Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698221 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2340 Gepost op: 29 juni 2019, 23:10:26 »
Voordat ik bij Flory binnengeraakt was heb ik natuurlijk eerst een helehoop rondjes gewandeld. In de VT was ik op Cela afgestapt om te vragen of ze nog steeds "normal sex" deed. Dat doet ze niet meer zei ze. Doet ze het echt niet meer of wou ze gewoon van me af ? Wie zal het even gaan testen ? :lol.

Hoeft niet getest te worden met cela ik heb haar deze week nog heerlijk mee leggen neuken!!!!
roberto_7

Dan zal die dekselse sloerie vandaag geen zin gehad hebben om door mij geneukt te worden. Of ze is mij beu gezien , dat kan ook natuurlijk. Dat zou mij toch verbazen want ze zwaait en lacht eens lief als ik ze passeer.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2341 Gepost op: 30 juni 2019, 12:19:20 »
We kunnen wel wandelen in het Schipperskwartier maar wat denken jullie van wonen in het Schipperskwartier ?

http://www.santonsvastgoed.be/index.php/nl/appartement-te-huur-in-antwerpen/3635754

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2342 Gepost op: 30 juni 2019, 13:51:49 »
1 slaapkamer lijkt me net iets te weinig om een aantal dames uit het SKW na hun shift te ontvangen voor een gezamenlijk seksfeestje.

 :sex  :lol_hitting:  :lol

De locatie lijkt me echter prima!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2343 Gepost op: 30 juni 2019, 23:58:54 »
1 slaapkamer lijkt me net iets te weinig om een aantal dames uit het SKW na hun shift te ontvangen voor een gezamenlijk seksfeestje.

 :sex  :lol_hitting:  :lol

De locatie lijkt me echter prima!
Da's toch niet te doen Mocata, dan zit je toch de hele tijd dat je normaal thuis zou zijn, in dat SKW.  Stel je voor, je zit wat tv te kijken, ze seksen wat op tv, je krijgt wat goesting, je kijkt door het raan en je ziet het SKW. Tja, 5 minuten later zit je dan toch gegarandeerd zelf zo een meisje vol te konijnen.
Ik blijf liever wonen waar ik woon, en ik zal van die 630 euro per maand dat ze vragen met plezier een aantal meisjes hun doosje vullen. ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2344 Gepost op: 3 juli 2019, 15:22:45 »
een meisje vol te konijnen.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vanderbeffen man , vanwaar blijf je die uitdrukkingen halen ? ;D Dit is er eentje dat ik zelf toch meer ga moeten gebruiken. Wat ga jij vandaag nog doen ? Sebiet een Roemeentje vol konijnen sé ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2345 Gepost op: 3 juli 2019, 17:33:38 »
een meisje vol te konijnen.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vanderbeffen man , vanwaar blijf je die uitdrukkingen halen ? ;D Dit is er eentje dat ik zelf toch meer ga moeten gebruiken. Wat ga jij vandaag nog doen ? Sebiet een Roemeentje vol konijnen sé ;D

Vanderbeffen is een échte talenknobbel. Waar hij die uitdrukkingen blijft halen? Hij vertaalt ze gewoon letterlijk uit het Roemeens!

Nee, niet via Google Translate hoor, hij heeft ondertussen misschien wel 3000 keer een Roemeentje gebeft, geneukt en God weet wat nog allemaal mee uitgespookt. Als hij bij elk bezoekje aan een Roemeentje 1 woordje Roemeens geleerd heeft dan kan hij zich nu al goed uit de slag trekken. Soms loopt het nog wel eens mis en vertaalt hij een Roemeens woord naar het Nederlandse "konijnen" i.p.v. "spuiten".

We weten echter allemaal wat hij juist bedoelt, niet?

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2346 Gepost op: 3 juli 2019, 23:11:52 »
een meisje vol te konijnen.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vanderbeffen man , vanwaar blijf je die uitdrukkingen halen ? ;D Dit is er eentje dat ik zelf toch meer ga moeten gebruiken. Wat ga jij vandaag nog doen ? Sebiet een Roemeentje vol konijnen sé ;D

Vanderbeffen is een échte talenknobbel. Waar hij die uitdrukkingen blijft halen? Hij vertaalt ze gewoon letterlijk uit het Roemeens!

Nee, niet via Google Translate hoor, hij heeft ondertussen misschien wel 3000 keer een Roemeentje gebeft, geneukt en God weet wat nog allemaal mee uitgespookt. Als hij bij elk bezoekje aan een Roemeentje 1 woordje Roemeens geleerd heeft dan kan hij zich nu al goed uit de slag trekken. Soms loopt het nog wel eens mis en vertaalt hij een Roemeens woord naar het Nederlandse "konijnen" i.p.v. "spuiten".

We weten echter allemaal wat hij juist bedoelt, niet?

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Haha  :lol_hitting:
Ik probeer gewoon alles te relativeren. Een grapje links en rechts zorgt ook voor meer succes bij de meisjes dan opschepperij. Vandaar mijn gewoonte om ook een poging te doen om op het forum 'luchtig' te blijven. Het is een leuke hobby, we moeten er niet te moeilijk over doen.  ;D ;D

Ik heb inderdaad al heel wat Roemeense meisjes uit hun slipje gesponsord. Maar toch, om aan 3000 Roemeentjes te geraken gaan we onze scores wel moeten samenleggen denk ik hoor Kippenneuker. En wellicht moeten we dan nog externe hulp inroepen  ;D ;D ;D

En Roemeens is geen gemakkelijk aan te leren taal. Je moest eens weten hoeveel lessen ik al achter de rug en onder de buik heb bij mijn favoriete konijntjes  :lol_hitting:

Net als Kippenneuker trouwens. Maar wij verstaan mekaar zéér goed. Het gaat zelfs zover dat Kippenneuker zo lief is om ons gemeenschappelijk gastvrouwtje een cadeautje te geven dat ze dan nadien bij mij gebruikt. Ja, in het SKW heerst meer solidariteit dan in de politiek. Nochtans gaat het in beide gevallen over 'mensen naaien'.  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2347 Gepost op: 11 juli 2019, 20:13:02 »
Ik heb de laatste 2 à 3 weken al van verschillende dames gehoord dat het toch zo kalm is in het SKW. Er zijn dames die intussen vinden dat ze vééééél te weinig seks hebben  :sex, althans dat is wat ze tegen mij zeggen maar ik vermoed dat ze met het woord "seks" gewoon "eurootjes" bedoelen  ;). Of zou ik dat verkeerd begrepen hebben?  ::)

Kunnen we niet met z'n allen eens een extra bezoekje brengen aan de dames zodat ze weer een beetje bevredigd geraken?  :lostit

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2348 Gepost op: 12 juli 2019, 02:33:39 »
Kunnen we niet met z'n allen eens een extra bezoekje brengen aan de dames zodat ze weer een beetje bevredigd geraken?  :lostit
Een 'Kom Op Tegen Sexloosheid' beweging opstarten?  :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2349 Gepost op: 12 juli 2019, 17:15:58 »
Kunnen we niet met z'n allen eens een extra bezoekje brengen aan de dames zodat ze weer een beetje bevredigd geraken?  :lostit
Een 'Kom Op Tegen Sexloosheid' beweging opstarten?  :lol_hitting:

Dus gewoon geld inzamelen  :17:  en dan wij met dat geld de dames gaan verwennen? :bonken

Ik doe mee!  :dance2

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2350 Gepost op: 13 juli 2019, 02:13:14 »

Dus gewoon geld inzamelen  :17:  en dan wij met dat geld de dames gaan verwennen? :bonken

Ik doe mee!  :dance2
We richten gewoon een benenpiet avond in he... :lol_hitting: :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2351 Gepost op: 13 juli 2019, 12:49:49 »

Dus gewoon geld inzamelen  :17:  en dan wij met dat geld de dames gaan verwennen? :bonken

Ik doe mee!  :dance2
We richten gewoon een benenpiet avond in he... :lol_hitting: :lol

En we doen een deur aan deur verkoop van foto's van mooie meiden met blote tieten :blonde  .......... en als er een mevrouw de deur open doet dan houden we een foto van een zwarte medemens met een grote lul achter de hand, zo verdienen we aan de vrouwen ook nog iets

Misschien is er nog wel hier en daar eentje die ons binnen laat omdat ze zelf ook af en toe iets te kort komt ..........  :sex

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2352 Gepost op: 14 juli 2019, 00:46:24 »

Dus gewoon geld inzamelen  :17:  en dan wij met dat geld de dames gaan verwennen? :bonken

Ik doe mee!  :dance2
We richten gewoon een benenpiet avond in he... :lol_hitting: :lol

En we doen een deur aan deur verkoop van foto's van mooie meiden met blote tieten :blonde  .......... en als er een mevrouw de deur open doet dan houden we een foto van een zwarte medemens met een grote lul achter de hand, zo verdienen we aan de vrouwen ook nog iets

Misschien is er nog wel hier en daar eentje die ons binnen laat omdat ze zelf ook af en toe iets te kort komt ..........  :sex
Dromen is mooi, maar ik denk dat we hoe dan ook toch de meisjes hun slip zullen moeten blijven naar beneden sponsoren  50 euro

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2353 Gepost op: 1 augustus 2019, 16:28:48 »
Kent er iemand de dame die vandaag in de dagshift op Verversrui 28/2 zat?

Het was een mollige dame met een blanke huid, serieuze borsten, een brilletje en een rood setje aan vandaag.

Thx!

TrojanCr

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2354 Gepost op: 10 augustus 2019, 19:30:34 »
Kan iemand me helpen met een naam of een meisje?  Ik bezocht vrijdag voor het eerst rond 11.00 uur en neukte een klein Roemeens meisje.  Ze zei dat ze 19 was, kort met blond haar en kleine tieten.  Heel klein.  Werkt alleen overdag en ze ging op zaterdag naar school.  Ze zat in een raam rond SS 30-40.
 Ik wil graag een beoordeling achterlaten maar kan haar naam niet meer herinneren!