Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1697932 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2325 Gepost op: 20 juni 2019, 09:19:09 »
Er is er eentje jarig vandaag! Happy Birthday Mocata!

  :happybirthday3:

  :06:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2326 Gepost op: 20 juni 2019, 13:16:38 »
Er is er eentje jarig vandaag! Happy Birthday Mocata!
Een tip: maak er een happy birdday van  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2327 Gepost op: 20 juni 2019, 15:50:33 »
Er is er eentje jarig vandaag! Happy Birthday Mocata!

  :happybirthday3:

  :06:
Ook van mijnentwege een opperbeste, fantastische verjaardag gewenst, Mocata !!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2328 Gepost op: 21 juni 2019, 00:15:05 »
Merci mannen !

Normaal gezien zou ik morgen met Flory gaan spelen maar ik kon niet langer wachten en ben rond een uur of 21:00 met Maya SS35/3 gaan spelen. Mevrouw herkende me nog en het was een leuk bezoekje !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2329 Gepost op: 21 juni 2019, 12:41:05 »
Dan verwachten we een recensie onder het (nieuwe) topic van deze Maya !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2330 Gepost op: 21 juni 2019, 13:38:25 »
U vraagt , wij schrijven !  O0

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2331 Gepost op: 21 juni 2019, 15:29:49 »
'k Heb het gezien; alleszins bedankt !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2332 Gepost op: 22 juni 2019, 01:15:30 »
Normaal gezien zou ik morgen met Flory gaan spelen maar ik kon niet langer wachten
Dat soort toestanden ken ik uit ervaring  :lol_hitting: :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2333 Gepost op: 26 juni 2019, 01:39:26 »
Vorige week donderdag had in de VT een blondine zien staan die haar haren in twee vlechtjes droeg. Dat zag er zo ongeloofelijk sexy uit dat ik er vandaag nog heel de dag aan zat te denken. Dus nadat mijn shift erop zat naar het SKW vertrokken speciaal voor deze dame. Om iets na 23:00 aangekomen en mij naar de VT gehaast. Mijn Elena zat er met haar roze badpakje aan , eens zwaaien naar dat engeltje en dan stap ik bij de dame met de vlechtjes binnen.

Ze heet Roxanna en komt uit...Italië. Ze is van Bulgaarse afkomst maar zou in Italië wonen , ofzoiets.Maakt mij niet uit. Over mijn bezoekje zelf ga ik niet in detail treden maar het was een tegenvaller. Dat lag niet aan de dame zelf want ze deed goed haar best. Ach ja kan gebeuren zeker. Afscheid genomen en dan opzoek naar de volgende. Want ik moet het SKW toch op een geslaagde manier kunnen verlaten zeker ! :lol

Ik wandel nog een aantal toertjes tot ik op een gegeven moment in de Verversrui iets lang mijn arm voel. Ik kijk naar beneden en dan zit daar een joekel van een sprinkhaan op mijn t-shirt. Ik kan het jullie wel toevertrouwen dat ik geen held ben als het op insecten aankomt. Ik heb een ENORME hekel als het op die helse demonen aankomt. Ik sta vlak bij de ramen en er loopt aardig wat volk over straat dus ik kan moeilijk als een gillend meisje mijn t-shirt uitdoen en weglopen. Als de stoere bink die ik pretendeer te zijn tik ik een paar keer tegen dat lelijk beest en dat satanisch mormel blijft vasthaken op mijn t-shirt. Het zal toch niet hé!!! Ik geef dat beestje dan een serieuze mot en hij valt op de grond. Een dame had me in het oog gehouden en deed me na. Ze had er duidelijk plezier in  :lol_hitting: .

In de Schippersstraat had ik al een mooie dame zien staan. Beetje bruinere huid , lang zwart haar en twee mooie donkere kijkers en het allerbelangrijkste : een lekkere volle kont. De keuze was gemaakt en ik stap op haar af. Ze stond op SS25/1 , de kamer waar overdag Sara zit. We gaan samen naar boven en ik vraag haar of ze de dame die overdag op deze locatie werkt. Sara ? antwoord ze. Inderdaad!

In de kamer stellen we ons aan elkaar voor. Ze heet Erika, is 25 en komt uit Roemenië. Na een keurig wasje gaan we op bed liggen en krijg ik een lekkere pijpbeurt. Neuken doen we in twee standjes : normal en doggy. Eindigen doen we met de hand. Niets héél speciaal maar ik vind het wel een mooie meid.
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2019, 01:48:14 door Mocata »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2334 Gepost op: 26 juni 2019, 10:32:01 »
We gaan samen naar boven en ik vraag haar of ze de dame die overdag op deze locatie werkt. Sara ? antwoord ze. Inderdaad!
Ik heb al ervaren dat Sara nogal wat andere meisjes kent. Zij is ook goed op de hoogte, bv van wat er hier geschreven wordt. Ik leid daaruit af dat Sara 'met haar werk bezig is' en betrokken wil zijn bij het reilen en het zeilen in onze speeltuin.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2335 Gepost op: 26 juni 2019, 10:50:46 »
We gaan samen naar boven en ik vraag haar of ze de dame die overdag op deze locatie werkt. Sara ? antwoord ze. Inderdaad!
Ik heb al ervaren dat Sara nogal wat andere meisjes kent. Zij is ook goed op de hoogte, bv van wat er hier geschreven wordt. Ik leid daaruit af dat Sara 'met haar werk bezig is' en betrokken wil zijn bij het reilen en het zeilen in onze speeltuin.

Sara leest dit forum en Hookers héél aandachtig na. En niet enkel haar topic maar ook "wandelen in het SKW" of "Antwerpen geouwezwam". Als je het haar vlakaf vraagt doet ze geheimzinnig over welke dames ze goed kent. Ik weet enkel dat ze 1 dame in de dagshift ook goed kent. Die dame is ook bekend in de dagshift, blijkbaar. Ook heb ik eens gepolst in de nachtshit en dan blijkt dat ze die dame ook kennen. Dat moet dan toch een enorme slet zijn als je bekend bent in het SKW ? :lol_hitting: Nee die plaats is gereserveerd voor de toppertjes in het begin van de Schippersstraat. Alle Roemeentjes waar ik het aan gevraagd hebben kennen die drie (of die vier toen ze nog compleet waren) en zelfs Celina in de VT wist er wat over te vertellen.

Hoe werkt dat dan ? Komen ze uit hetzelfde dorp/stad of wonen ze hier in hetzelfde appartementengebouw ? Of kunnen ze het hier gewoon goed met elkaar vinden en zijn ze daarom wat "closer" dan met de rest.

En niet enkel Sara leest het forum aandachtig. Ik had eens een recensie geschreven over een bepaalde handeling bij een dame en dat ging dan rond als een lopend vuurtje en verschillende dames spraken mij erop aan. Het was onze lieve Sara die mij vertelde dat er veel over mij (en waarschijnlijk dus ook over andere regelmatige wandelaars) gesproken werd in "the street".

Ook is het soms wel héél duidelijk wie niet met elkaar bevriend zijn. Toen ik een tijdje geleden bij dame A buitenstapte zag ik dat dame B dat gezien had en die anders zo lieve oogjes keken wel héél kwaad naar mij. Dame B had er nog nooit een probleem van gemaakt als ik "op een ander ging" maar nu leek ze het niet zo leuk te vinden ;D.

Wie al die "dames" nu zijn ga ik niet opschrijven om gezeik te voorkomen dus als je het persé wil weten vraag je het maar in een PM.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2336 Gepost op: 26 juni 2019, 13:05:13 »
Geen zak aantrekken van wat dames lezen en doen en laten.
Zij zijn anoniem, hebben een werknaam en wij hebben een forumnaam.


Laat ze maar lekker meelezen, dan weten de goeden dat ze goed bezig zijn en de slechten dat ze slecht bezig zijn, en kunnen ze er eventueel iets aan veranderen.


Wij zijn een forum voor hoerenlopers, en de 'hoertjes' mogen gerust meelezen.
Maar we gaan toch niet onszelf censureren omdat hoertje A of hoertje B meeleest ... zoals ik hoger schreef, integendeel, ze moeten er maar lessen uit trekken


Wij zijn de ombudsdienst voor de hoerenlopers, en het syndicaat van hoertjes mag gerust meelezen, zelfs meeschrijven


Iedereen wordt beter van recensies en gezwans, ja, ook de dames


SARA, compris, begrepen?  :lol_hitting: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2337 Gepost op: 26 juni 2019, 22:51:15 »
Geen zak aantrekken van wat dames lezen en doen en laten.
Zij zijn anoniem, hebben een werknaam en wij hebben een forumnaam.

Laat ze maar lekker meelezen, dan weten de goeden dat ze goed bezig zijn en de slechten dat ze slecht bezig zijn, en kunnen ze er eventueel iets aan veranderen.

Wij zijn een forum voor hoerenlopers, en de 'hoertjes' mogen gerust meelezen.
Maar we gaan toch niet onszelf censureren omdat hoertje A of hoertje B meeleest ... zoals ik hoger schreef, integendeel, ze moeten er maar lessen uit trekken
Dat klopt natuurlijk, maar anderzijds heb ik toch al gemerkt dat je bij degenen die je echt vaak bezoekt wel iets dichterbij kan komen, figuurlijk dan.

Ik maak voor mezelf een onderscheid tussen de gewone leuke meisjes en een select groepje meisjes waar ik toch net iets méér contact mee heb. Een gewoon meisje bezoek ik en ik geef 50 euro voor seks, of mogelijk wil ik meer of langer en dan betaal ik ook iets meer. Sommigen bezocht ik toch al 'redelijk' veel.

Maar er zijn ook een paar uitschieters die ik echt 'ziekelijk vaak' bezoek. Bij die laatste, erg kleine, kategorie vind ik het ergens wel normaal dat er meer contact ontstaat. Het ging over Sara. Daar was ik toch al dikwijls. Noem ze gerust mijn favorietje van overdag. Het contact met haar is toch net 'anders' dan met de anderen. Het blijft een meisje waar ik een transactie mee doe, leuke seksfantasietjes voor wat centjes, maar ik vind haar een toffe. Te tof eigenlijk, om er mij 'geen zak van aan te trekken wat ze doet of laat'.

Ga ik mezelf nu censureren in wat ik schrijf omdat ik weet dat Sara meeleest? En omdat ik weet dat ze mijn forumnaam kent? Nee. Dan zouden recensies waardeloos worden. Ik schrijf wat ik ervan vind. Voor Sara ben ik niet bang dat zij meeleest want ik denk niet dat ik er ooit iets negatiefs zou over geschreven hebben. Dan zou ik trouwens ook zo vaak niet bij haar langs gegaan zijn. De enige reden dat ik de laatste maanden met Sara wat gas heb moeten terugnemen was, dat ik door werkomstandigheden een poos erg moeilijk overdag in het SKW geraakte, en Sara werkt nu eenmaal in de dagshift.

Censureren doen we dus niet. Nog vrij recent heb ik hier trouwens mijn gedacht neergeschreven over een ander meisje waar ik voorheen ook dikwijls langs ging, maar die is een pad aan het bewandelen dat mij echt niet boeit, en dan zeg ik dat ook rechtuit.

Sexmachine heeft gelijk als hij ook wijst op de anonimiteit, omdat zowel de meisjes als wijzelf niet optreden onder onze echte namen en daardoor is er uiteraard al een flinke afstand tussen de meisjes hun wereld en de onze, ook al spelen die werelden zich dan beide af in het SKW. Voor mij is er tot nu toe 1 uitzondering, van een meisje dat ik in het SKW leerde kennen bij een gewone date, en waar ik intussen o.a. ook op social media mee communiceer, en dan is de anonimiteit natuurlijk geheel weg. Je kent dan elkaars echte naam, je leert iets van mekaars achtergrond. Wat ze studeerde, van welke streek ze komt en hoe haar familie in elkaar zit. Zeer persoonlijke dingen soms ook. Haar ontmoet ik ook buiten de job in het SKW om, en niet enkel voor seks. Maar zoals gezegd, dat is een uitzondering die de regel bevestigt.
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2019, 22:58:18 door Vanderbeffen »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2338 Gepost op: 29 juni 2019, 18:12:01 »
Voordat ik bij Flory binnengeraakt was heb ik natuurlijk eerst een helehoop rondjes gewandeld. In de VT was ik op Cela afgestapt om te vragen of ze nog steeds "normal sex" deed. Dat doet ze niet meer zei ze. Doet ze het echt niet meer of wou ze gewoon van me af ? Wie zal het even gaan testen ? :lol.

Dacia/Daria/Roxanne was zich nog aan het schminken en toen ze me zag fonkelde haar oogjes en begon ze lief te lachen. Helaas pindakaas lieve Roxanne  , mijn briefje van 50 was vandaag voor iemand anders bestemd.

Eva is ook terug van weggeweest. Ze kan mij binnenkort weer verwachten want in dat engeltje heb ik ook weer ongeloofelijke zin. Veel mooier en liever dan deze Eva worden ze toch niet hoor :happy.

Laura (ook in de VT) was ook vrij tijdens al mijn wandelrondjes. Haar haren zijn nu volledig zwart geverfd en dat kan ik wel appreciëren. Na het zoveelste rondje bekeek ze mij met een blik van "ga je hier eindelijk eens binnenspringen ipv te blijven loeren". En gelijk heeft ze !


Offline roberto_7

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2339 Gepost op: 29 juni 2019, 19:49:42 »
Voordat ik bij Flory binnengeraakt was heb ik natuurlijk eerst een helehoop rondjes gewandeld. In de VT was ik op Cela afgestapt om te vragen of ze nog steeds "normal sex" deed. Dat doet ze niet meer zei ze. Doet ze het echt niet meer of wou ze gewoon van me af ? Wie zal het even gaan testen ? :lol.

Hoeft niet getest te worden met cela ik heb haar deze week nog heerlijk mee leggen neuken!!!!
roberto_7