Auteur Topic: Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)  (gelezen 183646 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #45 Gepost op: 10 november 2018, 10:56:16 »
Ze zou sessies willen geven voor een 5 tal gelijkdenkende mannen die zich dan met haar kunnen uitleven in een bepaald aangekondigd thema.( bijvoorbeeld een middagje plassex, of een middagje masturberen op haar tieten,of een middagje strapon) : :blonde Dat soort ideeën zouden wel eens voor top-entertainement kunnen
zorgen.

Lijkt mij een leuke ervaring.....wie organiseert het, ik wil graag meedoen  :clap:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #46 Gepost op: 23 oktober 2019, 18:58:47 »

Ik ben er vorige week geweest. Twee keer op een dag zelfs. Was een geile kennismaking. Beffen, spuwen, kontlikken, neuken, ... het was gewoon geil. En maar spelen met die prammen want dat vind ze leuk.

Als zo een feestje er komt dan doe ik graag mee. Uurtje plasseks of die joekels onder kliederen met  vijf man lijkt me heerlijk. Als de andere deelnemers er tegen kunnen dan lik ik haar zelfs proper  :sorry: :sorry: :sorry:

Ze zou sessies willen geven voor een 5 tal gelijkdenkende mannen die zich dan met haar kunnen uitleven in een bepaald aangekondigd thema.( bijvoorbeeld een middagje plassex, of een middagje masturberen op haar tieten,of een middagje strapon) : :blonde Dat soort ideeën zouden wel eens voor top-entertainement kunnen
zorgen.

Lijkt mij een leuke ervaring.....wie organiseert het, ik wil graag meedoen  :clap:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline vogelman

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #47 Gepost op: 30 juni 2020, 18:05:46 »
Is de mooie en wulpse Khatie al van de party heb nog niks van haar kunnen lezen? :bud :showtits1

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: 30 juni 2020, 19:34:10 »
Is de mooie en wulpse Khatie al van de party heb nog niks van haar kunnen lezen? :bud :showtits1
Ze heeft zichzelf verstopt achter haar giga tieten  :showtits1 :showtits1 :showtits1

Neen, nog niet gezien, maar ik kan "ernaast" gekeken hebben  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rs6

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #49 Gepost op: 30 juni 2020, 20:35:31 »
Heb haar gisteren wel zien toekomen.
Ze was wel zoals altijd meteen bezet...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #50 Gepost op: 1 juli 2020, 13:23:53 »
Heb haar gisteren wel zien toekomen.
Ze was wel zoals altijd meteen bezet...
Kathy werkt veel met afspraakjes. Ze zit uiterst zelden 'zomaar' in het raam. Heel veel (zelfs regelmatige) bezoekers van het SKW zullen niet eens weten dat er daar achterin de gang ook nog een kamer/vitrine is.

VR 20 is misschien op zichzelf niet het drukst bezocht, door de ietwat ongemakkelijke hoge ramen, maar er passeert daar wel veel vrouwelijk schoon, omdat boven in dat gebouw de burelen zitten waar de meisjes die huren van de Gouden Hoek zich moeten komen aanmelden en na de shift de sleutel moeten terugbrengen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #51 Gepost op: 1 juli 2020, 13:59:35 »
VR 20 is misschien op zichzelf niet het drukst bezocht, door de ietwat ongemakkelijke hoge ramen, maar er passeert daar wel veel vrouwelijk schoon, omdat boven in dat gebouw de burelen zitten waar de meisjes die huren van de Gouden Hoek zich moeten komen aanmelden en na de shift de sleutel moeten terugbrengen.
En die van de VR24, en die van de VL8, en die van de VR14, en en en ....  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: 2 juli 2020, 02:56:44 »
Misschien niet verwonderlijk dat de meeste wandelaars geen weet hebben van het feit dat er achteraan die ietwat donkere 'gang' van VR20 ook nog 2 ramen zijn. Twee, jawel, want er zijn twee deuren en twee zeteltjes. Er zit daar haast nooit iemand op. Maar toch dienen die kamers.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #54 Gepost op: 13 september 2020, 01:24:49 »
Gisteren  Katharina bezocht. Zo stelde ze zich voor.
Ik had ze voorheen al bezocht, ik denk een 3-tal jaren geleden of zo iets.

Normaal zie je ze nooit achter haar raam. Toch gedurende de dag niet. Nu zag ik ze tussen 20u en 20.30u telkens staan tijdens mijn rondjes.  Kiezen welk weer het morgen wordt kan niet, maar aan welke hoer ik mijn centen ga geven wel, en ik koos voor haar nu de mogelijkheid er was.

Wat ga ik erover vertellen. Kathy is een professional. Maar volledig in de positieve betekenis. Ze is heel vriendelijke op een natuurlijke manier. Je hebt het gevoel dat ze echt belangstelling toont ( ik weet wel beter ). En dat gevoel hebben is wel prettig.
Ze is ook niet in hetzelfde bedje ziek als vele anderen, upselling ipv klantenbinding is er niet bij.
Het is geen klaarkomen-en-go hoer zoals in een kiss-en-ride zone.

We waren wel nog maar 2 minuten bezig met de seks of ik moest al een time-out vragen. Ik had in het begin niet afgesproken wat er moest gebeuren  ( ik hou niet van pijn) en ze had daar iets met pinnen op mijn testikels geplaatst en ik schreeuwde het uit.
Daarna veel zuigen en lekken, mijn lul tussen haar tetten en een witte streep trekken.

Nog meldenswaardig is haar kut. Het is natuurlijk een kut om aan te lekken, maar ze heeft wel heel grote schaamlippen, en een kut waar je zonder probleem met je vuist in kan.
Haar werkkamer is indrukwekkend en hier al eerder besproken geweest  ;D

Zoals vele vrouwen en meisjes in het SKW heeft ze ook een fantastisch geheugen. Ze herinnerde zich nog mijn vorig bezoek van jaren geleden toen de festiviteiten plaats vonden op de binnenkoer, en dat ik in ......; woonde. Het verbaast mij dat ik haar dit had verteld. Tja vroeger was ik
blijkbaar nog dwazer dan nu.

Samenvattend: tophoer met uitstekende service voor schappelijke prijs, waar je goed gehumeurd buiten komt. :035:



Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #55 Gepost op: 13 september 2020, 20:51:00 »
Wat bedoel je met een witte streep trekken

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #56 Gepost op: 13 september 2020, 21:00:38 »
Wat bedoel je met een witte streep trekken
Sperma op de tieten van haar, veronderstel ik  ;D ;D ;D ;D
Niet die witte streep van Maradonna of Tom Boonen  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #57 Gepost op: 13 september 2020, 21:06:09 »
Wat bedoel je met een witte streep trekken
Sperma op de tieten van haar, veronderstel ik  ;D ;D ;D ;D
Niet die witte streep van Maradonna of Tom Boonen  :lol :lol :lol

Indeed, wat zou 't anders kunnen zijn.
Van het spul van Tommeke , Tommeke, Tommeke wa doede nu , blijf ik zowiezo af

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #58 Gepost op: 13 september 2020, 21:28:49 »
Kathy heb ik altijd al een heel speciale figuur gevonden. Om de beginnen is het gros van de wandelaars niet eens op de hoogte van het feit dat er in de VR 20 (de hoge ramen) nog twee ramen zijn achteraan in de gang. Bovendien zullen zij die dan toch eens komen kijken, zelden de gelegenheid hebben om Kathy te ontmoeten, want die zit daar quasi nooit. Werkt op afspraak. En toch is dit een zeer ervaren vaste waarde in het SKW.

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #59 Gepost op: 14 september 2020, 11:00:11 »
Samen met Claudia (SS35) het beste. Maar ze hebben wel alle twee een verschillende stijl.