Auteur Topic: 5th Avenue  (gelezen 68714 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #15 Gepost op: 20 februari 2017, 07:59:33 »
Ik heb vandaag vernomen dat de 5th dicht zou zijn... vorige week een inval van de politie op zoek naar gedwongen prostitutie en drugs... 
Goed om weten....

Bedankt voor de info! Ik zal dit binnenkort (mogelijk woensdag) zelf eens nader onderzoeken!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2017, 19:24:57 »
Persbericht over de politieactie die heeft geleid tot de (voorlopige) sluiting van de 5th Avenue:

"Hotel/Café ‘5th Avenue’ IJzer/Koopliedenstraat

- 2 personen zonder papieren die in het zwart werken (receptioniste en kamermeisje)
- 3 PV’s voor illegaal verblijf
- 1 Aanhoudingsbevel (klant)
- 1 PV minnelijke schikking
- Verzegeling van het hotel en café op verzoek van het Arbeidsauditoriaat."
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2017, 23:03:00 »
Schijnt terug open te zijn... zelf nog niet geweest, maar heb het van horen zeggen... :pica

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #18 Gepost op: 3 maart 2017, 08:04:05 »
Schijnt terug open te zijn... zelf nog niet geweest, maar heb het van horen zeggen... :pica

Ik kan bevestigen dat the 5th Avenue terug open is ja! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #19 Gepost op: 3 maart 2017, 22:59:58 »
Zou nu elke dag, buiten zondag, open zijn van 10.30 tot 22.00.  Het zou wel triestig gesteld zijn met de aanwezige dames... ga een van deze ook eens een bezoekje brengen om de sfeer op te snuiven... :laughingchick

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #20 Gepost op: 31 maart 2017, 14:56:51 »
Vorige woensdagavond 5th Avenue bezocht.  Een 10tal vrouwen en een 8 tal mannen aanwezig.  Een heel eigenaardige bedoening.  Een vrouw ( Latijnse) liet zich bepotelen door een "barzitter"... en kwam daarna haar slipje laten zien.  Ze had een heel dikke venusheuvel... en een prachtig paar billen maar was niet mijn smaak.  De rest van de meiden waren mager, zonder tieten, bleek en veel te jong.  Twee, volgens mij Noord-Afrikaanse meiden vielen op door hun eenvoud en "buurmeisjes"-type.  Maar die waren reeds aan het potelen met anderen en gingen daarna naar een kamer...Een oudere "black" ging na een kamergang direkt naar bekenden aan de bar en liet zich voor een "coupke" door twee mannen bepotelen.  Mijn vriendin Sarah, waarvoor ik gekomen was, niet gezien... spijtig... zij is een leuke meid!  Terug naar huis zonder de "hemel" te zien... :-P

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #21 Gepost op: 8 april 2017, 00:17:06 »
Tussen 2 afspraken in daar iets gaan drinken.
voor diegene die zich altijd afvragen waar je Arabische vrouwen kan vinden, er zaten 2 Marokkaansen, echter niet knap genoeg om ondergetekende te bekoren.
in de buurt nog vaak getippeld, vooral Romameisjes zoals je ze in de clubs vaak aantreft

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #22 Gepost op: 13 april 2017, 23:10:21 »
Hoi Deket,

rond welk uur was je daar dan?  Ik hou van lekkere ronde Arabische meiden ;D ...maar ben ze bij mijn laatste bezoek niet tegengekomen..
Groetjes,

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #23 Gepost op: 14 april 2017, 01:54:27 »
Was tijdens middagpauze

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #24 Gepost op: 15 april 2017, 23:43:52 »
Hallo Deket,

waar parkeer jij dan je auto?  Vorige keer nergens plaats te vinden en na een tijdje vond ik dan wel een plaats met parkeermeter... maar dat zijn er zo van die rare waar ik eerlijk gezegd niets van snap... Met abonnement of hoe werken die dingen?  Na een tijdje mij op parking Alambra gezet maar das een heel eind lopen, en, 's avonds niet de leukste buurt om door te lopen...
Dank...

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #25 Gepost op: 16 april 2017, 10:14:36 »
Door mijn werk, moest ik bij een groot bedrijf aan de Antwerpse straat vlakbij het Rogierplein zijn, maar vandaar te voet is niet dichterbij dan de parking Alambra hoor.
bovendien vind ik langs de tipoelaarsters gaan geen straf,sommigen zijn even knap dan de ramendvps. In de nacht is dit niet onmiddellijk de meest veilige omgeving, dat kan, maar ik ben er tot hiertoe alleen overdag geweest.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #26 Gepost op: 16 april 2017, 10:32:34 »
Door mijn werk, moest ik bij een groot bedrijf aan de Antwerpse straat vlakbij het Rogierplein zijn, maar vandaar te voet is niet dichterbij dan de parking Alambra hoor.
bovendien vind ik langs de tipoelaarsters gaan geen straf,sommigen zijn even knap dan de ramendvps. In de nacht is dit niet onmiddellijk de meest veilige omgeving, dat kan, maar ik ben er tot hiertoe alleen overdag geweest.
Waar parkeert deket zijn wagen ...... gaan we blijkbaar geen antwoord op krijgen, op die vraag  :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #27 Gepost op: 16 april 2017, 12:02:03 »
Schrijf bet toch,maar ga de naam van dit bedrijf toch niet meedelen op dit forum zekee?
ben al veel te open op de 2 fora geweest.
maak je niet ongerust, het is een bewaakte privé parling.
maar ook parking Alambra is bewaakt, wel niet gratis uiteraard, maar ee is een metrostation vlakbij 5th Avenue

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #28 Gepost op: 16 april 2017, 12:38:57 »
Schrijf bet toch,maar ga de naam van dit bedrijf toch niet meedelen op dit forum zekee?
ben al veel te open op de 2 fora geweest.
maak je niet ongerust, het is een bewaakte privé parling.
maar ook parking Alambra is bewaakt, wel niet gratis uiteraard, maar ee is een metrostation vlakbij 5th Avenue
Ow, de "comme chez Soit", bij "Soit de rukker" .... zeg dat dan     :lol :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #29 Gepost op: 9 oktober 2017, 12:14:20 »
Vorige vrijdag de kans gehad om eindelijk in The 5th binnen te stappen.  Infeite was ik op zoek naar een oude bekende van Le Coin, maar zij was er niet...  Ik zat rustig een pintje te drinken en de sfeer op te snuiven toen ik benaderd werd door Aisha, een meid van Senegal.  Niet bijzonder knap, maar wel vriendelijk en lief en met de, voor mij juiste proporties  :movingtits ... Na een uitgebreide kennismaking in het café naar kamer 3 gestapt.  Aisha is een echte GFT,  ze likt en kust erop los en zuigt zich als een spons aan je lippen.... Zij heeft lekkere grote borsten.  Echt pure natuur...  en ... ze weet ze te gebruiken... heerlijk haar gezwollen tepels te voelen strelen langs je dijen en ze lekker te zuigen... Ze pijpt heerlijk (zonder condoom) en zuigt zich vast aan je ballen ... heel moeilijk om te weerstaan en de drang om klaar te komen was zo groot dat ik haar even van mijn "gerief" moest afhouden.  Ze kust heel heerlijk met diepe halen van haar tong en zij houdt ervan om je lekker af te likken.  Bij het "frakje aandoen" likte ze nog heerlijk mijn ballen om mij daarna in hurkhouding te neuken... zalig... zelfs een eunuch zou hierbij klaarkomen.  Een aanrader.... wel voor het naar boven gaan de prijs heel duidelijk afspreken... ;)