Auteur Topic: Zandpad, 123-4, Tina (Roemeens)  (gelezen 2443 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Zandpad, 123-4, Tina (Roemeens)
« Gepost op: 28 september 2012, 17:13:33 »
Zoekend naar Sarah (150-4) reed ik op en neer over het zandpad. Helaas was ze er niet, althans, ik zag een ander meisje haar bootje binnen wandelen. Toen maakte me het eigenlijk niet zoveel meer uit welke dame haar deur zou openen voor me en dat heeft een reden. De reden was een uren durende sessie met Meesteres Vanessa en Meesteres Samantha een paar uur voor ik het zandpad op kwam. Ik had me nog zo voorgenomen daar niet meer te komen en al helemaal niet die bewuste vrijdag maar de sessie daarvoor had me zo ontzettend geil gemaakt dat ik als in een soort flow besloot de snelweg te verlaten en een dame te moeten neuken. (sorry, dat het zo plat moet, maar ik omschrijf het gevoel van dat moment)

Na de teleurstelling dat Sarah er niet was, werd ik aangetrokken door Tina haar lengte, haar kort afgeknipte spijkerbroekje maar eerlijk gezegd nog meer door de lege parkeervakken voor haar boot, ik wilde gewoon niet meer wachten. Op haar raam had ze met lippenstift "soft s.m." geschreven maar dat zag ik pas toen ik het bruggetje op liep. Ik liep naar binnen, gaf haar een hand en stelde me voor. Zij deed hetzelfde. Ik zag haar staan, hakjes, kort broekje, bhtje. Niet veel meer dan dat en ook zeker niet het mooiste lingeriesetje dat ik gezien heb maar het interesseerde me niet. Mijn handen gingen om haar middel en ik trok haar stevig maar zacht naar me toe en begon haar hals te zoenen. Ze reageerde met een soort kattengrommetje en met gesabbel aan mijn oor. Alles aan me reageerde en ik voelde mijn erectie door mijn broek tegen haar aandrukken. Ook zij voelde dit en terwijl ik haar tepels begon te likken greep haar hand mijn lul. Vrij stevig draaide ik haar om zodat ze met haar kontje tegen me aan stond. Ze begon me nog verder op te geilen door met haar kontje tegen mijn lul aan te rijden. Mijn handen zaten overal, haar borstjes, in haar broekje. En nog steeds had ik zelfs nog mijn jas aan. Toen ik dat besefte hebben we beiden alles uitgetrokken en ze begon mij stevig te pijpen, ik voelde met mijn vingers een heerlijk warm en behoorlijk vochtig kutje en merkte hierdoor haar geilheid.

Ze trok me op bed, zodat ik kon liggen terwijl ze me verder pijpte. Ondertussen zocht ik tussen haar natte lipjes naar haar klitje en speelde er mee. Ze stopte met pijpen en ging boven op me zitten, hing over me heen en zoende me vrij heftig. Dit paste helemaal in de situatie en terwijl ze dit deed stootte ik diep in haar. Ze trok aan mijn haar, plaatste een hand op mijn keel. Daar schrok ze van en trok de hand vervolgens weg. Maar ik vond het zo geil dat ik haar hand weer pakte en op mijn keel zette. Dit keer bereed ze mij en hoefde ik niet te stoten.

Na een tijdje heftig zo te neuken veranderden we in doggy. Ik pakte haar schouder en begon keihard te neuken. Ze kroop met haar handen tegen de muur op waardoor ze bijna rechtop zat en ik mijn handen op haar borsten en buik zette. Tijdens het neuken stopte ik een vinger in haar mond. Geen idee waarom, maar het was geil en ze begon er met haar tongpiercing mee te spelen. Bij het iets veranderen van positie zag ik haar kontje zo lekker naar achteren steken dat ik niet anders kon dan daar mijn lul in drukken, jammer genoeg wilde ze dit niet en drukte haar poesje vakkundig over mijn eikel en we gingen verder.
Tot slot ging zij op haar rug liggen met haar benen naast elkaar opgetrokken naar haar toe. Ik stopte haar kutje weer vol met mijn lul en begon vrij wild te pompen. Alsof mijn leven er van af hing neukte ik haar en wilde maar één ding, komen!

Ze trok aan mijn haar, zoende me heftig, met haar andere hand had ze mijn hoofd zo vast dat ik bang was dat de nagels er in stonden, maar het maakte niets uit... het was geil! Ik kwam spuitend in haar klaar en ging van haar af.

Tijdens het aankleden keken we elkaar aan en begonnen beide hard te lachen. "What happend" vroeg ze. Dat vroeg ik me ook af en we kwamen beide tot de conclusie dat dit een erg geslaagd half uurtje is geweest waarbij alles vanzelf leek te gaan.

Ik moest wel aan mezelf bekennen dat de oorzaak een uurtje ervoor in Den Haag lag met de spannende sessie met Meesteres Samantha en Meesteres Vanessa.