Auteur Topic: Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)  (gelezen 150105 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 27 juli 2019, 22:38:39 »
Ik heb van haar vernomen dat de kapotte airco ondertussen vervangen werd en dat ze haar klanten terug in een frisse kamer ontvangt.
De kamer goed fris en de doos lekker heet, dat zorgt niet voor een hittegolf maar voor een witte golf  :lol_hitting: :sex :pompe

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 28 juli 2019, 14:01:56 »
Ik heb van haar vernomen dat de kapotte airco ondertussen vervangen werd en dat ze haar klanten terug in een frisse kamer ontvangt.
De kamer goed fris en de doos lekker heet, dat zorgt niet voor een hittegolf maar voor een witte golf  :lol_hitting: :sex :pompe

Zelfs dichten en rijmen kan onze Vanderbeffen ..........  :lol  :lol  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 29 juli 2019, 17:18:13 »
Ik heb van haar vernomen dat de kapotte airco ondertussen vervangen werd en dat ze haar klanten terug in een frisse kamer ontvangt.

In de kamer van Vanessa was het vandaag lekker fris met de nieuwe airco maar op het bed was het weer hééééél heet. Ze zette me weer in vuur en vlam zodat er op het einde wat spuitwerk nodig was om alles te blussen

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

guest133802

  • Gast
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 18 augustus 2019, 04:40:31 »
Aangetrokken door de goede recensies hier, terwijl ik thuis geen gezicht bij deze dame kon halen, terwijl ik Sabrina wel ken en Andrea van raam 2 ook in dit pand. Ben ik eens gaan posten. Sabrina stond er in een prachtige kinky lingerie setje, Andrea stond er ook mooi te wezen, super slanke benen en rond strak kontje en knap gezicht. En Vanessa duurde even dat ze vrij kwam. Ik vond haar nu niet echt aantrekkelijk en ze heeft een normaal postuur zeker geen atletisch wat in het recensieformulier staat. Toch vanwege de recensies eens naar binnen gegaan. Aardige meid die heel vriendelijk en open communiceerde. Maakte zichzelf goed proper. Body is niet slank, leuk maar niet bijzonder knap gezicht, en qua spel erotiek/kinky vond ik het wat magertjes. Ik zag wel in haar ogen dat ze het leuk vond, maar ik ben toch wel wat andere sterkere spelenergie van goede meiden gewend met ook meer uitstraling en beter uiterlijk. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Kan mij goed voorstellend dat vele heren zich prima vermaken bij deze Vanessa, die echt haar best doet. Maar ik had meer verwacht en zag ook geen aanknopingspunten om terug te gaan, dan is Sabrina van 32-3, Llana en Beatrice van SS 30, Melissa van SS 18 of Cela en Kiana in VT qua alles wel ff een level hoger als ik dat mag zeggen zonder iemand te kort willen doen. Vanessa vond ik wel een prettig persoon in omgang en ze was heel veel bezet, meer dan haar buurvrouwen Andrea en Sabrina, dus veel heren vinden haar dus top denk ik dan ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 19 augustus 2019, 00:17:45 »
Aangetrokken door de goede recensies hier, terwijl ik thuis geen gezicht bij deze dame kon halen, terwijl ik Sabrina wel ken en Andrea van raam 2 ook in dit pand. Ben ik eens gaan posten. Sabrina stond er in een prachtige kinky lingerie setje, Andrea stond er ook mooi te wezen, super slanke benen en rond strak kontje en knap gezicht. En Vanessa duurde even dat ze vrij kwam. Ik vond haar nu niet echt aantrekkelijk en ze heeft een normaal postuur zeker geen atletisch wat in het recensieformulier staat. Toch vanwege de recensies eens naar binnen gegaan. Aardige meid die heel vriendelijk en open communiceerde. Maakte zichzelf goed proper. Body is niet slank, leuk maar niet bijzonder knap gezicht, en qua spel erotiek/kinky vond ik het wat magertjes. Ik zag wel in haar ogen dat ze het leuk vond, maar ik ben toch wel wat andere sterkere spelenergie van goede meiden gewend met ook meer uitstraling en beter uiterlijk. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Kan mij goed voorstellend dat vele heren zich prima vermaken bij deze Vanessa, die echt haar best doet. Maar ik had meer verwacht en zag ook geen aanknopingspunten om terug te gaan, dan is Sabrina van 32-3, Llana en Beatrice van SS 30, Melissa van SS 18 of Cela en Kiana in VT qua alles wel ff een level hoger als ik dat mag zeggen zonder iemand te kort willen doen. Vanessa vond ik wel een prettig persoon in omgang en ze was heel veel bezet, meer dan haar buurvrouwen Andrea en Sabrina, dus veel heren vinden haar dus top denk ik dan ;)
Uiteraard is elke recensie een neerslag van de persoonlijke smaak. Maar ik vind het een beetje een rare recensie toch, want al bij al lijkt het niet zo positief over te komen en toch eindigt het verhaal met de opmerking dat zij drukbezet is. Mijn conclusie is dan, dat Louistemple zijn voorkeuren blijkbaar nogal afwijken van wat de meeste mannen zoeken bij een meisje.

Misschien moet Louistemple dan eens duidelijk specifiëren 'wat' hij bij Vanessa precies 'miste', want in de recensie lees ik alleen maar heel algemene begrippen over 'een ander level' en zo. Het verhaal interesseert me wel, want ik overweeg om haar ook eens te pakken tussen mijn favorietjes door.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 12 september 2019, 11:20:07 »
Aangetrokken door de goede recensies hier, terwijl ik thuis geen gezicht bij deze dame kon halen, terwijl ik Sabrina wel ken en Andrea van raam 2 ook in dit pand. Ben ik eens gaan posten. Sabrina stond er in een prachtige kinky lingerie setje, Andrea stond er ook mooi te wezen, super slanke benen en rond strak kontje en knap gezicht. En Vanessa duurde even dat ze vrij kwam. Ik vond haar nu niet echt aantrekkelijk en ze heeft een normaal postuur zeker geen atletisch wat in het recensieformulier staat. Toch vanwege de recensies eens naar binnen gegaan. Aardige meid die heel vriendelijk en open communiceerde. Maakte zichzelf goed proper. Body is niet slank, leuk maar niet bijzonder knap gezicht, en qua spel erotiek/kinky vond ik het wat magertjes. Ik zag wel in haar ogen dat ze het leuk vond, maar ik ben toch wel wat andere sterkere spelenergie van goede meiden gewend met ook meer uitstraling en beter uiterlijk. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Kan mij goed voorstellend dat vele heren zich prima vermaken bij deze Vanessa, die echt haar best doet. Maar ik had meer verwacht en zag ook geen aanknopingspunten om terug te gaan, dan is Sabrina van 32-3, Llana en Beatrice van SS 30, Melissa van SS 18 of Cela en Kiana in VT qua alles wel ff een level hoger als ik dat mag zeggen zonder iemand te kort willen doen. Vanessa vond ik wel een prettig persoon in omgang en ze was heel veel bezet, meer dan haar buurvrouwen Andrea en Sabrina, dus veel heren vinden haar dus top denk ik dan ;)

Tiens tiens.....

Bedankt Frankkinky Louistemple om ons te vertellen waar het wél goed is. Toevallig allemaal dames die Louistemple Frankkinky helpt met zijn advertenties etc.

Ik maak ook graag reclame voor dames die ik graag bezoek en waar ik van denk dat andere mannen er ook een leuke tijd bij gaan hebben. Met als verschil dat ik geen geld aan die meiden verdien maar dat ze me geld kosten

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 12 september 2019, 11:43:10 »
Allereerst, LouisTemple (frankkinky) mag zijn voorkeuren hebben voor de dames die hij graag bezoekt.
Vanzelfsprekend is het erg dom om dan de meid af te rekenen op zijn "genot"
Ik verklaar me nader: Indien ik ergens binnenstap, bijvoorbeeld Alina VR 12/5, ga ik haar NIET afrekenen op fetish - kinky, maar op wat de meid in kwestie wel goed doet, namelijk zuigen als een konijn, en neuken als een stier .... en dan krijgt ze een 10 op 10
Ga ik mijn fetish fantasie koppelen aan Alina, dan krijgt ze een onvoldoende, maar die meid biedt dat helemaal niet aan. Dus is het not-done haar te beoordelen op iets waar ik van droom, maar waar zij geen affiniteit mee heb.

Dus idd, compleet foute recensie die de meid tekort doet voor wat ze aanbiedt. Euh, meer nog, verkeerde recensie, want die meid doet niet aan .... misschien wil ze het wel proberen als de klant dat wil, maar reken haar er dan niet op af.
En een vergelijk met je favorietjes, tja, we weten allemaal dat dat stinkt.


Ik zou zeggen, geen aandacht aan besteden, is en foutje in de 'boekhouding' van LT-FKK  ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 15 januari 2020, 17:46:03 »
Vanessa was een tijd voor de feestdagen al uit het skw verdwenen, maar ze is sinds vandaag terug !!!
 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 12 maart 2020, 13:28:22 »
Ik ben er vandaag eens gaan mee spelen. Ook in coroniale tijden kan je met haar echt interessante gesprekken voeren over de actuele problemen. Een realistisch en verstandig meisje. Goeie seks ook.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 15 juni 2020, 14:01:48 »
Op Vanessa zal het nog een tijdje wachten zijn, zij zal namelijk de eerstkomende weken/maanden niet terugkeren naar het SKW.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 22 juni 2020, 17:47:22 »
Vanessa is dan toch sneller terug dan verwacht. Ze is vandaag begonnen in Villa Tinto 35, een kamer met langs 3 kanten van het bed spiegels.

@moderator: het adres van Vanessa mag dus aangepast worden naar VT 35, thx!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 22 juni 2020, 17:52:37 »
Vanessa is dan toch sneller terug dan verwacht. Ze is vandaag begonnen in Villa Tinto 35, een kamer met langs 3 kanten van het bed spiegels.

@moderator: het adres van Vanessa mag dus aangepast worden naar VT 35, thx!

Nog even erbij vermelden dat Vanessa dat dagshift doet van ongeveer 9u tot 16u

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 23 juni 2020, 11:41:06 »
Vanmorgen in het zonnetje stond ze daar te stralen. Veel verleidelijker nog dan in haar vroegere toch wat donkere raam.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 27 juni 2020, 17:38:22 »
Vanmorgen in het zonnetje stond ze daar te stralen. Veel verleidelijker nog dan in haar vroegere toch wat donkere raam.


@moderator:   is het mogelijk om in de titel van deze dame te vermelden dat ze de "dagshift" doet

Thx!

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 29 juni 2020, 19:45:50 »
Vanessa bezocht eind februari 2020.

Na de jammerlijke uitschakeling van de Buffalo's tegen de Romeinen was ik wel toe aan een verwenning. De pinten 's avonds hadden geen soelaas gebracht. Dus deze morgen naar het SKW, misschien ging dit helpen ...

Bij aankomst een 3-tal rondjes gelopen om de troepen te schouwen. Keuze te over, maar zoals zo vaak wou ik een meisje in het zwart. Ik zat dan ook met de song " paint it black " in mijn hoofd. Is voor mij ook de ideale track om te seksen.
Na de rondjes lopen is de keuze gevallen op dit meisje. Met haar zwart lederen outfit zag ze er geil uit, en ze keek uitdagend telkens ik voorbij haar raam liep. De meisjes die uitnodigend lachen hebben meestal toch meer kans om mij binnen te krijgen dan de gsm'sters en hun vies kijkende concullega's.

Van Vanessa en haar dienstverlening alleen maar positieve dingen te vertellen. Kwa postuur vind ik haar een heel mooi meisje. Ze neemt haar tijd voor alles, je kan er een goed gesprek mee voeren, haar Engels is meer dan ok.

Na ons te hebben opgefrist beiden in ons blootjen op het bed plaats genomen voor de festiviteiten. Vanessa pijpt heel goed en ik deed ook mijn best bij haar. De alcohol van de avond ervoor eiste zijn tol. Na een 15-tal minuten heb ik al het werk aan haar moeten overlaten. Dat is haar met verve gelukt.
Ik heb me op mijn rug gelegd en alles aan haar overgelaten. Condoom werd verwijderd, busje olie binnen handbereik en Vanessa begon aan een heerlijke handjob waarbij ik het na een 10-tal minuten niet meer kon houden.
Was geslaagd bezoek.