Auteur Topic: GB 16 augustus Charisma Gold en Lisa Rouge De Zaar Venlo  (gelezen 4050 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tripelll

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
GB 16 augustus Charisma Gold en Lisa Rouge De Zaar Venlo
« Gepost op: 3 oktober 2012, 11:08:18 »
Afgelopen donderdag 16 augustus was ik al de gehele dag zo geil als boter, dit moest worden uitgebuit zo dacht ik. Na zoeken op www.sexjobs.com vond ik een 1001 Night Gangbang van Charisma Gold en Lisa Rouge in parenclub de Zaar te Venlo (vlakbij Floriade park). Dat trof want ik moest hier nu juist in de buurt zijn voor mijn werk…Uiteindelijk kwam ik rond 1900 aan bij de Zaar waar ik vol geilheid aanbelde, waarna de deur open ging en voor mij een nieuwe club en avontuur…

De Club
Aangezien er nog niets is geschreven over De Zaar, hierbij een korte uitleg. De club si zoals al aangegeven gesitueerd nabij het Floriade terrein. Het ligt op een zeer discrete locatie en heeft een omheinde grote parkeerplaats met automatische poort. Bij aankomst zet je de auto voor de poort die dan vanuit de receptei wordt geopend. Je komt binnen rijden op een grote parkeerplaats, waar eventueel ook plats is voor campers oid, verder is er een soort kinderboerderij weide met wat dieren.
Het si even zoeken naar de ingang, maar uiteindelijk merk je dat je niet veel keuze hebt , want er is (geloof ik) maar 1 deur aan de P-plaats zijde. Binnen aangekomen is er een klein halletje/receptie, hier dien je je financiële verplichting te voldoen en krijg je een uitleg over de procedure (waarover later meer).
In de club zijn voldoende lockers voor kleren beschikbaar, waarvan je de sleutel aan de bar kunt inleveren. De bar is in het midden van de club gesitueerd en is rond en groot, ik dnek dat er met gemak 20 man aan kunnen zitten. Vanuit deze centrale bar is er uitzicht op verschillende nissen waar het eea aan actie kan plaatsvinden, ook is er van hieruit toegang tot een gang met hieraan onder andere douches en toiletten (prima verzorgd, verder niet heel spannend), een ruimte met een lange tafel om evt een kaartje te leggen (denk ik??) en een matrassen kamer, waar het uiteindelijk te doen was. Samenvattend is de Club wel gedateerd, maar wel onderhouden. Het is ruim, met gemak kunnen er 100 man veel plezier hebben.

Het personeel
Dit was vriendelijk en behulpzaam ik heb 3 personeelsleden gezien.  Een man en vrouw bij de receptie (eigenaars?) en een dame achter de bar, die me heeft voorzien van een colatje, mijn sleutel heeft opgeborgen en me de weg naar het neukfestijn heeft gewezen. Gezien de korte duur dat ik geweest ben kan ik er verder weinig over zeggen

De GB
De kosten waren 100 euro die ik aan de deur heb betaald. De dresscode was compleet naakt, dus alle kleding ging mijn locker in en enkel de aan de deur verkregen handdoek gold als attribuut in de club, handdoeken waren verder in grote hoeveelheid voorradig bij de douches. Gezien de beperkte tijd die ik had heb ik een colatje gedronken en heb me de weg laten wijzen naar matrassenkamer. Hier binnen gekomen zag ik een man of 10 die zich aan het vermaken waren met Charisma en Lisa. Charisma had ik al vaker op internet bekeken maar in het echt vond ik ze er toch lekkerder uitzien, Lisa is een wat vollere dame (zeker niet dik) maar daarom niet minder lekker. Aangezien ik toch meer voor de Charisma voelde heb ik me in haar span of control gemanoeuvreerd, dit was nog niet zo eenvoudig want ze was bezig op een matras helemaal in de hoek van de kamer. Uiteindelijk heeft ze me hier toch lekker kunnen pijpen, iets wat ze naar hartelust deed, wel nadat ik zoals zij zei haar voorhoofd had ondergekwijld met mijn druipende voorvocht…sorry Charisma. Hierna heb ik me aangesloten om haar lekker te neuken en nadat mijn voorganger klaar was heb ik haar heerlijk diep en hard doggy geneukt terwijl ze een ander aan het pijpen was. Je zult begrijpen dat het niet lang duurde voordat ik het rubbertje volspoot. Dit vond Charisma ook, waarbij ze aangaf dat ik haar zeker nog een keer te grazen moest nemen. Na deze eerste sessie heb ik me even gedoucht, om me vervolgens weer aan te sluiten. Even op adem komen en het geheel gade geslagen. Charisma vond dat het haar beurt was om verwend te worden en terwijl ze cow girl geneukt werd door een collega hielp ze zichzelf en kwam ze squirtend klaar en hierna nog 3 keer…Mijn collega banger en matras waren zeiknat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van squirten nu niet echt opgewonden wordt, ik was dan ook blij dat ik niet in de positie lag van mijn collega. Maar ach…ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Ondertussen was Lisa druk bezig met pijpen en werd ze klaargebeft door een ander collega die haar daarna doggy nam. Charisma evacueerde zichzelf uiteindelijk naar een ander matras omdat ze het toch ook iets te nat vond. Hier heb ik me weer in het strijdtoneel gemengd en me laten pijpen door haar. Aangezien het een stuk drukker was rond Charisma dan rond Lisa stroopte Charisma me op een gegeven moment een condoom om. Ik dacht mooi, ik ga haar weer neuken in tegenstelling tot dat gaf Charisma me min of meer de opdracht om Lisa te neuken. Achterfa kan ik hier wel  om lachen, maar toen was ik toch echt meer in the mood om Charisma te neuken. Afijn ik heb Lisa toen doggy genomen en ook in haar ben ik heerlijk klaargekomen.
Hierna heb ik me weer gedoucht en heb ik het voor gezien gehouden, dit door de tijd, het was inmiddels toch 2030 en ik moest nog een eindje rijden. Verder weet ik ook niet of het nog een 3e keer zou lukken.

Al met al een prima ervaring, met als toppunt Charisma, die er geen genoeg van lijkt te krijgen en zeer ervaren is in het bangen.