Auteur Topic: Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)  (gelezen 149866 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #45 Gepost op: 22 juni 2021, 23:02:47 »
Amaaay die ziet er goed uit en echt de juiste grote van borsten echt m'n ding. Die ga ik ook zeker eens sponsoren met m'n zakgeld  ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #46 Gepost op: 24 juni 2021, 00:29:50 »
Amaaay die ziet er goed uit en echt de juiste grote van borsten echt m'n ding. Die ga ik ook zeker eens sponsoren met m'n zakgeld  ;)

Sponsoren met je zakgeld EN met je zak, bedoel je....  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #47 Gepost op: 24 juni 2021, 15:11:21 »
Amaaay die ziet er goed uit en echt de juiste grote van borsten echt m'n ding. Die ga ik ook zeker eens sponsoren met m'n zakgeld  ;)


We wachten met ongeduld op je verslag van je bezoek aan Vanessa  ;)

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: 25 juni 2021, 21:44:45 »
Amaaay die ziet er goed uit en echt de juiste grote van borsten echt m'n ding. Die ga ik ook zeker eens sponsoren met m'n zakgeld  ;)


We wachten met ongeduld op je verslag van je bezoek aan Vanessa  ;)
Die recensie gaat er 1 van de weken komen want ze staat op mijn bezoekjeslijst   ;)

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #49 Gepost op: 10 juli 2021, 11:58:16 »
Na een afwezigheid van een tiental dagen is Vanessa sinds vandaag weer terug aanwezig.

De batterijen zijn weer opgeladen en ze is weer klaar om vaste en nieuwe klanten te verwennen.   :dance2

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #50 Gepost op: 11 juli 2021, 15:49:06 »
Werkt Vanessa ook op een zondag?

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #51 Gepost op: 11 juli 2021, 16:28:55 »
Vanessa heeft een behoorlijk goede economie en kan zich volgens mij een rustdag per week veroorloven, en ik denk dat dit inderdaad meestal op zondag is .

Offline NickMoi

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: 6 juli 2022, 22:01:49 »
Ik ben vandaag Vanessa gaan bezoeken...  Ondanks mijn bericht om haar mede te delen dat ik haar kwam bezoeken, was ze nog niet klaar en leek ze verwonderd mij te zien.
Ik moest dus even wachten en ze was in het begin wat nerveus. Maar éénmaal het spel begonnen...man, man, man... Wat een ervaring... Na al mijn vlieguren dacht ik alles gezien te hebben... Volgens mij kan ik mijn master in kinky spelletjes bij haar bijschaven... Deze vrouw heeft een Phd in kinky spelletjes. Onwaarschijnlijk wat ze allemaal kan. Bijna perfect gewoon en dit vanaf de eerste keer... Herhalingsgevaar is niet groot, ik kan mijn leven zonder herhaling gewoon niet voorstellen. ;D