Auteur Topic: Rosalin(d)a (Roselin(d)a)  (gelezen 55608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Rosalin(d)a (Roselin(d)a)
« Gepost op: 28 oktober 2012, 01:08:22 »
haarkleur/-lengte: zwart/kort (carré)
ogen: bruin
lengte dame: 1,61
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: zegt zelf Spaanse/beetje Duits en beetje Engels
leeftijd: 19
tatoeages/piercings: ?/aan lip en ?
service: belooft zowat alles te doen en doet dat ook (als je zelf het startsein geeft); van GFE over PSE, van lief over dominant, van lieve kusjes tot anaal, FT
opmerkingen: geroutineerd, zeer professionele aanpak op zeer humoristische en geslaagde wijze
 ;)
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2013, 20:12:38 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Rosalin(d)a (Roselin(d)a)
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2013, 19:44:45 »
Voor Rosalinda gevallen.

Aan de HWP komt ze bij me zitten, geile woordjes, een beetje onder water spelen met mijn lul (die in een mum van tijd stijf werd.  Omdat alles zo, zo zo fake en er over is bij haar, had ik eerst zoiets van dat ik niet met haar naar kamer wou.  Anderzijds heeft ze alles weg van een "h-o-e-r", wat me dan weer erg aantrok tot haar.  Eigenlijk kriebelde het al van de eerste moment dat ik haar zag.  Toch probeerde ik haar nog voor te houden dat mijn lul stijf werd van het brubbelende water.  Ze geloofde er niets van en begon ook wat met mijn ballen tussendoor te spelen.  Ik begon best heet te worden.  De kusjes die we mekaar gaven aan de waterrand deden mij door de knieën gaan voor haar.  Wij dus samen op weg naar een kamer.  Ze wou voor mij een speciale kamer uitkiezen en dat liet ik haar dan ook maar doen.  Ze koos voor kamer twee met mijn goedkeuren.  Een kamer met twee bedden.  Het is te zeggen: een gewoon bed en een zitbed.

We waren nog maar net in de kamer, nog maar net de deur gesloten of we stonden rechtstaand mekaar al binnen te draaien, tegen mekaar aan te wrijven en aan mekaars edele delen te prutsen.  Ze zette een been op het bed.  Ik kustte haar hele mooie lichaam en gaf extra aandacht aan haar borsten, terwijl ik met mijn vingers langsheen haar poesstreek streelde. 

Na dit heerlijke voor-voorspel tilde ik op een gegeven moment 55 kilo op en gingen we op het zitbed zitten.  Daar was het heerlijk knuffelen en strelen.  Al gauw kwam ze op mij zitten en begonnen we te droogneuken.  Ondertussen heerlijk zoenen en tongzoenen.  Daarna startte ze met een blow job.  Ze deed dat formidabel en krijgt er niet gauw genoeg van.  Ondertussen speelde ik met mijn vingers met haar poesje.  Het is zalig en uniek om comfortabel tegen de bedleuning te kunnen zitten terwijl ze een flinke blow job geven.  Het is eens wat anders.  Dat maakt me extra geil.  Bovendien heb je perfect zicht op de blow job.  Mijn lul stond de gehele tijd keistijf.  Tussendoor nog wat gespeeld met haar tieten.

Hoewel ik nog wel even had willen doorgaan op dit zitbed, stelde zij voor om naar het gewone bed te gaan.  Voor haar een stuk comfortabeler natuurlijk.  Ze zat ochamre telkens weer bijna af de rand van het zitbed.  Ik deed niet moeilijk en 1, 2, 3 later lagen we op een doodordinair bed (hoewel de bedden in Paradise helemaal niet ordinair zijn).  Het zijn halve rondes, in hartvorm....  Hier mondde de blow job al gauw uit in een 69.  Ineens vraagt ze of ik voor een FT wil gaan.  Zoals zij pijpt (en de herinnering aan de vorige keer met haar en de sublieme FT waarbij ze haar mondje niet wegtrekt na de eerste spermastraaltjes) zou ik makkelijk ja hebben kunnen antwoorden maar ik wou gewoon erg graag met haar neuken en beantwoordde de vraag dus negatief.  Ondertussen bleef ze maar lekker doorgaan met haar mond.  Bijna zou ik haar mond toch weer gevuld hebben met mijn sperma.  Ik kon dus op een gegeven moment mezelf niet langer meer onder kontrole houden en moest haar optillen en van me verwijderen.  Dat was weeral makkelijker gezegd dan gedaan want ze bleef met haar mond wat plakken aan mijn lul.  Dan maar wat meer kracht gebruikt, waar ze niet meer tegen op kon.  Ik verdenk haar geen enkel moment van het feit dat ze toch een FT wou forceren.  Het was speels.

Rodeo, zo begonnen we het neukwerk.  Na mijn moeite om haar een deftige befpartij in 69 te geven, mocht ik wel wat rusten, dacht ik zo.  Perfecte rodeo overigens.  Ze had er geen probleem mee om haar in het zweet te rijden.  Heel lekker.  Wild, zacht, hard, snel, langzaam, diep, oppervlakkig.  Zo kan ik het wel even uithouden.  Toch moest ik tussendoor alles even stilleggen of ik was sneller gekomen dan ik wou.  Tijdens de redeorit werd er flink getongzoend en kon ik mijn handen weer verwennen aan haar zachte borsten.  Wanneer ze duidelijk vermoeid aan het worden was, stelde ik voor om van standje te wisselen.  Ze leek op doggy aan te sturen maar ik liet blijken dat ik missio verkoos.  Geil als ik was neukte ik nu zeer langzaam maar desondanks dat volgde een heel heerlijk orgasme toch al na enkele minuten.

Nog een beetje naknuffelen, zoenen, tongzoenen en dan wat bekomen van deze sekspartij met mijn hoofd op haar buik en poesje.  Haar poesje gaf ik zo nu en dan een zoentje. 

Valt er dan niets negatief te vermelden over Rosalinda?  Toch wel.  Tijdens missio lag ze er veel te stil bij.  Het overdreven over acting gegeven buiten kamer, daar vind je niets meer van terug op kamer.  Op kamer wordt ze de rust zelve als je zelf niets uitlokt.  Doe je dat wel speelt ze lekker mee.  (Toen ik net was klaargekomen en haar plaagde door haar clitoris te masseren met mijn vingers, bleef ze niet nogal stil liggen.  :douchen)       
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2013, 19:51:10 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Rosalin(d)a (Roselin(d)a)
« Reactie #2 Gepost op: 15 augustus 2013, 20:48:36 »
Ze heeft nu een korte carré coupe  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Rosalin(d)a (Roselin(d)a)
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2013, 20:57:40 »
Ze heeft nu een korte carré coupe  :douchen .



Ofwel een Cleopatra kapsel of Nana Moeskoeri. Carre dat verstaat hier niet iedereen.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.