Auteur Topic: 5th Avenue  (gelezen 68710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #30 Gepost op: 14 januari 2018, 14:07:05 »
Zondag 7 januari: 5th Avenue. Waar de jacuzzi van Sixsens zoal goed voor is. Tijdens een bubble-sessie raakte ik aan de klap met een Vlaming die het had over Thailandreizen en aanverwante seksavonturen. In Brussel had hij me 5th Avenue getipt, een café met kamers boven. De dames waren van diverse pluimage, ook geile hobbyhoertjes naar het schijnt. Nou ja, Shakir lust wel een jonge moeder die tussen de soep en de patatten wat komt bijverdienen. Kortom, de interesse was gewekt!

Wat vooraf ging

Ik stapte af in Brussel-Noord, en ging eerst eens een kijkje nemen in de -door mij ooit zo geloofde- Aarschotstraat. Tijdens mijn gouden neukjaren (2008--2012) kwam ik er wekelijks, of zelfs nog meer. Sedert de verbouwingen van de bars kon ik mijn draai daar niet meer vinden. Vroeger hadden de panden een louche imago, en dat had zo zijn charmes. De seks gebeurde in een zetel, en dit aangevuld met enkele sfeerelementen zoals een krakende vloer, een Perzische tapijt of een doffe lampenkap. Vorig jaar had ik er nog slechts twee passages gemaakt (tja de saunaclubs, hé).

Ik kwam ook graag in de Brabantstraat, een Marokkaanse winkelstraat die parallel loopt met de A-straat. Bij goed weer had je daar een lekker Casa Blanca sfeertje. Van buiten zien de bazars er uit als buurtwinkeltjes, vol gezellige rommel. Maar eenmaal binnen, waan je je zowaar in de grotten van Ali Baba. Een ijsbeer vraagt zich af wat ik daar kwam zoeken in dat kalifaat? Wel, heel die straat stikt er namelijk van de mooie Arabische meisjes. Voor ik de vitrines in de A-straat binnenstapte ging ik me eerst al wat voorverwarmen door stiekem te gluren naar al die Marokkaanse meiden. Allah moest eens weten ;D.

Afin, genoeg nostalgie, op naar een nieuw avontuur: 5th Avenue! Vanaf het station is het slecht 10 minuten te voet. Op weg passeer je dan nog een ander jachtgebied: de Alhambrawijk. Van het tippelverbod (dank u burgemeester Philippe Close) is maar weinig te merken: op weg door de Koopliedenstraat kwam ik een tiental grijpgrage straatmadeliefjes tegen.

Het eigenlijke bezoek

5th Avenue is een bruine kroeg, net binnen de Brusselse vijfhoek. Zenuwachtig belde Shakir aan. Zelfs met zoveel jaren ervaring op de teller, klopte mijn hart in mijn keel van de spanning. Het publiek is een weerspiegeling van de diversiteit van de grootstad. Je komt er heel de wereld tegen, maar hier en daar ook nen echte Brusseleir. Soms ook al eens ne stille Vlaming als den dezen hier. Het oogt allemaal veel ruiger dan de saunaclubs. Het is eens wat anders dan al die "nette" heren in witte badjas.

Een zalig gevoel overviel me toen ik zag dat de dames bovengemiddeld aantrekkelijk, en vooral jong waren! Afgaande op de verhalen van aan het Zuidstation had ik me eerder aan de B- of zelfs C-categorie verwacht. Zeker met het huidige tippelverbod vreesde ik dat veelal slecht uitziende tippelaars hun toevlucht in de bars zouden zoeken. Ik zat er helemaal naast! Op twee uur tijd heb ik 10 dames gezien, en de meesten waren, wat mij betreft, kamerwaardig. Wel lopen ze weinig uitdagend gekleed rond, je ziet er hoogstens een decolleté. Je weet dus niet op voorhand wat er zich onder de kleren bevindt. Het grote-tattoo-gevaar is immer aanwezig!

De dames zagen al aan mijn kwijlende tronie dat ik hier niet was om met de marbollen te spelen (op zijn Brussels gezegd). Van uitgebreide presales is hier nauwelijks sprake: de cruciale kamervraag kwam vrijwel onmiddellijk. Prijs is 50 euro per half uur, en 25 euro voor de huur van een kamer. Als daar goede service tegenover staat is dat voor mij dik in orde. Ik heb uiteindelijk twee kamertjes gedraaid. De eerste was maar matigjes (duur: 15 min), de tweede was dramatisch
(duur: 10 minuten).

 :tietjes Adelina

Ik ben en blijf een ouwe snoeper, en zoals gewoonlijk viel mijn blik op de jongste meid van de tent. 20 jaar, hoera! Ze zag er Pools uit, maar blijkt toch Roemeens te zijn. En nu kom ik speciaal naar hier om eens wat anders te wippen... Die Roemeense jachthonden blijven me achtervolgen.

Ze maakte een nogal gespannen indruk. Het moest allemaal snel gaan. Ik kreeg een massage, want van dit avontuur was mijn lichaam zelf ook gespannen als een snaar. Kussen, borsten spelen en aanverwant plezier verliep vluchtig. Na een blowjob van 10 seconden vroeg ik haar om alsjeblieft nog even verder te doen. Allez dan, nog eens 10 seconden extra. "Alsjeblieft, mag het nog iets meer zijn?" En ja, ik kon nog eens 10 seconden extra afpingelen! Een eenvoudig rekensommetje leert dat de BJ dus niet langer heeft geduurd dan 30 seconden. Zonder condoom weliswaar, dat doet me elke notie van tijd vergeten. Ach ja, ik heb weer een nieuwe wijsheid bijgeleerd: "Geniet van elke seconde, want voor je het weet is het voorbij."

Het wipje zelf verliep voorspoedig. Nadat ik mijn kwak had gesmeten, spurtte de meid naar beneden om de volgende klant al om de vinger te winden. Wat nog restte, was me alleen terug aankleden. Van waar kende ik dit ook al weer? Juist ja, van in de A-straat.

 :tietjes Marokkaanse (naam vergeten)

In de wetenschap dat ik gauw een tweede meid zou verschalken, bestelde ik een drankje en zette ik me naast de bar. Toen ik naar huis wou gaan, ging op het laatste nippertje de deur open en stapte er een jong Marokkaanse meisje binnen. Rechtstreeks geplukt uit de harem van "Ali Baba en de 40 rovers." Shakir zijn mond viel open. Ik was ervan overtuigd dat dit het teken van Allah was. Zonder een verkennend gesprekje, onmiddellijk naar boven en pief poef paf. Ja, soms moet je het gewoon doen in het leven. First shoot then aim. En het was er naast gemikt... Een move op Shakir's wijze dus. :banghead:

Ze besliste over alles. Voor haar moest het de 35-euro kamer zijn (met douche). Eens op de kamer bleek de verwarming kapot te zijn :huh:.

Ik ga geen uitgebreid verslag maken van de zoveelste rampsessie (ik heb er het laatste halfjaar veel gehad namelijk). Ik kreeg geen duimbreedte bewegingsruimte. Ik had geen zin in een georchestreerde sessie. En zeker niet in de kou. Punt.

Het beste moest nog komen: "Wacht even, ik ga je gauw een ander meisje brengen." :017:

Ik heb de indruk dat het gaat om een hobbyhoertje die er niks van snapt. Hobbyhoertjes, het klinkt misschien allemaal verleidelijk, maar het was toch vooral een illusie minder.

Ter info, mijn ingediende ingebrekestelling over de 35 euro-kamer:
  • De verwarming werkte niet. De kamertemperatuur was hoogstens 19 graden. Te koud om in je nakie te staan.
  • De toilet spoelde niet door. De drollen van mijn voorganger dreven nog boven.
  • Er was geen douchegordijn.
  • Onvoldoende verlichting op de kamer.
Of ben ik een mak schoothondje geworden van al die saunaclubs?

Overall had 5th Avenue zeker een tweede kans gekregen, ware het niet dat ze me dik bij mijn kloten hadden met die koude 35 euro-kamer. Van die boer, geen eieren meer.

PS. Hier de factuur van mijn tweeuurlijks bezoek: 2*50 (Dames) + 25 (kamer) + 35 (kamer)+ 2*4 (Drank: koffie en cola) = 168 euro. Dit is evenveel als een geslaagd saunaclubdagje. Aan u de keuze of het de moeite loont.

PPS. Volgende stop zal waarschijnlijk Le Coin zijn, ergens in februari.

PPPS. Heeft er iemand een idee waar je nog soortgelijke etablissementen kan vinden? Ergens in Gent bvb.?

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
5th Avenue
« Reactie #31 Gepost op: 15 januari 2018, 09:32:23 »
HAllo Shakir,

dank voor het delen van je wedervaren in de 5th...  Ik ga er niet zo dikwijls omdat het daar moeilijk parkeren is, maar de 5th heeft zo zijn charme...  Soms is het inderdaad zo dat je op meiden valt die geen "ballen" kennen van "ballen"... Buiten mijn wedervaren met Aisha heb ik ook geen echt positieve belevingen gehad.  Ik hoop dat je bezoek aan "Le  Coin" je beter zal bevallen...  Tegenwoordig zitten er echte knappe en jonge meiden, waarvan ik je Alexandra ten volle kan aanbevelen: Roemeense, spreekt Roemeens, Engels en een beetje Frans,  is knap en lief en doet wat ze moet doen... Ook Bianca is een vaste waarde in Le Coin.  Als je niet bang bent van een "oudere dame" is ook Suzanna en Fatima een leuk alternatief.
Veel genot,