Auteur Topic: Gent, Ptitamie  (gelezen 9271 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Gent, Ptitamie
« Gepost op: 3 oktober 2012, 02:52:34 »
Ptitamie

Ganzedries 234
9000 Gent


http://www.daghotel.com

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Gent, Ptitamie
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2016, 02:29:12 »
Vorige week in Gent een 22-jarige studente aan de haak geslagen. Een kwestie van geluk hebben he. Een 'echte' studente zonder dating-ervaring, geen pro. Ik ben niet vaak in Gent gaan daten, dus toen we op café alsmaar dichter bij mekaar schoven, was het eerste dat ik kon verzinnen de alomgekende Ptitamie, achter het St Pietersstation. We zaten er vlakbij, dus dat was een evidente keuze.

Je auto kan naast het eigenlijke hotel op een priveparking. Niet echt discreet want je kijkt er zo binnen van op straat, maar goed, in het Gentse centrum is zo een parking een luxe.

Binnen konden we vrij rondwandelen door een doolhof van gangen en trapjes, om een kamer te kiezen. Eerst leek de indeling mij een beetje rommelig. Het viel ons wel op dat er heel wat kamers met een jacuzzi waren. Dat is natuurlijk toch wel een serieus pluspunt. De deur van de kamers die vrij zijn, staat open en je kan dus idd makkelijk echt kiezen.

We namen er eentje met zo een jacuzzi. De prijs was 50 euro voor 2 uurtjes (tja, in het stadscentrum valt dat eigenlijk nog mee he) maar voor drie uurtjes slechts 10 euro meer: 60 euro. De keuze was rap gemaakt. Ik date graag rustig en lang. We waren trouwens al een paar uren met elkaar op stap buiten het hotel.

Ik had vroeger hier en daar al minder lovende commentaar gelezen over dit hotel. Blijkbaar is het opgeknapt, en ik vond het alles bij mekaar best aangenaam. De jacuzzi was heerlijk, het bed was comfortabel en de kamer was netjes en zuiver. Sfeervolle verlichting.

Besluit: een voor mij positieve ervaring en ik als ik in Gent iets nodig heb, ga ik hier nog terug. Allereerst met die studente, dat is al afgesproken met haar, maar vast en zeker ook als ik in het Gentse een paydate zou doen. Ik was vooraf wat sceptisch over de ligging, maar met de eigen parking valt het reuze mee en men kan je idd zien binnengaan en buitenkomen zo vlak aan het station, maar dat is slechts enkele seconden. Ik heb al slechtere huizen meegemaakt. Niet super de luxe, maar toch een aanrader.