Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705421 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2820 Gepost op: 13 februari 2020, 17:45:29 »
Bedankt Bet(d)weter voor de info !

Misschien moet ik haar toch maar eens proberen.  Ze heeft precies wel een vast cliënteel en is vaak bezet.

Als het goed meevalt zullen jullie er dus niks over lezen  :censored :censored :censored

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2821 Gepost op: 13 februari 2020, 20:25:08 »
"Hot Pussy from Venus" ........ dat zou voor mij ook een serieuze afknapper zijn  ::)

Kent er iemand de zwarte dame met sexy kont die in de namiddag op VT51 postvat ?

Ik herinner me niet haar vroeger te hebben gezien, al lijkt ze toch redelijk goed aan de bak te komen.

Toen ik even bij haar informeerde naar haar naam en nationaliteit gaf ze zo'n belachelijk antwoord (naam : Hot Pussy, land van oorsprong : Venus) dat ik niet binnen gewipt ben.

Ben benieuwd of er leden zijn met goede ervaringen bij haar.
Dat is "Beauty" (ook al zo'n rare naam...), een latina die niet wil dat over haar geschreven wordt.
Ze staat er al enkele jaren (in de gecombineerde dag- en avond/nachtshift),  maar om de hoger vermelde reden, lees je nooit iets over haar...
Heb al wel gehoord dat ze een heel goeie service levert !

Hoezo, een afknapper ?

Venus is toch de godin van de liefde, en de vrouwen zouden toch van de gelijknamige planeet afkomstig zijn... :lol_hitting:


Omdat je dan aan de deur al voelt dat ze met je kloten speelt! En wie figuurlijk met mijn kloten speelt geef ik niet de kans om er letterlijk mee te spelen.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2822 Gepost op: 14 februari 2020, 18:23:22 »
Na een onthouding van drie weken nog eens naar het SKW gefietst. Miljaar dat deed goed om nog eens met een knappie griet naar keuze te spelen. Ik moest en zou nog eens met Eva gaan spelen , andere vaste waardes deden ook hun best om me binnen te krijgen maar op een dag als deze moet je toch echt wel voor het grootste schattebolleke gaan  ;).

Toptijd bij mijn favoriete meisje gehad en na er eventjes weggebleven te zijn was het eens zo leuk natuurlijk. Ineens besloten om er weer een aantal weken weg te blijven. Zo blijft deze hobby "specialer" en wordt het geen routine. Benieuwd of het me gaat lukken ;)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2823 Gepost op: 14 februari 2020, 19:01:36 »
Als je in het skw op wandel bent, hoor je af en toe wel eens wat gekreun of geroep :-\ uit openstaande ramen, maar wat ik vandaag rond het middaguur aan SS35 gehoord heb, deed me eigenlijk meer aan gebrul denken  :sign0065:.
Het heeft wel een tijdje geduurd, want elke keer ik er terug passeerde, werd ik er als het ware door overdonderd; en ook heel wat andere voorbijgangers konden hun gelach nauwelijks bedwingen....
Dus Micha, uit wiens kamer "het lawaai" vandaan kwam, zal goed haar best gedaan hebben...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2824 Gepost op: 14 februari 2020, 21:47:45 »
Als je in het skw op wandel bent, hoor je af en toe wel eens wat gekreun of geroep :-\ uit openstaande ramen, maar wat ik vandaag rond het middaguur aan SS35 gehoord heb, deed me eigenlijk meer aan gebrul denken  :sign0065:.
Het heeft wel een tijdje geduurd, want elke keer ik er terug passeerde, werd ik er als het ware door overdonderd; en ook heel wat andere voorbijgangers konden hun gelach nauwelijks bedwingen....
Dus Micha, uit wiens kamer "het lawaai" vandaan kwam, zal goed haar best gedaan hebben...
Sinds wanneer heb jij kritiek op mijn liefdeskreten?  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2825 Gepost op: 15 februari 2020, 00:21:26 »
Als je in het skw op wandel bent, hoor je af en toe wel eens wat gekreun of geroep :-\ uit openstaande ramen, maar wat ik vandaag rond het middaguur aan SS35 gehoord heb, deed me eigenlijk meer aan gebrul denken  :sign0065:.
Het heeft wel een tijdje geduurd, want elke keer ik er terug passeerde, werd ik er als het ware door overdonderd; en ook heel wat andere voorbijgangers konden hun gelach nauwelijks bedwingen....
Dus Micha, uit wiens kamer "het lawaai" vandaan kwam, zal goed haar best gedaan hebben...
Tiens, dan hebben we elkaar mislopen, want ik ben rond die tijd ook door de SS gepasseerd, op weg naar mijn auto, en ik ben speciaal met een spontane glimlach blijven staan, omdat dat 'gebrul' inderdaad niet meer normaal was en ook redelijk lang bleef duren. Als dat geen fake was, dan heeft die mens er in alle geval goed van genoten, en dan moeten we misschien toch ook eens bij Micha langsgaan. 

:lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2826 Gepost op: 23 februari 2020, 16:01:37 »
Wie zit er tegenwoordig op weekdagen in de dagshift op SS 18/2? (dat is het raam waar vroeger Selena stond voordat ze naar de overzijde verhuisd is)

Het lijkt me een iets molligere dame met blonde haren en een mooie uitnodigende glimlach.

Iemand die weet wie dit is en/of er ervaring mee heeft?

Thx!

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2827 Gepost op: 23 februari 2020, 23:45:09 »
Wie zit er tegenwoordig op weekdagen in de dagshift op SS 18/2? (dat is het raam waar vroeger Selena stond voordat ze naar de overzijde verhuisd is)

Het lijkt me een iets molligere dame met blonde haren en een mooie uitnodigende glimlach.

Iemand die weet wie dit is en/of er ervaring mee heeft?

Thx!
Dat is Elena oud adres is SS14-3

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2828 Gepost op: 27 februari 2020, 16:22:34 »
Na al op verschillende andere locaties te hebben gestaan, stond sedert enige tijd op Schippersstraat 16/2 een zekere Alexandra (geen topic), best wel mooie  ::) ::) dame, maar haar dienstverlening moet zo ondermaats zijn geweest dat er van alle k(l)anten klachten kwamen.
Aan de deur zou ze van alles beloofd hebben- iets dat wel vaker gebeurt- maar bij haar ging het zelfs simpelweg zo ver dat ze gewoon NIETS deed, zelfs zich uitkleden was te veel gevraagd...
Haar gedrag werd zelfs zo extreem dat ze diverse malen de alarmknop gewoon gebruikte om de klant de stuipen op het lijf te jagen :17: :17:, m.a.w. als drukkingsmiddel om hem gewoon te laten vertrekken...
Uiteraard was de politie daar ook van op de hoogte, en is de zaak dermate geëvolueerd dat de verhuurder haar gewoon de deur heeft gewezen !
Ik vraag mij dan ook af of ze het zal aandurven ergens anders opnieuw op te duiken...
We volgen dit dus met argusogen ! :-\ :-\
De Alexa waarvan sprake is in vorige berichten is uiteraard dezelfde dame als degene waarvan sprake is in mijn citaat hiervoor.
Ik heb op 19 december samen met enkele andere wandelaars uit de mond van de vertegenwoordiger van de huisbaas vernomen dat hij ze wel degelijk aan de deur had gezet omwille van het feit dat ze zoveel problemen had met de klanten, en de politie regelmatig moest optreden...
Op SS16 gebruikte ze zowel de naam "Alexandra" als "Alexa".
A propos: de huisbaas zelf is inmiddels overleden.
Zo dood als een pier, misschien haar straf, en is het een "heks"  :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Haar echte naam Mazikeen? Ziet ze er zo uit?


Deze bedriegster heeft momenteel postgevat in ss 10/1, waar Alexa normaal staat.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2829 Gepost op: 27 februari 2020, 18:06:46 »
Na al op verschillende andere locaties te hebben gestaan, stond sedert enige tijd op Schippersstraat 16/2 een zekere Alexandra (geen topic), best wel mooie  ::) ::) dame, maar haar dienstverlening moet zo ondermaats zijn geweest dat er van alle k(l)anten klachten kwamen.
Aan de deur zou ze van alles beloofd hebben- iets dat wel vaker gebeurt- maar bij haar ging het zelfs simpelweg zo ver dat ze gewoon NIETS deed, zelfs zich uitkleden was te veel gevraagd...
Haar gedrag werd zelfs zo extreem dat ze diverse malen de alarmknop gewoon gebruikte om de klant de stuipen op het lijf te jagen :17: :17:, m.a.w. als drukkingsmiddel om hem gewoon te laten vertrekken...
Uiteraard was de politie daar ook van op de hoogte, en is de zaak dermate geëvolueerd dat de verhuurder haar gewoon de deur heeft gewezen !
Ik vraag mij dan ook af of ze het zal aandurven ergens anders opnieuw op te duiken...
We volgen dit dus met argusogen ! :-\ :-\
De Alexa waarvan sprake is in vorige berichten is uiteraard dezelfde dame als degene waarvan sprake is in mijn citaat hiervoor.
Ik heb op 19 december samen met enkele andere wandelaars uit de mond van de vertegenwoordiger van de huisbaas vernomen dat hij ze wel degelijk aan de deur had gezet omwille van het feit dat ze zoveel problemen had met de klanten, en de politie regelmatig moest optreden...
Op SS16 gebruikte ze zowel de naam "Alexandra" als "Alexa".
A propos: de huisbaas zelf is inmiddels overleden.
Zo dood als een pier, misschien haar straf, en is het een "heks"  :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Haar echte naam Mazikeen? Ziet ze er zo uit?


Deze bedriegster heeft momenteel postgevat in ss 10/1, waar Alexa normaal staat.
De bedriegster stond, sedert haar "verbanning" uit SS16, bijna altijd op SS06, meestal in het eerste raam, maar soms ook in één van de andere ramen.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2830 Gepost op: 27 februari 2020, 18:09:57 »
Na al op verschillende andere locaties te hebben gestaan, stond sedert enige tijd op Schippersstraat 16/2 een zekere Alexandra (geen topic), best wel mooie  ::) ::) dame, maar haar dienstverlening moet zo ondermaats zijn geweest dat er van alle k(l)anten klachten kwamen.
Aan de deur zou ze van alles beloofd hebben- iets dat wel vaker gebeurt- maar bij haar ging het zelfs simpelweg zo ver dat ze gewoon NIETS deed, zelfs zich uitkleden was te veel gevraagd...
Haar gedrag werd zelfs zo extreem dat ze diverse malen de alarmknop gewoon gebruikte om de klant de stuipen op het lijf te jagen :17: :17:, m.a.w. als drukkingsmiddel om hem gewoon te laten vertrekken...
Uiteraard was de politie daar ook van op de hoogte, en is de zaak dermate geëvolueerd dat de verhuurder haar gewoon de deur heeft gewezen !
Ik vraag mij dan ook af of ze het zal aandurven ergens anders opnieuw op te duiken...
We volgen dit dus met argusogen ! :-\ :-\
De Alexa waarvan sprake is in vorige berichten is uiteraard dezelfde dame als degene waarvan sprake is in mijn citaat hiervoor.
Ik heb op 19 december samen met enkele andere wandelaars uit de mond van de vertegenwoordiger van de huisbaas vernomen dat hij ze wel degelijk aan de deur had gezet omwille van het feit dat ze zoveel problemen had met de klanten, en de politie regelmatig moest optreden...
Op SS16 gebruikte ze zowel de naam "Alexandra" als "Alexa".
A propos: de huisbaas zelf is inmiddels overleden.
Zo dood als een pier, misschien haar straf, en is het een "heks"  :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Haar echte naam Mazikeen? Ziet ze er zo uit?


Deze bedriegster heeft momenteel postgevat in ss 10/1, waar Alexa normaal staat.
De bedriegster stond, sedert haar "verbanning" uit SS16, bijna altijd op SS06, meestal in het eerste raam, maar soms ook in één van de andere ramen.
Bedriegster?
Niet de eerste die "sexxx" niet in haar pakketje heeft zitten en die nu hoge toppen scheert met broodjes in plas te soppen en deze laat opeten door mannen
of .... niet de eerste die je nooit mag aanraken en die nadien bij een meute de "ideale meesteres" genoemd wordt
Refeer, niet mazikeen aan Eva, she Mistress of the SS  ;D  , nog zo eentje die het geschopt heeft van 'ik doe niet aan sexxx' tot 'zalige meesteres'  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2831 Gepost op: 27 februari 2020, 21:54:42 »
niet de eerste die je nooit mag aanraken en die nadien bij een meute de "ideale meesteres" genoemd wordt
Hoeren die je niet mag aanraken en die niet willen neuken, en dan nog 'meesteres' genoemd worden... Persies eentje om mee te trouwen dus.
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2832 Gepost op: 4 maart 2020, 13:02:50 »
Ineens besloten om er weer een aantal weken weg te blijven. Zo blijft deze hobby "specialer" en wordt het geen routine. Benieuwd of het me gaat lukken ;)

Ik ben sinds ik dit geschreven heb 2x bij Eva , 2x bij Sabrina , 1x bij Diana , 1x bij Lora en 1x bij Flory beland. Er is dus niets van in huis (maar wél in de poes ;D) gekomen.

Eva : tja daar kan ik gewoon niet bij wegblijven zelfs al zou ik het willen. De hemel zij geprezen dat deze meid achter een raam staat en niet in het thuisland woont en werkt. Wat een ongeloofelijk schattebolleke is dit toch.

Sabrina : toppertje ! Mijn meest bezochte dame en ik denk dat ik het nooit beu ga worden om deze knappe griet te neuken.

Diana : prachtig achtwerk heeft deze meid. Ik loop er niet de deur bij plat maar bezoek ze graag van tijd tot tijd. Diana is er eentje die ik beter voor een tweede bezoekje hou want ik houd het nooit lang vol bij/in deze meid.

Lora : mooie meid met een lekker volle kont en stevige benen. Altijd héél enthousiast en vriendelijk en een ongeloofelijke babbelkous. Ik kan niet altijd volgen waar ze nu juist over aan het vertellen is maar liever dat dan zo eentje die er met een zure smoel zit. Ook bij Lora hield ik het gisteren niet lang vol. Niet goed bezig Mocata , niet goed bezig ;D.

Flory : Florentijntje heeft voor mij hét knapste gezichtje van gans het SKW. Ze heeft ook héél ronde billetjes waar ik geen genoeg van kan krijgen.

Een nieuwe maand , een nieuwe poging dan maar zeker ? Ik zal de twee bezoekjes van gisteren er maar niet bijtellen ::)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2833 Gepost op: 10 maart 2020, 23:20:55 »
Ineens besloten om er weer een aantal weken weg te blijven. Zo blijft deze hobby "specialer" en wordt het geen routine. Benieuwd of het me gaat lukken ;)
Ik zou niet te veel dergelijke besluiten nemen op dit moment. Pakken wat je wil krijgen is de boodschap. De coronagekte zou wel eens voor een schraler aanbod kunnen zorgen in de komende tijd.

Ik heb alvast weet van 'enkele' meisjes die morgen onvoorzien tijdelijk afreizen naar Roemenie, uit angst voor het coronavirus. Dat zit in Roemenie natuurlijk ook, maar meisjes die hier helemaal alleen zijn, willen bij eventuele ziekte liever bij hun familie zijn, want hier is er niemand die voor hen kan zorgen.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2834 Gepost op: 11 maart 2020, 08:08:25 »
Ineens besloten om er weer een aantal weken weg te blijven. Zo blijft deze hobby "specialer" en wordt het geen routine. Benieuwd of het me gaat lukken ;)
Ik zou niet te veel dergelijke besluiten nemen op dit moment. Pakken wat je wil krijgen is de boodschap. De coronagekte zou wel eens voor een schraler aanbod kunnen zorgen in de komende tijd.

Ik heb alvast weet van 'enkele' meisjes die morgen onvoorzien tijdelijk afreizen naar Roemenie, uit angst voor het coronavirus. Dat zit in Roemenie natuurlijk ook, maar meisjes die hier helemaal alleen zijn, willen bij eventuele ziekte liever bij hun familie zijn, want hier is er niemand die voor hen kan zorgen.
Zo denk ik er ook over.
Daarom vorige week en deze week al zoveel mogelijk spuiten uitgedeeld bij enkele van mijn favo's.