Auteur Topic: Penelope berichten  (gelezen 75381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Gepost op: 29 oktober 2012, 22:08:47 »
Penelope 26 okt

Voor ik van huis vertrok, was ik er al achter gekomen dat mijn overnachting adres in Essen op een goede kilometer van deze 25 a pop club licht. Na de niet geheel geslaagde dag in Freude, was ik rond kwart voor tien in Essen en besloot maar eens een kijkje te gaan nemen.

Na overhandiging van de 35 euri werd er van me verwacht dat ik zonder uitleg het systeem zou snappen… je krijgt dus eerst de sleutel voor je locker (als je dat ding zo mag noemen) en als je terug boven bent, moet je deze inleveren en krijg je een polsbanje met sleutel voor je kluisje. Tussendoor even iets uit je tas halen is dus niet echt mogelijk… of zoals ik meteen dacht: je wordt gedwongen om je waardevolle meuk in je kluisje te stoppen.

Voor dit geld krijg je weinig. Er zijn geloof ik 2 douches, een postmix apparaat, je kunt koffie krijgen en wat beurse appels… vroeger op de avond is er geloof ik nog wel wat te eten, maar om tien uur dus niet meer. De enige reden dat het zich een saunaclub kan noemen, is de aanwezige sauna. Dat het in de kleedkamers een troep is, is misschien ook wel te verwachten… aan de ‘kunst’ en andere bijzaken is de link met Acapulco trouwens goed te zien.

Eigenlijk bestaat de club uit een enkele kamer, die vol zit met mannen en dames. Ik heb van een veelclubbende Duitser begrepen dat het ‘vroegah’ nog vele malen drukker was op vrijdagen; maar ook nu zat het goed vol. Ik geloof dat ik op een ander forum wel eens iets heb gelezen over dat de opvoeding van onze Roemeentjes, niet altijd je-van-het is geweest…als iemand wil weten wat daarmee wordt bedoeld, moet ie even hier komen kijken: wat een kippenhok zeg :-\. Veel Roemeens gekakel en geschreeuw…de manier van hoe kerels die ‘te lang’ kucken worden afgebrand (en dit stoïcijns over zich heen laten komen), mannen die worden uitgelachen, de vlammende haat die enkele (meer dan je zou hopen) dames aan de dag legden bij het ‘gedag zeggen’ van een vertrekkende niet-Roemeense.

Maar goed, voor de rest zien de dames er best aardig uit… maar het kan zich zeker niet meten met veel andere saunaclubs (en al helemaal niet met Acapulco); ik heb begrepen dat het optisch een paar jaar geleden een stuk beter was. De meiden lopen over het algemeen in bikini, met af en toe wat stuiterende tietjes en heel af en toe een fkk typje (toevallig net op 30 cm van mijn zitplaats twee gespreide poesjes).

Een Duitser startte een praatje (hij zal wel gedacht hebben: ‘he, nog een niet-Turk’; best veel Hollanders ook trouwens) en in een matter of minutes werd over het Duitse broeder forum gesproken (en nicks uitgewisseld; zeker geen onbekende naam). Hierna volgde ongevraagd een tamelijk surreëel gesprek (monoloog) over de diverse veelschrijvers daar en hun eigenaardigheden (eufemisme). Gevolgd door een net zo surreëel gesprek over de voormalige RTC’s en de Ruhrpot in het algemeen… de regio waar je kennelijk makkelijker met de blanke sabel kunt strijden, dan dat je een normale tongzoen kunt versieren. Allemaal erg 'informatief' en hij hielp me al snel uit de droom hier wat lipservice te krijgen (tongzoenen sowieso niet; de paar meiden die soms wel zoenden, zoen ik zelf liever niet).

Ondertussen vond Roemenie dat er wel erg veel gekletst werd (en gewezen…laten we het wijzen niet vergeten) en zat een van die fkk miepjes hartjes in de lucht te tekenen en ‘love, love’ te kirren. In andere clubs zou ze meteen op de ignore list komen met dat affectieve gepiep, maar hier paste het wel.

Dit miepje (Pamela) was eigenlijk best grappig en heeft ook een erg fijn en strak lichaam (vreselijk kapsel echter); dat haar poesje geen onsje te veel aan rosbief had, was ook al lang duidelijk. Het koste me nog wat moeite om het gesprek af te kappen en mijn aandacht aan deze kennelijke service granate (in een club waar niemand zoent  ???) te geven. Ze zat op de bank naast me (in een hoek, dus ik hoefde me echt alleen maar om te draaien) en na wat kletsen, haar poesje nog eens van dichtbij bekeken en gekeken of ze zich met haar eigen hak zou kunnen neuken (don’t ask me why, it seemed like the thing to do). Voor deze club zijn dit soort presales toch  wel het equivalent van een uurtje bankhangen.

Terwijl we op een kamer wachtten werd er wat geknuffeld en werd alle hoop op zoenen de grond in geboord (de dame had trouwens ervaring uit ‘echte’ clubs). Vooraf had ik me toch afgevraagd wat ik me nou bij dit soort clubs moest voorstellen: een standaard laufhausnummer in een club, of een saunaclub nummer met een meisje met wat beperkte service. Voor Pamela geldt duidelijk het laatste. Ze zoent zo een beetje alles behalve je mond (op een paar pecks na): tong in je oor, je gezicht, nek, etc.. Het zullen wel vooroordelen zijn geweest, maar ik was toch wat verrast toen ik er in 69 achterkwam dat zowel poesje als kontje uitermate fris en schoon waren (geen vingertjes natuurlijk); pijpen was goed en zonder gummi. De seks zelf was verbluffend lekker (juiste hoeveelheid flutschi?) en met veel geknuffel en closeness. We waren echt on the honor system, want eigenlijk bleef ze de hele tijd in een positie waar ik haar makkelijk op haar bek had kunnen pakken; geen afstandelijk gedoe dus en ik moest mezelf echt een paar keer tegenhouden… Ook achteraf een leuk meisje met nog wat geknuffel op de kamer en die 20 minuten schijnt dus niet al te strak aangehouden te worden. Het kan zich natuurlijk niet meten met de betere saunaclub sessies, maar voor 25 E het geld meer dan waard.

In de hal weer even met die Duitser gesproken en hij vond kennelijk dat ik de volgende dag naar Grimberg moest en gaf me een uitgebreide lijst met tips, inclusief een uiterst kort lijstje met dames die de moeite waren als je met comdoom wilde… het duurde bij dit naïeve ijsberenguppy ook even voordat het kwartje viel; sommige meiden hebben er dus niet zo veel zin als er geen ‘extra’ bij zit. Lang leve saunaclub land! :P

Na het vertrek van de FC, ben ik nog even blijven hangen en het was opvallend (voor een club die tot 6 uur open is) dat het na enen al rustiger begon te worden (ook vetrekkende meiden). Bevestiging gekregen over de no-kiss zone, toen zowel dames als stamgasten de draak stoken met een kerel die kennelijk wilde zoenen (van meerdere kanten begrepen dat de overgrote meerderheid dit niet zoekt in Penelope).

Er was nog een meisje dat er wel heel leuk uitzag en eerlijk gezegd dacht ik dat ze bij een vaste klant zat, maar toen een andere dame aangaf dat ik eens iemand moest kiezen, bleek dat dus mee te vallen. Zoenen dacht ik al niet meer aan (madame was namelijk het beginpunt van bovenstaand verhaal), maar wel met Julia naar de kamer. Mooi koppie en idem lichaam met lieve a-cupjes, terwijl ze vertelde in Londen te hebben gewerkt gaf ze een likje aan mijn piemel en voor ik het wist zat ze op haar knieën te pijpen… wel knap dat ze er zo snel nog even een pirelli overheen had gedaan ::). Mijn opmerking hierover werd niet beantwoord… het zag er best goed uit, maar ik voelde er geen flikker van. In cowgirl was het neuken ook best lekker (hoofd afgewend of ogen gesloten), maar toen we naar lepeltje lepetje gingen vond ze dat mijn pik niet hard genoeg meer was (ging best nog na dat gesjor aan het condoom) en haalde het rubber er af. Ik dacht even, gaat ze nu wel zonder pijpen? Maar kennelijk had madame besloten dat haar hand goed genoeg was. Een weinig stijlvolle handjob (sjorren dus), maar het zou zo wel lukken. Ik kon ook wat met haar glibberige (brought to you by Durex) poesje spelen en dacht het is wel best zo, kan ik straks naar bed. Hoe zegt Tom Kroes dat ook al weer: voor 25 euro sla je de hand toch niet aan jezelf!

Na dit laufhausnummer betaald en meteen naar het hotel, waar de code voor de sleutelbox niet werkte en ik de om half drie de nukkige uitbater moest wakkerbellen; moet je je eigen mailtje maar beter proofreaden! Penelope kan best waar voor zijn geld bieden (voor 18 uur 20 euro en je kunt best iets goeds krijgen voor 25 euro), maar dit is niet het soort sks waarvoor ik naar Duitsland kom.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2012, 13:37:34 »
Grappig VJ ben er TOEVALLIG gisteren geweest en veel van jouw observaties kloppen wel.
Het is net Aca in het klein en alleen als ze roemeense muziek draaien is het er gezellig en dansen de meiden anders nog doodser dan aca.
De turken zijn allemaal netjes en voorkomend, meer nog dan de hollanders ende duitsers.
De dame achter de theke en is ma Flodder en kan haar zo vervangen de andere gaat wel.
Kleine zaak, hygiene in het natte gedeelte maar so so, kamers soms mooi en ruim soms een bezemkast.
Eten beter als in aca hahahaha maar heel simpel een hoofdgerecht en brood, maar vond het goed binnen te houden.
Bier heb ik niemand zien drinken weet geeneens of ze dat schenken ?
Ik was er van 17 uur tot 3.00 uur in de nacht, het was niet erg druk.
Vrijdag en zaterdags puilt de tent uit hoorde ik en zijn ze tot 6 uur open, turken gaan graag laat op pad in de weekends.
Nu op een zondag waren er zo een 25 a 30 meiden en evenveel bezoekers, de zaak zat daarmee redelijk vol zonder overvol te zijn.
Wachttijden waren er niet kamers zat bij die drukte.

De sauna is prima en ligt midden in de hoofdruimte...lekker een paar keer gebruikt..dat je zelf kan opgieten is helemaal goed.
De sfeer is heel erg relaxed en ongedwongen en ik voelde me er prima thuis na een kat uit de bom kijk begin.

Ik spotte al snel Delia en Andrea uit Heaven 7.
2 erg leuke vrouwen direkt wenkten ze en praten we bij over de heaven 7 periode en hoe het ging met ze, ze hadden alweer hel wat omzwervingen achter de rug deze gypsies.
Andrea zag er heel goed uit, een maand vakantie gehad en nu viel me op hoe lief dit meisje eigenlijk is.
In Heaven 7 "miss tease", hier zag ik haar anders..ik zei vanavond gaan we samen iets doen.
Gedurende die dag had ik met de dames die hier net als mij hun eerste dag hadden veel kontakt..altijd goed voor je opname in een kleine club. Delia is terughoudend bij mij altijd geweest, ik mag haar maar die echte klik was er nooit, maar Andrea man wat een leuke vrouw, maatje meer maar zo jong en onbedorven, een mooi karakter deze vrouw.
Ze mistende sfeer in Heaven 7, altijd party zeiden ze veel vriendinnen onder elkaar daar, maarja de tent wordt slecht geleid, wanr Delia is een service kanon en Andrea is ook heel erg goed voor de sfeer in je zaak.
De rest van de meiden, optisch iets minder dan in Acapulco, maar dat is een momentopname, bij het nieuwjaarsfeest van aca waren de mooiste meiden die ik in ooit Aca gezien heb waren van Penelope, ook gelijk de reden dat ik hier een keer wilde gaan kijken.
Toch herkende ik enige gezichten van Acapulco. Weinig "wijze grijze" meisjes eentje gezien,wel veel jonge mooie vrouwen, prima line up met voor elk wat wils, doet niet onder voor de LR line up zoals ik die zag op een zondag jongstleden.

Pre en after sales voor nieuwkomers is het hier een beetje kil en koud, niet mijn stijl maar ik heb de eerste 2 vrouwen voor de vuist weg geboekt zonder veel pre sales, dat is hier net zo een pre sale tent net als in Acapulco maar als je de vrouwe kent zal dat anders zijn, maar een heaven7 niveau bijlange na niet, wel als je ze kent, op het eind van de avond werd de benadering van de vrouwen naar mij toe heel anders, veel meer kontakt, mschien omdat ze zagen dat ik wel regelmatig boekte en een goede band had met 2 roemeense meiden en ik gek ben van roemeense muziek van oa Florin Salam, het schepte iets van een band en ik voelde de vipes veranderen, ik voelde me thuis in de zaak.

Mijn eerste date was met de roemeens griekse Anca, erg mooi lichaam met killer tits, super strak en cup c/d geweldig mooi lichaam, kuste niet zei ze eerlijk want ik heb ernaar gevraagd deze keer, op de kamer beetje spelen met elkaar, alles mocht, en toen ik haar nek kuste en daarna snel haat rmond van een kusje voorzag moest ze lachen en zei je speelt vals..haahahamaar, ik zeg "you are the boss", voor jou maak ik een uitzondering zei ze. Toch was het kussen mondjesmaat en geen tongzoenen vol overtuiging..maar de kussen waren gestolen voelden daardoor toch pril, fris en opwindend.
Het was een goede date, niet super maar gewoon goed, netjes binnen de 20 minuten heerlijk het zakje gevuld uin doggie een msut bij die super kont. Haar aftersales waren een beetje koud maar kan ook aan mij liggen ik voelde me nog niet echt thuis inde tent de uren erna.Herhaligsgevaar ja zeker,super mooie meid met een goede service voor 25 euro.= no brainer.

Daarna ben ik met poolse Monica weg geweest, volslank rubens vrouw, BP boekt alles, super lief en mooi gezicht en die rubens vormen waar ik ook gek op ben. Beetje devote trekjes...je zou er zo verliefd op worden..echt een schatje.
Van een type vrouw houden kan ik gelukkig niet..op de kamer super date gehad..heel goed tongzoenen, heel goed pzc en de lekkerste kut van 2012. Aftersales ook goed , nog bij elkaar gezeten en een paar sigaretten gerookt, zo moet het.
Herhalingsgevaar 100%. Hele lekkere vrouw met goede service.

Daarna draaiden ze eindelijk roemeense muziek en met al die zigeuners was het meteen feest, helemaal geweldig waarom die ma flodder theke dat niet vaker doet? maar die doet alles met tegenzin dus wat kan het haar schelen...
Het ging los in polonaise op dit nummer:
VALI VIJELIE SI ASU - MILION

Op het eind van de avond Delia een massage gegeven en met haar en Andrea zitten buurten op de bank, met Andrea zitten buurten, die ging de kamer op en vroeg of het geen probleem was en ik wilde wachten.
Natuurlijk ik had erg veel zin om met haar te gaan. Onder haar eerst en massage gegeven, kort en daar hele tijd gesproken, geweldige vrouw, heel jong,en al jaren aan het werk, heel jong getrouwd, maar super leuke en lieve vrouw...ik keek haar aan en was jalourds op de man die haar hart gaat stelen. De sympathie meter liep iets te hoog op dus kan over dit samenzijn niet veel vertellen alleen dat Andrea niet kust maar daar heb ik weinig van gemerkt.
Super date die ook qua tijd uit de hand liep maar de afrekening was heel coulant met tip erbij.

Aan haar draag ik dit nummer op, dit gevoel wist ze bij mij los te maken:
CLAUDIA SI FLORIN SALAM CE FRUMOASA E DRAGOSTEA CLIP ORIGINAL

Al met al Penelope zonder Delia en Andrea, een beetje saai, daarna werd het beter weinig ast/pst, meiden afwachtend als ze je net kenen.
De dates van goed tot heel erg goed. Maar het is 25 euro voor 20 minuten als je langzaam op gang komt dan is dat vrij kort, voor mij is het meer dan genoeg. De service varieert en hier zal heel erg spelen wat wil een vrouw jou geven..dus sympathie, uiterlijk, klik, binding,. leeftijd van alles speelt mee bij de service. denk ook dat de de service erg van vrouw tot vrouw kan verschillen, maar Vooral kussen doen vele vrouwen hier niet denk ik, maar afwerksex kun je toch niet noemen daar komen ze niet mee weg, daarvoor heeft de zaak teveel stamgasten.
Maar ik hoor vaker van de dames dat turken geen gfs zoeken, dus kussen en beffen overslaan, meer zijn van snekl erop en erover..maar ik heb 3x hele goede service gehad en er het volste vertrouwen in dat ik dat in de toekomst ook wel loskrijg hioer..dus de zaak heeft er weer een klant bij want ik ga zeker vaker terugkomen.

Dit is vlak bij de vulkaan en veel beter dan de vulkaan qua servcie en ik zit gewoon graag in een club..voor je portemoneee is het een goede zaak..gisteren lang met Andrea geweest en 2 x 20 minuten met de andere dames, entree was 30 ( doordeweeks voor 18 uur maar 20 euro) en dus met een honderd euro een hele leuke avond gehad met 3 goede dates wat wil je nog meer.

Penelope is qua fasciliteiten totaal niet vergelijkbaar met tenten als LR, GT of Acapulco,ook niet die super sfeer en het zeldzaam goede pre salen van H7, maar in its own right en als je kunt werken met de mogelijkheden die de tent bied, kontakt met de vrouwen legt dan kun je het hier goed naar je zin hebben en is het wel iets waarvoor ik naar Duitsland kom.
Zelfde programma in een grote club had me het dubbele gekost en was niet beter geweest.
Geld speelt voor en veelpleger zeker mee..thchuss en tot ziens in een club in het p6 paradijs Duitsland.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2012, 00:14:50 »

Het ging los in polonaise op dit nummer:
VALI VIJELIE SI ASU - MILION



Als er iets in mijn kop is blijven hangen dan is het deze clip mili-mili-hoen, geweldige swinger, lekker wijf en kerels met te dikke romp, grote neuzen en dansen als een homo. Ik versta er geen zak van, maar ik denk toch elke letter te begrijpen.


Zonder meer zijn Roemeense, Bulgaarse en Turkse muziek absolute smaakmakers in een clubs, toch zeker als de wijven los gaan, deze sfeer daar loop ik warm voor. Meer, meer, meer.
Dat nummer "Gigolo" die je eerder poste was ook al top.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2012, 03:58:27 »
Op donderdag om 15 uur 20 euro gelapt voor dit duistere neukhol.20 dames aanwezig, liep op naar 30.Veel vaste kern, maar in penelope zitten prima vrouwen.Wat je weinig ziet hier zitten een stuk of 10 russische en poolse vrouwen.Eten was schrott, echt waardeloos deze keer, hamburgertje met aardappelen en brood. Sauna was lekker en naast massage het enige vertier hier.Het is een saaie tent, hier kom je om te neuken?

 Eerste beking een trashy blonde roemeense, afwerksex sessie met beperkte service, 10 minuten klaar.Naam Flavia, herhalingsgevaar nul.

Daarna de enige fkk vrouw, naam gevraagd op de trap naar
beneden, kamer 8 gevraagd overal spiegels, russische ilona werd mijn beste pse
dit jaar. Pzc zet ik in de top 3 ever, ongelofelijk goed, alles van het opwarmen met pussysliding en kussen van het hele lichaam,de liezen bewerken met haar nageks, haar inzet, werkethiek, super tongzoenen, de illusie die opliep, haar aftersales met een blik, lach aanraking, kort gesrek allemaal top bij deze zeer knappe dame.Ga voor haar volgende week terug of neem een andere poolse of russische, dit lag mijlenver boven de gemiddelde penelope en roemeense aanpak.En zou ik in elke saunaclub als top aanmerken. Overal gewerkt, woont in de buurt en wil niet
reizen, lucky Penelope, lucky me, wat een Absolute topper...ILONA heet ze. Ook een super mooi lichaam en erg knap.

20 minuten van genoten en terwijl ik haar hard naaide in doggie en zij mij in een
corresponderend ritme, ze de tent bij elkaar gilde, bekeek ik alles goed in de plafondspiegel kwam ik heftig klaar. Geweldig die pafondspegel en die siegels overal btw.
Goede sex? Ja the mark of the idiot was er weer ik had een niet uit te wissen glimlach, die je als veelpleger helaas niet zo vaak meer hebt, Ilona was geweldig.

Best pse dit jaar en ook als gfe scoorde het punten. Deze vrouw wordt overal heel
populair als ze zoals bij mij standaard afgaat op de kamer. Heb pzc zelden beter
gehad, wat deed ze niet, ze slobberde me af en gaf de ilusie dat mijn pik voor haar een delicatese was, nat en  smakend, teasend, keihard en zacht afwisselend,  eikel bewerkend met haar tong, aflikken van de buitenkant, tegen haar tong slaan, alles met gevoel en rekening houdend met mijn feedback als stille genieter, en ruimtereiziger want ze had me snel door de dampkring geschoten,  voor mijn
gevoel duurde het een eeuwigheid, maar kan hooguit een minuut of 10 geduurd hebben omdat de hele sessie voorbij was in 20 minuten. Ik sla het pijpen soms over maar niet bij zo een topper, ik moest haar 3 x afremmen anders had ik een
FT gehad. Deze meid moet je gewoon een uur meenemen !!!
De andere die dat heel erg goed kon was ook een slavische, poolse Patti in Acapulco.

Volgende week hoop ik haar te treffen en herhalingsgevaar is 100 procent.
« Laatst bewerkt op: 15 december 2012, 04:18:23 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #4 Gepost op: 18 december 2012, 11:15:05 »
Gisteren weer even aangedaan, de randvoorwaarden zijn inmiddels bekend.
De theke kende ik van acapulco en was zeer vriendelijk zo kan het dus ook.
Eten was bagger behalve de linzensoep, ik zeg er maar niks over.

30 meiden, 5 poolse dames, 3 russinnen ( waaronder een hele mooie blondine)
De rest roemeens.
Echt een hele goede line up: living room op zondag style met een paar uitschieters naar boven qua opticks.
Heren altijd rum onder de vrouwen aantallen, tegen 23 uur een handvol nog maar.

Nu ook een massage genomen bij een turkse masseur, een klein fel mannetje en masseren kan hij ZEER goed, als je van een stevige massage houd.Kosten hoef je het niet voor te laten: 20 minuten komt op 25 euro.


In deze tent moet je assertief zijn en zelf contact zoeken net als in acapulco, maar dan is er ook pre en after sales mogelijk.
Hoewel niet zeer uitgebreid. Verder een saaie tent maar dat wisten we al.
Naarmate je meer meiden kent wordt het wel steeds iets gezelliger, maar bij lange na geen LR of heaven 7 sfeer.
In deze tent kom je om te neuken en klaar.

Ik zocht mijn russiche fkk schatje, mijn pse topper: Ilona maar ze was er niet..vrij.
Dan maar aangeschoven bij de poolse Monica, derde of vierde date alweer, lekkere ongecompliceerde prettige volslanke vrouw van 21 jaar.Klik is goed, en met haar het complete gfs programma doorlopen, tz ++, pzc ++, gfe +++ Overall een goede gfe.
Herhalingsgevaar: 100%

Daarna gedate met een schitterende meid, zo een waar Penelope af en toe het patent op heeft, ik zei al op de silvesterparty van Acapulco waren de allermooiste meiden vorig jaar allemaal van Penelope en sommigen van fotomodel schoonheid.
Zo ook Laura..23 jaar ..skinny..de fraaste B cups van dit jaar./.liep rond in een diep uitgesneden decolette..adembenemend en intelligent, keek arrogant maar over de avond paar keer mee gebuurt en bij de date was het ijs volledig gebroken.
Laura is heerlijk naturel nog, pas 1 maand in dit vak, als ze lacht breekt de zon door, heel leuk gezelfschap, zo een waarvoor geld het leukste speelgoed voor een man is een vrouw en dan ook voor de normale dingen in het leven..ik genoot erg van haar aanweziogheid,het klinkt raar in een puff, maar zij maakte dat los bij me, dat merkte ze en het contact werd steeds beter.Ik wilde met haar naar kamer 8 met al die spiegels, maar we moesten wachten en dat deden we op haar voorstel, onder op een bank zij dicht tegen me aan, en het gesprek viel nooit stil gedurende 30 minuten, dan weet je dat de date als gfe al goed gaat scoren.
Haar service, beperkt, niet kussen, no i cannnot zei ze, ill teach you snapte ze uiteindelijk maar verder dan een charmant lachje kwam ze niet...het hing qwel inde lucht maar dan zal het een cadeutje van haar zijn bij een latere boeking..wie weet ook al vaak meegemaakt. Standaard kust deze dvp niet. Dit is wel een heel erg charmant , lief vrouwtje en nog zeer knap en erg sexy ook, las je haar nummer hebt en ze opneemt aan de andere kant.
Onze sessie was zonder veel kussen ook zeer goed, toen ze haar kleren uitdeed viel ik om van haar schoonheid, haar programma was beperkt maar ze deed alles met gevoel en een super zachte vrouwelijke touch, ik werd daar al gek van, maar toch was er die klik,en de strakste doos ever,ze bereed me fantastisch en met die spiegels was het weer een visueel genot om naar die mooie vrouw in aktie te kijken.
Tz: nvt Pzc: ++ Gfe+++ met goede ast/pst.
Herhalingsgevaar: 100% deze vrouw maakt mij gek met haar uiterlijk, karakter en presentatie.
Een optick fuck met goede klik maar wat voor een. De beperkte service neem ik op de koop toe, ik geniet bij deze heel erg van haar persoonlijkheid, uiterlijk, super lichaam, ast/pst,en de afwerksex is daardoor toch zeer lekker.
Ik schat de kans dat de service bij mij sterk verbeterd als redelijk hoog in, dat is al een reden extra om haar de volgende keer weer te boeken.Alhoewel er nog zoveel lekkers rondloopt daar, gaat Laura zeker een tweede keer voor de bijl.

Laura zag dat ik weg wilde, stond op, gaf me haar mooie glimlach en 3 kussen en opende de deur voor me, wat een schatje.
Jammer dat Ilona er niet was maar daardoor heb ik Laura leren kennen, programma heel veel minder maar weer veel natureller en mijn klik met haar is veel hoger.

Laura komt met het oud en nieuw feest naar acapulco en als ze er is weet ik ZEKER dat ik haar ga arresteren.

Kosten voor de budgetneukers ( allemaal dus maar op andere niveaus):
20 entree + 2 x 25 euro dames+ 2 x 5 euro tip + 25 euro voor de massage: 105 euro een schijntje in vergelijking met wat je hiervoor in Nederland krijgt ( wordt vaak vergeten)

Zoek je een party, dan moet je hier ZEKER niet wezen. Zoek je tegen budget tarieven een erg goede line up,dan moet je hier ZEKER wel wezen. Zeker als je ook iets van sympathie bij een dame kan losmaken dan zit je in Penelope goed.

Op zeker dat ik snel terug kom hier.
Dan leer ik ook nog meer dames kennen die ik dan snel kan arresteren bij het nieuwjaarsfeest van acapulco.
Zoals bekend moet je daar snel toeslaan, als je de dames kent gaat dat ook.
Dat wordt weer een mooi feestje met oud en nieuw in Aca.


Note Foots hier zitten echt geen beren, alleen in de dierentuin.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #5 Gepost op: 18 december 2012, 11:22:55 »
Een GFE+++ die niet kust, gekker moet het niet worden  >:D
Alsof je vriendinnetje tegen je zegt: "Kussen kan ik niet, Tommeke", en ze daar nog mee wegkomt ook.
Ik zoek dus achter de +++, maar kan deze niet vinden, niet in het kussen, dus help me aub  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #6 Gepost op: 18 december 2012, 13:08:17 »
Het is geen exacte wetenschap SM. :o 8) ::) ;D

De sympathie meter liep op met de zeer naturelle Laura, kan er ook niks aan doen en deze keer was het met de handrem erop maar dat wordt denk ik snel veel beter.

Qua naturel kontakt was het beter dan met Monica die wel tongzoent met me, maar me minder het gevoel geeft dat ze me aardig vind. daar zit dus de crux, het gevol de ilusie dat ze je mogen..dat is de kern van de gfe voor mij.

Voor een gfe heb je dus geen kussen nodig, TK leert ook elke keer weer bij O0 O0 O0 O0 O0

ps Tommeke mag alleen mijn moeder zeggen, Tom voor relaxxxboard leden, Bad voor zijn vrienden, Karel in de kerk en Jan at home.
En voor Laura ben ik altijd Olten zo heb ik me aan haar voorgesteld.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #7 Gepost op: 18 december 2012, 17:17:59 »
Dus als ik het goed begrijp is Penelope een soort van Aldi-club, dwz lage prijzen en toch een meer dan behoorlijke kwaliteit...

Voor alle duidelijkheid, ik heb niks tegen de Aldi, melk en suiker haal ik daar ook ;).

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #8 Gepost op: 19 december 2012, 12:44:49 »
Dus als ik het goed begrijp is Penelope een soort van Aldi-club, dwz lage prijzen en toch een meer dan behoorlijke kwaliteit...

Voor alle duidelijkheid, ik heb niks tegen de Aldi, melk en suiker haal ik daar ook ;).

Ja het is een beetje Aldi.
Veel voor weinig en toch goede kwaliteit.
Sfeer is er nauwelijks, amusement ook niet veel.
Socialisen met de dams zal niet iedereen gegeven zijn, daarvoor moet je kontakt kunnen leggen met jonge roemeense meiden, de meeste klanten amken ze weinig kontakt mee.

Het is een neukhol, erop en erover.
maar I love it.

NLNU vind het helemaal niks daar, maar de standaard service is wat sneller als in de grote clubs. Daar staat tegenover dat je hier prachtige meiden kunt vogelen voor de helft van de grote clubstandaard.
Kussen ?; Veel vrouwen doen het wel, vaak op sympathie basis.Veel vrouwen doen het niet.

Konklusie:
De service is clubservice met of zonder kussen. We praten hier zeker niet over de standaard NL of belgische raamservice.

NLNU concludeerde op basis van 2 sessies, dat de service matig zou zijn, dat ben ik niet met hem eens. Veel meiden werken hier omdat Penelope erg druk was altijd en je hier makkelijker geld kon verdienen dan in grote clubs, met soms een beetje uitgekleede service.

Penelope is een saaie club, met een lage inkom, lage kamer tarieven, een erg goede line up met knappe meiden, ook een stuk of 10 pools/russische dames.( we weten dat die bijna allemaal zijn afgestudeerd aan de academie oralski).
Zo een 30 a 40 meiden zitten er standaard elke dag.
De line up is optisch vergelijkbaar met bijvoorbeeld Living Room.
Sommige meiden hier zijn van model kwaliteit.

De service: standaard pzc, en nmc. Turken zoeken geen gfs, maar lekker pzc en nmc. Zoenen soms wel soms niet en vaak sympathie gestuurd. De service instelling van de dames is erg goed meestal, ze doen moeite omdat iedereen in deze club stamgasten nodig heeft.

Als je de meiden kent en ermee kunt socialisen -wat hier best lastig is omdat de tent een beetje doods is, en jezelf daar echt moeite voor zal moeten doen en het moet maar net klikken met die jonge roemeense dames, vaak over de baan van humor- dan kun je hier super goede dates hebben met veel gfs.

Gisteren op herhaling geweest.
Na Heaven 7 waar ik mijn draai de laatste weken na vertrek van mijn vaste dames niet zo kan vinden. ook omdat de line up momenteel voor MIJ beter kan ( teveel jonge onbeschofte roemeentjes, die het niet snappen en erg stug zijn in de kontaktopname, ik knap daarop af, en heb er geen zin in, een deja vue voor mij in H7)

Weer voor Ilona gekozen en het was weer een super pse, weer een topsessie met deze super profi gehad.Haar pzc is echt de top in de bussiness, nu alsof ze het wist begon ze er ook nog pornomatig op te spuigen en te smakken, en tegen haar tong te slaan, in allerlei posities pijpte ze me een minuut of 10 full power, helemaal geweldig. (FOOTS had ipv de Vulkaan hier je broek laten zakken, de Vulkaan is niks vergeleken met deze club en beter pzc had je nergens kunnen vinden niet in heel NRW, als je Ilona boekt)Verder een hele hete sessie gehad en alle hoeken van de kamer gezien. NMC ging met 200 rpm. We lagen uitgeput na te hijgen na afloop. Wil niet reizen in de winter en woont in de buurt, heeft ze goed verdient denk ik in elke grote frankfurt club, deze vampachtige prachtige russin.Lig je daar met een top dvp voor 25 euro te neuken en ze trekt gvd nog alle registers open ook.Helemaal geweldig.

Laura straalde vanaf dat ze me zag en kwam buurten, maar helaas had ze een klant en ik had maar 1 uur om een keuze te maken. Ze bleef maar lachen vanaf de overkant naar me, terwijl ze bij die klant zat en wist dat ik met Ilona geweest was en ze geen kans meer maakte...ik wist wel dat we kontakt hadden gemaakt gisteren. Geweldig en ik pak haar als eerste op de nieuwjaarsparty van Acaulco, met haar is er unfinshed bussiness.Ik voorspel een hele hete gf sessie, die alles in zich heeft om te ontsporen.

Verder heel gezellig zitten buurten met de roemeense dames , eentje kwam me nog vragen waarom ik haar niet meer groette ( ze kijkt zo stug maar we weten ons daar geen houding te geven denk ik, omdat een date van ons voorbij haar professinele grenzen gelopen was), had al eens een sessie met haar gehad, en ze kuste niet maar op de kamer kuste ze wel en lekker ook haha, het verbaasde haar zelf,  you know I love you zei ze terwijl ze me een paar kussen gaf waar de andere dames bijzaten, kom je op de nieuwjaarsparty van acapulco?.yes..mooi, weer een op het lijstje, spetter van een meid met schitterende strakke naturelle borsten ( c cup)

Zo maakten we het laatste half uurtje vol en om 3.00 met den Koos Alberts, de schup gekuist en eruit getrapt door de theke.

Tot snel weer in dit basic Aldi neukhol.



geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #9 Gepost op: 20 december 2012, 08:09:50 »
Even een korte vergelijking tussen Penelope en Acapulco (beiden van dezelfde eigenaar) en ook een beetje een vergelijking naar de bekende grensclubjes toe.

Acapulco ligt maar een 20 auto minuten verderop, de stad uitkomen kost de meeste tijd. Buig je komend vanuit Nederland of Belgie niet af maar besluit je direkt door te rijden naar Acapulco, dan ben je er binnen 20 minuten.

De inkom:
Acapulco
..25 voor 13.00 uur en na 21.00 uur
vrijdag en zaterdag de hele dag 35 euro.

Penelope:
..20 euro voor 18.00 uur
En de uren erna en de hele zaterdag en zondag 30 euro.

Eten:
Acapulco:
Ontbijtbuffet, middagsoep, avondeten. Niet erg smakelijk en basic, maar binnen te houden.
TK beoordeling: REDELIJK VAN KWALITEIT EN VANWEGE HET RUIME AANBOD GOED

Penelope:
Warm eten om 18.00 uur en  verder is er niks te eten daar.
Van de 6 bezoeken was het eten daar 5 x rampzalig.
Ook snel erbij zijn anders is het zo op.
TK beoordeling: SLECHT VAN KWALITEIT EN VANWEGE HET GERINGE AANBOD ERG SLECHT

Line up:
Acapulco:
tot 80 meiden op stoottijden, ( rond de 50 standaard elke dag) en vooral veel roemeens maar ook een kwalitatief zeer goede latina sektie van tussen de 5 a 10 dames.
Beoordeling door TK in vergelijking met andere NRW clubs:..ZEER GOED.

Penelope:
Tot 40 meiden op stoottijden, (rond de 30 tijd standaard elke dag) en vooral veel roemeens, maar ook een kwalitatief zeer goede russinnen en poolse fraktie van 5 a 10 dames.
Beoordeling door TK in vergelijking met andere NRW clubs:..ZEER GOED.

Wellness:
Acapulco:
Massage, 2 sauna's (fins en dampbad), zwembadje.
TK beoordeling: GOED

Penelope:
Massage, 1 sauna
TK beoordeling: VOLDOENDE

Service:
Acapulco:
Kussen is ook niet meer ZO standaard, pzc wel, korte kamers zijn ook schering en inslag bij de optick fucks. Goede selectie is nodig, er is veel spreiding in de service kwaliteit gekomen, maar ook zeer goede sessies zijn hier makkelijk mogelijk, bij goede selektie..
TK beoordeling: ZEER GOED

Penelope:
Kussen is niet standaard bij elke vrouw, focus ligt op goed pzc, niet op gfs, instelling van de meiden is zeer goed, omdat de tent klein is en de dames zich niet kunnen verstoppen. Ook zonder goede selektie...
TK beoordeling: GOED met uitschieters naar ZEER GOED

Prijzen:
Acapulco:
40 euro per half uur, 80 per uur, 160 per 2 uur etc.
TK beoordeling voor korte kamer tijden: ZEER GOEDE PRIJSSTELLING

Penelope:
25 euro per 20 minuten, 50 per 40 min., 75 per half uur etc.
TK beoordeling voor korte kamer tijden: ZEER GOEDE PRIJSSTELLING

Qua prijs per minuut verschillen Acapulco en Penelope dus nauwelijks maar de 20 minuten-optie maakt het in Penelope extra interessant voor mannen die houden van gas geven.
En voor beiden geld: geen andere saunaclub in heel NRW die ze dat nadoet. Alleen Cleopatra Arena in Gelsenkirchen, maar de kwaliteit van de line up is in deze laatste tent veel minder


Sfeer, inrichting:
Acapulco:
Beetje doods maar erg relaxed, geen animatie, de meisjes hangen maar wat in de bankjes. PST/AST gaat wel maar dan bij een meisje op de bank gaan zitten en een gesprekje aanknopen, allemaal een beetje geforceerd. Op de boven verdieping en in de pornokino is de sfeer veel losser en wordt er volop geanimeerd door de dames..
Inrichting is oke maar niet erg luxe, de ruim aanwezige grote beeldschermen onderin die voetbal, nieuws en sport laten zien en muziekclips zijn wel een zegening op de saaiere aca dagen.
TK beoordeling: VOLDOENDE, VOOR DE MENSEN DIE RUSTIG WILLEN RELAXEN TUSSEN MOOIE MEIDEN..ZEER GOED.

Penelope:
Beetje doods maar erg relaxed, geen animatie, de meisjes hangen maar wat in de bankjes. PST/AST gaat wel maar dan bij een meisje op de bank gaan zitten en een gesprekje aanknopen, allemaal een beetje geforceerd.
Penelope is erg klein eigenlijk en veel bewegingsruimte is er niet.Of neuken of hangen of de sauna in of een massage, that's it folks. De inrichting is aftands, de sanitaire voorzieningen gebrekkig en niet erg schoon.
TK beoordeling: MATIG

Theke:
Acapulco: redelijk vriendelijk en behulpzaam
Penelope: meestal behorend tot de slechtste van heel NRW

Wifi:
Acapulco: Ja en zeer goed ook, geen password je bent meteen onbeperkt ingelogd als gast. Overal ontvangst, goede snelheden voor normaal surfen.
TK beoordeling: ZEER GOED

Penelope: Nee !
TK beoordeling: ZEER SLECHT (en niet meer van deze tijd)


Parkeren:
Acapulco:  super
Penelope: super

Mijn konklusie:
In het budgetsegment is Acapulco de onbetwiste NRW topper.
;

wat je daar voor je 25 euro entree krijgt is onvoorstelbaar, "goeiekoper kende t zelluf nie doen".
Met een line up waar LR,PHG en GT hun vingers bij aflikken of minimaal gelijkwaardig. Een inkom die een fractie is van de bekende NRW grensclubjes. Daarvoor laat je wat veren maar niet in het wezenlijke, de line up is super altijd en de kamerprijzen zijn ook weer goedkoper voor 30 minuten kamertjes. Ga je langer dan is Acapulco aanmerkelijk duurder dan de grensclub standaard van 25 euro per half uur verlenging.

Penelope geeft eigenlijk veel minder waar voor het geld, alleen met de 25 euro kamerprijzen ben je bij 20 euro entree nog goedkoper uit dan in Acapulco als je veelvuldig kort kamerd, daarvoor moet je echter wel t.o.v. Acapulco veel veren laten: geen wifi, een heel klein gebouw, geen latina's, veel slechtere wellness, veel slechter en geringer aanbod van eten. Geen wifi, onvriendelijke thekes en meestal matige muziek, geen pornokino, helemaal geen animatie, een instelling op standaard korte sessies door de dames, een geringere kusdichtheid dan in Acapulco denk ik.

Mijn persoonlijke konklusie:
De aantrekkingskracht van Penelope t.o.v. Acapulco voor mij: voor 25 euro hoef ik niet te selecteren en kan ik zonder veel pre sales gewoon de meiden vrijblijvend testen uit de GOEDE line up en als ik 100 euro mee neem kan ik hier 3 x van bil en heb ik nog 5 euro over ook voor een broodje doener ergens.
Met die 100 euro kan ik in aca 2 x van bil en met broodje doener erbij ben ik dan 110 euro kwijt.
In Living Room/PHG en GT doe ik NIKS met 100 euro, voor 110 euro kannik 1 x kameren ( en dat is primair wel waarvoor IK naar een saunaclubje ga)..en als ik 200 euro plus lichter deze tenten verlaat na 3 kamersessies, kan een broodje doener er niet meer vanaf ;D

Maar in Acapulco krijg je de tijd veel makkelijker en aangenamer om dan in Penelope en krijg je VEEL meer waar voor je entree geld.

FAMOUS LAST WORDS:
Ik zal beide budget tenten met veel plezier blijven aandoen, de grensclubjes vind ik budget technisch gezien oninteressant.
En zal ik zoals nu ook maar sporadisch eens bezoeken, vooral Living Room dat ik qua sfeer het leukste vind.





geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #10 Gepost op: 20 december 2012, 12:05:51 »
Een paar bemerkingen.
Waar 3 maanden gelden de 7e Hemel was, is nu Acapulco.
Beide clubs zitten bij mij in het segment B, en sorry, maar aan line-ups van GT, LR, Samya, PHG? Daar kan geen enkele van deze , clubs aan, niet Dolce, niet Aca,  zeker niet Heaven7. Over smaken en kleuren valt te twisten, maar als iemand mij komt vertellen dat de line-up in Heven 7, Dolce Vita, Aca, Magnum en andere aanverwante clubs even goed is dan in GT/LR/Samya kwa optics, dan moet je dringend naar de brillendoktor en die leesbrillen van 3 euro weggooien.


Sfeer kan en moet je zelf maken, maar ook en club moet er zich toe lenen. En "grafzerktenten", daar kan je geen sfeer maken, daar kan je enkel 20 cent in het offerblok steken en hopen dat de goden je gunstig gezind zijn. Ik heb zowel H7 als Aca gedaan, en Aca dan nog op een feestje, en dan gaat het, anders loop ik er hard gierend weg voor meneer pastoor en zijn engelen. Als de engelen niet mogen animeren en braaf op een bank moeten zitten, sjonge, dan is er niks aan. Geen fluit. Ik ga geen zitbank kiezen bij Ikea, ik wil een hoer, geen kamerplant.


ACA is hetzelfde als gaan vissen en zelf de haak in het bakkes van de vis moeten haken, daar heeft geen visser wat aan.


Als de visjes met je lokaas spelen, knabbelen, sabbelen en toehappen, dan pas beleeft het loze vissertje fun.


Over je kortere terminen, foutje in je boekhouding, Dolce Vita doet kwartier-sessies. En ook een kleiner inkomprijsje voor 20u.


Als ik mocht kiezen uit budgettaire overwegingen, Dolce, VER boven ACA, H7 of welke club dan ook.
Alleen heb ik geleerd dat gebudgetteerde uitstappen me niet liggen, en ik op het einde van de dag gefrustreerd naar huis ga, evenveel kwijt ben en een klotedag heb gehad, ik kan beter onmiddellijk naar een toptent, waar ik steeds "seks en fun" beleef  ;)


Mijn persoonlijke conclusie:
in H7 ben ik voor 2 beurten kwijt: 30 (inkom) + 60 (uur) + 30 (halfuur) = 120 euro
in LR voor datzelfde: 60 + 75 + 50 = 185 euro

in H7 moet ik dan op de vlucht voor fotomodellen die me in de kino overvallen, heb ik keuze uit één of twee opticks, en was de service bagger, dus heb ik 120 euro weggegooid en ga ik gefrustreerd naar huis.
in LR heb ik twee heerlijke sessies, en ga ik voldaan naar huis
Dus 120 euro weggeggooid tegenover 185 euro welbesteed, een topavond met dansende grieten, lachen en feesten met andere rakkers, deze rakker weet wel waarvoor hij kiest  ;)


Het is inderdaad zoals Aldi, net zoals de cola van de Aldi deugt de cola van ACA ook niet  ;D >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #11 Gepost op: 20 december 2012, 16:27:23 »
topic opgeschoond  ;)
Zo, en wanneer begint het neuken?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #12 Gepost op: 20 december 2012, 16:55:51 »
topic opgeschoond  ;)
Zo, en wanneer begint het neuken?
topic opgeschoond  ;)
Zo, en wanneer begint het neuken?

Zo dadelijk maar daar ga jij hier niks meer over lezen  8)

Even een kort rekatie op SM (hopelijk laat hij het staan):
De line up up van acapulco is beter dan die van GT en LR vind ik.
Van penelope is de line up verrasend goed..LR niveau zou ik zeggen.

Heaven 7 is een klein clubje en heeft hele mooie vrouwen kijk maar naar de fotos op de website dan zijn we klaar. Voor jonge naturelle vrouwen is het de beste club die ik ken.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #13 Gepost op: 20 december 2012, 17:09:37 »
topic opgeschoond  ;)
Zo, en wanneer begint het neuken?

Zo dadelijk maar daar ga jij hier niks meer over lezen  8)



Tom, dit laat ik graag staan.
Iedereen schrijft waar hij wil, en het is en blijft jouw vrije keuze  ;)



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Penelope berichten
« Reactie #14 Gepost op: 28 december 2012, 10:31:04 »
Gisteren geweest, eten k.t, sauna iets te koud, thaise massage super( 30 euro p/half uur), entree 20 euro voor 18 uur.Sfeer saai maar gemoedelijk, met de dames kun je beperkt presalen. Beatrice (heet hier Fransceska) uit H7 gezien en gesproken, mooie verpakking ( een van de mooiste jonge meiden die ik dit jaar in de clubs gezien heb, voor optick ficker een must have).
, maar ik vrees erg weinig inhoud,  daar knapte TK weer een beetje op af, als service kanon staat ze niet bekend dit ex gangsterliefje.Andrea ex H 7 was er ook en dat is een schat maar had geen zin in haar rubens lichaam.Verder 30 dames, paar poolse en russische vrouwen en verder een roemeense line up.Helaas Ilona niet gespot.Optische kwaliteit van de line up gemeten naar andere NRW clubs, GOED.Zaten teveel pino's voor mij.Op de spiegelkamer beland met een jong roemeens model, erg fraai meisje..Andreea...zeer lief, extreem goede service,Pzc was goed, haar inzet geweldig, cowgirl best ever ( prachtig om alles te volgen in de plafondspiegel toen ze in cowgirl mij liggend aan het pompen was), zoenen goed, doggie geweldig, hoefde niks te doen zelden een meid zo af zien gaan.Ze was totaal bezweet na afloop en haar make up uitgelopen..beyond the call of duty.Klik na afloop erg goed, schatje deze vrouw, zeer zacht karakter met de blije verwachtingen van een onbevangen jong persoon nog.20 minuten op de kamer 25 euro plus 5 euro tip.Omdat ik andere afspraken had liet ik het bij deze korte super sessie met Andreea.Komt ook al op t nieuwjaarsfeest van Aca..mijn balboekje raakt te vol..HG 100%
« Laatst bewerkt op: 28 december 2012, 10:36:48 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit