraat 023, Jessica  (gelezen 39612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest27694

  • Gast
Weidestraat 023, Jessica
« Gepost op: 9 september 2012, 14:22:26 »
Vreemd dat ik op geen enkel forum al iets heb gelezen over deze dame, je kan er nochtans moeilijk naastkijken, zit in de weidestraat, enkele huizen voorbijde  legendarische delphine, groot raam met blauwe gordijnen, ze zit er alle dagen (overdag) in een rieten stoel, mooie zwarte milf met echt enorme borsten (cup F, cup G?) heb haar al meermaals bezocht, en steeds top, lief, vriendelijk, geen gezeur om 'more money',

Figuur: erg mooi (geil) gezicht, XXL borsten, ouderdomsbuikje, ondanks haar omvang toch een erg fijne kont (meestal met versieringskettingkje)

Ben steeds bedwelmd door die gigantische joekels dat ik steeds vergeet haar naam te vragen.

Diensten (bij mij): pmc, pijpen zolang je wil, doet het met volle overgave en kijkt je recht in de ogen aan, echt kwaliteitspijpster:)

Neuken mc: zij on top, doggie, ik on top, je mag haar lekker hard neuken (hoe langer je neukt hoe beter het wordt, ze lust er echt wel pap van), kreunt lekker als het haar bevalt:)

Hygiene: wasje na elke beurt, dus best ok voor deze regio,

Ik geef haar elke keer 100 euros, misschien wat veel, maar voor een uur ontspanning met haar geef ik dit vol respect voor haar overgave

1 minpuntje: geen tongzoenen en geen gebef, maar misschien hebben andere wandelaars met haar andere ervaringen???

topmeid in deze buurt, even goed of beter als de befaamde beauty (zij wel pzc, beffen, tongzoenen...)

ben benieuwd naar andere gelukkige bezoekers van deze topper, en zo komen we misschien haar naam te weten... Linda misschien? weet het ni meer, hersenen zaten in de paal...

guest27694

  • Gast
WEIDESTRAAT 23, naam onbekend, zwarte milf met enorme joekels
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2012, 16:13:06 »
geen reacties, vreemd, ga haar deze week nog eens bezoeken, naam vragen en meteen ook enkele buurdames checken:)

guest27694

  • Gast
WEIDESTRAAT 23, naam onbekend, zwarte milf met enorme joekels
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2012, 17:12:44 »
aha de naam is jessica, neukt en pijpt enorm lekker, velen passeren en durven niet binnen, ze zullen denken (to good to be true' maar mannen: doen!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WEIDESTRAAT 23, Jessica
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2012, 17:36:05 »
aha de naam is jessica, neukt en pijpt enorm lekker, velen passeren en durven niet binnen, ze zullen denken (to good to be true' maar mannen: doen!

Weet je ook van welk land ze afkomstig is? Dan kunnen we er een paspoortje van maken....
« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 23:42:52 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WEIDESTRAAT 23, Jessica
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2012, 02:25:31 »

 
[box title=JESSICA]
Land:             NIGERIA
Taal:              FRANS
Leeftijd:         35-40
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65
Model:            Stevig
BH:                 F cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 PMC NMC  PSE Beffen
[/box]

[box title=pro en contra]
+Heel aangename dame die niet om extra geld zeurt.
[/box]

[box title=extra info]
Deze dame met enorme boezem werkt overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2012, 16:09:26 door mechelen »

guest30472

  • Gast
Weidestraat 023, Jessica
« Reactie #5 Gepost op: 19 oktober 2012, 12:12:53 »
Beffen kan wel degelijk bij deze lekkere dame. In een sessie voor €100 heb ik ook een goede 69 gedaan... aanrader.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Weidestraat 023, Jessica
« Reactie #6 Gepost op: 19 oktober 2012, 16:09:03 »
Dank je voor je bericht, en welkom op het forum!

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Weidestraat 023, Jessica
« Reactie #7 Gepost op: 28 oktober 2013, 20:09:52 »
iemand meer (uitgebreide) ervaring met deze dame haar pijpkwaliteiten?
Het is een bom  :tietjes van een vrouw maar gezien ik haar collegae delphine en beauty gewend ben vrees ik voor een teleurstelling (ik ga graag een uurtje op mijn rug liggen voor een uitgebreide pijpbeurt en weet graag op voorhand wat de kosten en de baten  :-P zijn )

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Weidestraat 023, Jessica
« Reactie #8 Gepost op: 18 juli 2017, 20:07:42 »
ik wandel regelmatig in deze straat tijdens de daguren maar heb ze in geen tijden meer gezien. Weet Iemand iets meer ?