Auteur Topic: Reisverslag/ervaring Pattaya  (gelezen 72671 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Gepost op: 15 oktober 2012, 09:49:38 »
Sinds donderdag ben ik aangekomen in Bangkok, we zijn meteen doorgegegaan naar Pattaya waar wij tot volgende week maandag verblijven. Afgelopen vrijdagavond zijn we meteen even op onderzoek uitgegaan wat de weg zou zijn naar Walkingstreet. Na  heel veel moeite en vragen (waarvan we nu weten dat de Thaise hier wel doen of ze engels spreken, maar als je vraagt of de beach that road is....zeggen ze Yesss en wijzen die kant op :) ). Nou na een heel stuk lopen hebben we de beach (en Walkingstreet) toch gevonden.  Eerst in de bar voor Walkingstreet wat gedronken. Een jonge dame van zoals ze zei 20 jaar riep me daar naar toe. Wat gedronken en verder gegaan Walkingstreet in. Bij een Go Go bar hebben we weer wat gedronken. Eerst gevraagd of dat mijn eerste keuze mee wilde gaan en die wees me af. Tja, had allang door dat je het met handicap hier niet eerste keus ben....dus uiteindelijk werd het de derde (ook niet slecht.) Toen we weggingen werd er gejoeld en gefloten vanuit andere bars naar haar...maar dacht...prima...deze is binnen. De sessie met Oooh Eee (tenminste zo spreek je haar naam  uit.) De sessie was aardig maar niet goed. Vooaf hadden we afgesproken dat ze twee uur bij me zou blijven, maar ze begon na een half uur al te klagen. Verder was afgesproken dat ik haar mocht beffen, vingeren enz. Nou eenmaal op de kamer kon ik dat ook wel vergeten. Dus daar baalde ik wel van....desondanks ze echt een mooie en leuke vrouw is. Nou later haar dus toch terug gebracht naar de taxi....maar een goedkope eerste sessie was het niet. Voor een vrouw uit een gogo bar betaal je 400 baht barfine, daarnaast rekende zij voor zichzelf 2000 baht. Daarbij kwam nog 200 baht voor de taxi naar het hotel en wat ik niet verwachte nog 200 voor taxi voor haar terug. Waar we vooraf niet over hadden nagedacht was de sleutel van onze kamer. We hebben een kaart om de deur te openen, op een daarvan zit een sleutel om het elektrisch aan te zetten en als je die niet hebt is het wel heeeel donker. Dus ik naar de receptie voor zo'n sleutel. Maar die vrouw van de receptie rekende dus meteen 900 baht extra omdat ik een extra persoon mee nam naar de kamer. Pffffff uiteindelijk dure avond.

Op zaterdag heb ik nog een rondje gemaakt en vanuit Nakluaroad werd ik doorgestuurd voor een vrouw waaraan ik vroeg of zij body to bodymassage deed naar soys 33. Daar kwam ik terecht bij massage salon Natawe (zoiets). Van boven sprak ene Ginda mij aan of ik een massage wilde. Later kwam zij naar beneden en vroeg ik of zij aan body to body deed. Dat begreep ze niet helemaal, dus zei ik you also naked.....hmmmmm oke. Dus wij later naar boven en toen ik me had uitgekleed zei ik...and  now you naked to!!!! wat zij dus wel deed tenminste de onderkant ging alles uit haar bh wilde ze aanhouden ok. Nou deze massage was mij zeer goed bevallen. Tijdens de massage haar gevingerd en lekker wat gekust en samen gespeeld. Overigens was de massage ook echt lekker. Aan het einde heb ik haar 700 baht gegeven. Mooi bedrag voor iemand die blij is als ze in een top week 3000 baht verdient.
In de avond heb ik rondgestruind op Walkingstreet.  Dit was echt super, een aantal nieuwe mensen leren kennen...gesproken met een Deen, Amerikaan, Australiers enz. Eenmaal in een gesloten club waar ik terecht kwam zaten de dames naakt in een jacuzie.....de bier had al genoeg gedaan, maar toch was er een Australier die me zag en me bezig zag met een of twee dames en betaalde later een sessie voor mij (zonder dat ik dat wist) om deze dames te vingeren en mee te spelen. Na een half uurtje vond ik het genoeg en ben over de beach terug gereden naar het hotel. Onderweg op de beach weer genoeg aanbiedingen gehad van dames die daar voor weinig zichzelf aanbieden...maar (nog) niet gedaan.

Op zondagmiddag ben ik alle soys afgegaan vanuit 2nd road (de straat achter beachroad.) Hiervan wist ik al dat soys 6 (die slecht stond aangeschreven vanwege alle transeksuelen, die zich soms wat agressief gedragen) en soys 8 goed waren om te bekijken. Maar in de middag een paar clubs binnen gegaan en dans shows gezien (maar de kleren bleven daar aan, dus weinig avontuur in de middag. Dit zelfde god op Walkingstreet. Daar moet ik dus niet in de middag zijn.
's Avonds kwamen we weer terecht in de go go bar vlak voor Walkingstreet.  Bij het tweede barretje staat wel een dame die ik leuk vind maar zij wilde nog niet naar de kamer (ze moest bij de bar blijven of zo.) Dus kwam ik weer terug bij het eerste barretje. Daar was een dame die mij even schoonmaakte met van die alcohol (denk ik) doekjes en kreeg later wat te drinken van mij. De vrouw die daar ook aan de bar zat begon een opmerking te maken of ik met haar naar een kamer wilde. Hmmmmmm ze zag er leuk uit...so why not? Dus na het drankje ben ik met haar naar een hotel kamer gegaan. Ook hier keken alle dames vol verwondering naar haar.........HUH....zij met een gehandicapte hahahahahaha. Maar goed eenmaal op walkingstreet kon zij dus de kamer waar we naar toe moesten niet vinden.....nou is Joker niet voor 1 gat te vangen....en had in de middag al een short time hotel gevonden voor mooie prijs 300 baht. Dus zijn we daar naar toe gegaan. Onderweg vroeg ik haar nog of ze ook kuste.....french kiss. No....I'm budha. Dus ik dacht alweer pffffff begin een beetje een dikke lul te krijgen van die budha, maar goed we zien wel. Op de kamer nam zij een douche.....pfffffff duurde wel 15 min. lang. Maar toch daar kwam ze met haar handdoek om. Ze kwam op bed en begon me toch te tongen......nou dat heb ik echt nog nooit meegemaakt in saunaclubs. Deze vrouw zat vol passie en liefde. Dat is dan weer wel het mooie van het boedisme...zij willlen gaan voor het GOEDE....nou komt mooi uit.....IK OOK :). Maar na 30 min. begon ze ook te mekkeren dat we al klaar waren.....zij had niet op de klok gekeken.....nou ook dat komt goed uit....Joker dus wel...en we hadden nog ruim een half uur. Ik wilde toch echt wel dat uur volmaken. Echt alles kon....vingeren, neuken....en echt kei h ard, likken en ga maar door. Zij leerde mij dus weer een nieuwe term. Ik kende dus al neuken....boom boom, maar zij zei...nooooo no big boom!!!! Dat is dus anaal hihihihi....dat wilde ik niet, maar vond het wel grappig. Na ruim een uur zijn we gestopt en hebben we samen nog gedouched. Daarna heb ik haar terug gebracht en wilde terug gaan naar het hotel. Dus begon op mijn terugreis langs de beach. Ik ben door soy 6 gegaan....dacht eens zien wat daar is in de nacht. Maar ook dat was wat rustig...zeg maar dood. Ik kwam halverwege bij een tent waar dames mij aanspraken en mij naar hun toe bracht. Het was een lang gesprek en bij het weggaan was er een dame  die me een tongzoen gaf en zei dat ze bij me wilde blijven slapen. Dat heb ik maar even afgewezen........aan het einde van de straat hetzelfde verhaal....mooie dame maar toch maar niet.

Dit is het verhaal tot nu toe....zal het later nog wat aanvullen met wat andere mooie verhalen. Tot later!!!!!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2012, 18:32:08 »
Haha mooi verhaal en typisch van iemand die de eerste keer gaat.


Ik had Joker al wat ge-emaild vooraf, maar voor iemand die er nog nooit is geweest zul je altijd door de " leercurvel" moeten.


Tja Thais zijn voor ons heel apart volk, ze zeggen bijna nooit nee, maar hebben minstens 5 soorten ja. Ja betekent dus niet altijd "ja ik ben het met je eens". Nee er is "ja ik luister netjes naar je"  en "ja ik knik aandachtig ja", maar voor mij is het "nee". Er is " ja ik respecteer je" maar het resultaat is ook "nee". en zo verder.


Kortom afspraken maken met Thais is eigenlijk niet mogelijk, vooraf duidelijk afspreken doen ze niet, maar als je moet afrekenen kunnen ze het wel heel duidelijk zeggen. Echter dan moet je zelf ook heel duidelijk zijn, ofwel trap niet in alle grappen. Zij verstaan jou veel beter dan dan jij hun, weet dat maar al te goed !!


Allereerst het hotel, veel hotels in Pattaya rekenen GEEN joiner fee ofwel een meid die mee naar je kamer gaat. Vraag dit ook altijd VOORAF aan je hotel. Meestal zijn de hotels die je bij je reisticket hier boekt voor een "zacht" prijsje" of zelfs gratis krijgt veel duurder door de joiner fee. De 900 Baht is dus gewoon lekker winst voor hun, kortom genept. Kijk  als je naar Thailand zelf daar rond vraag de prijzen en kies terplekke zelf. Er zijn er genoeg en voor 1500 baht heb je een zeer goed hotel. In mijn ogen vanaf een 1000 Baht al, maar ik ben minder luxe gewend in de Filipijnen bv.


Vervolgens zijn de gogo in Walking street duurder dan elders, niet zozeer de barfine, maar de prijs voor de dame. In mijn ogen is Shorttime de meest gevaarlijke en dure optie. Ik zie dat ze hier 2000 Baht voor gevraagd hebben, da's veel te veel !
Waarschijnlijk heb je ze verteld dat je de eerste keer daar bent en hebben ze je zeker voor een half uur of uur compleet afgezet. Neem een long time tot de volgende morgen ook afspreken voor zover mogelijk. Voor een long time is 2000 Baht ok max 2500. Er zijn er ook genoeg die voor 1500 gaan, geloof me vrij. Zeker wat later op de avond niet om 20:00. Daar kun je rustig je boom boom doen en " smoke " heb je wellicht nog niet gehoord, maar dat is pijpen aldaar.


Kussen in de bar nee in het openbaar doet een Thai doorgaan niet, maar op de kamer wel. Ook de fooi of de taxirit is zowie zo al veel te duur, de songtheaw rijd voor 10 Baht. en een taxi kost met de meter aan (dat willen ze ook niet verstaan) ook misschien 50-60 Baht. Pattaya is niet groot, binnen een kwartier ben je overal en taxi's zonder meter moet je gewoon niet instappen, ook niet geloven van prijzen in met dik leder omkafte boeken en alle andere troep, gewoon de elektronische meter aan en als die te hard loopt uitstappen.


Klinkt een beetje negatief allemaal maar dit zijn de 3 grootste valkuilen voor elke beginnende aziatische reiziger. Taxi's, hotels en neppende meiden die elke beginneling NEWBEE genaamd uitpersen. Let de komende dagen maar op maatpak verkopers en juweliers en uiteindelijk kom je erachter dat je ongeveer bij elke transactie waar je geld betaald genept wordt. Maar na een paar keer ken je de prijzen en de trucs en dan is het genieten. Want nergens kun je voor zo weinig geld lekker leuk en lang aan de bak als in Azie.


Pas trouwens wel heel erg op met freelancers die ja van straat op pikt, het kan namelijk je laatste meid ooit zijn, even dat je het weet  :o . Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste die er zeer veel spijt van krijgt.


Vat mijn commentaar dan ook niet persoonlijk op, dit is de "hard way" zo moet iedereen het leren. Spreek eens met wat andere buitenlanders daar die wat meer ervaring hebben of kijk eens op wat Thai fora en in de lonely planet voor hotel en taxi prijzen. Ik zou graag weer eens een weekje in Pattaya rondstappen. Op het einde van de vakantie nog kleren
inslaan in het winkelcentrum of in Bangkok Pratunam en je hebt je vakantie alweer terug verdiend.


Oh en afbieden is hier heel normaal nooit op de eerste prijs ingaan, ook niet van de dames. Niet pingelen is namelijk laten zien dat je onbekend bent met hun cultuur. Hoeft ook niet op de westerse harde koude manier, maar gewoon met een lach en bied dan zeg een 60 % van de prijs, kom je wellicht op max. 75-80% uit voor dames dan, voor alle andere dingen nog veel en veel harder afdingen, en op alles, ECHT ALLES.


En nog een allerlaatste tip ga niet naar dezelfde gogo en neem daar een ANDERE vrouw, dit is namelijk zwaar gezichtsverlies van de eerste dame, dan kun je ze net zo goed met je volle vuist in haar gezicht slaan, dit is westerse brutaliteit ten top. Dus ga dan elders en zeker niet de dag erop, dat is helemaal uit den boze, tja Thailand is de andere kant van de wereld en die denken echt heel anders. Veel plezier en blijf ontdekken.


Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2012, 15:28:12 »
ok,

Enkele tips voor onze Joker.

1e : ik weet niet waarvoor je die 2e sleutel van de kamer nodig had... maar laat NOOIT maar dan ook NOOIT een dame alleen in je kamer achter.  Jij huurt de kamer, jij hebt de sleutel , ben jij buiten dan moet er niemand anders in je kamer zijn..

2e zorg bij bezoek dat je spullen veilig in de kluis liggen... ( jij allen onder de douche betekent dat zij geld of andere waardevolle spullen in je kamer aan het zoeken is.

3e  Long Time Short Time : vooraf bespreken, was ze akkoord en  wil ze alsnog vroeger weg .. haar probleem met de taxi, jij gaat pas morgen vroeg terug ...

prijs LT 2000 tot 2500 is ok , 3000 voor een gogo is de vraag prijs, krijgen is wat anders.. Heb wel eens een meid de 1e dag 3000 betaald en daarna... meisje je bent leuk , maar ik ben niet rijk.. kan maar 2000 meer missen , wil je vanavond met me uitgaan of niet ... Natuurlijk wel schat....

Prijs ST : 1000 tot 1500 .

SOI6 us een wandelstraat voor ST overdag ter plaatse : 's avonds is daar niks te doen.

Ga eens kijken bij de gogo's in de buurt van het areca hotel.

op 2nd road , ter hoogte von soi 10 ga je richting 3rd street.  ( Mike shopping mall tussen beach road en 2nd road ligt vlak bij)

na een paar honderd meter die straat in ligt aan je linker kant het ARECA hotel , loop dat net voorbij en sla de 1e straat links in

daar liggen een aantal ( 10 tal) gogo's op een L-vormige staat en daar ligt ook de devils den.

Deze gogo bars zijn iets goedkoper en rustiger als walking street en de meiden zijn leuker daar. Ik heb daar best enkele leuke knappe meiden gezien.

Voorts : bierbars : ga iets drinken , speel een tijdje connect 4 of jackpot met een meid en kijk hoe ze reageert.


Ga niet terug naar de gogo's waar je reeds iemand gebarfined hebt tenzij om dezelfde meid terug te halen of als je zin hebt in GROOT DRAMA.


BTW CAKE en Holly van de devils den zijn een duivels trio. Die hebben me volledig gesloopt

Voor een goede B2B massage met alles erop en ergaan ga je best naar Sabai dee massage Beachroad/soi2 of Honey body  massage als je toch bij de gogo's aan het Areca bent op soi 11 tussen 2nd road en soi buakoaw ( richting 3rd road)
 
Neem geen freelanders, maar als je geen barfine wil ga dan een kijjken in de disco's vanaf 23 uur bv lucifer of insomnia ( beide op walkingstreet.)  Groepjes meiden bij elkaar of meid alleen zonder vent ... boekbaar....


Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2013, 22:32:54 »

Neem geen freelanders, maar als je geen barfine wil ga dan een kijjken in de disco's vanaf 23 uur bv lucifer of insomnia ( beide op walkingstreet.)  Groepjes meiden bij elkaar of meid alleen zonder vent ... boekbaar....

Ik was naar aanleiding van de zeer informatieve trip reports van Dupke hier verder aan het lezen gegaan want als het er ooit eens van komt om naar Thailand te gaan lijkt Pattaya me wel the place to be :showtits1

Tijdens het lezen viel me op ook in de posts van Foots om beter geen freelancers naar je kamer mee te nemen.
Ik begrijp uiteraard wanneer je een meid meeneemt uit zo een GO GO keet of beerbar ze traceerbaar zijn indien ze je rippen maar ik zie het verschil niet hierboven tussen een freelancer of iemand uit de disco meenemen...of mis ik hier iets?

Grtz,Dolfie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2013, 23:37:44 »
Dolfie,


U slaat de nagel op zijn hoofd, een freelancer kun je in Pattaya oppikken op het strand (beachroad en veel omgebouwde en pas daar zeer zeker voor op, dat zijn levensgevaarlijke) en in de disco's. Oh het is voor een westerling onmogelijk om een naam of geslacht te lezen op een Thaise ID kaart, voor het geval je dat niet in de gaten hebt.


Wat je wel kan doen is de dame (? iets dat je niet weet of dat waar is of niet) bij de receptie van het hotel laten inchecken, maar dan ga je vrijwel zeker meer betalen aan het hotel, tenzij girlfriend friendly, want een 600 baht als extra roomcharge is heel gewoon.


Groet, Foots  O0


P.S. Pattaya is het hoerenparadijs (met 40-50.000 DVP's) maar vergeet niet dat je op Phuket (ook veel, meer dan je aankunt) evengoed een dame kunt scoren, zonder enig probleem. Phuket is toeristisch mooier qwa natuur, maar ook zeker een stukje duurder.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2013, 23:51:57 »
Een nagel sla je op de kop trouwens, en je beantwoordt Dolfies vraag niet.


Jij stelt dat je freelanders links moet laten liggen, terwijl Dupke aangeeft dat je freelancers uit disco's makkelijk en veilig kan meenemen....


Dusse, Dupke en Foots, even verduidelijken die tegengestelde meningen....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2013, 00:26:32 »
Zeer scherp Sexmachine voor mij is een dame van beachroad (misschien freelander genoemd) hetzelfde is als een dame uit de disco(freelancer genoemd of de c en de d omgewisseld.


Voor mij beide een risico.


Uit de tekst van Dupke lijkt me dat hij (als je barfines wil ontwijken) freelancers uit de disco zou verkiezen boven freelanders (van beachroad).


Ik zie nergens een risicoinschatting van Dupke. Ik zie ook geen tegengestelde menig, wellicht kan Dupke nog verduidelijken wat hij precies bedoelde.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2013, 00:29:44 »

Neem geen freelanders, maar als je geen barfine wil ga dan een kijjken in de disco's vanaf 23 uur bv lucifer of insomnia ( beide op walkingstreet.)  Groepjes meiden bij elkaar of meid alleen zonder vent ... boekbaar....
Jij zegt dus geen freelanc/ders, dupke zegt indien je geen barfine wenst te betalen..... (zie quote)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2013, 00:40:12 »
Klopt exact, Dupke doet geen uitspraak over de risico's, ik wel.
Ben er trouwens zeker van dat Dupke dat morgen wel uit de doeken kan doen.


Is trouwens algemeen bekend deze risico's bij freelanc/ders maar net als bij NZC kan het geen probleem zijn of het kan je dood zijn.


De keuze ligt bij de rakkers zelf.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2013, 00:45:02 »
Is trouwens algemeen bekend deze risico's bij freelanc/ders maar net als bij NZC kan het geen probleem zijn of het kan je dood zijn.
Met dien verschille dat rakkers die aan NZC doen makkelijk met zes pilletjes iedere vier uur nog 25 jaar kunnen leven, niet handig, maar het kan.
Indien je de verkeerde freelander tegenkomt is het even leuk (de verdovingsfase geeft een halve seconde een goed gevoel) en dan naar de eeuwige rijstvelden, maar dan letterlijk  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2013, 08:30:04 »
eigenlijk is het zeer eenvoudig.

Beach road freelancers : afblijven.. die lopen daar omdat ze nergens anders in een bar of gogo werk kunnen vinden om welke reden dan ook: geen id , te jong, te oud,  omgebouw, ziek, betrapt op stelen,...

Betrouwbaardere meiden werken normaal in een bar of gogo. Dat is zeker geen garantie, rotte appels zullen daar ook wel tussen zitten, maar dan weet je waar je kan gaan klagen en kan ze eventueel indien gegrond buitengesmeten worden op haar werk.

Meiden zijn nogal fan van een short time, dus het kan dat vandaag ik eentje uit de bar gebarfined heb en goed bevonden heb en dat die morgen een short time gedaan heeft of helemmaal niet gebarfined geweest is tegen sluiting van haar bar gogo of bar( al dan niet omdat ze met jou afgesproken heeft om te gaan maar nog wat meer ladydrinks wilde scoren tijdens haar shift in de bar).

Die trekken naar de disco en dan begint het spel met de gsm,  dan krijg je een sms en kan je een jou bekende meid alsnog oppikken daar zonder die barfine.
Eventueel tref je daar een meid die je herkent uit je barhop in de disco en toen misschien al een ladydrink gegeven hebt.  Ze weet dan dat je interesse had en zal zeker nog eens een poging wagen als je jou daar zonder dame ziet.

Voorts laat de security van de gogos de bekende ladyboys/dames die problemen geven niet binnen in de disco dus die gaan dan weer buiten op straat  voor de disco of op beach road klantjes ronselen.

meiden hebben ook hun voorkeur voor een welbepaalde disco dus je ziet vaker dezelfde meiden in dezelfde disco en kan vandaag een praatje maken en overslaan, morgen even gaan kijken of ze in de bar zit die ze je genoemd heeft en dan de volgende dagen in de disco toeslaan.

100% veilig is het nooit, maar zeker veiliger dan zomaar iemand op de straat

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #11 Gepost op: 16 mei 2013, 17:55:28 »
Eenvoudig en duidelijk.
jij pikt dus enkel freelancers op die eigenlijk geen freelancers zijn maar die je al kent van een club, en die tegen sluitingstijd geen ST of LT BF hebben gevonden.
Interssant dat je zo toch veilig meiden kan oppikken.


Ons Dupke moet je geen streken leren, hij kent alle knepen van Aziëneuken intussen door en door, en soms lezen we nog wel eens iets raars, als hij bijvoorbeeld tegen zijn liefje zegt dat hij met vrienden gaat stappen.
Ik lach erg hard als ik dat lees, want ook hij weet dan dat zijn vriendinnetje er één keer intrapt, maar de tweede keer hem vakkundig tot driemaal toe komt leegzuigen, zodat zijn piel helemaal kaput is en hij niet eens meer kan danken aan sex tijdens zijn barhoppraktijken.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #12 Gepost op: 16 mei 2013, 22:05:18 »
@Dupke : helder en klaar ;D Prachtige tip om also de barfine te omzeilen!!

Grtz,Dolfie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #13 Gepost op: 16 mei 2013, 23:28:28 »
Heren onervaren Thailandgangers,

Ik ben het helemaal niet eens met de "goede" tip, want ik vind het absoluut geen aanrader voor onervaren Thailand gangers. Ik verklaar me nader.

Allereerst is de barfine maar een relatief klein bedrag soms 200 tot 600 Baht en met een ladydrink erbij kom je wellicht op 400 tot 1000 Baht. Da's een 10 - 25 euro. Voor een onervaren Thailandganger niet de moeite en de tijd om te kijken in je relatief korte vakantie voor het risico wat je als onervaren Thailand ganger doet in de 2 a 3 weken vakantie.

Liever save dan sorry. Op je gehele vakantiebudget met ticket, hotel eten en dames, je zult het amper merken. De miserie die je kunt hebben van een freelancer is vrij groot. Op mijn eerste trip naar Thailand nu 20 jaar geleden was mijn maat beroofd van een bussel travelercheques en zijn portemonnee met cash dollars, kwijt dus. Dat waren vele barfines kan ik je vertellen en het gedoe en geregel en de ellende, mijn tip blijf er weg als onervaren Thailand gangers.

Ik kom al 20 jaar in Azie en ik heb totaal al 14 jaar een jaar een Aziaat in huis. Als westerling heb je jaren nodig om ze te begrijpen, laat staan dat je ze in hun thuisland voor een paar Baht gaat foppen. Uiteraard het is mijn persoonlijke mening maar en mag iedereen zijn geluk beproeven.

Groet, Foots[size=78%] [/size] O0 [size=78%] [/size]

P.S. Voor ervaren Thailand gangers en zeker voor de veelplegers en expats, go ahead als je weet wat je doet en welke risico's er aan zitten.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Reisverslag/ervaring Pattaya
« Reactie #14 Gepost op: 17 mei 2013, 00:05:37 »
Volgens mij is dat geen tip voor een free barfine, volgens mij is dat gewoon een tip van dupke, die de meiden al kent van in de bar, en dus goed weet wie hij oppikt, en het gaat hem niet over gratis, maar over een betrouwbare meid op te pikken die niet van straat is geraakt in haar gogo
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal