Auteur Topic: Schippersstraat 30/1, Tatiana (Roemeens-avond/nachtshift)  (gelezen 162511 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #15 Gepost op: 24 december 2012, 14:31:48 »
Ik heb schijnbaar nogal wat losgemaakt met mijn vorige bericht.

Ik had er misschien ook beter bij kunnen zetten dat smaken verschillen.

De meeste konten op onderstaande foto's vind ik mooier dan die van Tatiana. Ook de foto's die Adnoh geplaatst heeft. Bij de foto's die hij goed vindt, zit het achteruitsteken van de kont ook in de pose van de Dame. Bij Tatiana zit dit in de lichaamsbouw, je kan er bijna een glas bier op zetten. Bij de foto's van Adnoh ben ik het alleen niet eens met de laatste foto van de Dame met te weinig volume (volgens Adnoh). Dit is voor mij een prachtige kont.

Dit is dus mijn persoonlijke mening.

En service is voor mij inderdaad belangrijker dan een mooie kont. Daarom ben ik nog nooit bij Bianca binnen geweest, maar bij elke passage kijk ik wel even naar die kont. >:D :)) :P
jeps, daar heb je wel gelijk in, haar "uitstekende" kont zit idd meer in haar lichaamsbouw

ik vind het alvast niet "freaky"

Wat ik zelfs zéér geil vind is dat ik van haar een zodanige positie mag innemen op het bed, dat ik een perfect zijaanzicht heb op haar kont als zij 'on top' haar ding doet.
En geloof mij, dat zicht is ultra geil, op zo een moment komt zo een type kont perfect tot zijn recht ;)

Ik kan het je aanraden (moest je tatiana nog niet genomen hebben)


Geen stand is haar teveel, en wat ik ook tof vind is haar 'naspel'. Tis te zeggen, dan liggen we alletwee bekaf gewoon in bed, bijna zoals een koppel.
Voor mijn part bezit Tatiana een grote GFE.
Ja zelfs tongkussen mag, tegen meerprijs uiteraard.

En voor de rest ook altijd ultralief.


ps over die BIANCA, op welk adres zit die? eventueel de link naar te topic?

Ik ben dan ook oprecht blij dat er liefhebbers van andere schoonheidsidealen zijn, want eerlijk zelf ben ik geen lichtgewicht en lichtgetint fotomodel, maar eerder een dik wit zwijn.

Groet, Foots O0

haha en gelijk heb je!

misschien daarom dat je valt op perfect slanke bruine dames, want ik ben een bruinere (ondertss toch wel afgebleekt) magere vent, dus daarom dat ik waarschijnlijk val op de dames met iets meer pak (pas op, zoals gezegd, slank lust ik ook wel hoor) ;)



Over mooie konten gesproken, hier is het meer de combiantie van mooie kont + stevige doch slanke benen die mij doen fantaseren:
« Laatst bewerkt op: 24 december 2012, 14:38:02 door ADNOH »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #16 Gepost op: 24 december 2012, 14:55:28 »
Bianca zit op volgend adres :

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2425.msg7037#msg7037

Dat is als je vanuit de Schippersstraat Villa Tinto binnengaat, het eerste raam links.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #17 Gepost op: 24 december 2012, 17:23:47 »

Over mooie konten gesproken, hier is het meer de combiantie van mooie kont + stevige doch slanke benen die mij doen fantaseren

Inderdaad ADNOH, dat is inderdaad heerlijk en komt in grote mate overeen met waar ik van hou. En als zo'n meid ook nog 1,75 a 1.80 is en een zelfverzekerde uitstraling heeft dan is het helemaal om je vingers bij af te likken. Dan nog een strakke zwarte jurk waar de rokje net haar billen bedekt en op hakschoenen en dan is het helemaal af. 8)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #18 Gepost op: 24 december 2012, 22:15:53 »

Over mooie konten gesproken, hier is het meer de combiantie van mooie kont + stevige doch slanke benen die mij doen fantaseren

Inderdaad ADNOH, dat is inderdaad heerlijk en komt in grote mate overeen met waar ik van hou. En als zo'n meid ook nog 1,75 a 1.80 is en een zelfverzekerde uitstraling heeft dan is het helemaal om je vingers bij af te likken. Dan nog een strakke zwarte jurk waar de rokje net haar billen bedekt en op hakschoenen en dan is het helemaal af. 8)
Jünthermodel, dikke kont en onder die pisbak te dikke benen, Kesha wacht op je Pica  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #19 Gepost op: 25 december 2012, 00:20:04 »
you read my mind...

dan raad ik u Brussel overdag aan, Aarschotstraat 68 ;)

Over mooie konten gesproken, hier is het meer de combiantie van mooie kont + stevige doch slanke benen die mij doen fantaseren

Inderdaad ADNOH, dat is inderdaad heerlijk en komt in grote mate overeen met waar ik van hou. En als zo'n meid ook nog 1,75 a 1.80 is en een zelfverzekerde uitstraling heeft dan is het helemaal om je vingers bij af te likken. Dan nog een strakke zwarte jurk waar de rokje net haar billen bedekt en op hakschoenen en dan is het helemaal af. 8)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #20 Gepost op: 6 januari 2013, 09:37:57 »
Is de rondkontige tatiana ondertussen teruggekeerd?


Alvast bedankt

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #21 Gepost op: 6 januari 2013, 12:49:23 »
Er staat eentje in het raam, maar volgens mij heeft die gewoon een Roemeense kont en is die een meter 67 groot.
Geen latinakont of eendenkont te zien in dat raam momenteel  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #22 Gepost op: 6 januari 2013, 14:23:01 »
Haha jah, kzal sbiet es bevestigen se.

Vorige keer stond daar zo een hyperactief mottig mollig creatuur.
Die stond daarvoor aan het begin vd verversrui
Er staat eentje in het raam, maar volgens mij heeft die gewoon een Roemeense kont en is die een meter 67 groot.
Geen latinakont of eendenkont te zien in dat raam momenteel  :P

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #23 Gepost op: 6 januari 2013, 17:29:59 »
Tatiana is er nog niet. Misschien volgende week, dan komen de meesten terug uit kerstverlof.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #24 Gepost op: 7 januari 2013, 22:38:07 »
ik zal dat zaterdag of zondag weten te zeggen se ;)

hoewel ik dan kom voor Tatiana, heb ik alvast een reserve op het oog voor het geval Tatiana nog niet terug zou zijn :)

Ik had ze afgelopen weekend gespot in de dagshift en een dame die haar kamer heeft ongeveer tegenover die van Tatiana.
Schippersstraat nummer 25, linkse raam.

Wat mij opviel was ook dat killer-kontje. Minder curve dan Tatiana (de kampioen in curves, voor sommigen mss te extreem ;)) maar niettemin wel een prachtig afgelijnde en strakke kont.

Ik weet voorlopig niet om wie het gaat terwijl ik dit typ, maar ik ga op onderzoek in de fora ;)

Tatiana is er nog niet. Misschien volgende week, dan komen de meesten terug uit kerstverlof.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #25 Gepost op: 24 januari 2013, 19:46:39 »
kan iemand bevestigen of het normaal is dat Tatiana een lang verlof neemt rond de nieuwjaarsperiode?

kwestie van de fans gerust te stellen :)

Offline aneda

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #26 Gepost op: 26 februari 2013, 10:14:09 »
Tatania zou pas na de 25 ste Februari terug komen. Ik heb ook nog geen sms bericht gehad van haar wat ze normaal deed.
Haar woon genoot Ana op ss 30/3 heeft ook nog geen nieuws van tatania. onbereikbaar romeense nummer is op non aktief idem als de Belgische

Afwachten ?? Komt ze nog terug
Grtz
Aneda

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #27 Gepost op: 26 februari 2013, 10:25:24 »
Hee Aneda, welkom!

Ja, er zijn wel een paar mensen die zitten te wachten op Tatiana...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #28 Gepost op: 26 februari 2013, 19:35:50 »
Hoihoi en welkom vooreerst!


Velen met mij zijn blij dat er iemand is die contact met haar heeft of met nieuws komt

Het is een lieve knapperd met nogal wat vaste klanten.


Maar hoe weet je dat ze na de 25e terugkeert, vanwaar had je dat bericht opgevangen?

Thx
Tatania zou pas na de 25 ste Februari terug komen. Ik heb ook nog geen sms bericht gehad van haar wat ze normaal deed.
Haar woon genoot Ana op ss 30/3 heeft ook nog geen nieuws van tatania. onbereikbaar romeense nummer is op non aktief idem als de Belgische

Afwachten ?? Komt ze nog terug
Grtz
Aneda

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 18/1, Tatiana (Roemeens)
« Reactie #29 Gepost op: 26 februari 2013, 19:48:02 »
Tatania zou pas na de 25 ste Februari terug komen. Ik heb ook nog geen sms bericht gehad van haar wat ze normaal deed.
Haar woon genoot Ana op ss 30/3 heeft ook nog geen nieuws van tatania. onbereikbaar romeense nummer is op non aktief idem als de Belgische

Afwachten ?? Komt ze nog terug
Grtz
Aneda
Alle meiden hebben zestien verschillende mobiele nummers, vandaar dat ze er ook zo graag mee rondstrooien. Waardeloos dus, en ze mogen ze van mijn part steken waar het zonlicht niet schijnt, en Kamikaze zal ze er met plezier dieper induwen  :pompe
Van zodra ze veranderen kaartje eruit en hopla, probleem opgelost.
We hoeven enkel te weten wanneer ze er is, en klaar om door ADNOH besprongen te worden, want die wil er wel erg graag op :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal