Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698036 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3675 Gepost op: 4 september 2021, 11:38:44 »
Betekent dit dat de "ploegwissel" weer rond 20:00 zal zijn?  Ik ging even kijken, woensdag rond 17:30, en zag géén van de dames die ik ken van de dagdienst (wél sommigen die ik recentelijk rond die tijd heb gezien, van de avonddienst dus), dus vermoedelijk was er nog steeds al rond 16:00 gewisseld van ploeg, maar dat was uiteraard maar de eerste dag.
Terug zoals voor het coronaspook, inderdaad.
De shiftwissel zal tussen 19 en 20 uur zijn, afhankelijk van welke panden ... de VT is de vroege shift tot 19u en de late shift vanaf 20u, de 3 straten zal tot 20u zijn en vanaf 20u
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3676 Gepost op: 4 september 2021, 22:12:47 »
Je moet ook wel rekening houden met het feit dat er nu minder dames zijn die de dag EN de nachtshift gaan doen. Dat is bijna niet vol te houden gedurende verschillende dagen. Stel dat je rond 10 of 11 uur in de voormiddag begint, en je wil stoppen rond 2 of 3 uur, dan moet jee eens becijferen hoeveel uren zo een meisje daar staat.

Er zijn meisjes die de dagshift doen, maar vroeger vertrekken dan de 'officiële' wissel (bv wegens weinig volk, slecht weer, voor de rest al een goeie dag gehad, moe...) en bij de avondshift beginnen ze ook niet stipt om bv 20 uur. Velen komen dan toe, en moeten zich eerst nog klaarmaken enz. Dat kan verklaren waarom er 'rond' de shiftwissel-uren al eens wat minder meisjes lijken te zijn. Gewoon blijven wandelen. Ze komen wel.  :bud :bud :bud

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3677 Gepost op: 5 september 2021, 13:59:57 »
Bedankt, ja, nuttige informatie.
Persoonlijk wandel ik al jaren en weet wat de gebruikelijke werktijden van mijn favorietes zijn.  Bij  "normale" werktijden kom ik vaak tegen het einde van de namiddag om een dame van de dagdienst te bezoeken, dat zal dus weer mogelijk zijn terwijl met een ploegwissel rond 16:00 was ik te laat.
Maar voor minder ervaren wandelaars zal de informatie over de gewoontes zeker nuttig zijn.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3678 Gepost op: 26 september 2021, 11:40:03 »
Gisterenavond nog eens afgezakt en nog is een nieuwe dame geprobeerd maar het viel tegen. Ze dacht dat ik een Roemeen was 🙈 ze wou mijn paspoort zien, mag dat zomaar? Heb het wel gedaan 🙄

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3679 Gepost op: 26 september 2021, 12:43:43 »
Gisterenavond nog eens afgezakt en nog is een nieuwe dame geprobeerd maar het viel tegen. Ze dacht dat ik een Roemeen was 🙈 ze wou mijn paspoort zien, mag dat zomaar? Heb het wel gedaan 🙄
Had je haar "te iubesc" gezegd misschien?  :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3680 Gepost op: 26 september 2021, 12:51:28 »
Gisterenavond nog eens afgezakt en nog is een nieuwe dame geprobeerd maar het viel tegen. Ze dacht dat ik een Roemeen was 🙈 ze wou mijn paspoort zien, mag dat zomaar? Heb het wel gedaan 🙄

Het was toch Anna Maria op SS 13/3 niet zeker?

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3681 Gepost op: 26 september 2021, 12:53:52 »
Gisterenavond nog eens afgezakt en nog is een nieuwe dame geprobeerd maar het viel tegen. Ze dacht dat ik een Roemeen was 🙈 ze wou mijn paspoort zien, mag dat zomaar? Heb het wel gedaan 🙄
Had je haar "te iubesc" gezegd misschien?  :lol_hitting:
Haha ik kan geen Roemeens dus zeker niet  :lol

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3682 Gepost op: 26 september 2021, 12:55:40 »
Gisterenavond nog eens afgezakt en nog is een nieuwe dame geprobeerd maar het viel tegen. Ze dacht dat ik een Roemeen was 🙈 ze wou mijn paspoort zien, mag dat zomaar? Heb het wel gedaan 🙄

Het was toch Anna Maria op SS 13/3 niet zeker?
Nee hoor Anna Maria was het niet, heb juist een recensie geschreven  ;). Anna Maria was er gisteren niet en KING69 was altijd vaste klant bij haar maar ze laat nog enkel mannen van boven 40 jaar toe nu maar we babbelen wel nog met haar als we ze zien

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3683 Gepost op: 26 september 2021, 13:31:36 »
Gisterenavond nog eens afgezakt en nog is een nieuwe dame geprobeerd maar het viel tegen. Ze dacht dat ik een Roemeen was 🙈 ze wou mijn paspoort zien, mag dat zomaar? Heb het wel gedaan 🙄

Het was toch Anna Maria op SS 13/3 niet zeker?
Nee hoor Anna Maria was het niet, heb juist een recensie geschreven  ;). Anna Maria was er gisteren niet en KING69 was altijd vaste klant bij haar maar ze laat nog enkel mannen van boven 40 jaar toe nu maar we babbelen wel nog met haar als we ze zien

Tja, we kennen haar, Rafaella .... bet(d)weter zou zeggen .... heel erg schoon, maar geen zak waard

En gelijk heeft ie

Zeg dat hier de volgende keer op voorhand, boy, en we besparen je een illusie  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3684 Gepost op: 26 september 2021, 22:26:58 »
Gisterenavond nog eens afgezakt en nog is een nieuwe dame geprobeerd maar het viel tegen. Ze dacht dat ik een Roemeen was 🙈 ze wou mijn paspoort zien, mag dat zomaar? Heb het wel gedaan 🙄

Het was toch Anna Maria op SS 13/3 niet zeker?
Die is op vakantie maar komt 'weldra' terug.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3685 Gepost op: 27 september 2021, 11:45:33 »
Heeft er iemand een idee of ervaring over de volgende dames in de avond/nacht ? uiteraard ga ik de volgende weken ook zelf op onderzoek maar zou fijn zijn zou ik al meer kunnen weten.  :lol

Verversrui 28/8 zit een gekleurde dames ik denk van Brazilie of colombia een hele dikke kont dikke borsten en een ongelooflijk mooi gezicht en heel veel bezet, ik en KING69 wisten niet wat we zagen  :lol Iemand ervaring mee ?

Villa tinto 15 zit er een dame met bruin zwart haar, goei stel borsten en ze zit constant op haar gsm ze kijkt nooit op naar buiten, heel nieuwsgierig  :lol  Iemand ervaring ?

En dan Schipperstraat 35/3 daar zit in het pand van Laura een blonde, iemand ervaring ?

Fff123

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3686 Gepost op: 27 september 2021, 12:30:06 »
Hoi allemaal,

Ik zie vaak bij reacties op dames bij de dame in kwestie staan of ze een dag of nachtshift heeft. Nu vroeg ik mij af tot hoe laat een dagshift ongeveer duurt bij de meeste dames?

Alvast bedankt!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3687 Gepost op: 27 september 2021, 14:44:19 »
Hoi allemaal,

Ik zie vaak bij reacties op dames bij de dame in kwestie staan of ze een dag of nachtshift heeft. Nu vroeg ik mij af tot hoe laat een dagshift ongeveer duurt bij de meeste dames?

Alvast bedankt!


De dames van de dagshift "mogen" tot 19u of 20u werken afhankelijk van bij welke verhuurder ze hun raam huren. Er zijn dus verschillen tussen bvb Villa Tinto en de raamverhuurders van de Schippersstraat, de Vingerlingstraat en de Verversrui.

"Mogen" betekent niet die alle dagdames ook tot dat einduur blijven, er zijn er die (veel) vroeger al stoppen.

Binnen hun shift kiezen de dames volledig zelf op welk uur ze beginnen en op welk uur ze stoppen.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3688 Gepost op: 30 september 2021, 23:02:30 »
Ter info dat Braziliaanse schoonheid Jennifer (VT11 - avondshift) enkele weekjes in verlof is. Vermoedelijk half oktober / eind oktober terug op haar vertrouwde stek

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3689 Gepost op: 18 oktober 2021, 23:34:39 »
Het pand Schippersstraat 33 waar voorheen de frituur was staat te koop.