Auteur Topic: De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen  (gelezen 255425 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #15 Gepost op: 28 januari 2015, 14:14:43 »
Daarnet ben ik een paar keer op- en afgereden vanaf de rotonde met het rode vliegtuig tem het militair domein van Brustem. Wat een armoede...

Ik heb 7 verschillende vrouwen geteld, waarvan enkel een langbenige blondine in de Cupido (nr 370) me enigszins kon bekoren. In de Crazy Love stond een oudere blondine waarmee ik enkele jaren geleden een paar keer gekamerd heb, maar een nieuwe herhaling hoeft niet meer... 8). De Tropical, de Witch, de Love Story, de Bristol, de New Cabaret... allemaal leeg. Hier en daar stond er toch een verdwaalde meid, in de Pin Up Girls stonden er zelfs 2 :-\, maar niks de moeite: te dik, te alledaages, te ongeïnteresseerd...

Enfin. Ik denk niet dat ik nog hoef te vermelden dat ik ongepopt terug huiswaarts gereden ben ;) 8) Centjes dus gespaard voor mijn bezoek aan Babylon van komende zaterdag 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #16 Gepost op: 31 januari 2015, 11:23:53 »
Op weg naar FKK Babylon daarnet de ganse weg van Brustem tem Crisney afgereden. Het is uiteraard maar een momentopname, maar toch: ik heb 13 verschillende vrouwen geteld. Geen Afrikaanse of Aziatische vrouwen. Het merendeel van de vrouwen was me te oud of te dik. Slechts 2 vrouwen vond ik de moeite. Ben ik even blij dat ik onderweg ben naar een Duitse saunaclub ;D ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #17 Gepost op: 27 februari 2015, 11:02:20 »
Daarnet op weg naar Parksauna Residenz (Lohmar) de ganse weg tussen Brustem en Crisney nog eens afgereden.

12 vrouwen geteld. 2 Afrikaanse meiden en 1 Latina. De overige meiden waren van Europese oorsprong.

Er zat niet veel speciaals tussen. Enkel in de bar naast de Tropical zat een werkelijk bloedmooie meid. Het is dat het zo duur is in Brustem, of ik zou ze zelf eens durven uitproberen, zo mooi was ze :-\ 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #18 Gepost op: 27 februari 2015, 11:25:15 »
En net zoals in je vorige bericht ben je weer blij dat je onderweg bent naar een Duitse saunaclub  ;)
Je moet wel volledige berichtgeving neerpoten hier KP  ;D :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #19 Gepost op: 27 februari 2015, 11:58:08 »
Inderdaad. Mijn excuses: heel blij dat ik onderweg was naar en ondertussen aangekomen ben in Parksauna Residenz ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #20 Gepost op: 24 juni 2015, 15:44:50 »
Gisteren ben ik rond 1u 's nachts nog eens op de Luikersteenweg beland. Ik heb ongeveer een half uurtje rondgereden in Brustem.

60 à 70% van de ramen waren gevuld met vrouwen en daar stonden een paar hele mooie exemplaren tussen. Wat me opviel, was dat het merendeel van de meiden er echter heel ongeïnteresseerd bij stond. Enkel indien ik ostentatief voor een raam bleef stilstaan, kon er eventueel een fake lachje vanaf. Als die meiden denken dat dat de manier is om klanten binnen te lokken…

Enfin, ik was gefrustreerd en had wat slecht nieuws weg te neuken, dus ik ben, puur om mijn kwak kwijt te raken, binnen geweest in bar ‘The Witch’ en heb daar geneukt met Adela. Bloedmooie meid, maar haar service viel, zoals ik had verwacht, stevig tegen. Voor meer info: zie haar topic.

Na mijn kwak gesmeten te hebben, heb ik nog even rondgereden in de straat, maar de meiden stonden er nog steeds even apatisch bij als voor mijn kamertje.

Mijn ijzeren ros dus maar naar huis gestuurd, weer een tegenvallende ervaring op de Luikersteenweg rijker. Waarschijnlijk zal het dit jaar bij deze 1 ervaring blijven. Meer hoeft echt niet 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #21 Gepost op: 6 september 2015, 12:08:13 »
Daarnet op weg naar Sixsens in Vaals, Nederland nog eens de volledige Chaussee d'Amour afgereden.

Op een zondagmiddag zal je je gerief er duidelijk niet vinden: ik heb 6 vrouwen geteld: 2 mollige negerinnen, 2 oudere meiden en 2 mooie Oost-Europese grietjes. Een heel beperkte menukaart maw ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #22 Gepost op: 22 november 2015, 10:32:11 »
Net op weg naar PSR de CdA nog eens afgereden. 5 meiden geteld: 1 negerin en 4 Oostbloksters. Niet veel soeps. Ocharme die wielertoeristen die op een zondagochtend een snelle wip zouden willen maken... ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #24 Gepost op: 2 maart 2016, 09:29:22 »
Doordeweeks 's ochtends op de Chaussée d'Amour terecht gekomen, omdat ik een zakelijke afspraak had in Aachen en ik nog een vrijkaart heb liggen voor Planet Eden. Prima te combineren, maar ik wilde eerst 's ochtends een eerste schot lossen aan de Chaussée d'Amour. Een kwestie van niet met geladen pistool op pad gaan. Eerst plezier, dan zaken en dan weer plezier werkt prima voor mij!

's Ochtends vroeg ben ik van de rotonde in Brustem gereden tot aan Crisnée en weer terug. De meeste ramen waren leeg natuurlijk. Ik telde 2 of 3 dames van 'n jaar of 40, een negerinneke en 2 Oostblokdames. Vanaf Crisnée ben ik weer teruggereden naar Brustem en aan een van de bars net voorbij de lichten waar je rechts af kunt slaan naar Borgworm en Jeuk (what's in a name)  zag ik 'n mooie dame staan. Ze stonden er met twee eigenlijk. Ik schatte ze in op 20 tot 22 jaar, afkomstig uit Roemenië en niet beroerd qua service. Ik koos voor de meest rechtse, die was het minst opvallend aan het dansen. Hoe meer overdreven het dansen te noemen is, hoe minder de service vaak. Met gebaren maakte ze duidelijk dat het 50 euro moest kosten.

Eenmaal binnen leek het één tel verkeerd te gaan. De dame nam plaats aan de bar en had 'n soort van menukaart in haar handen. Oh jee, als die nu maar niet denkt dat ik op de vroege ochtend champagne ga drinken. Dat bleek inderdaad niet het geval te zijn. De kaart was 'n prijslijst van haar diensten. Het begon met € 50 voor tien minuten en liep netjes op met € 75 voor 15 minuten, € 100 voor 20 minuten, € 150 voor 30 minuten tot aan € 450 voor een of ander arrangement waarbij je met haar in een jacuzzi mocht zitten.

Het barretje staat er echt voor de vorm in een ruimte van amper 'n paar vierkante meter. In het rek achter de bar stonden welgeteld twee flessen drank, waarvan ik er eentje direct herkende als 'n fles whiskey. Er stonden wat barstoelen en bij spullenhulp had men kennelijk nog een oude canapé opgeduikeld. Ik informeerde wat naar de service van deze dame en het pakte telkens positief uit. Ze antwoordde ook op een hele geduldige manier en niet met 'n toontje van "Ja zeggen, dan ben ik er vanaf en op de kamer doe ik het toch niet". Ik koos voor 40 minuten. Dat zou het haastwerk eruit moeten halen en aangezien ik wel vertrouwen had gekregen in een goede afloop, leek me dit een gok van € 200 waard.

Een veelgemaakte fout aan de Chaussée is dat mannen betalen voor 10 minuten en dan denken dat ze het rustig aan kunnen doen. Tien minuten is hier echter ook echt tien minuten. De tijd gaat in als je de kamer binnen gaat en tikt door tot je buiten bent. In die tijd moet je en je uitgekleed hebben, klaar zijn gekomen, je weer aangekleed hebben en weer weg zijn. Dan is dus geen tijd voor pseudo-erotisch gefoefel, een gesprek over haar huisdieren of 32 standjes.

 Ik had voor 40 minuten geboekt, dus normaal gesproken zou ze zeker niet hoeven te haasten. Dat deed ze ook niet. Vanaf het moment dat ik binnen kwam tot het moment dat ik buiten ging was deze dame een grote oase van rust, geduld en vriendelijkheid. Het beloofde tongzoenen deed ze volop en deed ze uitstekend. Geen flauw likje met het puntje van de tong of als een staafmixer tekeer gaan, maar gewoon zoals het hoort ! Een goed teken is ook dat vingeren werd toegelaten! Zo goed als ze zoende, zo goed pijpte ze ook! Ze nam er de tijd voor, pleegde geen aanslag met haar tanden op mijn piet en ik moest moeite doen om haar mondje niet direct vol te spuiten. Ook het neuken was zeer goed, met dank ook aan haar strakke poesje. Alles bij elkaar de 40 minuten vol gemaakt zonder haastwerk, zonder robot-achtig gedoe, etc.

Een eerste schot gelost dus en ik kon op mijn gemak richting Aachen. Zoals voorgenomen verliep daar alles vlot. Met geladen pistool ben ik vaak toch alleen maar bezig met zo snel mogelijk daar weg geraken i.p.v. met zaken. Naar mijn voiture lopende, bedacht ik me even wat ik zou gaan doen. Naar Planet Eden gaan, daar uren zitten en afwachten wat het wordt of op zeker spelen aan de Chaussée en daar met dezelfde dame nog eens 'n prima sessie overdoen. Ik koos voor het laatste. Dat is 'n tussenstop richting huis en het gaf me de gelegenheid om nog even aan te meren bij een bekende aan de Chaussée om iets te bespreken en 's avonds nog wat te doen. Win-win-win situatie dus.

Ik haakte in, in Heers en kachelde richting Brustem, links en rechts kijkend wat er allemaal te zien is. Collusion prevent assist is iets wat iedereen zou moeten hebben op deze baan. Verder heb ik er een hekel aan als mensen achter me, me proberen op te jagen of als andere weggebruikers de gekste capriolen uithalen. De meeste weggebruikers moeten zich maar gewoon beperken tot van A naar B rijden en zich zoveel mogelijk aan de regeltjes houden i.p.v. capriolen uit te halen. Wat me opviel was de goede bezetting. Kwantitatief viel dat nogal mee, want veel ramen waren leeg, maar kwalitatief was het smullen geblazen. Ik passeerde de ene na de andere mooie dame.

Uiteindelijk weer terecht gekomen bij de parel van die ochtend. Om het niet helemaal saai te laten worden, moest ik natuurlijk wel wat uitproberen. Ik tikte € 100 af, voor 20 minuten om te kijken of ze zich ook dan niet op liet jagen. Ook dit gokje pakte goed uit. De dame had alle tijd en wederom pakte ze uit met een prima sessie! Ongeveer 25 minuten laten stapte ik tevreden buiten, bestelde ik een pakske frieten bij 'n frituur en begaf ik me daarna richting 'n bekende die even verderop zetelt aan deze baan.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #25 Gepost op: 2 maart 2016, 16:10:24 »
Weet je nog welke club het was Balthasar?

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #26 Gepost op: 2 maart 2016, 17:04:56 »
Weet je nog welke club het was Balthasar?

Nummer 329, Champagne et Fraises. Als je vanaf Brustem komt aan de rechterkant, tegenover Brasserie Classique en net na 'n onbemand tankstationnetje. Net voorbij stoplichten. Ik ga deze week nog wel een keer die kant op. :)
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2016, 17:12:59 door Balthasar »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #27 Gepost op: 9 maart 2016, 23:09:20 »
Twee aanhoudingen na verband tussen schietincident E314 Lummen en vechtpartij in Sint-Truiden

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160309_02174156/twee-aanhoudingen-na-verband-tussen-schietincident-e314-lummen-en-vechtpartij-sint-truiden

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #28 Gepost op: 30 april 2016, 11:45:45 »

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #29 Gepost op: 11 mei 2016, 12:17:23 »
Rode loper uitgerold voor bordeelbezoekers op de Chaussee d'Amour :


http://www.hbvl.be/cnt/bljcr_02266859/rode-loper-uitgerold-voor-bordeelbezoekers-op-de-chaussee-d-amour

Ik denk niet dat dat veel uit gaat halen eigenlijk.