Auteur Topic: Marcelini  (gelezen 39823 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Marcelini
« Gepost op: 29 september 2012, 20:41:34 »
haarkleur/-lengte: halflang/blond (loshangend)
lengte dame: 1,67
postuur/cupmaat: zeer slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Spaans (Roemeens?)/Spaans, Italiaans, Portugees, Duits (voldoende)
leeftijd: ongeveer 20
tatoeages/piercings:
rechterbovenarm soort hart/navel, bovenlip rechts
service: PZC (erg goed), knuffelen, strelen, NMC, zoenen, tongzoenen, beffen, vingeren, (erg goede) massage
voordelen:
ruime pre sales
opmerkingen: ongedwongen vrolijke dame, draagt sinds kort een fijn brilletje

 ;)
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2013, 16:05:12 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Marcelini
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2012, 21:11:52 »
Twee jonge mooie slanke vrouwen lagen een gezellig onderonsje te houden op de rechterkant van het schommelbed aan de kino.  Mijn oog was speciaal gevallen op de blonde dame. 
Tegenwoordig ga ik wel weer erg veel met blonde dames.  Blijkbaar begint dat typisch Roemeens slanke uiterlijk, lange loshangende zwarte haren, bruine ogen me een beetje te vervelen.
Ik ging op de rechterkant van het schommelbed liggen.  De blonde lag met haar gezicht naar mij en de donkerharige met haar rug naar mij.  Ik wou absoluut niet tussenkomen in het gezellige onderonsje van die twee dames.  Af en toe keek ik bewust wel in de ogen van de blonde dame.  Ik hoopte dat het voor haar zo wel duidelijk zou zijn dat ik een oogje op haar had.  Ze had het ook begrepen want niet veel later verdween de donkerharige dame en kroop de blonde dame naar me toe. 
We hebben lang gewoon wat gepraat over koetjes en kalfjes en wat grapjes gemaakt.  Veel gebeurde er toen nog niet.  Ze was wel heel lief en we lagen dicht tegen mekaar aan.  Af en toe streelden we mekaar even.  Stilaan begonnen we wat ondeugender te doen.  Zeer suptiel was ze me behoorlijk gek aan het maken.  Voorzichtig liet ze haar hand langs mijn benen glijden.  Per ongeluk (lees: heel bewust) raakte ze mijn lul aan.  We begonnen mekaar ook te zoenen en te tongzoenen.  Mijn handen gleden tussen haar benen. 

Volgens haar vertrok ze voor het eerste met een Belg op kamer.

Het seksuele gedeelte op kamer verliep heel goed.  Knuffelen, strelen, zoenen en tongzoenen.  Perfect voorspel.  Op een gegeven moment zaten we in mekaars schoot mekaar flink te tonzoenen.  Zij zakte op een gegeven moment echter naar onder.  Terwijl ik nog zat, ging zij voor mij liggen en begon ze zo mijn lul te pijpen.  Ze wisselde het pijpen enorm goed af.  Wild, passioneel, teasend, sensueel, met veel speeksel.  Ze was er mee bezig zoals een hond met zijn lievelingsspeeltje bezig was.  Gelukkig beet ze me niet.  Het was een geil gezicht om haar zo te zien genieten van haar tijdelijk persoonlijk speelgoed.  Op een gegeven moment staakte ze het pijpen en begonnen we weer te zoenen, te tongzoenen, knuffelen en strelen.  Ik vingerde haar en merkte dat ze behoorlijk nat was.  Ik verwende haar op mijn beurt een tijdje door haar oraal te verwennen.  Mijn lul bleef bij haar keistijf.  We gingen over tot het neukgedeelte.  Ook dit was een waar genot met haar.  Heerlijk lang en vol afwisseling amuseerden we ons ook bij deze passage.  Zij begon een beetje te kreunen als ze ook genoot en op het moment dat ik door het condoom kon voelen dat ze erg nat werd.  Ze neukte goed mee.  Ondertussen zoenden en tongzoenden we mekaar (in missio) en verwende ze mijn tepels.  Uiteindelijk kon ik me niet meer houden en kwam uitzinnig klaar. 
De tijd stond op 45 minuten en ik kreeg van haar nog het aanbod voor een massage om de overige tijd op te vullen.  Ik kon daarmee instemmen op voorwaarde dat het geen gewrijf zou zijn.  Dat zei ik haar dan ook.  Ze beloofde mij een goede massage te bezorgen. 
Het was weeral heel lang geleden dat ik nog een massage van een dame kreeg.  Vaak trekt dat toch op niet veel.  Dit keer heb ik er waarempel enorm van genoten.  Het was zeker geen massage op zijn Thais maar ze kende de kneepjes erg goed.  Ze wist de plekjes te vinden die een goede knedende massage konden gebruiken.  Echt een heerlijke massage gekregen waar ik erg van genoten heb.
Daarna nog ter afronding wat gekust en geknuffeld.

Op de terugweg naar de lockers heb ik haar nog speels tegen de muur geplakt omdat ze zelf zo onnozel deed.  Ze vroeg er gewoon om.  Zo verstond ik het toch.  Even later trok ze me mee naar een spiegel ergens op de weg naar de lockers.  Dat is in Paradise een hele afstand.  We stonden samen in de spiegel te kijken.  sm zei nog dat de spiegel barst als ik er voor sta maar misschien was zij de bewarende engel.  De spiegel lachte ons toe.  Ik deed alsof ik een foto nam van dit kersverse koppeltje.  In geen geval was het zo dat eens de kamertijd op was, ze als een razende wind naar de lockers snelde en ik er achter aan huppelde.  Dat spreekt voor haar.

Op de trappen naar beneden kwamen we Nicole tegen.  Dat moet weer lukken.  Ik zei haar dat ik haar eventjes bedrogen had toen ze naar me knikte.  Zo gaat dat in een seksclub. 

Nog vermelden dat bij de overgang naar het neuken ze samen met het nemen van het condoom toch ook snel met een vochtig doekje over haar buik wreef.  Dat voorvocht toch.  Lastig, vervelend iets.  Zo kan me dat niet schelen maar de dames die bij het ontstaan van het minste voorvocht "alle vijf voet" met zo'n doekje over je lul wrijven.  Weg ermee!  Ze gebruikte trouwens haar eigen condoom en niet die van de club.  Superdunne condooms gebruikt ze.  Dat doen ook niet veel dames  ;).   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Marcelini
« Reactie #2 Gepost op: 15 augustus 2013, 21:48:20 »
Ik lag wat te luieren in een schommelbed.  Marcelini vond dat het ideale moment om mij te belagen, blijkbaar.  Vandaag wilde ik niet met haar gaan. 
Ze komt op mijn schoot zitten, terwijl ik nog neerlig.  Ze begint me te kussen, te tongzoenen en me af te rijden.  Ze krapte over mijn borstkas ondertussen.  Ik hou me eerst nog sterk maar tegen zoveel geweld kan ik niet op. 
Ik belandde dus terug met haar op kamer.  Op kamer maakte ik haar speels wijs dat ze als een echte kat tekeer mocht gaan.  Dat deed ze dan ook.  De sessie was nog beter dan de vorige keren. 
Ondanks dat het toch ook weer met haar was, absoluut geen spijt van gehad.  Ze blijft bij de beste van Paradise horen  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2013, 21:56:30 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man